ProBeslag klantenservice is voor verbetering vatbaar.

Via mail passend advies ontvangen en bestelling gedaan die helaas zonder handleiding wordt geleverd. Verzendkosten voor een postpakket (via PostNL) betaald maar via brievenbus pakketje geleverd door een fietskoerier. Buiten proporties. Telefonische bereikbaarheid is bijzonder slecht evenals reactie op e-mail, kan dagen duren of helemaal niet. Het product voldoet zeker aan de verstrekte informatie en daar is niets mis mee maar ProBeslag is niet mijn favoriet geworden.

Prima !

Correct. Vlotte levering.

Vlotte levering,

Product volgens verwachting

Vlotte levering van uitstekend product

Ik heb het draaiplateau gebruikt voor een draaitafel in mijn camper. Werkt uitstekend !

Goede service; snelle verzending

Snelle website; vlugge verwerking

Helemaal top

Klantvriendelijke site........goede prijzen ......prima uitleg.......en netjes ingepakte bestelling...... Helemaal goed...

Alles in orde

Bestelling klopt en was snel geleverd.

versturen voor 20uur op de bestel dag betekend 5 dagen later nog niet bij transporteur

Draaiplateau met spoed nodig. Ligt op voorraad bij ProBeslag en er wordt ook binnen een half naar na bestellin geen verzendbevestiging verstuurd. Wanneer wij de volgende dag niets ontvangen blijkt volgens de track-and-trace link de zending wel aangemeld maar nog niet ontvangen bij de transporteur. Telefonisch is Probeslag niet te bereiken en 6 dagen later hebben wij nog steeds niets ontvangen.

Goed geregeld

Goede kwaliteit, duidelijke productinformatie en snelle levering

Voor mijn ikea PAX kast was ik op zoek naar stevigere plankendragers. Deze nieuwe plankendragers passen perfect in de voorgeboorde ikea gaatjes. Hierdoor kunnen mijn planken meer gewicht dragen en hoef ik me geen zorgen te maken dat er een drager losschiet.

All's good! Thanks!

All's good! Thanks!

Is oké ik weet alleen niet meer wat ik heb besteld teveel bestelling gedaan Bij diverse bedrijven

Heldere website en snelle levering

De producten worden helder omschreven op de website en de site werkt goed. De levering was ook snel.

Correct en reageren per ommegaande.

E-mail werd in verband met wijziging bestelling meteen beantwoord en de bestelling aangepast.

goed product zoals omschreven

Goed en snel

Bestelling snel en goed afgehandelt. Was alleen jammer dat de pakketbezorger problemen had waardoor het bestelde een dag later in huis was. Maar daar kon ProBeslag nirts aan doen.

Goede ervaring

Service etc. goed, enkel miste ik een handleiding bij het bestelde product ... Heb er nu even over gedaan om te weten te komen hoe het te monteren ...

Tevreden over de artikel niet over de bezorging

Artikel was zonder bericht achter het tuinhek gelegd waar het 2 dagen in de regen heeft gelegen. Had mail naar jullie gestuurd maar na 1 week nog geen reactie

Bestelling snel en goed geleverd. geen min punten!!

het product geeft een goed indruk.

Het bestelde product dien ik nog in te bouwen en testen. De levering ging goed. Dit beteken geen klachten dus ok

Duidelijke productbeschrijving en binnen een week geleverd

Gekregen wat ik heb besteld

Vaak is het toch net niet wat je hebt besteld. Bij ProBeslag wel en snelle levering

Snelle levering, de kwaliteit die ik verwachtte.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Waarschijnlijk zullen er meer volgen.

precies volgens verwachting

snel en correct

Supersnelle levering

Bestelproces en levering is zeer effectief en snel. Minpunt : geen installatieschets of tips beschikbaar op website

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!