Een mooi praktische kast, correcte levering

Een mooie praktische kast, de levering ging zoals het was beloofd

Zeker een aanrader

Mooie meubels met goede kwaliteit. Vriendelijke medewerkers, denken met je mee. Kledingkast kenzo gekocht erg blij mee stevig goed van kwaliteit. Kom zeker weer bij Stylemeubels terug.

Slechte communicatie

Slechte communicatie. Wacht al een tijd op een onderdeel van een kastje. Eerst was de mail in de spam terecht gekomen en nu hoor ik niks.

probleem met levering gemeld maar geen reactie

zo spijtig had een bureau gekocht maar was beschadigd - krassen en een paneel met een stuk af heb foto's gestuurd maar helemaal geen reactie gekregen

Snelle levering en goede prijs/ kwaliteit

Waardeloos bedrijf

Waardeloos. Product na 1 week defect 3 a 4 mails gestuurd maar geen reactie.

Beste Erik, Dank voor uw beoordeling. U hebt het product Bijzettafel Phil - Eiken gebruikt waarvoor het niet dient. Dit product kan geen printer dragen en dan breekt het natuurlijk in elkaar. Als nog hebben wij uw claim in behandeling genomen. Maar u hebt nooit aan ons de onderdeelnummer doorgegeven die wij nodig hadden om deze te kunnen bestellen. Als u dat wilt doen dan handelen wij uw zaak graag verder af. Met vriendelijke groet, Stylemeubels.nl

bestelling, bezorging, prijs en kwaliteit prima

bestelling, bezorging, prijs en kwaliteit prima

betrouwbare webwinkel

Prima levering, ook een bericht van een later tijdstip van bezorging.

Mooie goede en betaalbare meubelen.

Wij hebben een aantal meubelen hier gekocht en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en uitstraling van deze producten. Keurig en goed ingepakt en netjes bezorgd, zodat ze onbeschadigd aan zijn gekomen. Dit hebben wij helaas wel eens anders meegemaakt. De handleidingen zijn ook duidelijk. Kortom mooie goede meubelen voor een betaalbare prijs.

prima service en betaalbaar

Mooie Kapstokpaneel Brenda aangeschaft. Goed verpakt aangekomen en eenvoudig te plaatsen. Zeer tevreden en ideaal voor een smalle hal. We zijn er blij mee.

Het duurde even, maar was naar verwachting

Product zag er volledig volgens verwachting uit, echter zou ik echt hout wel mooier vinden dan geperst hout met een fineer laagje.

Fijn bedrijf

Goede prijs/kwaliteit verhouding

ondanks de corona is de levering vrij vlot verlopen

de levering liep ondanks de corona vrij vlot schema was duidelijk

Mooi aankoop

Wij hadden een mooie hoogglans dressoir gekocht. Wij zijn heel blij met de aankoop, het dressoir ziet prachtig en robuust uit. Mooi zwart hoogglans met witte deuren en in het midden met donkere tabs lopende mat zwarte spiegel. Levering op de geplande datum afgesproken en op tijd door Stylemeubels geleverd paar dagen voor de kerstdagen Dank jullie wel Stylemeubels. Top

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Wij waren op zoek naar een schoenenkast met spiegel. Deze was bij een aantal zaken te koop alleen Style Meubels had de laagste prijs. De kast is stevig en van zeer goede kwaliteit. We hebben de kast nu een jaar in bezit zonder enig mankement. De kast was op vooraad. Wij hadden de kast snel nodig en konden deze ophalen. De medewerker was zeer behulpzaam en heeft de kast in de auto geladen. We zijn goed geadviseerd en geholpen.

StyleMeubels doen hun naam eer aan!

Mooi tv meubel uitgezocht op duidelijke website, levering op afroepdatum ging perfect! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Kast had helaas een lange levertijd maar daar kan StyleMeubels niks aan doen. Toen ze de kast binnen hadden werd ik hiervan telefonisch op de hoogte gebracht. Nadien via mail een afspraakbevestiging gehad en binnen een week geleverd. Kast voldoet aan onze verwachting. Prima aankoop voor een leuke prijs.

Goede levering en goed produkt

Prima product Prijs kwaliteit verhouding is top

Prima ladekast

Makkelijk te bestellen Prima communicatie over de levering keurige aflevering prima beschrijving voor het in elkaar zetten

alles was oké

Goede service en kwaliteit. Vriendelijke jongen heeft het netjes bezorgd.

Mooie solide kast

Mooie solide keukenkast gekocht. Keukendeurtjes niet helemaal recht te krijgen (ook niet na het stellen) maar toch een goede aankoop.

mooie kast

Hoewel er veel vijzen en onderdelen zijn , is deze kast gemakkelijk in elkaar te steken . Aanrader !

Degelijk materiaal.

boos

Bestelling geplaatst en betaald op 12 februari. Nog altijd niets gehoord van jullie, 2x een mail gestuurd . Bestaat die firma wel?

Beste Greet, Dank voor uw beoordeling. Uw beide emails hebben wij beantwoord en intussen hebben wij nogmaals de status van uw bestelling aan u per mail doorgegeven. Met vriendelijke groet, Stylemeubels.nl

Zeer goeie bedrijf .kwaliteit artikelen

Ik heb heel wat spullen gekocht .elke keer tevreden over de meubels. Ze houden zich goed aan de afgesproken datum .

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.