Alles zonder problemen verlopen, snelle levering levering

Bestelling zonder problemen verlopen, zeker voor herhaling vatbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en retour zonder problemen

Zie boven

Snel en efficient

Bestelling en afhandeling waren volledig naar wens. De bestelling werd vlot geleverd en prima verpakt.

Vlot en kwaliteitsvol

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs en zeer vlot geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gehuurde rolstoel werd ruim op tijd verstuurd. Gebruiksaanwijzing zat erbij. Retour eenvoudig via Postnl punt.

Vlotte levering

Vlotte en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Eindelijk hebben we een meedenkende en betrouwbare scootmobiel leverancier gevonden

Na twee jaar tobben met een geleverde scootmobiel, eerst in de garantieperiode en daarna nog één jaar na de garantieperiode zijn we overgestapt naar een andere leverancier. Toen de levering vertraging opliep werd gratis een leenscootmobiel beschikbaar gesteld. Heb het volste vertrouwen 123Zorgwinkel

Het bestelde volgende dag ontvangen.

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen.

snel en zeer goed

zelfs op mijn minuscule bestelling top!!!!

Alles perfect geregeld volgens afspraak

Rollator en rolstoel gehuurd voor een periode van 2 weken. Precies twee dagen voor aanvangsdatum kreeg ik keurig bericht van PostNL dat beide (grote) pakketten onderweg waren. En daarna keurig op tijd geleverd inclusief retour labels om beide terug te sturen na aflopen huur periode. De rolstoel en rollator verkeerden in perfecte staat. Keurig geregeld en complimenten voor 123zorgwinkel. Ik had de rolstoel en rollator gehuurd voor onze oma van 88 jaar oud die over kwam uit het buitenland. Ze is inmiddels weer richting huis, maar mocht ze ooit eens weer komen dan klop ik zeker opnieuw aan bij 123zorgwinkel. Top geregeld!

Duidelijk en snel

Goede en duidelijke website. Levering is snel en punctueel.

Mooi assortiment. Maar wanneer ik op zondag bestel en er staat "voor 15:00 uur besteld, morgen in huis" gaat dus niet op. Bestelling wordt pas maandag verwerkt. Heb het wel op dinsdag ontvangen... MIsschien aanpassen naar "op werkdagen voor 15:.....

Keurige service. Duidelijke web-site.

Heldere uitleg bij mogelijke problemen bij niet op tijd kunnen leveren van bestelde artikelen. Stevige verpakking waardoor beschadigingen tijdens vervoer zoveel mogelijk worden voorkomen.

Super levering, zeer snelle levering

Handige site, goede levering

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. Mijn bestelling werd snel bezorgd.

Prima geregeld

Bestelling zeer snel en correct afgeleverd.

oke

erg duur, wel goede gebruiksaanwijzing. had wel sleuteltje bij gekund om t frame los te maken. dan had je van mij 5 sterren gehad

super

Besteld en de volgende dag geleverd ,de prijs was beter dan mijn eerste bestelling voor het zelfde product. Wel raar Mvrgr. Henk vd Akker

Je krijgt wat je vraagt met garantie es’enlève gelé vers;

Uitstekende service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vandaag besteld, morgen bezorgd. En zo was het ook. Geweldig!

Juiste product snelle levering

Prima, zoals het hoort

Snelle levering, goede prijs. Geen gedoe met ruilen. Kortom, geen poespas, gewoon zoals het overal zou moeten. Erg tevreden.

.levering zeer vlot, kwaliteit kussen seer tevreden

Goed bedrijf

Na problemen met betaling (mijn fout) Alles perfect verlopen.