Levering te laat.

Nvt.

Top goed kwaliteit

Ben erg tevreden met mijn eettafel. Netjes afgeleverd had wel een levertijd maar het is het wachten waard.

Zeer zwakke naservice

Een bureau aangekocht bij jullie. Bij het openen van het bouwpakket gezien dat er een lichte beschadiging was aan het bureaublad. Onmiddellijk een mail gestuurd met als bijlage een foto. Nooit geen reactie ontvangen. Er moest nog een opbergbox nageleefd worden na enkele keren telefonisch contact opnemen kwam dit eindelijk in orde. Ook telkens telefonisch verwezen naar de mail over de schade, nooit geen antwoordt op gekregen en er beweerde zelfs een medewerker geen mail gekregen te hebben maar hij had wel op die mail geantwoordt !!! Dus ik vind de nazorg zeer zwak!!!

Slechte afhandeling klacht

Wij hebben een eettafel met tussenblad gekocht bij aankomst bleek het tussenblad beschadigd. Contact gehad via mail eerst melden ze dat het onze schuld zo zijn, daarna wouden ze wel een nieuw tafelblad opsturen maar dan moesten wij dat zelf betalen. Toen wij daar niet akkoord mee gingen zouden ze een nieuw tafelblad opsturen tot nu toe verder geen afhandeling van deze klacht die al loopt sinds 18 mei j.l.. Met vriendelijke groet: G. Korf.

nalevering en afhandeling schade laat veel te wensen over en duurt allemaal veel te lang.

De afhandeling van veel schade ( 6 panelen ) is voor een schijntje afgekocht voor € 35,00 , eerst zelfs nog maar € 30,00. Als dit opgehaald en opnieuw geleverd had moeten worden had dat veel meer gekost. Maar ik zat in een situatie dat ik niet nog eens minstens 6 of 7 weken moest wachten. Dat zal door jullie ook zo ingecalculeerd zijn den ik. Kortom: duurt te lang en geen goed afhandeling / afwikkeling. Geen aanrader dus.

Heel erg tevreden met mijn tafel!

Snelle levering, goed product

Het bestelde product was gelukkig snel leverbaar ondanks de verwachte levertijd van 4-6 weken. De kast was makkelijk in elkaar te zetten. Duidelijke handleiding. Helaas zaten er bij 1 onderdeel niet de goede scharnieren bij maar ook dit is netjes opgelost. Wij zijn heel tevreden.

Heel mooie Salontafel

Ik ben erg tevreden met onze Salontafel. Geeft ook mooie sfeer in onze kamer.

Heeft iets langer geduurd maar was de moeite waard

No problem whatsoever, product as described

Delivery is not the fastest in the world, but the whole process was very smooth. Can recommend

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs en kwaliteit en netjes afgeleverd!!

Goed verzorgd en prima aflevering

Mooie tafel van goede kwaliteit voor een alleszins goede prijs. Ik blijf in de buurt van Style meubels voor ev. volgende meubels.

Goede kwaliteit en tijdige levering

Kasten geleverd volgens afspraak en de kasten voldoen aan de verwachting.

Snelgeleverd

Pakket nog niet uitgepakt weet niet hoe de desk er uit ziet buitenkant was druip,nat ik zie het als de boel Uitgepakt is, tot nu toe wacht ik op Hulp, ik ben vrouw 88 jaar dus 25 kg gaat niet lukken of heeft u Uitpak service?

Slechte kwaliteit.

Een bed gekocht. Kwaliteit was slecht. Binnen 14 dagen kapot. Kon alleen een ander bed terug krijgen als ik t kapotte bed in de oude verpakking terug stuurde. Maar oude verpakking was al in papierbak. Andere optie was 14 euro terug gestort krijgen. Nu heb ik t bed maar weggegooid en bij IKEA een ander bed gekocht.

Oke

Product was oké en op tijd geleverd!

Prachtig tafel, fantastisch prijs!

Ik moest wel even op mijn tafel wachten (misschien door Corona) maar het was het echt waard! Ik ben er zo blij mee en wil Stylemeubels absolute aanbevelen! Dank je.

Gewoon goed

Goede service ,prima product ,snel geleverf

snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding

Het wandmeubel werd binnen 4 weken geleverd, zat goed verpakt en kwam overeen met de omschrijving op de . Inmiddels hangt het 6 maanden en ziet het er nog steeds prima uit.

Super mooi meubels ben tevreden

Super blij met mijn aankoop geen spijtig van.

Ik had een tijdje geleden een hoekbureel aangekocht bij jullie. Is in een perfecte staat aangekomen geen scheur of schrametje aanwezig. Mijn zoon heeft het bureel in elkaar gestoken hij leert voor hout en heb hem laten doen was zo blij om dit voor zijn mama in elkaar te steken. De handleiding was beschreven op de buitenkant van de doos waar hij al de stappen heeft gevolgt. Hij was zo fier om deze uitdaging na te gaan voor zijn mama. Dank je :-) ik ga zeker nog bij jullibestellen. Groetjes, Chris & zoon.

Uitstekend!!

Hele goede service , een aanrader!!

Keurig, aan te raden

Erg goed

Kast Besteld via internet, netjes via mail aflever tijd en datum ontvangen en ze waren er ook echt. Erg vriendelijke chauffeur.

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.