Product niet geleverd

Product had ik nodig binnen 10 dagen, belofte was 1-3 dagen. Na veel druk van mijn kant kreeg ik mijn geld terug en werd het product als verloren beschouwd (als uitzondering.. na 2 week al). Lesson learned voor hun hoop ik.. stuur het product gewoon nog een keer als er iets mis is gegaan bij de overdracht naar PostNL/DHL/GLS etc. Hun fout moet niet jouw probleem worden.. Oplossing voor mij was ergens anders bestellen en had het de volgende dag.

Product retourneren, maar geen geld terug en geen contact mogelijk..

Jammer! Producten geretourneerd. Op het factuur stond geen retourdagen limiet, toen gemaild en bleek de retourtermijn 14 dagen te zijn. Het pakket was bij jullie (volgens postkantoor) binnen 14 dagen afgeleverd, maar ik ontvang geen ontvangstbevestiging, geen geld en wanneer ik bel word de telefoon opgehangen. Ook via facebook geen inhoudelijke reactie. Heel waardeloos dus!

Bestellen ging makkelijk

Alles goed gegaan.

Wat of wie? Heb geen mens gezien.... Ik beveel niets San.

Snel verstuurd

Snel verstuurd, ProBeslag top. Alleen jammer dat de bezorger geen zat had om langs te komen.

prijs kwaliteit is prima

prijs kwaliteit is prima en een snelle levering

Uitgebreid assortiment met betrouwbare, directe levering

...

duidelijk en goed

Goed materiaal

Goede spullen en snelle levering

geheel naar wens

Goed product en verpakking

Ik koop nooit, nooit weer iets in deze webshop.

Mijn bedleeslamp ging na 22 maanden defect. De productgarantie was slechts een jaar dus zou een nieuwe gekocht moeten worden......... Maar dan is er ook nog de wettelijke garantie en die luidt: aanspraak maken op de verwachte levensduur, welke aanmerkelijk langer is dan een jaar. Maar dan is ProBeslag niet thuis. Erg veel moeite kost het mij om de verkoper hiervan te overtuigen. Na erg veel duwen en trekken is men dan zover dat zonder kosten een nieuwe wordt geleverd en wederom na erg lang aandringen werden de portokosten ook vergoed. Eens maar dus nooit meer ProBeslag. Het geld is daar belangrijker dan de client.

Zeer tevreden.

Hadden iets besteld helaas ontbrak er iets in de doos. Telefonisch wel lastig te pakken te krijgen maar op mail reageren ze vrij snel. Het product wat er niet in zat hebben ze zonder problemen geleverd, en we hebben nog iets erbij besteld zonder verzendkosten als service voor wat niet in de doos aanwezig was. Dus al met al zeer tevreden.

Uitstekend!

Ongeveer om 19u in de avond besteld en de volgende dag al netjes verpakt thuis! Ik had keukenpootjes besteld. Deze waren hier verreweg het goedkoopst en zijn zeer degelijk.

Snel geleverd.

Prima en snel geregeld

Ik had twee onderdelen nodig om draaischijven te maken. Het was snel en correct geregeld.

goed verzorgt

Alles volgens afspraak

Kwaliteit product en snel geleverd

Product keurig op tijd geleverd

Tijdige levering en prima kwaliteit

Tijdige levering en prima kwaliteit

Snelle levering exact volgens behoefte

Slecht

Helaas heb ik mijn bestelling nooit mogen ontvangen, het is verzonden in een brievenbus pakket (dat gaf de bestelling aan) en vervolgens kreeg ik een geen thuis bericht in de brievenbus. Sinds dien is het pakket spoorloos bij DHL, het lijkt er op dat deze retour is verstuurd. Het aangegeven nummer op de website heb ik 4 maal geprobeerd te bereiken op verschillende data en tijden en nooit iemand aan de lijn gekregen. Ook een mail die ik heb verstuurd heb ik tot noch toe geen reactie op ontvangen. Ik hoop dat de kwestie nog op gelost kan worden door pro beslag, inmiddels heb ik exact hetzelfde product bij bol.com besteld en had ik het een dag later in huis.

Heel correct en snel geleverd

Duidelijke side en snel gevonden wat ik wilde hebben. Levering prima.

Perfect en klantvriendelijk

Mijn bestelling is heel snel geleverd. Ik heb ze gemail omdat ik een typefout had gemaakt in mijn adres gegevens. Heel snel antwoord gekregen en probeleem opgelost.

Goed product, levertijd wat langer

Prima product, voldoet aan beschrijving. Nette prijs. Echter bezorgd binnen 1-3 werkdagen werd 4 werkdagen maar ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Goed maar niet volledig.

Er mankeert één stelvijsje aan het beslag. Kan dit zelf oplossen door eigen houtje te gebruiken.

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!