HIJ HANGT NOG NIET OP MIJN DEUR

DUUR MAAR ERRUG MOOI

Op tijd bezorgd Goede service

Mooi resultaat

Duidelijke site, waardoor het zelf samenstellen van je eigen naambord. Wij zoeken al jaren een passende naambord. Het is er één geworden van leisteen. Vlotte levering. Resultaat mag er zijn. Zeer tevreden klant

Mooi en snel

Mooi geworden en heel.snel geleverd.

Snelle levering en mooi bordje

Dit was Top !!!

Tijdens bestellen zelf iets verkeerd gedaan, na telefonisch overleg een nieuw bordje snel en geheel gratis ontvangen. dit noem ik TOP service.

Te klein

We hebben een te klein bordje besteld wat niet in verhouding is tot de voorgevel. Fijn als we daar wat tips over ontvangen hadden. Tevens vinden we het uitlijnen en rechtzetten van de tekst niet professioneel.

Makkelijk te maken en snelle levering

Makkelijk om te bewerken en binnen 2 dagen al geleverd, heel fijn!

Prachtig bordje, goede prijs, snelle levering

Meer dan tevreden over de kwaliteit van het naambordje, plus een goede prijs en een snelle levering. Aanrader, dus!

mooi bordje

het bordje is perfect en mooi duidlijk ben zeer tevreden. Gr. M

Super netjes!

Op tijd binnen, en het staat ontzettend mooi bij mijn voordeur.

Na verkeerde start, bestelling onbekend. Gebeld en alles per direct goed en keurig opgelost. Het was een kado en gelukkig een schot in de roos

Mooi bordje, snelle levering

Mooi naambordje van RVS besteld voor vaderdag. Handige sjablonen die je naar je eigen situatie kunt aanpassen. Supersnelle brievenbuslevering, goed verpakt.

Bordje prima, bijgeleverde schroeven niet

De bijgeleverde schroeven braken een voor een af in de muur, slechte kwaliteit. Ben. 1,5uur bezig geweest om het weer uit te boren.

Goede prijs-kwaliteit!

Eenvoudig naar wens aan te passen op de we site. Heel duidelijk allemaal. Snelle levering en eenvoudig te bevestigen. Alles wat je nodig hebt wordt meegeleverd. Super!

Mooi product.

Weergave op website komt goed overeen met het geleverde naambordje.

Netjes

Ziet er netjes uit Geleverd zoals verwacht Snelle levering

Snel netjes en voordelig

Snelle levering Netjes aangeleverd met toebehoren voor monteren. En betaalbaar

Bestellen is eenvoudig, bezorging is prima geregeld en het naambordje ziet er prachtig uit.

Er is 1 minpuntje. Je kunt de lettergrootte alleen met "handles" instellen. Naast het lettertype, zou je ook een lettergrootte moeten kunnen instellen. Nu is het nigszins onhandig.

Meer dan tevreden, echte aanrader!

Ontzettend blij met ons naambordje! Het bestellen ging heel eenvoudig, levering was supersnel ( ondanks de superdrukke periode rondom de feestdagen ), het naambordje ziet er goed en degelijk uit, bevestigen ging makkelijk en de prijs is ook erg gunstig! Kortom; zeker aan te bevelen.

Zag er keurig uit!

Snelle levering.

Voldoet aan de verwachting. Netjes op tijd geleverd.

Voldoet aan de verwachting. Netjes op tijd geleverd.

Eind product is mooi en zoals verwacht

Er is voldoende keuze. Maar het programma om de tekst/ huis nr er in te tekenen mag wat mij betreft simpeler en duidelijker. Met de mogelijkheid om iets op te slaan en dan weer indien nodig aan te passen.

Mooie kwaliteit naambordje, snelle levering