Vreselijk!

Absoluut grafbedrijf! 4 maanden na aankoop gaat mijn scherm plots stuk. En geeft geen beeld meer "Ja meneer u heeft hem vast verkeerd gemonteerd! Dat is niet onze schuld" Ik heb hem perfect gemonteerd niks mis mee gegaan "Maar wij weten dat er een goed product is geleverd, als het echt al stuk was zou het scherm eerst nog flikkeren" Ja dat heeft het ook gedaan! "Tsja dat zegt u nu ik geloof u niet" U vroeg het niet eerder.... "Ik beëindig dit gesprek, niet onze schuld doei" Kansloze klantenservice, kansloos bedrijf. Nooit en de nimmer iets van zaken mee doen.

goede kwaliteit en snel geleverd

kwaliteit is goed levering was snel

geweldige service

Helaas bleek mijn artikel iets af te wijken (simkaart houder voor enkele sim ipv 2 simkaarten). Na dit aan te geven kreeg ik snel reactie met excuses en de optie om geld terug te krijgen of dat ze bij hun leverancier zouden checken of ze het juiste artikel konden bestellen. Het artikel werd ook meteen aangepast op de website. De leverancier kon het artikel niet leveren. Vervolgens zijn ze op zoek gegaan naar het juiste artikel bij andere webshops en hebben ze mij een link én het juiste artikel nummer gemaild en direct het geld terug gestort. Dit alles in 2 dagen. Echt super netjes!

Kwaliteit

Best , snel ... Goed

Alles goed ontvangen en van goede kwaliteit

Voor mijn bestelling nog even contact opgenomen met de klantenservice. Ze hebben mij goed geholpen met het vinden van de juiste product. Snelle levering en het product was van goede kwaliteit

Top service en goed product

Goed product en werkt goed.

Super snel geleverd

Fast and good quality

friendly service. Fast delivery and good assortment of parts!

Prijs aantrekkelijk

Mijn batterijen snel ontvangen en goed ingepakt.

Goede voorraad en snel verzonden

Had snel gevonden wat ik zocht en de volgende dag al netjes verpakt in huis.

Gewoon prima service

Veel op voorraad, zelfde dat verstuurd, volgende dag in de brievenbus. Een half uurtje later zat ik te swingen met een nieuwe batterij in m'n telefoon.

snelle levering, goed product

Het product is precies zoals beschreven. De levering was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden.

goede kwaliteit lsd scherm

goede kwaliteit lsd scherm

Fast, flexible and helpful seller.

Igazán örülök, hogy Önöket választottam a vásárlásra.

Snel geleverd en het juiste onderdeel!

Snel geleverd en het juiste onderdeel!

gewoon goed

goede levering en precies goed. inclusief alle benodigheden

Snelle levering, kwaliteit goed

Aanrader

Duidelijke en eerlijke site

Goed spul en snelle levering A50 en A20 scherm besteld , telefoons zijn weer gemaakt

Netjes snel en goed

Ze Leveren snel en netjes.

Prima, materiaal, snel geleverd

top en snel

vandaag bestelt en morgen in huis. top onderdeel.

Goede onderdelen voor een goede prijs

Goede onderdelen voor een goede prijs. Mijn telefoon werkt nu weer!

Top quality, fast delivery

Top quality, fast delivery, easy to find on homepage

SUPER Kwaliteit en verzending.

Nadat ik mijn Huawei P30 Lite (nieuwere type) plat op 't beton heb laten vallen vond ik op deze site gelukkig een compleet LCD + frame. Gelukkig had deze site ook de nieuwere versie (Breathing Crystal) op voorraad en kon ik de telefoon weer origineel maken. Verzending snel en de kwaliteit super (origineel denk ik gewoon). Enige nadeel was dat een kabeltje een andere aansluiting had dus na een paar keer hard duwen zonder geluk voor de zekerheid maar de oude kabel overgezet (in verband met connectors verbuigen) Niet te merken dat de telefoon ooit stuk is geweest. Prijs ook top.

Snel, netjes en correct

Op voorhand een nieuw scherm besteld, maar de telefoon is nog niet beschikbaar. Tot nu toe is de levering en service prima. Scherm zelf kan ik nog niet beoordelen

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.