Rommel!

Extreem lange leveringstermijn. Toen kast hier aankwam bleek deze nog erger dan een ikea pakket. Alles moest nog in elkaar gezet worden, materiaal hiervoor moesten we nog apart aanschaffen. De handleiding was een ramp. En ondanks Ikea meubelen in elkaar steken voor mij geen bezwaar is, maar we nu bewust degelijkere kwaliteit wouden, hadden we na 5min al spijt: wat een rommel!!! Niet in elkaar te krijgen; rijboring klopte niet, na veel gepruts uiteindelijk gelukt maar kastdeur blijkt ook gewoon te zwaar voor de zwakke scharniertjes die erbij geleverd waren en sleept dus; krassen tot gevolg en na 3 weken was de kast zelfs onbruikbaar: deur is gewoon niet meer open of toe te krijgen. Geld op straat en een hoop frustratie!!

Wegens lange levertijd bestelling geannuleerd.

Mooie website, mooie meubels alleen erg jammer van de lange levertijd en de gebrekkige klantenservice. Vandaar de aankoop geannuleerd en netjes binnen 2 dagen mijn geld terug gestort gekregen. Of ik het andere zou aanbevelen? Als er verbetering in de levertijd en communicatie komt zeg ik ja!

Zeer slecht

op 22 aug 2020 buro besteld. Levertijd 3 a4 weken!!!!!!!. Bij navraag blijkt dat het pas in week 44 op zijn vroegst geleverd kan worden. Hierover zijn wij niet geïnformeerd!! Het is dat ik zelf ben gaan bellen. Ander bedrijf kan het buro wel leveren. Dus ik wil me geld terug ,duurt dat ook nog eens 14 dagen,qordt me verteld Wat een waardeloze service, is dit. Dus mensen let aub op.

Heel slecht

Vanaf februari wacht ik op mijn tafel, ik heb hem binnengekregen, maar niet compleet. Heel slechte meubelwinkel, echt hoofdpijn.

Goed geïnformeerd.

Voor iedere stap in het leveringsproces werd ik goed geïnformeerd. Van bestelling tot levering. Prima service.

fantastisch

de tafel doe besteld en snel bezorgd is, is van goede kwaliteit.

Persoonlijk contact en geweldige service

Twee mooie meubels bestelt. Prima persoonlijk contact over de aflevering van de meubels. Bij het in elkaar zetten van de meubels door een domme eigen fout een scharnier vernield. Gemaild meteen reactie en twee scharnieren werden direct geregeld. Toen ik vroeg wat ik moest overmaken werd aangegeven dat dat service en koatenloos was. Ondanks mijn eigen fout. Perfecte service dus. En daardoor zijn de kasten nog mooier! Ga zo door

Super ,alles perfect in orde

Zeer tevreden met meubel en zeer goede kwaliteit ook zeer vriendelijk

Traag maar verder prima levering goede prijs-kwaliteit verhouding.

Titel zegt voldoende.

Zeer positief

Uitstekende afhandeling van de bestelling

Snel en op tijd geleverd. Informatie over kleur bleek naderhand te kloppen

Kan het nog beter

Heerlijk geshopt

Slecht

2 weken geleden een mail verzonden dat we problemen hebben met onze geleverde slaapkamer, maar tot op heden hebben wij nog helemaal geen reactie hierop mogen ontvangen. Echt slecht dit

Lang wachten op bestelling !

Eerste keer vlotte levering, tweede keer al 4 maanden aan het wachten op mijn bestelling! !! Hopelijk komt het rap in orde.

prima, bestellen en ontvangen

Prijs kwaliteit verhouding is gewoon heel goed, zelfs beter dan verwacht. Service is ook prima, beloofde levertijd wordt gewoon netjes aangehouden.

Mooi kapstokmeubel

In elkaar zetten beetje lastig door onduidelijke beschrijving. Onderdelen moeilijk te plekken door wankel geheel

Vanaf bestelling tot levering alles tot onze volle tevredenheid. Wij geven jullie een dikke 10

Geweldig!!!

Mijn bestelling snel thuis gekregen. Goed verpakt en compleet ontvangen.

Prijs/ kwaliteit zeer correct Levering ondanks corona, zeer snel + dikke duim aan de leveranciers die het voor mij ( alleenstaande) in de lift hebben gezet, omdat het te zwaar was Ik koop nergens anders nog meubels, ben zeer tevreden

Nette afhandeling van de bestelling.

Eerder dan verwacht kwam de bestelling binnen. Netjes verpakt. Helaas ontbrak er een schroef voor onze tafel. Die hebben we bij de bouwmarkt gehaald. Twee weken wachten op een schroef vonden we een beetje lang.

Goede ervaring

Prima geregeldgoeie service

Extra ruimte voor een redelijk bedrag.

Handig kastje voor wat extra opbergruimte in bv. de slaapkamer. Zelf in gebruik als TV-meubel achter het bed en door het net wat minder diepe kastje (ca. 40 cm.) toch nog voldoende doorloopruimte. Ziet er goed en degelijk uit, tevens precies de juiste hoogte om comfortabel TV te kijken. Fors wat ruimte voor het opbergen van randapparatuur (mediaplayer, Ziggo XL-box enz.) voor de TV met als bijkomend voordeel dan ook nog eens 3 laatjes voor allerlei snuisterijen die anders her en der door de slaapkamer zwerven.

Ik heb aantal bestellingen geplaatst bij StyleMeubels.nl Ik ben dik tevreden met alle bestellingen, ook was er een meubel niet op voorraad, en heb ik gevraagd als het binnen is of ik een mail kan ontvangen. Dat is ook heel goed gegaan. Bezorgen thuis prima service. StyleMeubels.nl een top aanrader :-)

Prettig

Op afgestoken tijd bezorgd. Meubel makkelijk in elkaar kunnen zetten.

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.