GEWELDIG!!

Uitstekend kwaliteit en snelle levertijd. En ik ga weer binnenkort iets bestellen.

kledingkasten

Super goede service, We zijn heel erg blij met de kasten. Er was 1 probleem met een lade, maar werd correct opgelost.

Good quality Good service

Highly recommend

Vlotte levering, en klantvriendelijk.

Mooi kastje

Snel en correct geleverd. Een mooi stevig kastje en gemakkelijk te monteren. Heel tevreden

Echt super kwaliteit dressoir & spiegel & service

Eerst oei: levering miste een pakketje Was in België afgeleverd. Maar in overleg prima nageleverd! Dressoir was/ is zo stevig & zwaaar! Zet je niet alleen in elkaar. Alles perfect verpakt geen beschadigingen. Echt kwaliteit zeker niet zo verwacht voor deze mooie prijs €€ Conclusie: echt aanrader om hier wat te kopen ( normaal vul ik niet snel dit in maar dit bedrijf verdient het)

Prima meubels we zijn zeer tevreden

Kwalitijd/ mooi desin /snelle levering

Heel tevreden mee met de aankoop.

Geen problemen met bestelling gehad

Was goed ingepakt waardoor er geen beschadigingen waren en de beschrijving was duidelijk.

Goed product en gemakkelijke handleiding

Ben erg tevreden

Ben erg tevreden met de keukenkast en prima levering

Goede meibel

Keuken kasje besteld was nog eerder dan de datum dat ik hem zal binnen krijgen Geen spijt van deze bestelling Alleen de postbesteller had het parket benedenin portiek neergezt terwel er iemand thuis was

Goed advies

Kreeg goed telefonisch advies en snelle levering, mooie kast

Goed product

Wat ik er van verwacht had

Kwaliteits meubel

Schoenenkast besteld, wel even moeten wachten voor levering. Meubel voldeed aan de verwachting en de beschrijving, heel tevreden mee!

Zuive

Zuiver heel goed

Toppers!

Het koop- en bezorgingsproces is perfect verlopen.

Mooie kast. Veel ruimte. Bodem van de lade is helaas van minder kwaliteit.

Snelle levering. Duidelijke montage beschrijving.

Goed produkt.

Bestelling volgens afspraak.

Was perfect

Was een grote ervaring en alles is soepel gegaan

Niet zo positief

Helaas na ontvangst van de kast kwam ik erachter dat de maten van het kastdeurtje niet klopte. Ik heb hier over gebeld. Ik zou worden terug gebeld. Dat is helaas niet gebeurd. Daarbij was het pakket bij aflevering beschadigd, wat weer een beschadiging op 1 van de lade tot gevolg had.

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf

Een schoenenkast besteld Deze was beschadigd aangekomen.Hierover gemaild.Er werd een nw kast opgestuurd De beschadigde kast hoefde ik niet terug te sturen Deze staat nu in de schuur.Zal ik nog eens inelkaar zetten.Misschien handig voor de tuinspullen

Heel matig

De kast, eigenlijk platen, staan zonder degelijke onderplaat los op de grond. Hierdoor staan de platen bol/hol en krijg je de “kast” niet haaks zonder aanpassing bij de bodem. We hebben spijt van de aankoop. Als we dit hadden geweten dan hadden we de kast niet gekocht. Hoop dat de nieuwere versies wel stabiel kunnen worden neer gezet.

Prima, alles is goed verlopen.

Prima ervaring.

Heel tevreden

Korte levering, goede handleiding

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.