Snelle levering. Tip: zet in de webshop ook de gegevens van het materiaal en de pasvorm

Zoals altijd mooie kleding, snel verzonden en mooi ingepakt

Goed en snel!

Jammer alleen dat er twee artikelen niet meer leverbaar waren en wel nog op de site stonden

Kleding lijkt al gedragen te zijn.

Het vest lijkt al gedragen te zijn. Dat wil je natuurlijk niet als je iets nieuws denkt te kopen.

Altijd goede service

Altijd leuk om bij Puur te shoppen

Fijne en gezellig boetiek!

Je wordt hier altijd goed n leuk geholpen! Eerlijke reacties en goede suggesties. Goede collectie ook.

Snelle service. Lief kaartje erbij!

Aanrader !!

Binnen 2 dagen had ik m’n blouse in huis. Super snelle levering en dat in deze drukke tijd!

Snelle levering, top kwaliteit voor een goede prijs!

Betrouwbaar en snel

Ik weet dat als ik bij puur bestel, het altijd goed zit!

Super goed!

Zeer snelle bezorging en keurig ingepakt. Altijd mooie spullen

Dik tevreden

Snelle service, mooi verpakt

Gezellige winkel

Goed advies van de verkoopster en denkt met je mee! Kortom een prettige winkel met persoonlijke aandacht…..

Laat in de middag mijn bestelling gedaan en de dag erop werd het al bezorgt. Super mooie fijne broek

Nog steeds niet binnen !!

Hoop dat het nog komt , kan er nog niet over oordelen helaas

Nog steeds niet binnen !!

Hoop dat het nog komt , kan er nog niet over oordelen helaas

Heb nog steeds niks ontvangen

Ik heb 2 gemaild bestelling geplaatst betaald En niks gehoord Vraag mij af of het goed komt

Heb nog steeds niks ontvangen

Mooie spullen/kleding, veel keuze, snelle levering bij bestellen.

Super leuke winkel

Mooie spullen, veel keuze en snelle levering.

Super leuke winkel

Mooie spullen, veel keuze en snelle levering.

Fijne communicatie en product zoals omschreven!

Ik heb online besteld, er is telefonisch contact met mij opgenomen omdat de bestelde maat er niet meer was. Super vriendelijk te woord gestaan. Erg vervelend voor de winkelier, zij waren in de veronderstelling dat de door mij bestelde maat nog in de winkel was/hing…het item is waarschijnlijk gestolen. Zo waardeloos voor deze ondernemers. Na telefonisch contact hebben ze mijn item in een andere maat apart gehouden, vandaag opgehaald en de maat was goed! Ik ben blij…maar zo triest dat er items gestolen worden bah!

Over puur-dameskleding.nl

Echt, eerlijk, zuiver, authentiek Puur, maar vier kleine letters en zo'n mooi woord. Puur staat voor haar eenvoud, haar onbevangenheid, haar klasse, haar echtheid. Puur houdt ook van genieten, de geuren en kleuren van de herfst, de sneeuw onder je voeten horen kraken, een goed glas wijn bij de open haar en natuurlijk de zon op je huid voelen. Puur houdt van mensen die de kleine dingen weten te waarderen, zien en voelen, die genieten van het leven. Graag willen wij jullie verwelkomen bij Puur en proberen om jullie te laten genieten!