Netjes

Ziet er netjes uit Geleverd zoals verwacht Snelle levering

Snel netjes en voordelig

Snelle levering Netjes aangeleverd met toebehoren voor monteren. En betaalbaar

Bestellen is eenvoudig, bezorging is prima geregeld en het naambordje ziet er prachtig uit.

Er is 1 minpuntje. Je kunt de lettergrootte alleen met "handles" instellen. Naast het lettertype, zou je ook een lettergrootte moeten kunnen instellen. Nu is het nigszins onhandig.

Meer dan tevreden, echte aanrader!

Ontzettend blij met ons naambordje! Het bestellen ging heel eenvoudig, levering was supersnel ( ondanks de superdrukke periode rondom de feestdagen ), het naambordje ziet er goed en degelijk uit, bevestigen ging makkelijk en de prijs is ook erg gunstig! Kortom; zeker aan te bevelen.

Zag er keurig uit!

Snelle levering.

Voldoet aan de verwachting. Netjes op tijd geleverd.

Voldoet aan de verwachting. Netjes op tijd geleverd.

Eind product is mooi en zoals verwacht

Er is voldoende keuze. Maar het programma om de tekst/ huis nr er in te tekenen mag wat mij betreft simpeler en duidelijker. Met de mogelijkheid om iets op te slaan en dan weer indien nodig aan te passen.

Mooie kwaliteit naambordje, snelle levering

Heel tevreden

Alles was naar wens en een snelle levering! Een echte aanrader!

Snelle levering, mooi product

Ruime keuze aan materialen, modellen en lay outs.

Perfecte levering

Naambordje is heel mooi en duidelijk. snelle levering. Wij zijn er zeer tevreden mee! Mooie leisteen.

Mooi plaatje en makkelijk te monteren!

Precieszoals ik bedoelde en vlot geleverd, TOP!

Makkelijk te maken, snel geleverd, mooi resultaat

Lang gezocht naar het perfecte naambordje. Hier gevonden. Op mijn telefoon gemaakt en betaald. Ging makkelijk. Levering was ondanks de vakantieperiode snel. Blij met het resultaat!

Prima service. Snel en simpel

Super....snel geleverd en zoals zelf samengesteld en makkelijk op te hangen.

Goede duidelijke website

Veel keuze mooie materialen. Zie product beoordeling

Super service top kwaliteit

Prachtig naambordje en snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd

Je wordt heel goed actief geinformeerd over je bestelling. Levering is snel. Het hele proces was eenvoudig en duidelijk en het geleverde naamplaatje was exact zoals ik het me voorgesteld had. Superblij mee en zou zeker weer bestellen.

Snel en netjes verzonden.

Makkelijk bestellen via de site en snel binnen. Verpakt in een stevige bubbel enveloppe dus niet beschadigd

Prima service en overzichtelijke site Tevreden dus

Mooi geworden, lijkt op voorbeeld weergave. Snelle levering.

Mooi afgewerkt en snel geleverd