Geen reactie op retour

Heb 20 mei retour gestuurd, het is nu 3 juni, heb al mail gestuurd maar krijg helaas geen contact. Heb wel betaald, 179. € ben er niet zeker van of ik die nog ooit terug zie.

Hoi Jolien, Wij hebben woensdag 27-5-2020 om 13.44 het bedrag van 179.85 terug gestort op uw rekening. Vriendelijke groet Miranda Puur Dameskleding

Snel, leuk en mooi

Leuke spullen, snel verzonden, volledig naar wens en leuk ingepakt

Gezellige winkel met goede service en mooie metken

Goed advies gekregen. Dachten mee met wat mij het mooist zou staan

Goeie service

Persoonlijk contact over de bestelling gehad. Ze zijn erg vriendelijk en denken goed mee! Snelle levertijd!

Mooi verpakt, snelle levering met een persoonlijke touch.

super snelle en vriendelijke service

De ene dag besteld, de volgende al in huis met een lief handgeschreven kaartje erbij! Top! Het ruilen voor een andere maat ging ook vlekkeloos en weer super snel!

Gewoon goed service!!

Wat een fijne en snelle service. Zeer goed En professioneel geholpen. Kwaliteit/prijs verhouding is erg goed. Ruim aanbod van kleding en accessoires.

Snel ontvangen!

Mooie susan bijl shoppingbags ontvangen. Van eentje was de verpakking een beetje gescheurd en die wilde ik net iemand cadeau geven. Zelf opgelost. Verder netjes op de hoogte gehouden via de mail. Bedankt!

Mooie kleding, lieve meiden

Heerlijke winkel met persoonlijke aandacht en een hele goede service

Fijne zaak, snelle levering

Perfect. Snel . leuk

Al eerder besteld. Top

Prachtige rok, snel geleverd

Door de telefoon goed geadviseerd naar aanleiding van mijn vraag over de maat. Het artikel paste perfect. Mooi en met aandacht ingepakt, fijne shop.

Altijd goede adviezen en goed geholpen

Ik winkel graag bij Puur! Leuke collectie, goede adviezen, ze denken met je mee!

Uitstekend.

Ik zou niet weten wat er beter zou kunnen. Mooi ingepakt, handgeschreven kaart erbij. Altijd erg leuk om binnen te krijgen.

Ik heb een t-shirt besteld en had het de volgende dag al in huis. Erg blij mee.

Artikel niet op voorraad, geen bericht gekregen

Artikel in de sale besteld doordat ik zelf belde kwam ik erachter dat het artikel niet op voorraad is, het artikel staat nog steeds online?! En nu krijg ik de vraag of het artikel bevalt?!

Zeer goede service

Ik werd zelfs opgebeld dat een artikel wat ik graag wilde weer op voorraad was in de webshop. Snelle levering, keurig verpakt

Leuke winkel met goede service!

Leuke kleding, snelle verzending!

Adequaat handelen

Snel levering, pakketje ziet er verzorgd uit. Bij retourzending snelle betaling. Weinig winkels die hieraan kunnen tippen.

Goede service!

Een mooie blouse besteld

Pas geleden een mooie blouse online besteld, over alle communicatie netjes een mail ontvangen. en wat een zeer snelle levering. De volgende dag kon ik er al van genieten en het was erg leuk ingepakt.

Altijd blij als er weer een pakketje van puur komt

Leuke collectie, ook mooie basics, al vaak iets besteld

Snelle reactie

Goede en snelle service

De schoenen waren gebruikt en er zaten vlekken op.

Ik heb de schoenen helaas nog omdat mijn vriend het papier meteen meegenomen heeft en weggegooid maar de schoenen kwamen gebruikt en niet eens meer netjes ingepakt bij me aan. De papieren proppen die normaal in de schoen zitten lagen los in de doos. De onderkant van de schoenen was vies en op de zijkant zaten vlekken. Ik ben erg teleurgesteld.