Correcte en snelle levering

Snelle en 100% correcte levering. Alles volgens afspraak/bestelling.

Snelle levering, goed product

Hartstikke tevreden

Onjuiste productinformatie

Ik zocht plintklemmen voor keukenkastplinten met een diameter van 4 cm. Pro-Beslag gaf aan dat hun klemmen geschikt zouden zijn voor 3 tot 4 cm. Echter na ontvangst bleken deze absoluut niet te passen. Ik wilde hier telefonisch contact over, maar ik kan een retourzending alleen maar aanmelden en dan de spullen retour zenden. Nu moet ik afwachten of mijn aankoopbedrag wordt teruggestort. Ik had graag even contact gehad en in ieder geval een bevestiging ontvangen van mijn retourzending.

Precies wat ik zocht

Alles volgens de overeenkomst prima werk.

Goed,duidelijke communicatie en snelle levering!!

Ik bensuper tevreden!!

Slecht

Moeten erg lang wachten op mijn geld bij retouneren product

Product niet zoals beschreven retour sturen is niet kostenloos

Het product is niet wat er beschreven is. Het bedrijf geprobeerd te bellen. Er wordt niet opgenomen.

Snel geleverd. Prima spul, doet wat het moet doen.

Top en snel

Snel en redelijke prijs en goed produkt

Snelle levering, keurig verpakt!

Een aanrader, ik ga zeker nog eens gebruik van maken van dit bedrijf.

De bestelde draaiplateaus draaien zeer stroef, dus ben ik op zoek gegaag naar een lagerssteem. Toch bedankt

Gewoon goed

Gewoon goed

Goede kwaliteit, snelle levering

Fijne website, snelle levering en goeie kwaliteit

makkelijk

vlotte afhandeling

jammer dat de email in de spam terecht kwam zodat ik eerst dacht dat er geen reactie was de bestelling. Verder was het niet helemaal duidelijk dat een ontbrekend artikel nog nagezonden zou worden. Ben benieuwd of het omruilen van een artikel ook vlot verloopt. Wellicht overwegen om na bepaald bedrag gen verzendkosten te rekenen

Super snel geleverd, blij mee

Blij met wat ik besteld heb. Snelle levering Dank je wel

Vlotte afhandeling van bestelling, binnen 2 dagen in huis.

Zeer tevreden over de producten en een snelle service!

eerste contact

eerste keer dat er iets bestgeld en geleverd is door Probeslag. basis is dus te smal om een beoordeling te kunnen geven

redelijk snel

makkelijk bestellen, correcte communicatie, redelijk snelle bezorging door Post

Zeer snelle levering. ‘s-avonds laat besteld, de volgende dag al thuisbezorgd.

Snelle levering en goed materiaal

Prima bedrijf

Gekregen wat ik bestelde

Snelle leveringen

Super makkelijk en snelle levering

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!