Mooie site, goede afhandeling maar matige communicatie!

Telefonisch niet kunnen bereiken?!? Het (goed)lezen van de mail heb ik als matig ervaren. Desondanks een vlotte levering!!

Niet tevreden!

Op zaterdag spul besteld zou op dinsdag binnen komen. Zou door de bus passen dus is appeltje eitje zou je zeggen. Vervolgens veranderd mijn status bij de post constant en is het pas de zaterdag binnen gekomen. 1 keer gemaild en gebeld naar pro beslag en geen reactie gekregen#!! Hier bestel ik niets meer!

Snel geleverd, goede prijs

Op mijn mail m.b.t. een probleem met bestellen vanuit het buitenland werd binnen een uur gereageerd en was het bovendien ook opgelost. Goede prijs, mooie producten, snel verzonden. Minderpunt: verzenden naar het buitenland via PostNL, die zijn traag en duur en leveren geen enkele service als er wat met de verzending mis gaat.

Voor herhaling vatbaar

Goed materiaal, goede informatie en snelle levering. Veel websites doorzocht naar een draaibeslag ( voor lazy susan) te vinden maar pas op deze website het gezochte beslag gevonden. Probeslag biedt keuze uit meerdere afmetingen en belastingen. Hierdoor konden we een goede keuze maken. De levering was snel en het beslag was netjes verpakt. Geen gebruik van plastic of ander milieuonvriendelijk materiaal, wat wij een plus vinden.

Zeer goede en snelle service

Ik heb 's avonds mijn bestelling geplaatst en 's morgens om 8 uur werd deze reeds geleverd. De bestelling kwam helemaal overeen met mijn verwachtingen Een aanrader! Enig minpunt, de initiële prijs en de uiteindelijke prijs lagen redelijk ver uit elkaar door de transportkosten en de kosten aangerekend voor paypal.

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie en snelle levering

Twee plankdragers besteld. Bestelling en levering verliepen eenvoudig en snel!

nog steeds niet ontvangen

via track and trace al 2 keer te zien dat het bestelde zou zijn bezorgd, echter nog steeds niet ontvangen. geen briefje in de bus. ook verschillende keren contact gehad met servicepunt Post.nl, maar nergens te vinden kennelijk.

Snelle levering en precies wat ik zocht.

Zie boven

Goed product. Snelle levering.

Producten zijn zelfde als op website. Levering was snel.

Gunstige prijs

Geleverd volgens afspraak.

Snel en correct

Enige opmerking, was niet zo'n groot artikel maar helaas in een hele grote doos. Dat lijkt me efficiënter te kunnen

Correcte levering

Levering conform de marktprijs en een levering zoals beloofd

Topwinkel en service.

Snelle afhandeling en verzending. Duidelijke website. Ook door mezelf gemaakte keuzefout en vlotte retour procedure alles prima inorde gekomen. Zeker aan te raden.

Snelle en correcte levering

Snel geleverd en perfecte opvolging van bestelling mogelijk. Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Een aanrader.

Supersnel geleverd..

Helemaal Top!

Uitstekend snelgeleverd en werkt voortreffelijk.

Ik heb niets toe te voegen aan mijn beoordeling.

Voor de eerste keer ging het allemaal gemakkelijk

Voor de eerste keer ging het allemaal gemakkelijk, het opzoeken op de site, het bestellen en betalen. De 1 tot 3 dagen leveren zijn niet gehaald maar dat was nu geen probleem, ze waren op tijd bij mij.

Keukenkast lades hebben zwakke kunststof verbindingen.

Twee keukenlades gekocht welke aan het keukenkastfrontje bevestigd moeten worden. De kunststof bevestiging van de lade met het frontje is veel te zwak. De lades zijn op maat gemaakt en kunnen niet geretourneerd worden. Jammer, ze zijn geschikt voor de kliko.

voldoet aan mijn verwachtingen

Werd super snel geleverd en is volgens mijn verwachtingen maar moet nog gaan gebruiken

Hedendaagse ervaring

Bestellen, betalen en leveren. Zoals het hoort en niks op aan te merken.

Heel goed en degelijk product

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!