snel en efficient

snel en efficient, spijtig van de hoge verzendkosten ...

Goed product, snelle service

Goed product, snelle service

Bestelling snel geleverd, producten volledig naar wens

Producten zijn keurig op tijd geleverd volledig naar wens. Track en trace duidelijk

Snel geleverd, prima kwaliteit

Na een korte zoektocht op internet hier gekomen. Gevonden wat ik zocht. Besteld en het werd snel geleverd. Prima kwaliteit, zeer tevreden.

Snelle, complete levering

Product voldoet aan de verwachtingen

snel en makkelijk

snel gevonden wat ik zocht, snel geleverd.

Nog geen idee!

Wil graag iets vertelken maar heb nog niets ontvangen!

zeer correct

Komt belofte na

Goede snelle levering

levering en materiaal perfect zoals verwacht

zeer correcte en klantvriendelijke communicatie!

Nick Groenewoud, heeft steeds mijn diverse vragen snel en duidelijk beantwoord. Ook de "telefoniste" was zeer vriendelijk beantwoorde mijn vragen netjes. de bestelling goed verpakt aangekomen.

Super snelle levering

Topper

Positief!!

Nadat bleek, dat de geleverde materialen niet correct waren voor mijn toepassing kon e.e.a. zonder slag of stoot, teruggestuurd worden. Verder viel mij dat er een breed assortiment is!

Snelle correcte levering en goede prijs

Hele snelle levering de volgende dag meteen. Goed product precies wat we zochten

het juiste elektrisch deurslot

prima kwaliteit, beter dan verwacht

Goed product en snelle levering.

Rooster voor gaskast in camper. Past precies. Let wel op de lengte van de schroeven! Mijn deur is niet zo dik dus ik moest de schroeven inkorten.

precies wat ik nodig had

Ben bezig met een project(je) had daar een speciaal lager voor nodig, gevonden bij Probeslag, na bestelling zeer vlot geleverd, top Als het aanslaat bij anderen hmm dan nog een berg lagers nodig. mvg rob

Snelle levering top mannen doe zo verder!!!

Prima product, prima prijs, snelle bezorging.

Uitstekend!

Snelle levering en duidelijke communicatie.

Na wat vragen te hebben gehad, netjes antwoord gekregen. Toen ik besteld had was de bestelling snel verzonden. Ga zo door

Zo kan het ook!

supersnelle levering, perfect wat we nodig hadden, zeer stevig

Om zware planken als rekken op te kunnen hangen zonder sporen bestelden we reeds 8 halen bij probeslag. Super sterk, mooi materiaal, zeer content

Geweldige onlineshop

ik had klemmen nodig voor een keuken onderplint, internet bezocht en kwam uit bij Probeslag. Duidelijke site, goedkoop ook qua verzenden. En goede onderdelen. Snelle levering . Eigenlijk gewoon geweldig.

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!