Goed en snel

Bestelling snel en goed afgehandelt. Was alleen jammer dat de pakketbezorger problemen had waardoor het bestelde een dag later in huis was. Maar daar kon ProBeslag nirts aan doen.

Goede ervaring

Service etc. goed, enkel miste ik een handleiding bij het bestelde product ... Heb er nu even over gedaan om te weten te komen hoe het te monteren ...

Tevreden over de artikel niet over de bezorging

Artikel was zonder bericht achter het tuinhek gelegd waar het 2 dagen in de regen heeft gelegen. Had mail naar jullie gestuurd maar na 1 week nog geen reactie

Bestelling snel en goed geleverd. geen min punten!!

het product geeft een goed indruk.

Het bestelde product dien ik nog in te bouwen en testen. De levering ging goed. Dit beteken geen klachten dus ok

Duidelijke productbeschrijving en binnen een week geleverd

Gekregen wat ik heb besteld

Vaak is het toch net niet wat je hebt besteld. Bij ProBeslag wel en snelle levering

Snelle levering, de kwaliteit die ik verwachtte.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Waarschijnlijk zullen er meer volgen.

precies volgens verwachting

snel en correct

Supersnelle levering

Bestelproces en levering is zeer effectief en snel. Minpunt : geen installatieschets of tips beschikbaar op website

Snelle service, correcte prijs en ruime sortering.

Zie hier boven

voor 22u besteld en volgende middag geleverd, topservice.

correcte prijs en nog een correctere levering, wat de dag van vandaag niet meer evident is

Product voldoet, levering kan beter

Producten van goede kwaliteit. Helaas duurde het wel bijna een week voor het op de post werd gedaan.

Prima webshop

Goede winkel. Prima product en prijs.

Professionele, degelijke materialen en goede levering

Professionele, degelijke materialen en goede levering

Het voldoet net niet aan mijn verwachting

Het ontvangen draaiplateau draait niet zo soepel als ik had verwacht. Erg jammer.

Top product en snel geleverd

Gewoon goed

Snel geleverd, en precies het product dat ik zocht.

Correcte afhandeling van de bestelling.

Van aankoop tot ontvangst , heel correcte manier van afhandelen. Snelle service, ook de verzendinginfo optimaal. Doe zo verder.

Snelle levering van het bestelde

Al het bestelde materiaal was snel en correct geleverd.

Goed materiaal en supersnelle levering !

Erg positieve ervaring.

Snelle levering Product naar omschrijving Netjes verpakt

Snel goed en volgens afspraak geleverd

Alles netjes met spoed geleverd

Goede kwaliteit en snelle verzending

Goede kwaliteit en snelle verzending. Gewoon goed

uitstekend

zowel de levering op tijd als kwalitatief prima producten

Over ProBeslag

ProBeslag.nl: meubelbeslag, scharnieren, ophangsystemen en verlichting online kopen In onze online shop vind je een ruime assortiment aan meubelbeslag van professionele kwaliteit voor kleine en grote klussen. ProBeslag levert snel en betrouwbaar in Nederland en België en biedt uitstekende service. ProBeslag voor het beste meubelbeslag In ons assortiment meubelbeslag vind je onder meer bedbeslag, klepbeslag, geleiders, knoppen en grepen. Al ons meubelbeslag is van de beste kwaliteit wat maakt dat het beslag sterk is en lang mee gaat. Ook als meubels gedemonteerd worden kan ons meubelbeslag nog een twee ronde mee!