Vriendelijke service, en gaat voor klanttevredenheid!

Bestelling online. Zelf ontworpen via de site. Leuk om te maken trouwens. Bestelling ook snel bezorgd. Prima verpakt. Echter bleek er wat fout in het ontwerp. Opmerking werd serieus genomen en goed opgelost. Ik kreeg een snelle reactie. Vervolgens een nieuw concept ontwerp om te beoordelen. Deze was helemaal prima naar wens! Zeker aanbevolen!

Pluspunten

Snelle service en goede kwaliteit producten!

Pluspunten

Op de website staat 2 werkdagen levertijd vermeld. In mij geval was het zelfs eerder binnen! Wat een snelle topservice. Tevens ziet het product er degelijk uit.

Uitlijning op de webpagina tijdens het design proces zou handig zijn.

Pluspunten

wow super mooi geworden en super snel! Heel erg bedankt

Nvt

Pluspunten

Precies zoals ik had verwacht.

Pluspunten

Snelle levering, naambordje is schitterend geworden

Pluspunten

- Snelle levering - Goede service en snelle reactie op vragen via de mail

Pluspunten

Bij ontvangst bordje bleek er een foutje in de tekst te staan, ondanks correcte tekst in de bevestigingsmail. Na een telefoontje met een medewerkster een mailtje gestuurd met een foto van het bordje. Twee dagen later alsnog het correcte bordje ontvangen. Was als verrassing bestemd voor bij de voordeur van zoon en schoondochter. Ze zijn er zéér mee ingenomen!!

Misschien door meer dan één persoon de tekst even checken.

Pluspunten

Wow, wat een betrokken bedrijf. In haast had ik een fout gemaakt in het ontwerp, maar in overleg ontving ik een dag later alsnog de correcte versie. Alle lof voor de service en get contact!

Het zou fijn zijn als er na het inzenden van een ontwerp er een proefdruk wordt gestuurd. Dit om alle evt. fouten uit te sluiten

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden met ons naambordje en geweldig dat we 2 bijpassende schroeven ontvingen.

We kregen het advies om het bordje af en toe met anti-groen (Merk Flint) te poetsen om langer plezier er van te hebben. Ik heb gegoocheld maar dit product is nergens te vinden of te koop. Alleen groene aanslagreinigers

Pluspunten

Het naambordje dat ik wilde hebben was niet op voorraad. Ik kreeg kosteloos een duurder exemplaar aangeboden van een materiaal dat wel op voorraad was. Dit vind ik een geweldige service. Het eindresultaat was ook perfect. Alleen maar lof voor de afhandeling van mijn order.

Pluspunten

Zeer snelle service. Bordje zondag besteld en dinsdag in de brievenbus.

Pluspunten

Twee keer een gebroken naambord ontvangen. Twee keer heeft naambordjes.nl kosteloos een nieuwe opgestuurd. Topservice!!!

Maak pakketten die zeker niet door de brievenbus passen, want DHL bezorgers proberen ze er doorheen te proppen met alle gevolgen van dien...

Pluspunten

Snelle service Topkwaliteit

Geen. Hier kunnen veel bedrijven wat van leren.

Pluspunten

Compleet eigen design kunnen maken. Uploaden lukte niet. Na telefonisch contact de spullen opgestuurd en na 2 dagen had ik mijn bordje al thuis. Fantastische service, en gewoon telefonisch contact als het even niet duidelijk is. Zo hoort het!!

Het uploaden van een eigen plaatje kan wel, maar het wordt niet getoond op de site.

Pluspunten

Tekst was niet duidelijk op leisteen naambordje, meteen goed mailcontact gehad met Ingrid en er is nieuw naambordje gemaakt. Zijn er nu erg blij mee en het is super goed en snel opgelost.

Misschien betere controle voor het verzonden gaat worden.

Pluspunten

Goed mail contact en advies over veranderingen en/of toevoegingen. Alles is mogelijk. Snelle levering, gewoon brievenbus pakketje zonder bezorgkosten.

Ga zo door.

Pluspunten

heel overzichtelijk, makkelijk te maken en heel mooi geworden

Pluspunten

Ruime keuze, overzichtelijk, snelle levering

Zet bij de bordjes hoe ze bevestigd worden. Dat voorkomt verrassingen

Pluspunten

Wij zijn heel blij met ons nieuwe naambordje. Alle inwoners staan er op. Wij hebben nu een heel eigen naambord dankzij dit bedrijf. Prima service.

Pluspunten

Bestelling van het naambordje correct uitgevoerd. Het (leistenen) naambordje is gebruikt voor montage op de marmeren grafsteen van mijn schoonmoeder.

Het plaatsen van speciale leestekens heeft nogal wat hoofdbrekens gekost. Dit kan beter...

Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering en product is precies geleverd zoals op de website getoont wordt. En betaalbaar!

Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Pluspunten

Snel, gemakkelijk en helder. Website is helder en de opvolging van de bestelling is snel. Uiteraard het eindproduct ook volgens verwachting.

Geen.

Pluspunten

TOP service. Er was iets iet goed met de proefbordjes, ik had daar zelf ook overheen gekeken. Na 1 telefoontje en GEEN ENKELE discussie 2 dagen later nieuwe bordjes in huis!