Op tijd geleverd en geen defect!

Op tijd geleverd en geen defect!

Zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van het bestel proces. Prima webwinkel om telefoon onderdelen te bestellen!!

Paste niet

Ik had een scherm besteld van een Samsung a10. De oplaadprint paste alleen niet in dit scherm. Erg slordig!!

Fast and good value.

I live on the UK - and with the disaster that is Brexit , I now struggle to send gifts to my daughter in Masstricht. Parts4GSM to the rescue! Thank you.

Snelle verzending

De onderdelen zijn van Hoge kwaliteit

Ok

Ok

• Would you recommend us? No

Ik heb een lcd scherm voor een smartphone en een batterij besteld en ben reuze tevreden. Alles zeer goed verpakt en een zeer snelle levering. Erg tevreden en ik raad mensen aan hun onderdelen hier te kopen!

Zeer goed.

Snelle levering, product zat zeer netjes verpakt, dat heb ik bij andere bedrijven wel anders ervaren.

LCD Samsung

Envoi rapide, pièce original que j'ai pu installer sans problème.

Gebrekkig scherm

Na installatie van het scherm heeft de telefoon last van ghost touche.super irritant!

Ik kocht een framesticker voor een samsung j3 en 2 dagen later had ik hem in huis dat kan wel wat sneller maar voor de rest word het netjes geleverd in envelop met bubbeltjes plastic dus zeer tevreden en zeker aanbevolen

Great support!

I had some problems with ordered item and seller quickly respond and solve all issues. I am really happy with the service they provided.

Excellent :-)

Everything works okey!

2 x scherm vervangen Bijde grijs.

Wat een onzettende rommel verkopen jullie, tot 2 x toe scherm geinstalleerd, Beide niet zwart maar ontzettend grijs, kan bij zonlicht moeilijk zien wat er gebeurd, en ja er gebeurd meer dan ik wil, de tochscreen doet soms dingen uit zichzelf, of reageerd slecht en opend bijv, de app naast waar je gedrukt hebt, aan het begin dacht ik nog effe, okee foutje van mij, maar nee.... Dus wil je al het plezier in je telefoon willen kwijtraken. Neem een scherm van dutch parts

Goed product werkt perfect

Was best makkelijk om lcd scherm te vervangen via stappenplan youtube filmpje

Super dat ze ook kleine onderdelen hebben!

Besteld, snel geleverd. Jammer dat ik het niet kon afhalen.

Goed onderdeel

Ik kreeg het onderdeel, na wat werk aan mijn kant en tutorials online doet mijn telefoon het weer als nieuw!

snel geleverd en uitstekend verpakt telefoon doet het weer top

snel geleverd en uitstekend verpakt telefoon doet het weer top

Snel geleverd. Voldoet aan beschrijving

Onderdeel was precies wat ik moest hebben.

goed en snel , super

het juiste product werd netjes en snel geleverd

Schermpje besteld voor Galaxy A50. Mooi op tijd geleverd(dank u PostNL). Alles verlopen zoals je het zou moeten.

Alles Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Service, Abwickelung und Lieferung ohne Probleme

Snel bezorging en top producten

Kwalitatief goede producten, een uitstekende service.

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.