goede prijs en snelle en nette levering

Het geleverde product voldeed aan mijn verwachting. Gemonteerd op de rollator voor draagbeugel zuurstoffles. Erg handig.

Snelle afhandeling netje alles verpakt

Snel en goed.

Gied

super goed, snelle en correcte levering

vandaag besteld, vandaag geleverd. Sneller kan het niet !!

Goed geholpen en snel geleverd

zeer goede service.

geheel naar wens

Heb niets aan te merken, geheel volgens verwachting

Na een verkeerd door mij besteld artikel heel snel het juiste ontvangen.

Ik vind het wel jammer dat je zelf de retour kosten moet betalen via post.nl. De bezorging geschiedt via DHL. Maar uit coulance werd het juiste artikel zonder kosten bezorgd. Dat vind ik dan wel weer klantvriendelijk.

duidelijk website, snelle levering

goede website en keuze, snelle levering

goeie en snelle service

perfect

Uitmuntend

Bij mijn bestelling ging als eerste de bezorging mis maar na een telefoontje werd de bestelling opnieuw verzonden. Ook bleek ik het verkeerde artikel besteld te hebben. Bij het retour brengen kon gelijk het goede artikel worden geleverd en dit allemaal zonder moeite. Als ik weer iets moet bestellen ga ik zeker weer hier bestellen.

Proficiat perfecte afwerking en service

Zeer tevreden over de levering. E bijzonder over de kwaliteit van het geleverde product

zo hoort het

netjes

alles snel en zorgvuldig geleverd

de persoon waarvoor we het besteld hebben was heel tevreden over het product

Prima geholpen

Prettige ervaring, ondanks sluitingstijd nam men de tijd voor ons

Goede snelle service

servicegericht en vlot geholpen

De ene dag gebeld en de andere dag kon ik al terecht. Ter plekke de nieuwe rolstoel en duwondersteuning door David in elkaar gezet.

Het is wel in orde.

Door internationale betaling, toch wel bijna 5 werkdagen moeten wachten. Maar dat zal eerder aan de Belgische banken gelegen hebben dan aan jullie. Juiste levering en nog een pen cadeau gekregen. Dik in orde.

makkelijk besteld en snel bezorgd

volle banden moeilijk te monteren. nu bij plaatselijke fietsenmaker om hulp gevraagd. Verder Prima!

Helemaal goed.

Fijne winkel met ruime keuze

Goede lichte rolstoel voor mijn tante uitgezocht voor een prima prijs. Ruime keuze in de winkel

zeer zakenkundig en denken heel goed mee.

Afgelopen week in de winkel geweest voor een nieuwe rollator, die ook in het bos te gebruiken is. Perfect advies gekregen. Mijn moeder loopt fluitend buiten met haar nieuwe rollator. Top!!

Mooie scootmobiel, voor een hele goeie prijs

Erg blij mee. Op internet besteld en werd keurig thuisbezorgd.

Snelle levering en fijn dat je achteraf kan betalen.

correcte bezorging

prijs en kwaliteit zijn in overeenstemming. precies zoals op de site uitgelegd prima verkoper bedankt

Duidelijke website, zeer snelle levering.

Kabel voor rollator niet te krijgen bij eigen thuiszorgwinkel. Bij 123zoegwi k el wel en de volgende dag al geleverd. Top