Ik ben er heel tevreden mee

Ik had een eet tafel besteld en ik ben er erg tevreden mee. het past heel mooi met me huis zelf en ook met de stoelen ik ga vaker bij stylesmeubels bestellen

Heel blij

Prima bedrijf we zijn zeer tevreden en blij met onze aankoop.

Heb geen opmerkingen. Alles verliep soepel. Goed kwaliteit.

Doen wat ze beloven

Bestelling mooi op tijd en netjes ontvangen. Gewoon goed.

Klantenservice TOP

We kregen paar dagen vooraf email met datum en tijd indicatie van 4 uurtjes voor de levering. Dat was erg fijn. Meubels Eettafel, sontafel en stoelen netjes geleverd. Bij nader controle bleek 1 doos te ontbreken. Na dit te hebben gemeld bij stylemeubels hebben ze binnen paar dagen nageleverd. Echt super service TOP.

Geen antwoord

We zijn altijd zonder nieuws van onze bestelling Helemaal betaald in Julie 2021

Gewn

Netjes op de hoogte gehouden, snel geleverd.

Schitterend product met uitstekende klantenservice.

StyleMmeubels.nl, een aanrader.

Tv wandmeubel gekocht. Ben erg goed geholpen, wat een goede service en klantvriendelijkheid! Snel geleverd. Ben erg blij met mijn tv wandmeubel en het staat heel mooi in mijn woonkamer.

Mıjn ervarıng ıs heel goed

Dressoır karat besteld en ıs mooı op tıjd geleverd. Dressoır ıs heei mooı en stevıg.

Super blij

Mooie meubels snelle levering. Heel erg tevreden met mijn kledingkast. Keurig.

Ik vind hem mooi

Duidelijke site mooie spullen. Goed ingepakt en snel geleverd.

Mooie spullen goede kwaliteit.

Heel blij

Behulpzaam, correct en een zeer snelle levering. Duidelijke website, en goeie service. Mooie zwevend tv meubel en salon tafel gekocht ben erg blij met mijn aankoop.

Slecht

Jeetje je besteld iets en je krijgt het na weken nog niet . Zou deze week bezorgd worden maar me hoor . Een keer maar nooit meer bestellen.

Klantvriendelijk

Ruim keuze , kwaliteit zeer goed. Werd netjes geholpen door Benny zeer vriendelijk en behulpzaam. Ben 30 minuten vooraf gebeld door de bezorger wat ik heel fijn vond. Hartelijk dank.

Een kast besteld die er op foto’s mooier uitziet dan in het echt.

Voor een kast van €250,- verwacht ik meer. De kast zelf is hartstikke gammel. De grote planken waren al krom bij het openen van de dozen. Spijtig maar waar, de kast is het geld niet waard. Ik weet niet of ik gewoon pech heb gehad maar met deze ben ik niet tevreden. Levering zelf was prima.

Mooi, praktisch, kwalitatief goed bouwpakket.

Het in elkaar zetten kost even tijd, maar het resultaat is mooi. Voldoet aan de verwachtingen en is een aanwinst in de kamer. Hoewel als keukentrolley gekocht, staat het in de woonkamer en doet dienst als bijzettafel annex boekenkastje. Helemaal goed!

Prima bedrijf

Snelle levering, goede afleverafspraken te maken, mooie producten

goede levering

goede levering en mooi materiaal

Gewoon prima

Helemaal tevreden en blij!

Het was zoals ik verwacht had ,en ben er erg blij mee ! Zonder broblemen ,Snel en Netjes afgeleverd !

Ben helemaal te vreden heb ook 2 mensen aangreaden ..hebben ze ook gelijk bij jullie besteld ..prima service top

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.