Mooi en handig product. Gemakkelijk in elkaar te steken. Zeer tevreden.

Super tevreden. Staat mooi in interieur. Mooie kleur. Levering vroeger dan voorspeld.

Weer kastje gelevert goed verpakt en geen schade ook netjes alles in piepschuim zodat er niks kan gebeuren vlot inelkaar te zetten en staat supper zijn werk te doen

Net bedrijf, echt een dikke aanrader!

Ik had een vrij grote bestelling geplaatst. In het begin lukte het bestellen niet, ik had iets niet goed gedaan. Echt meteen geholpen door Stylemeubels.nl (en het was al laat in de avond!). Daarna keurig op de hoogte gehouden van wanneer de bestelling kwam. Ik had nog een vraag gesteld via de mail, ook daar vlot reactie op gekregen. Een hele dikke pluim voor dit bedrijf, zowel voor degene die mij hielp met de bestelling, als voor de klantenservice en voor de bezorger die tijdens een flink warme dag met een lach op zijn gezicht de meubels kwam bezorgen. De bezorger had ook netjes van tevoren gebeld dat hij eraan kwam en heeft heel lief meegeholpen de meubels in de gang te plaatsen. Kwaliteit meubels is ook dik in orde. Een enorme aanrader dus!

Perfect mooie schoenkasten, precies zoals online afgebeeld

Zeer tevreden van deze site, alles heel vlot verlopen, van bestellen tot levering.

Prachtige zwevend tv meubel met sfeerhaad

Onze tv meubel is met kleine beschadiging aangekomen. Maar ze hebben het netjes opgelost met een compensatie waar wij tevreden mee zijn. Zeker aan te raden.

Zeer tevreden montage was wel niet makkelijk maar het resultaat is dik in orde bedankt

Op tijd geleverd

Ben blij met me salontafel

kastje

het is een mooi kastje alleen jammer dat sommige planken een beetje scheef zijn

Super kwaliteit en service.

Mooie kwaliteit en super vriendelijke bezorger.

Het complete overzicht was goed te volgen.

Het was voor mij toch wel even de tijd te nemen daarvoor maar het is gelukt. Het is misschien een idee om op houten onderdelen even een nummer op te zetten en in de gebruiks aanwijzing ook omdat je soms met verschillende onderdelen van dezelfde maat maar verschillende kleuren heeft aan te duiden.

Goed kwaliteit ik ben erg tevreden

Ik ben tevreden

Siz mükemmel siniz saygilar.

Suppeeeer

Zeer blij met mijn aankoop.

Hele mooie eettafel besteld bij Stylemeubels, stevig en makkelijk in elkaar te zetten. Bestelling goed verpakt. Vriendelijke medewerkers. We zijn ontzettend blij met onze tafel.

Bezorging niet klantgericht

Eettafel besteld, levertijd was tussen de 2 en 4 weken Daar is keurig aan voldaan Maar bij de bezorging zou ik 15 minuten vantevoren worden gebeld, Dus Niet!!! Dozen waren zo voor de deur gezet Bij open doen stond de bezorger al bij z'n auto Toen ik riep dat ik het niet kon tillen, zei hij Honderden mensen kunnen dat niet Uiteindelijk heeft hij het naar binnen geduwd, i.v.m klein halletje kon ik nog net de buitendeur dicht doen Ben een alleenstaande vrouw op leeftijd, beetje meer respect had op z'n plaats geweest Bezorging is toch tot over de eerste drempel!! Mensen op leeftijd "Bestel bij een ander bedrijf" zou ik zeggen En tegen het bedrijf zou ik zeggen Nederland vergrijsd, beetje meer klantgericht werken

Mooie bureau,s voor en prima prijs.

Ik moest onze 2 bureau,s vervangen. Na lang zoeken,bij Stylemeubels beland. Mooie stevige bureau,s van duitse kwaliteit voor een prima prijs. Snelle en nette levering. Ik zal er zeker terugkomen. Echt top bedrijf.

Bestelling was erg vertraagd

Bestelling was erg vertraagd en bezorger was niet vriendelijk. Elke keer gebeld waar bestelling bleef. 6 weken over een bestelling gedaan.

Ik heb mijn kastje netjes ontvangen .ondanks dat er een vakantie tussen zat en daardoor later bezorgt is dan verwacht. Het was tevens goed ingepakt om schade te voorkomen compliment daar voor ik ben er erg blij mee

Twee kledingkasten Ghost bestel prima

Onze kledingkasten zijn mooi op tijd geleverd tot aan de voordeur. Ze staan perfect en onze kinderen zijn er heel blij mee geworden. Makkelijk te monteren en stevig materiaal. Wij zijn dik te vreden.

Ontzettend blij

Mooie keukenkast besteld. Heel ruim van binnen. Kwaliteit goed,staat goed in mijn keuken. Ben erg blij met mijn aankoop.

Bestelling te laat geen updat niks

5-4 Een kast besteld. Levertijd 2-4 weken. Klantenservice gebeld voor een update niet te bereiken. Vandaag klantenservice nogmaals gebeld. De winkel is gesloten tot 6 mei wat dus betekend dat mijn bestelling nooit optijd gaat komen. Ik heb geen update ontvangen niks. Ik heb een mail gestuurd ook op mijn mail geen enkel bericht terug. Slechte service ik hoop dat de kast nog optijd komt, want ik ben zwanger en zou graag de kast nog indelen voordat de baby is geboren. Erg teleurgesteld.

Professionele en zorgvuldige levering

Veel keuze en kwaliteit die ik verwachtte.

Geweldig bedrijf

Snelle levering. Goed verpakt. Goede instructies om het bureau in elkaar te zetten. En zeer goede prijs.

Ik heb kasten gekocht ik vind zo mooi Makkelijk in mekaar tezetten

Zo ontzettend blij !

Prachtige eettafel bij jullie besteld ben oprecht heel erg tevreden goeie kwaliteit en staat zo mooi strak in mijn woonkamer.

Slecht

Word aangegeven dat bestelling 3 a 4 weken geleverd zou worden.. De ene kast heb ik 11 weken op gewacht en de andere kast 12 weken. Hele slecht communicatie met klantenservice word elke x niet terug gebeld!. Op moment dat de kast onderweg was, hadden jullie hem in de aanbieding gedaan ik heb hier meerdere mails over gestuurd totaal geen reactie. Heb 1x een mail terug gehad toen ik heel boos werd, en toen nog totaal geen antwoord op mijn vragen!! Zijn mooie meubels maar hele slecht klantenservice. Lijk me wel zo netjes als mensen hier meubels bestellen dat je de mensen op de hoogte houd en niet elke x hun achter hun product moeten aanbellen. Heb ook gezegd aan de telefoon pas je levertijd aan dat hebben ze nu ondertussen wel gedaan is geen 3 a 4 weken meer!!

Innsbruckweg 194

3047 AH Rotterdam

010 236 11 63

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.