Topwinkel en service.

Snelle afhandeling en verzending. Duidelijke website. Ook door mezelf gemaakte keuzefout en vlotte retour procedure alles prima inorde gekomen. Zeker aan te raden.

Snelle en correcte levering

Snel geleverd en perfecte opvolging van bestelling mogelijk. Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Een aanrader.

Supersnel geleverd..

Helemaal Top!

Uitstekend snelgeleverd en werkt voortreffelijk.

Ik heb niets toe te voegen aan mijn beoordeling.

Voor de eerste keer ging het allemaal gemakkelijk

Voor de eerste keer ging het allemaal gemakkelijk, het opzoeken op de site, het bestellen en betalen. De 1 tot 3 dagen leveren zijn niet gehaald maar dat was nu geen probleem, ze waren op tijd bij mij.

Keukenkast lades hebben zwakke kunststof verbindingen.

Twee keukenlades gekocht welke aan het keukenkastfrontje bevestigd moeten worden. De kunststof bevestiging van de lade met het frontje is veel te zwak. De lades zijn op maat gemaakt en kunnen niet geretourneerd worden. Jammer, ze zijn geschikt voor de kliko.

voldoet aan mijn verwachtingen

Werd super snel geleverd en is volgens mijn verwachtingen maar moet nog gaan gebruiken

Hedendaagse ervaring

Bestellen, betalen en leveren. Zoals het hoort en niks op aan te merken.

Heel goed en degelijk product

Erg makkelijk in gebruik

De schapdragers zijn erg gemakkelijk in gebruik en zorgen voor een super resultaat.

In een woord, snel

Binnen 24 uur was mijn bestelling in huis. Sneller kon eigelijk niet.

Goed materiaal en mooi (twee ondersteunen voor buro gekocht

Goed product

👍

snel en betrouwbaar

supersnelle en correct service

Mijn laatste bestelling was binnen de 24 u geleverd

Snelle levering en goed product

prima!

keurig net , en op tijd geleverd.

Product voldoet volledig aan mijn verwachting. Snel en keurig geleverd

Gewoon goede levering,

Geen gezeur, gewoon zoals een webwinkel moet zijn, uitgebreid aanbod

Overzichtelijke website, eenvoudig bestellingen te plaatsen, snel in huis.

Wij zochten een oplossing voor een probleem. Die oplossing bij u direct gevonden. 's Avonds deden wij de bestelling, de andere dag de artikelen in huis. Onze complimenten.

Goede snelle levering

Besteld en volgende dag keurig geleverd.Topservice

Prima, snelle levering conform verwachting

Goed en snel

Goed omschreven produckten. Haddeneteen het goede on huis. Vandaag besteld is morgen in huis 👍

Snel en correct...

Snel en correct geleverd

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!