De naam Puur doet zijn naam eer aan!

Ik kom altijd graag bij Puur. De vriendelijkheid en hartelijkheid, de gezellige en liefdevolle sfeer waarmee je geholpen vind ik altijd heel erg fijn. Mooie, stijlvolle kleding en accessoires, ik word altijd blij van het diverse aanbod. En ik word heel fijn geholpen om de juiste outfit te scoren. Niks is te gek om je daarin te helpen. Dus ik ga altijd blij naar huis, met een mooie set kleding en de vriendelijkheid die ik heb mogen ontvangen.

Mooie kleding en snelle verzending

Top, trank you

hele mooie sjaals. Hartelijk dank. snelle bezorging

mooie verpakking

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Het gaat om de boes van Ibana. Ik heb ontvangen Ibana bloes Talys Blush Blossom a € 139,95. Ik heb besteld en betaald Ibana bloes Talan kleur purple a € 149,98. De bloes Talys Blush Blossom komt retour

Netjes verpakt

Jammer maar jasje was niet naar wens

Snelle levering.

Snel en verzorgde levering

Het enige minpuntje is dat van de 3 kledingstukken er 2 in de verkeerde maat geleverd waren

Hele fijne winkel ook om online te bestellen!

Altijd Kwaliteit & Supervriendelijke service

De kleding bij Puur Dameskleding is altijd kwaliteit, stijlvol en kan altijd slagen voor een mooie set kleding. De dames die er werken zijn Super vriendelijk, behulpzaam en hebben gevoel voor styling. Ik ga hier altijd met plezier shoppen. Zowel in de winkel als online.

hoi Lieve Linda, Dankjewel voor deze prachtige review, en wat worden wij blij met jou als klant. Tot snel. Liefs Nathalie en Miranda

Keurig verzorgd

Hoi Ellen, Wat fijn deze reactie, tot snel in de winkel of in onze webshop. Liefs Puur team

Netjes verpakt, snel geleverd.

Hele fijne winkel, maar voor mij niet in de buurt dus ideaal dat ik ook online bij Puur kan winkelen!

Hoi Margreet, Wat worden we blij van deze lieve mooie review. Tot snel in onze webshop. Liefs Puur team

Top !!!

Snelle levering en netjes verpakt.

Hoi Jelke, Bedankt voor deze mooie review. liefs Puur team

Pakket mooi en netjes verpakt. De jumpsuit van Anneloes is prachtig en past perfect. Vrijdag besteld , maandag al ontvangen top !

Hoi Audrey, Bedankt voor deze review, heel veel plezier met je jumpsuit. Liefs Puur team

Mooie shawls. Niet de volgende dag zoals op de website stond verzonden, maar de dag erna. Maar ook prima.

Hoi Anja, Bedankt voor deze review. Het spijt ons dat je een dag moest wachten op je bestelling. We doen ons uiterste best om de levering te versnellen en streven ernaar je volgende bestelling binnen één dag te bezorgen. Graag tot de volgende keer in onze webshop. liefs Puur team

Snelle en nette levering!

Snelle en nette levering!

Hoi Caroline, Bedankt voor je mooie review. liefs Puur team

Snel geleverd en mooi verpakt

Snel geleverd en mooi verpakt..top!

Hoi Irene, wat worden wij blij van deze beoordeling, hopen je snel terug te zien in onze webshop of bij ons in de winkel. Lief Puur team

Goede ervaring . Keurig op tijd geleverd

Hoi Marijke, Bedank voor deze mooi review. Liefs PUUR team

Fijne winkel met heel behulpzaam personeel

Een fijne sfeervolle winkel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik ben heel fijn geslaagd en geholpen. Wanneer je zelf rustig rond wil kijken, kan dat ook prima. Ik woon niet in de buurt, maar ik maak graag af en toe de trip naar Berkel voor Puur dameskleding.

Hoi Margreet, Wat een fijne review, dit is waar wij bij Puur naar streven, dat iedereen zich hier welkom voelt en dat jij dan af en toe een trip naar Berkel maakt voor ons, dat is wel de kers op de taart. Liefs PUUR team

Super schnelle Lieferung, sehr liebevoll verpackt

Super schnelle Lieferung, sehr liebevoll verpackt

Liebe Katrin, vielen Dank für deine nette Bewertung, viel Spaß mit der schönen Hose von Zhrill. Liebes PuurTeam

Niet goed

Mij bestelling wel betaald en niet ontvangen door post nl

Top service!

Ik werd gebeld dat de bodywarmer niet meer in de door mij bestelde kleur beschikbaar was. Er werd mij gevraagd of ik evt. interesse had in een kleur donkerder. Als compensatie kreeg ik een retourneerticket meegestuurd waarmee ik het artikel gratis mocht terugsturen, mocht deze mij niet bevallen. Dat is meedenken met de klant! Top!

Hoi Lisette, Wat worden wij blij van jou beoordeling. Zodra de andere bodywarmer weer te leveren is krijg je een berichtje van ons. Fijne dag Liefs Puur team

Gewoon goed.

Wel een hele snelle levering!

Alleen miste ik bij een 2e poging tot betaling het bankrekeningnummer Dat staat niet (makkelijk vindbaar) vermeld Dit werd na een telefonisch contact keurig opgelost Ik zou zo weer bij jullie bestellen

Altijd goede service

Goede service en hele leuke collectie

Klantvriendelijk

Super fijn geholpen, jeans was te groot en ze sturen dezelfde dag een maat kleiner op. Dat is nog eens service. Ben er erg blij mee.

Hoi Karin, Bedank voor je lieve woorden, en plezier met je Summum jeans. Liefs Puur team

Over puur-dameskleding.nl

Echt, eerlijk, zuiver, authentiek Puur, maar vier kleine letters en zo'n mooi woord. Puur staat voor haar eenvoud, haar onbevangenheid, haar klasse, haar echtheid. Puur houdt ook van genieten, de geuren en kleuren van de herfst, de sneeuw onder je voeten horen kraken, een goed glas wijn bij de open haar en natuurlijk de zon op je huid voelen. Puur houdt van mensen die de kleine dingen weten te waarderen, zien en voelen, die genieten van het leven. Graag willen wij jullie verwelkomen bij Puur en proberen om jullie te laten genieten!