10

Geweldig

Mijn meubels in 2017 besteld en geleverd gekregen. Was er erg blij mee. Ben er nog steeds blij mee. Nu werkt een laatje niet meer correct. Contact gehad, nieuwe ladegeleiders worden besteld en komen eraan. Super service dus!

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Toch nog een snelle levering maar 1 minpuntje de onderdelen waren niet gemerkt. Dus was het tijdrovend om uit te zoeken wat wat is. Maar het product is heel mooi.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend verzorgd

Ik was verwonderd dat de nachtkastjes zo compleet en de montage zo gemakkelijk en precies passend was. Een advies: bij verzending de hoeken van de paketten beter beschermen, aangezien deze minuscule beschadigingenm vertoonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heel mooi meubelstuk..

  • Aanbevelen? Ja
8

ik ben er tevreden over

snelle levering en correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima artikel en mooie kwaliteit.

Ook al ontbrak er een onderdeel werd deze zonder problemen direct nagestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Ik heb 28 juli een bestelling geplaatst en geannuleerd en het is nu 20 augustus en ik heb nog steeds mijn geld niet terug, al 2 maal gemaild en gebeld. Dus pas op met bestellen. Niet betrouwbaar!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Justine, Zoals besproken aan de telefoon en per mail waren wij in de vakantie periode 2 weken gesloten. Hierdoor zijn de terugbetalingen wat vertraagt. Onze excuses hiervoor. Jouw order is inmiddels met 5 dagen vertraging gecrediteerd en terugbetaalt. Stylemeubels.nl

7

Een mooi bed, maar niet zo'n stevig

Het uitzicht van het bed is heel mooi. Maar we hadden gehoopt dat het bed steviger zou zijn. Het zijn niet zo'n stevige planken. Het is niet zo'n dik hout. En dat is wat jammer.

  • Aanbevelen? Ja
3

mooie meubels, maar bezorging minder.

ik ontving mijn meubels met schade! er is hap/deuk uit bij de bovenkant van de meubel. En de onderkant is ook beschadigt er lijkt wel over mee gegooid is! erg zonde dit! Ik moet hier door mijn meubels anders plaatsen wat ik erg jammer vind!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Colin, Vervelend om te horen dat er problemen zijn met je bestelling. Wij hebben geen email van u ontvangen van uw probleem. Kunt u alsnog uw klacht mailen naar info@stylemeubels.nl zodat we dit voor u kunnen oppakken? Met vriendelijke groet, Stylemeubels.nl

8

goede service, mooie kast

binnen de afgesproken tijd bezorgd, kast in elkaar zetten was wel een kunst, het was dan wel millimeter werk maar bij een aantal voorgeboorde gaatjes verschilde het helaas een paar millimeter waardoor mijn kast nu ook helaas niet waterpas staat. hebben het opgelost met viltjes eronder. verder een hele mooie kast ben er heel erg blij mee!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Nette dienstverlening

Eerst via StyleMeubels twee nachtkastjes gekocht en later nog een dressoir, salontafel en vitrinekast. Bezorging was op tijd met goede communicatie. Bij het uitpakken en in elkaar zetten van de meubels bleek later, dat de led verlichting van de vitrinekast er niet bij zat. Gebeld en men zou dit gaan laten leveren. Kon wel even duren, kwam uit Italië. Wederom keurig contact onderhouden over de leverdatum en uiteindelijk volgde levering. Tweede "probleempje" wat correct is opgelost, was dat er bij bevestiging van het blad van de salontafel er een paar schroeven het blad opbolden. Weer gebeld, foto's toegemaild en toen een terugkoppeling gekregen, dat er een nieuw blad geleverd zou worden. Waarom dan geen 10 als cijfer … de kwaliteit van de salontafel en dressoir is minder dan de eerder geleverde nachtkastje. Die zijn echt prachtig. Tafelblad van salontafel is er besmettelijk en toont bij bepaald licht de kringen van glazen en ik krijg het er niet afgepoetst. Hout van dressoir op bepaalde punten zeer gevoelig voor snel beschadigen. Maar ik moet erbij zeggen, dat het nu ook geen hoge aanschafprijzen waren, dus kwaliteit/prijsverhouding is GOED

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben zeer tevreden met levering en produkt

Ben zeer tevreden, zal dit bedrijf bij een ieder aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Minder goede eerste indruk

Voor de eerste keer meubels besteld: een eettafel, een kleine dressoir en een grote dressoir. Mooie en degelijke meubels voor een prima prijs. Echter kwam ik ongeveer 75% van de schroeven te kort bij één vd dressoirs. En bleek één vd dressoirs flink beschadigd te zijn. Dat waren tegenvallers... Hopelijk zijn de onderdelen snel binnen.

  • Aanbevelen? Nee
7

Helemaal goed.

Ik heb geen enkele klacht te melden. Wat ik had besteld heb ik snel gekregen. Niets beschadigd. Dus: prima. 👍👍

  • Aanbevelen? Ja
8

Nice slim shoe cupboard

Nice slim shoe cupboard But quite time consuming to assemble it

  • Aanbevelen? Ja
4

Bedrijf prima. Kapstok waardeloos

Netjes bezorgd maar dit is weer n nadeel van internet kopen, de kapstok is eigenlijk waardeloos doordat de haak terug klapt. Ik had beter moeten opletten dus....

  • Aanbevelen? Nee
8

Super goed

Ik was zeer blij met mijn meubels, goede communicate wanneer het geleverd word en goede uitleg in de doos voor in elkaar te steken. Als ik nog meubels moet hebben zal het zeker weer hier zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Kwaliteit meubels en goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en scherp concurerend

Na mijn kasten besteld te hebben, moest ik 3 weken wachten op mijn bestelling. Dit stond keurig aangegeven op de site, dus daar geen onduidelijkheden over. Ik kreeg daarna een bericht met welke datum en tijdvenster ze wilden bezorgen. Ik kon makkelijk telefonisch contact leggen met de bezorger om iets vantevoren gebeld te worden zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te zijn. (echt meedenken!) Kasten netjes geleverd. Helaas waren 2 plankjes niet helemaal ok, een productiefout. Nadat ik dit heb aangegeven via mail met foto's, kreeg ik al snel antwoord dat dit idd niet goed was en ze per direct via de leverancier nieuwe planken zouden sturen naar mij. Na 4 dagen, door vakantietijd iets langer, kreeg ik ze al. Ben blij met mijn kasten, maar zeker ook met de service, toen ik het nodig had!

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte ervaring met de levering

Afspraak maken gaat moeizaam...

  • Aanbevelen? Nee
5

Ik vind prima

Ik vind goed service,

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alles heel netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke klantenservice en mooie meubel

Ik heb voor het eerst bij deze bedrijf een meubel gekocht. Ben tevreden met de meubel en service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals verwacht weer alles naar behoren

Ik heb voor de 2e keer een bestelling gedaan voor Eettafel victoria met stoelen. Super tevreden mee en mooi strak.

  • Aanbevelen? Ja
1

Minimale stevigheid en kwaliteit.

Géén beschrijving voor samenstellen bijgevoegd. Geen enkele kwaliteit, sommige verbindingen met bijgevoegd busje lijm te verbinden! Hoekje beschadigd bij aankomst.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Godfried, Vervelend om te horen dat er problemen zijn met je bestelling. Wij hebben geen email van jou mogen ontvangen van het probleem. Kan je misschien alsnog je klacht mailen naar info@stylemeubels.nl zodat we dit voor je kunnen oppakken? Met vriendelijke groet, Stylemeubels.nl

Filter op taal

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.