verkeerde item bij bestelling. lcd okay

krijg geen contact ,met parts4gsm, na verkeerde zending A7 lcd sticker.. zit sticker van ander model in zending

Pro

Fast shipping, delivery

Hoge kwaliteit

Snel besteld en ontvangen (niet bijzonder snel, gwn normaal). Meestal haal ik goedkope scherm maar hier bieden ze de orginele schermen aan. Sinds ik de schermen heb geswapped heb ik geen last meer van touchcreen problemen.

Snelle service en groot assortiment

Smartphone laten vallen met gebroken display tot gevolg. Nieuw display bestelt en de volgende dag geleverd. In een uurtje zelf display vervangen. Eén dag later was mijn gsm opnieuw in orde.

Snelle levering en een goede service

Matig

Van te voren e-mail gestuurd of het scherm zou passen op merk en type telefoon, Krijg snel een mail terug dat het zou moeten passen, word het scherm geleverd en klant zat er op te wachten blijkt het scherm niet 1 op een te zijn. Maar door openen en aanpassen scherm viel er niks meer te regelen Klant had telefoon nodig in de rechtbank dus scherm moest er in

erg snel behandeld

snel en goedkoop

Snelle levering. De onderdelen waren gemakkelijk zelf te vervangen dankzij dat er veel YouTube filmpjes bestaan met instructies.

Echt top

Een heel snelle service voor degelijk materiaal. De Leveringssnelheid was super en er had geen vertraging. THX

gemakkelijk te bestellen

Betrouwbaar en goede service

Voor een relatief lage prijs een origineel scherm gekocht voor een Samsung A50. Geen universele of replica maar een echte. Voorafgaand aan de aankoop was ik een beetje sceptisch daarover. De weergave van het scherm was correct zoals het hoorde. Helaas bleek na de reparatie van het scherm nog meer defect te zijn aan het toestel, omdat het toestel echt hard was gevallen. Ik heb het scherm geretourneerd en netjes snel mijn geld terug gekregen. Ik vind het een hele goede ervaring ook al is het eindresultaat wat betreft het toestel niet het gewenste, maar dat ligt niet aan parts4gsm.

Had een vervanging scherm voor mijn telefoon besteld, maar had touch issues. Scherm terug gestuurd en nieuwe ontvangen en die werkt perfect. Prima service

Best

Best

Prima scherm

Prima passend scherm voor Samsung Galaxy, scherp geprijsd, snel geleverd.

Goed en niet duur

Snelle service goed product

Snelle bezorging en goed contact

Sehr gut

Goede verkoper. Origineel onderdeel voor een schappelijke prijs.

Zocht een accuklep voor mijn telefoon. Snel gevonden bij Parts4gsm voor een schappelijke prijs. Werd snel verzonden, zodat ik het ook snel kon gebruiken! Alles top verlopen!

Zeer goede service glas van me telefoon kwam netjes en goed verpakt binnen.

Scherm goed, service matig

Scherm met plakstip besteld voor de batterij. Plakstip van een euro. Scherm geleverd, plakstip niet. Ik heb de euro wel teruggekregen maar nu zit de batterij los in de telefoon. Ze hadden op zijn minst een andere plakstip kunnen leveren. Plakstip was tijdens en na bestelling overigens wel op voorraad. Dus een beetje vreemd.

Artikel zoals geadverteerd, snel geleverd

Achterkant van telefoon werd goed verpakt en snel geleverd. Het product is gelijk aan de afbeelding in de webshop.

Great

Dispatched very fast... Fast communication

Goede service en artikel

Na ontvangst binnen no time het scherm en achterkant je van mijn Samsung gallaxy A40 kunnen repareren. Weer zo goed als nieuw!!

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.