Goede kwaliteit !!!

Goede kwaliteit Samsung scherm. Snelle levering.

Gewoon goed zonder gezeik

Al verschillende producten gekocht Goede onderdelen en goede service

Goede service en informatie over producten

Goede service, snelle levering en zeer zorgvuldig verpakt!

Excellent

When ordering phone parts for repairs you commonly receive parts that are dirty, scratched or with used glue. But not with this store. The loudspeaker I got was in very good condition (if not brand new) and had new adhesive applied, ready to be used. I'm not looking forward to my phone to break again, but if it does, I'll order from here again.

Goede en snelle levering. Product in prima staat ontvangen.

dikke prima

goede prijs en zeer goede levering.

Love it!

Geen poespas, geen gedoe, alle beloftes en afspraken nagekomen. Hou ik van.

Goede levering, beroerde after-sales

Producten zijn scherp geprijsd en worden goed verpakt geleverd. Maar de after sales is volstrekt onvoldoende. Trage respons, en wat nog erger was, een defect scherm werd mij in de schoenen geschoven als zijnde door mij gebroken. Daar maak je geen vrienden mee, dus helaas ook einde relatie met Parts4GSM.

dikke prima

goede prijs en goede levering.

Snel en redelijk geprijsd

De prijzen van Parts4GSM zijn heel redelijk. Mijn bestelling werd heel snel afgehandeld en geleverd in een goed beschermende verpakking.

Snelle levering, alleen vertraging postnl Ook geen handleiding aanwezig. Maar niet echt gemis bij dit product.

Perfect and quick

It was easy to order. The process was quick. The shipment was done as expected and well protected.

Prima onderdeel

Onderdeel werkt naar verwachting

GEWELDIG

Deze site is een van de beste sites ooit goedkoope prijzen voor producten een van de beste sites voor accesoires voor je telefoon en onderdelen daarvan. 100% een aanraader

Very reliable shop

Fast shipping, good price, quality...

OK!

THE BEST SHOP FOR ONDERDALEN PARTS!

een goede winkel

ik ben goed berhanlet oke

Telefoon spullen besteld en netjes volgende dag thuis

Goede ervaring lag netjes in de bus op de juiste tijd.

Top, zoals beloofd

Originele accu van Sony besteld en zoals beloofd dag erna netjes binnen en uiteraard splinternieuw en werkend, bedankt!

fast shipment, quality, everything went well

fast shipment, original item, everything went well

Juiste artikel en snel geleverd

Ik heb vaker besteld bij parts4gsm en altijd goed, ook als iets niet goed is of defect dan word dit altijd opgelost. Deze bestelling was ook al binnen hier Maar moet deze nog installeren in gsm, dus moet nog getest worden.

Bestelling correct en keurig verzonden.

Jammer dat postnl een dag te laat bezorgde.

Mijn pakketje was snel geleverd. Ik heb een autohouder besteld en hij werkt perfect. Stevige plastic en voelt niet goedkoop aan.

Goed opgelost!

Had wat besteld en duurde een beetje te lang maar daarna is het goed opgelost.

Hallo Youssef, Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen per e-mail. Heeft u ondertussen nog steeds niets ontvangen? Stuur een e-mail naar info@parts4gsm.com

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.