Eind product is mooi en zoals verwacht

Er is voldoende keuze. Maar het programma om de tekst/ huis nr er in te tekenen mag wat mij betreft simpeler en duidelijker. Met de mogelijkheid om iets op te slaan en dan weer indien nodig aan te passen.

Mooie kwaliteit naambordje, snelle levering

Heel tevreden

Alles was naar wens en een snelle levering! Een echte aanrader!

Snelle levering, mooi product

Ruime keuze aan materialen, modellen en lay outs.

Perfecte levering

Naambordje is heel mooi en duidelijk. snelle levering. Wij zijn er zeer tevreden mee! Mooie leisteen.

Mooi plaatje en makkelijk te monteren!

Precieszoals ik bedoelde en vlot geleverd, TOP!

Makkelijk te maken, snel geleverd, mooi resultaat

Lang gezocht naar het perfecte naambordje. Hier gevonden. Op mijn telefoon gemaakt en betaald. Ging makkelijk. Levering was ondanks de vakantieperiode snel. Blij met het resultaat!

Prima service. Snel en simpel

Super....snel geleverd en zoals zelf samengesteld en makkelijk op te hangen.

Goede duidelijke website

Veel keuze mooie materialen. Zie product beoordeling

Super service top kwaliteit

Prachtig naambordje en snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd

Je wordt heel goed actief geinformeerd over je bestelling. Levering is snel. Het hele proces was eenvoudig en duidelijk en het geleverde naamplaatje was exact zoals ik het me voorgesteld had. Superblij mee en zou zeker weer bestellen.

Snel en netjes verzonden.

Makkelijk bestellen via de site en snel binnen. Verpakt in een stevige bubbel enveloppe dus niet beschadigd

Prima service en overzichtelijke site Tevreden dus

Mooi geworden, lijkt op voorbeeld weergave. Snelle levering.

Mooi afgewerkt en snel geleverd

Snelle levering en mooi naambord

Gebruiksvriendelijke website. Zou alleen de lettergrootte wel nauwkeuriger willen bepalen met bv cijferaanduiding. (Zoals in Word)

Wij zijn er thuis erg blij mee!

Precies zoals het ontwerp en ook nog is een snelle levering.

Goed product en snelle levering

RVS naam bordje besteld. Product zoals verwacht. Ziet er netjes uit en makkelijk op te hangen. Schroeven en dergelijke zit erbij. Enkel t nummer zelf had iets groter gemogen. Maar verder wel zeer tevreden.

Snel en goede service. In eerste instantie was er iets niet helemaal goed gegaan, maar ik kreeg meteen een nieuwe.

Netjes en super snel geleverd

In de middag bordje gemaakt via de site en volgende dag al op gehangen omdat de levering zo snel ging. Voor een gepersonaliseerd bordje vind ik dat knap :-)

Super tevreden

Het is een super mooi gelukt het oogt heel mooi.. nu zien de mensen goed het nummer en onze namen allemaal.. de kids vinden het geweldig dat ook hun naam aan de voordeur rijkt..