Goede en snelle service

Ik had het product 's middags rond 15:00 uur besteld en de volgende dag was het al bezorgd. Ook op de tijd die er doorgegeven was. Product werkt goed/

Snel

Gebeld voor onderdeel, voorraad check gedaan. Via webshop besteld en snel geleverd. Artikel precies zoals beschreven.

Goed en snel

Goed en snel.

Scherpe prijs, goede levering, goed product.

Onderdeel past niet

Ik heb een oneplus 5 oplaadpoort besteld. Echter past deze totaal niet in mijn oneplus 5, vorig jaar heb ik via bol bij parts4gsm besteld. Toen kreeg ik wel een onderdeel wat paste. Prima zaak verder

Het ging snel en doeltreffend

Voor mij was dit de eerste keer en het ging voor mij als oudje snel en duidelijk en overzichtelijk.

Snelle levering, goed product

Bestelde product blijkt van goede kwaliteit.

Uitstekend!

Alles heel goed aangegeven, en snelle levering!

Helemaal top

Snelle service en alles is perfect

Levering zoals beloofd, en een origineel onderdeel.

Glas/lcd voor Samsung A8 besteld en een snelle levering. Ook de prijs was erg scherp.

Payam

goede kwaliteit en betrouwbaar systeem

Excellent service, piéce d'origine et envoi ultra rapide. Merci!!!

Un ecran samsung galaxy s5 acheté. tout a été parfait. Merci!

Slechte service

Op de website stond meerdere malen vermeld dat het artikel ook af te halen was, zelfs na het afrekenen van de bestelling stond dat. Echter volgens de medewerker aan de telefoon was dit al een jaar niet meer zo, en dat hij er niks aan kon doen, het waren immers orders van boven af. Jammer dat er geen oplossing geboden kon worden, gemiste kans.

snelle en goede levering

Volumeknoppen voor een One Plus 3 besteld. De volgende dag al geleverd, Knoppen werken goed.

Kwaliteitsproducten tegen de juiste prijs en correct geleverd.

Vlotte dienstverlening!

Super snel verzonden

Is de aller eerste keer dat ik wat besteld heb. Maar er volgen meer bestellingen. Grandioos en super snelle verzendeng Ga zo door echt toppie.

Snelle levering, goede kwaliteit prijs verhouding

Onderdeeltje besteld voor mijn telefoon. Snel geleverd, telefoon werkt weer 100%. Onderdeeltje had geen plaklaag, origineel wel, was fijn geweest dat wel zo was, of dat je erop gewezen wordt.

Fast shipping high quality

Fast shipping high quality Easy to find what is needed trough the website

ALWAYS TOP!

OK!

geweldig

Zeer matig product

Hoewel de bestelling soepel verliep was de kwaliteit van het product veel lager dan verwacht, ergo een teleurstellende ervaring.

Good product, fast shipping

All is OK

Always OK!!

Ok!!

Scherm is zo vervangen Samsung A40. Kleine tip stukje plaktape voor de batterij en achterkant zou het super maken.

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.