Dik tevreden

duidelijke uitleg, en snel geleverd.

Het bestelde is keurig netjes op tijd geleverd, en voldoet aan de verwachting.

Simple ordering and quick delivery

Good selection of parts, will order again, even the airmail delivery is quick and good value.

Aan te bevelen

Zeer snel het gewenste onderdeel gevonden en keurig thuis afgeleverd.

Good parts and price

Easy to order and good quality

uitstekend

leuk geholpen

Nieuwe accu voor S5 besteld, vlot en probleemloze levering.

Top service!!!

Snelle zending!

Een uitstekende ervaring

Elk onderdeel wat ik nodig had was goed te vinden op de website. Ik heb gekozen voor een simpel onverzekerde brievenpost, waarmee ik het de volgende dag onbeschadigd in huis had. De onderdelen deden het ook op mijn Sony Xperia Z5

Goede producten zeer snelle levering

De producten donderdag besteld en vrijdag in huis. Je krijgt netjes een bevestiging van je order en wanneer deze is overgeleverd aan het postbedrijf! In mijn ogen allemaal duidelijk plus een zeer snelle levering!!

Niets ontvangen

Ik heb voor een onverzekerde zending gekozen, helaas niets gekregen. Dit terwijl het 3 dagen geleden al verstuurd was..

Produkt, prijs en leversnelheid in orde

Alleen miste er wat informatie bij het produkt, inzake de compatibelitijd.

Doet wat ze beloven

Zowel qua levering als kwaliteit, tevreden

Erg tevreden

Snel, helder en conform afspraak geleverd

Fast and useful.

Nice.

besteld en binnen twee dagen een nieuw scherm toppie

besteld en binnen twee dagen een nieuw scherm toppie

Product niet ontvangen!

Besteld met onverzekerde verzending. En nooit binnengekregen. Jammer van de aankoop.

Donderdag avond besteld, zaterdag geleverd. Top!

Perfecte service

Kreeg een mailtje dat mijn onderdeel op de wachtlijst binnen was en de volgende dag reeds in huis, goede service !

Geweldig bedrijf

Makkelijk te bestellen , snel geleverd. Bij ons was de order niet compleet, maar na één mailtje was dit snel en goed opgelost , de zelfde dag nog antwoord en rest van de order meteen op de post gedaan.

Perfect!

Eerst gebeld om wat vragen te stellen. Minpuntje was dat hun teledoon stoorde waardoor ik de persoon aan de andere kant niet verstond, of andersom. Er uiteindelijk toch uitgekomen. Gekozen voor postverzending zonder track nd trace. Bestelling geplaatst rond 15:00, volgende werkdag in huis.

Aankoop batterij systeem gsm

Duidelijk geïnformeerd en snel verzonden bij voorraad

No

Very well

Gewoon prima voor iedereen aanbevolen

Snelle leveringen en aandacht voor de klant en het belangrijkste goede producten

Fantastische service

Ik dacht dat ze een winkel hadden, maar bleek een depot te zijn, alsnog hebben ze me meteen geholpen met de bestelling.

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.