Een mooi bed, maar niet zo'n stevig

Het uitzicht van het bed is heel mooi. Maar we hadden gehoopt dat het bed steviger zou zijn. Het zijn niet zo'n stevige planken. Het is niet zo'n dik hout. En dat is wat jammer.

goede service, mooie kast

binnen de afgesproken tijd bezorgd, kast in elkaar zetten was wel een kunst, het was dan wel millimeter werk maar bij een aantal voorgeboorde gaatjes verschilde het helaas een paar millimeter waardoor mijn kast nu ook helaas niet waterpas staat. hebben het opgelost met viltjes eronder. verder een hele mooie kast ben er heel erg blij mee!!

Nette dienstverlening

Eerst via StyleMeubels twee nachtkastjes gekocht en later nog een dressoir, salontafel en vitrinekast. Bezorging was op tijd met goede communicatie. Bij het uitpakken en in elkaar zetten van de meubels bleek later, dat de led verlichting van de vitrinekast er niet bij zat. Gebeld en men zou dit gaan laten leveren. Kon wel even duren, kwam uit Italië. Wederom keurig contact onderhouden over de leverdatum en uiteindelijk volgde levering. Tweede "probleempje" wat correct is opgelost, was dat er bij bevestiging van het blad van de salontafel er een paar schroeven het blad opbolden. Weer gebeld, foto's toegemaild en toen een terugkoppeling gekregen, dat er een nieuw blad geleverd zou worden. Waarom dan geen 10 als cijfer … de kwaliteit van de salontafel en dressoir is minder dan de eerder geleverde nachtkastje. Die zijn echt prachtig. Tafelblad van salontafel is er besmettelijk en toont bij bepaald licht de kringen van glazen en ik krijg het er niet afgepoetst. Hout van dressoir op bepaalde punten zeer gevoelig voor snel beschadigen. Maar ik moet erbij zeggen, dat het nu ook geen hoge aanschafprijzen waren, dus kwaliteit/prijsverhouding is GOED

Ben zeer tevreden met levering en produkt

Ben zeer tevreden, zal dit bedrijf bij een ieder aanbevelen.

Helemaal goed.

Ik heb geen enkele klacht te melden. Wat ik had besteld heb ik snel gekregen. Niets beschadigd. Dus: prima. 👍👍

Nice slim shoe cupboard

Nice slim shoe cupboard But quite time consuming to assemble it

Super goed

Ik was zeer blij met mijn meubels, goede communicate wanneer het geleverd word en goede uitleg in de doos voor in elkaar te steken. Als ik nog meubels moet hebben zal het zeker weer hier zijn.

Kwaliteit meubels en goede service

Goed en scherp concurerend

Na mijn kasten besteld te hebben, moest ik 3 weken wachten op mijn bestelling. Dit stond keurig aangegeven op de site, dus daar geen onduidelijkheden over. Ik kreeg daarna een bericht met welke datum en tijdvenster ze wilden bezorgen. Ik kon makkelijk telefonisch contact leggen met de bezorger om iets vantevoren gebeld te worden zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te zijn. (echt meedenken!) Kasten netjes geleverd. Helaas waren 2 plankjes niet helemaal ok, een productiefout. Nadat ik dit heb aangegeven via mail met foto's, kreeg ik al snel antwoord dat dit idd niet goed was en ze per direct via de leverancier nieuwe planken zouden sturen naar mij. Na 4 dagen, door vakantietijd iets langer, kreeg ik ze al. Ben blij met mijn kasten, maar zeker ook met de service, toen ik het nodig had!

Ik vind prima

Ik vind goed service,

Alles heel netjes geregeld

Vriendelijke klantenservice en mooie meubel

Ik heb voor het eerst bij deze bedrijf een meubel gekocht. Ben tevreden met de meubel en service.

Zoals verwacht weer alles naar behoren

Ik heb voor de 2e keer een bestelling gedaan voor Eettafel victoria met stoelen. Super tevreden mee en mooi strak.

Minimale stevigheid en kwaliteit.

Géén beschrijving voor samenstellen bijgevoegd. Geen enkele kwaliteit, sommige verbindingen met bijgevoegd busje lijm te verbinden! Hoekje beschadigd bij aankomst.

Levering laat na navraag.

Allereerst was de levering vrij laat en werd er aktie genomen nadat ik het had gevraagd. Dat duurde ook even en toen bleek dat het pakket niet mee was gestuurd met de bezorger. Wandkast is supergaaf alleen zijn 4-5 planken beschadigd doordat de plugjes te lang waren voor de voorgeboorde gaten. Alternatief was planken aanschaffen maar dan kan ik net zo goed een nieuwe wandkast kopen. Provisorisch zelf opgelost en de beschadigingen daar waar ze niet te zijn opgehangen. Verder een superleuk kastje. Alleen jammer dat het zo snel beschadigd. Tip: doe alleen korte pluggen erin.

Slecht

Heb een kapotte tafel . Krijg geen reactie meer terug

Prima/snel

De zending is snel en goed ontvangen. Een min puntje is dat er veel tempex in de verpakking zit.

En positief bedrijf.

Het is de eerste keer dat ik er iets heb besteld en mijn ervaring is dat de bestelling goed is afgehandeld en naar wens is worden geleverd.

prima pakket ,alles aanwezig is super gegaan het ineen zetten van de bedden toppie

eerste keer bestel bij jullie toppie gegaan met het monteren van de bedden dus dikke duim

Super leuke product besteld en ontvangen

De kast die ik heb besteld is precies zoals beschreven Zeer tevreden mee en de klantenservice was ook meedenkend en helpend en netjes

Mooie afspraken wat betreft levering

Mooi product en goede afspraken betreft de levering. Nadeel was dat het lange tijd duurde (3 wk levering) maar dit stond er wel bij vermeld

Verrassend mooie hangvitrine gekocht

Witte hangvitrine, erg leuk, mooie kwaliteit, goed in elkaar te zetten.

Mooie meubel, moest wel enkele weken wachten op levering

Geen problemen

Vlotte service, goed materiaal.

Mooie meubelen, stevig en goed monteerbaar. Duidelijke omschrijving, goed materiaal.

Het product is per bode dienst afgeleverd. Daaraan vooraf duidelijke info over leverdatum en tijd.

Over StyleMeubels.nl