Aangenaam verrast over de service en levering

In eerste instantie voelde het niet geheel betrouwbaar om te bestellen bij deze webshop, maar om een bepaald lcd scherm te vinden van een telefoon voor een goede prijs is moeilijk. Dus toch besloten om hier te bestellen en na twee keer onsuccesvol te hebben geprobeerd om achteraf betalen te selecteren, had ik per ongeluk twee keer een bestelling geplaatst. Meteen een bericht gestuurd via de website en zonder probleem werden deze geannuleerd. Vervolgens opnieuw besteld via Ideal met verzekerde track & trace van PostNL en een dag later al thuisbezorgd. Hierdoor heb ik mijn telefoon snel weer kunnen repareren en ben ik weer grote blij!

Samsung

Original parts very fast delivery top!

Netjes geholpen na een incident

Eerst een kapotte batterij gekregen na een email verwisseling netje geholpen. Prima uitstekend ga zo door.

Stad provided clarifications about the product and it arrived fast and worked perfectly. 10/10

Prettig om zaken mee tedoen

Fast and efficient delivery, quality components.

Heel goed ps4 joystick

Ik ben hier heel tevreden over en precies geleverd zoal afgesproken op de site. Een aanrader

didnt recieve my package and no customer service

see title

• Would you recommend us? No

het ziet er goed uit

moet et nog installeren misschien ook nog een seal bijleveren

Correct zoals het moet!!

Correct zoalshet moet

Goed materiaal tegen prima prijs

Achter camera van Samsung s7 edge besteld ontvangen en gemonteerd. Werkt perfect.

Alles Reibungslos Beste Qualität

Mein Ersatzteil Händler für Zukunft

Scherpe prijzen

Enorm veel geluk gehad met 90% korting op een nieuwe batterij. Heb meer betaald voor de verzending dan voor de batterij zelf.

Top bedrijf!

Onlangs een LCD voor Samsung Galaxy S10 besteld. Vervangen en het werkt heel goed. Ik ben erg tevreden. Ook prijskwaliteit is goed. Aaraden! Top en bedankt!

Beeldscherm werkt niet na 1 week gebruik

Beeldscherm is ermee gestopt na 1 week gebruik. Na telefonisch contact zou het wellicht een sensor kunnen zijn maar deze zijn allemaal gecheckt en werkzaam. Geld niet terug doordat deze 1 week wel werkzaam was, vervalt de garantie. Klantenservice wel vriendelijk maar stond niet open voor vergoeding of vervangend scherm

As expected and received on time, perfect!

Good quality, sending was fast and well packed. Perfect

M'n telefoon doet het weer perfect

Ik had een nieuwe display gekocht. Mijn vader heeft de display in mijn telefoon gezet. Mijn telefoon werkt weer heel goed. Ik ben der heel blij mee.

Livraison rapide. Prix très intéressant. Nouvel écran de smartphone original Samsung conforme.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Merci efficacité rapidité recommande

Bravo le seul souci le site n est pas traduit en french dommage mais bravo pour le sérieux

Goed service

Vriendelijke

Super goed spul, heel makkelijk te doseren en toe te passen. Overtollige lijm van wat er langs de randen kwam was ook weer goed te verwijderen zodat je er niks van ziet.

Alles top

die Bestellung lief tadellos

Prima display, snelle levering

Zie titel.

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.