Merci efficacité rapidité recommande

Bravo le seul souci le site n est pas traduit en french dommage mais bravo pour le sérieux

Goed service

Vriendelijke

Super goed spul, heel makkelijk te doseren en toe te passen. Overtollige lijm van wat er langs de randen kwam was ook weer goed te verwijderen zodat je er niks van ziet.

Alles top

die Bestellung lief tadellos

Prima display, snelle levering

Zie titel.

zeer tevreden

zeer snelle levering en juist product afgeleverd

Excellent

Good parts, good quality!!!

Naar verwachting

Naar verwachting

Good screen, smooth coating which prevents fingerprints on the screen!

Good, prompt delivery

Ausgezeichneter Geschäftspartner!

Schneller Versand und die Ware war wie beschrieben!

top quality!!!!

Il prodotto era come da descrizione di ottima qualità! originale

Great company

Super 10/10

Zeer tevreden enkel vond ik spijtig dat er geen simkaart houder erbij zat, nu heb ik verschil van kleur. Voor de rest zeker aanradertje!

Het gekochte display was zeer goed verpakt, snel verzonden en dat voor een eerlijke prijs. Alles origineel en werkend naar behoren. Top!

Gode

Goede service snel beantwoord voor de vraag en snel verzonden.

Voor herhaling vatbaar

Snel en goed product

De helpdesk was erg behulpzaam.

Great packaging and delivery time of a quality part (tested and working)!

Descriptive part listing, it was delivered on time with good packaging. I ordered a cellphone battery that I already installed and tested and it works according to specs.

Fast shipping, great quality

Everything did go smooth from order to delivery.

Goed materiaal en snel geleverd

Origineel Samsung scherm werd snel geleverd. Mijn gsm werkt terug na waterschade.

Snel, kwaliteit, top

Perfekt

Perfekt

Op tijd geleverd en goed kwaliteit.

Batterij geleverd voor smartphone. In orde.

Besteld en geleverd en bevalt

Scherm zelf vervangen van Samsumg telefoon en aangeschaft bij Parts4GSM. Duidelijke info en snelle levering. Mis alleen een eenvoudig reparatie setje in assortiment.

Over Parts4GSM

Parts4GSM h.o.d.n. DutchSpares B.V. is hoofdzakelijk opgezet om onderdelen te leveren aan reparateurs van mobiele telefoons, muziekspelers en tablets en meer. Echter, door onze bedrijfsopzet kunnen ook particulieren bij ons terecht. Wij leveren onderdelen van een hoge kwaliteit tegen gunstige tarieven. Wij zijn al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in het leveren van onderdelen voor mobiele telefoons en aanverwante producten.