tevreden

wij zijn tevreden onze kasten gekocht kwalitiet is goed. goede service.

Bestelling gedaan prima bezorging. Ook de producten voldeden prijs & kwaliteit prima

Netjes afgeleverd, bezorger op tijd

Prima buro gekocht. Netjes afgeleverd, bezorger was goed op tijd.

Feedback on Order ''Eenpersoonsbed Tidy 90x200 cm wit met klei

I placed my order on 02-09-2024. While there were a few positive aspects to your service, there were also some major issues that left me disappointed. First, I want to acknowledge how quickly my refund request was handled. When I voiced my frustration about the delay and asked for an immediate cancellation, the team processed the refund right away without any hassle. That quick response was a relief and shows that your customer service team is willing to step up when problems are brought to their attention. That said, the overall experience was really frustrating. The delivery was supposed to take 2 to 4 weeks, but there was no communication about the delay. I only found out there were production issues after I reached out, and even then, the delivery timeframe I was given was vague somewhere between weeks 42 and 43 leaving me unsure about when to expect my order. The lack of transparency and clear communication turned a simple order into a stressful and time consuming situation.

slechte service, slecht bereik, ontbrekende onderdelen

Wij hebben een make up tafel gekocht op 1 augustus , op 1 september op een ZONDAG wordt het geleverd, gevraagd voor een andere dag dat kon niet want ze waren alleen die dag in de buurt, gevraagd of ze dan vroeg kunnen komen ook dat kon niet. De tafel dezelfde dag in elkaar gezet , er ontbreken planken dus kan hem niet verder gebruiken. Moeilijk contact te krijgen eenmaal gelukt zouden ze er achteraan gaan tot op heden ( 24/10) nog steeds niets ontvangen, ze geven de schuld aan de fabrikant daar heb ik als consument niets aan ! Kwaliteit van de tafel is ook niet optimaal komt niet overeen met prijsverhouding zeker aangezien de service ook niet goed is . Er waren ook geen letter aanduidingen op de planken dus heb zelf alles uit moeten zoeken en de beschrijving had je dus weinig. Ik zal hier niet meer iets kopen, en kan alleen nog hopen dat ze de missende onderdelen nog toe sturen .

Prettig

Goede levering, fijn product.

Niet goed

Ik heb nog niks ontvangen

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ik vind echt mooi en makkelijk in elkaar te zetten

Geweldige service, super kwaliteit meubels

Hele fijne ervaring. De meubels zijn van prima kwaliteit, in elkaar zetten is eenvoudig. De bezorging is echt super netjes, voor bezorging ontvang je bericht en de bezorger is vriendelijk en snel (een goede eigen bezorgdienst waar meubels met zorg worden vervoerd). Bij vragen over de bestelling wordt er snel gereageerd en afspraken worden nagekomen. Alleen maar lof!

Goede service prachtige meubels!

Goede service , mooie prijs, prachtige meubels en snelle levering!

Snel en op de aangegeven tijd geleverd

Pakketten snel en op tijd geleverd. Vond het alleen jammer, dat toen de chauffeur merkte dat ik aan hem wou vragen om mij ( 63 jarige vrouw) even te helpen de enorm zware pakketten over de drempel te zetten, niet wist hoe gauw hij weg moest komen. Ik heb ze uiteindelijk kantelend over de drempel gekregen, maar zelfs daar waren ze eigenlijk te zwaar voor.

Hele snelle levering en mijn tv meubel is van goede kwaliteit en redelijke prijs.

Slecht

Keukenkast gekocht echter past de lade er niet op. Gebeld en doorgeven er werd gezegd foto,'s te sturen en het verhaal via de mail. Tot op heden geen reactie ontvangen. Zeer slechte service

Topkwaliteit

Gelijk wat je koopt het is altijd zeer degelijke kwaliteit en zeer mooie

Geheel volgens verwachting

Mooi meubelstuk dat prima voldoet aan onze verwachtingen. Zou het zoweer kopen.

Mijn bestelling heb ik optijd gehad,en het product zelf is prima naar verwachting Groetjes

Mijn bestelling heb ik optijd ontvangen, Het product is prima en naar verwachting. Groetjes

Snelle levering en top verpakt mooi en goed materiaal

Geen terugbetaling

Had order geannuleerd en kreeg snel antwoord dat het verwerkt zou zijn en mijn geld terug zou krijg. Na meerdere keren mailen , krijg ik geen reactie en heb mijn geld nog steeds niet terug

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf (ondanks dat de google reviews zeer wisselend waren). Bij mijn bestelling verliep alles uitstekend. Ik deed mijn bestelling voor een eettafel vlak voor hun vakantie en omdat ik er haast mee had, hebben ze het toch mogelijk gemaakt om de bestelling enkele dagen later nog te leveren in plaats van 4-6 weken later na hun vakantie. Ik heb vooraf gebeld en overlegd en er bleek meer mogelijk dan de voorwaarden op de website aangeven (bijv qua montage & retourneren en qua bezorging tot over de drempel van de voordeur). Ook niet onbelangrijk, ik ben blij met mijn eettafel, die in goede staat is bezorgd. Dus vanuit mij niets dan lof voor dit bedrijf en de medewerkers.

Mooi en handig product. Gemakkelijk in elkaar te steken. Zeer tevreden.

Super tevreden. Staat mooi in interieur. Mooie kleur. Levering vroeger dan voorspeld.

Weer kastje gelevert goed verpakt en geen schade ook netjes alles in piepschuim zodat er niks kan gebeuren vlot inelkaar te zetten en staat supper zijn werk te doen

Net bedrijf, echt een dikke aanrader!

Ik had een vrij grote bestelling geplaatst. In het begin lukte het bestellen niet, ik had iets niet goed gedaan. Echt meteen geholpen door Stylemeubels.nl (en het was al laat in de avond!). Daarna keurig op de hoogte gehouden van wanneer de bestelling kwam. Ik had nog een vraag gesteld via de mail, ook daar vlot reactie op gekregen. Een hele dikke pluim voor dit bedrijf, zowel voor degene die mij hielp met de bestelling, als voor de klantenservice en voor de bezorger die tijdens een flink warme dag met een lach op zijn gezicht de meubels kwam bezorgen. De bezorger had ook netjes van tevoren gebeld dat hij eraan kwam en heeft heel lief meegeholpen de meubels in de gang te plaatsen. Kwaliteit meubels is ook dik in orde. Een enorme aanrader dus!

Perfect mooie schoenkasten, precies zoals online afgebeeld

Zeer tevreden van deze site, alles heel vlot verlopen, van bestellen tot levering.

Prachtige zwevend tv meubel met sfeerhaad

Onze tv meubel is met kleine beschadiging aangekomen. Maar ze hebben het netjes opgelost met een compensatie waar wij tevreden mee zijn. Zeker aan te raden.

Zeer tevreden montage was wel niet makkelijk maar het resultaat is dik in orde bedankt

Innsbruckweg 194

3047 AH Rotterdam

010 236 11 63

Over StyleMeubels.nl

Wij zijn een jong en dynamisch Online Webwinkel die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatief stijlvol, trendy en design meubels aan te bieden voor betaalbare prijzen.