Mooie kast en prima geregelde aflevering

Ik had 3 vitrinekasten met extra glasplaten besteld. Bij de extra glasplaten zaten ook extra steuntjes voor die glasplaten. Ze zouden worden afgeleverd op een vrijdag tussen 7 en 9 uur 's ochtends. De bezorger stond om 7 uur al voor de deur dus sneller kon niet. Ik heb al een paar keer eerder vitrinekasten besteld en elke keer konden er redelijke afspraken worden gemaakt over het afleveren. In eerste instantie waren deze keer 2 glasplaten te weinig afgeleverd maar voordat ik dat zelf in de gaten had waren ze al per post verstuurd. Prima afhandeling dus.

Moeilijk

DHL levert op onmogelijke uren, eerste keer zelfs zonder briefje, daarna af te halen in een godvergeten plaats met een procedure die lang duurt. De salontafel zelf was zoals besproken behalve dat de onderste plank niet de juiste gaten had. Die voor het vastmaken aan de verticale planken was niet waar ze moesten zijn en voor de wieltjes waren indraaigaten voorzien in plaats van de 4 vier vijzen per wieltje. STYLEMeubels.nl is heel opdringerig betreffende een beoordeling. Ik had het zo gelaten maar vermits ze aandringen … "ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens" vindt ik niet horen, kan allen een review versturen als dit aangevinkt is.

Niet erg goed

Moet zelf achter de bestelde meubels aan bellen,op mail word niet of laat gereageerd. Bestelling kwam niet in 1 keer, wat we nog konden begrijpen. Bepaalde onderdelen zaten aan elkaar geplakt wat we zelf opgelost hebben maar wel de informatie gedeeld met jullie ,nooit geen antwoord opgehad . Jammer

Netjes en verzorgd

Makkelijk een mooi meubel uitzoeken. Goede kwaliteit.

Handleiding is onhandig omschreven/kwaliteit materiaal is matig/voorgeboorde gaten kloppen niet

Handleiding is onhandig omschreven Kwaliteit materiaal is matig. Voorgeboorde gaten kloppen niet, de schroeven komen aan de binnenkant van de lade eruit waardoor de lade is beschadigd.

Mooie meubels en makkelijk in elkaar te zetten!

Ik heb een sidetable en een nachtkastje bij StyleMeubels besteld. De meubels waren makkelijk in elkaar te zetten, mede omdat ze zelfs een multifunctionele schroevendraaier mee leverde! Dat was echt super! Het hout is echt heel mooi en hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor de levering heb ik contact gehad met StyleMeubels, omdat ik weinig thuis ben en ik niemand heb om de goederen in ontvangst te kunnen nemen. Ik had zeer vriendelijk en goed contact met ze, maar helaas door (misschien wel een extern) foutje kwam het helaas een dag later, waardoor het naar een DPD punt is gegaan. Vandaar, toch een kleine halve ster er af. Maar alsnog, zeer tevreden met StyleMeubels en ik zie de kans groot dat ik er nog eens bestel! Een aanrader!

Zeer lang moeten wachten

We hebben veel langer moeten wachten kregen ook geen mail wat de status was. Zelf maar gemailt waar het bleef

Mijn ervaring.

Alles op tijd geleverd, goede kwaliteit,goede service.Bedankt stylemeubels.

Prima kastje

Bij stylemeubels een cd-kastje gekocht. Was eenvoudig te monteren. Het is een leuk en handig kastje.

Very good

Webpage is easy to understand and quite fast. Nice products and all information you need is there or easy to find

Ik ben super blij

Ik ben super blij met mijn strakke beton look ronde tafel.

Mij bestelde product is nog mooier in het echt. Bestelling is in goede staat ontvangen. Ik zal zeker in de toekomst nog neer bestellen bij stylemeubels!

Heel vlotte service en heel vriendelijk bij levering

Binnen de beschreven tijd geleverd. Meubels zijn prima

Super ervaring met jullie team.

Bij jullie had ik eindelijk na lang zoeken mijn droomtafel gevonden maar was nog aan het twijfelen omtrent de stoelen.Omdat ik toch de knoop wou doorhakken toch de tafel besteld en 2 weken later was ik toch zeker van mijn stoelkeuze en heb ik gebeld of dat nog samen geleverd kon worden zonder extra kosten en dat was geen enkel probleem voor jullie.De dag van levering verliep enorm vlotjes met telefonisch contact van timing van levering en de levering zelf krijgt van mij ook een 20 op de schaal van 10.Enorm toffe mensen die niet alleen mijn tafel en stoelen gemonteerd hebben maar ook een kast die hier al stond effe bijgedraaid hebben.Alle afval is trouwens ook meegenomen.Moet jullie niet meer vermelden dat ik een happy klant ben want dat kan je wel oordelen nu.Vriendelijke groetjes voor het hele team daar en ik ben fan van jullie.

Erg tevreden

Goede ervaringen met online zaken doen met styleMeubels . Goede beschrijving hoe de salontafel in elkaar gezet moest worden ,en netjes verpakt . Zonder beschadigingen

Goed product en goede service

Goede producten en goede service!

Ongeëvenaard

Uitstekende kwaliteit, punctuele levering, en fraai design. Heldere gebruiksaanwijzing voor de montage.

Uitstekend materiaal

Zeer mooi en goede levering kwaliteit ook super ben zeer tevreden raad het iedereen aan gr

Snelle en correcte levering,kwaliteits materialen en klantvriendelijke website.Faire prijzen.

1 en al tevredenheid van kiezen tot levering

Fijne site. Het contact en op de hoogte blijven van het proces en afspreken voor de levering is allemaal uiterst correct!

Vriendelijke services

Had een complete woonkamer set gekocht. Levering was op tijd (eerder zelfs) en de spullen waren naar mijn verwachten zoals het plaatje. Had het niet eerder gezien dan alleen op internet. Het was voor mij een positieve verassingen. Ben vriendelijke geholpen door Style Meubels.

mooi product

voorfront kiert, enigszins moeilijk te verhelpen.

snelle en goede levering

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.