Superfijn geholpen

Echt fijn geholpen. Eerlijk advies en echt de tijd en moeite genomen om met mij mee te denken en te zoeken naar een goed alternatief.

Netjes verpakt en snel geleverd

Keurig op tijd en netjes geleverd.

Mooie bodywarmer, Snel geleverd

Kan niet beter

Hele mooie jas besteld met de Black Friday actie. Aanbieding was op zichzelf al een hele mooie aanbieding. Volgende dag al de jas in huis. Mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Helaas was de jas net te klein maar kon ik deze gewoon weer terugbrengen naar de winkel en kreeg het betaalde bedrag weer terug. Er heerst altijd een fijne sfeer in de winkel. Ongedwongen , hulpvaardig en gezellig. Ik kom er graag.

Prima en snelle afhandeling

Met black friday vroeg ochtend bestelling geplaatst. Keurig bericht ontvangen en volgende dag al bezorgd. Super snel en fijn!

‘s morgens online besteld en kon het dezelfde middag al ophalen in de winkel.

Super snelle en lieve service!

Altijd snelle en persoonlijke service, heerlijke zaak!

Altijd fijn

Zelfs online een gezellige shop! Mooie site en snelle service.

Snel, netjes en juist

Handtasje zelfde dag nog verzonden, netjes verpakt, geïnformeerd en ontvangen met een leuk kaartje. Blij mee!

Mooie collectie

Ik werd heel vriendelijk geholpen. Een aanrader om terug te gaan.

Klantvriendelijk en professioneel

Goede communicatie, klantvriendelijkheid voorop en zeer nette en snelle verzending!

Groot assortiment, betaalbaar en gezellig personeel

Leuke winkel, veel keuze en vriendelijke en gezellig geholpen

Geweldig advies niets was teveel!!!!

Geweldig advies niets was teveel !!!!

Super!!!

Prima service!!

Prima website!!

Keurig en optijd ontvangen. 1 tip: de inkt van het kaartje had afgegeven op het beige topje

super geleverd

Helemaal goed!

Snelle afhandeling bestelling

Zeer snelle verzending, keurig verpakt Altijd weer blij als het pakketje binnenkomt

Hele snelle service en heerlijk om het pakket uit te pakken. Fantastische zaak!

Grote en leuke sortering

Grote sortering Susan Bijl. Snelle levering

De bestelling is geplaats, betaald en bezorgd zoals het hoort

Goed geregeld

snel

snel en correct

Prettige winkel met veel persoonlijke aandacht door een fantastisch team!

Mooie en gezellige kledingzaak met mooie kleding, een super team met persoonlijke aandacht en uitstekende service! Van mij een dikke tien!

Fifth house jumpsuit precies geleverd zoals op de foto , netjes ingepakt Snel geleverd !

Top mooi vest van yaya. Snel geleverd en netjes verpakt