Fijne communicatie en product zoals omschreven!

Ik heb online besteld, er is telefonisch contact met mij opgenomen omdat de bestelde maat er niet meer was. Super vriendelijk te woord gestaan. Erg vervelend voor de winkelier, zij waren in de veronderstelling dat de door mij bestelde maat nog in de winkel was/hing…het item is waarschijnlijk gestolen. Zo waardeloos voor deze ondernemers. Na telefonisch contact hebben ze mijn item in een andere maat apart gehouden, vandaag opgehaald en de maat was goed! Ik ben blij…maar zo triest dat er items gestolen worden bah!

Lang moeten wachten....

Ruim een week na de online bestelling arriveerde de blouse. Ten eerste omdat het niet aangemeld was bij postnl (drie dagen na de bestelling pas) en daarna wegens 'Sinterklaas-drukte'.... maar dat was nog niet zo erg, maar ik miste het persoonlijke kaartje waar iedereen het over heeft,... haha ;-)

Superfijn geholpen

Echt fijn geholpen. Eerlijk advies en echt de tijd en moeite genomen om met mij mee te denken en te zoeken naar een goed alternatief.

Netjes verpakt en snel geleverd

Keurig op tijd en netjes geleverd.

Mooie bodywarmer, Snel geleverd

Kan niet beter

Hele mooie jas besteld met de Black Friday actie. Aanbieding was op zichzelf al een hele mooie aanbieding. Volgende dag al de jas in huis. Mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Helaas was de jas net te klein maar kon ik deze gewoon weer terugbrengen naar de winkel en kreeg het betaalde bedrag weer terug. Er heerst altijd een fijne sfeer in de winkel. Ongedwongen , hulpvaardig en gezellig. Ik kom er graag.

Prima en snelle afhandeling

Met black friday vroeg ochtend bestelling geplaatst. Keurig bericht ontvangen en volgende dag al bezorgd. Super snel en fijn!

‘s morgens online besteld en kon het dezelfde middag al ophalen in de winkel.

Super snelle en lieve service!

Altijd snelle en persoonlijke service, heerlijke zaak!

Altijd fijn

Zelfs online een gezellige shop! Mooie site en snelle service.

Snel, netjes en juist

Handtasje zelfde dag nog verzonden, netjes verpakt, geïnformeerd en ontvangen met een leuk kaartje. Blij mee!

Mooie collectie

Ik werd heel vriendelijk geholpen. Een aanrader om terug te gaan.

Klantvriendelijk en professioneel

Goede communicatie, klantvriendelijkheid voorop en zeer nette en snelle verzending!

Groot assortiment, betaalbaar en gezellig personeel

Leuke winkel, veel keuze en vriendelijke en gezellig geholpen

Geweldig advies niets was teveel!!!!

Geweldig advies niets was teveel !!!!

Super!!!

Prima service!!

Prima website!!

Keurig en optijd ontvangen. 1 tip: de inkt van het kaartje had afgegeven op het beige topje

super geleverd

Helemaal goed!

Snelle afhandeling bestelling

Zeer snelle verzending, keurig verpakt Altijd weer blij als het pakketje binnenkomt

Hele snelle service en heerlijk om het pakket uit te pakken. Fantastische zaak!

Grote en leuke sortering

Grote sortering Susan Bijl. Snelle levering

De bestelling is geplaats, betaald en bezorgd zoals het hoort

Goed geregeld

Kerksingel 24

2651CC Berkel en rodenrijs

Over puur-dameskleding.nl

Echt, eerlijk, zuiver, authentiek Puur, maar vier kleine letters en zo'n mooi woord. Puur staat voor haar eenvoud, haar onbevangenheid, haar klasse, haar echtheid. Puur houdt ook van genieten, de geuren en kleuren van de herfst, de sneeuw onder je voeten horen kraken, een goed glas wijn bij de open haar en natuurlijk de zon op je huid voelen. Puur houdt van mensen die de kleine dingen weten te waarderen, zien en voelen, die genieten van het leven. Graag willen wij jullie verwelkomen bij Puur en proberen om jullie te laten genieten!