Minimale stevigheid en kwaliteit.

Géén beschrijving voor samenstellen bijgevoegd. Geen enkele kwaliteit, sommige verbindingen met bijgevoegd busje lijm te verbinden! Hoekje beschadigd bij aankomst.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima/snel

De zending is snel en goed ontvangen. Een min puntje is dat er veel tempex in de verpakking zit.

En positief bedrijf.

Het is de eerste keer dat ik er iets heb besteld en mijn ervaring is dat de bestelling goed is afgehandeld en naar wens is worden geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima pakket ,alles aanwezig is super gegaan het ineen zetten van de bedden toppie

eerste keer bestel bij jullie toppie gegaan met het monteren van de bedden dus dikke duim

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuke product besteld en ontvangen

De kast die ik heb besteld is precies zoals beschreven Zeer tevreden mee en de klantenservice was ook meedenkend en helpend en netjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie afspraken wat betreft levering

Mooi product en goede afspraken betreft de levering. Nadeel was dat het lange tijd duurde (3 wk levering) maar dit stond er wel bij vermeld

Verrassend mooie hangvitrine gekocht

Witte hangvitrine, erg leuk, mooie kwaliteit, goed in elkaar te zetten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie meubel, moest wel enkele weken wachten op levering

Geen problemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte service, goed materiaal.

Mooie meubelen, stevig en goed monteerbaar. Duidelijke omschrijving, goed materiaal.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het product is per bode dienst afgeleverd. Daaraan vooraf duidelijke info over leverdatum en tijd.

Bon service client

Malgré le problème de la langue, nous avons reussi a faire livrer en france le produit sans problème. Malgré l'emballage renforcé, le plateau est un peu abîmé... Dommage

Super goede service and communicatie. Zeer te vreden

Kinderkamer besteld en bezorg met goede Qualiteit en zeer goede service. Zeer vriendelijke bezorger ook.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ik heb goede ervaringen met het bedrijf

Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed verpakt en een prachtige kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, wel even wachten. Prijs/kwaliteit kan iets beter.

Goede service. Prijs/kwaliteit kan iets beter

Gewwo

Gewoon goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ervaring... Netjes een email ontvangen op welke dag het bezorgd werdt... Heb zelfs ook nog even telefonisch contact gehad... Dat ging ook allemaal prima

Goede service en levering

Meubel en levering zoals verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Jammer,dat je niet zelf een data kunt kiezen,als de meubels er zijn.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

1x contact gehad met de klantenservice medewerker heeft me uitstekend geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle service en klant vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte afhandeling van administratie tot bestelling.

Net als mijn vorige bestellingen is alles wederom vlot verlopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk geholpen, ik had een te grote kast besteld, via mail gewijzigd naar een kleinere kast. Keurig het geld binnen een paar dagen terug gestort. De bestelling snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit / prijs verhouding.

Een betaalbare winkel

En hele mooie spullen en ook niet te duur

Over StyleMeubels.nl

Filter op Taal