super snelle verzending helemaal Top!

in één woord super!

prima service

service en garantie top geregeld

geen problemen gehad.product kiezen en de volgende dag had ik het al in myn bezit.

Snelle bestelling

Twee keer iets besteld, zeer kort daarna lag het klaar in de winkel om op te halen. Ook een paar keer gebeld, goede antwoorden gehad, en er werd ook snel opgenomen.

Efficiënt en snel

Zij zijn betrouwbaar en ik vind hun vrij snel en efficiënt. Ik wordt goed op de hoogte gehouden m.b.t. mijn bestelling.

Goede collectie. Behulpzaam bij kiezen juiste rollator

Eerder kocht ik een rollator bij 123Zorgwinkel : Basic de Luxe blauw met luchtbanden. Ondanks de stringente maatregelen werd ook nu de tijd genomen om te adviseren. Het prettige is dat de rollator kan worden getest voor het gebruik dat mij voor ogen staat. Uiteindelijk kocht ik een andere dan mij op basis van mijn zoektochten op internet voor ogen stond, nu : Drive Medical Nitro Carbon. Te licht kan problematisch zijn bij oneffenheden in de weg of veel wind. Kost mij erg veel energie. In die zin heeft om naar buiten te gaan de Basic mijn voorkeur. De Drive gebruik ik om met de auto mee te nemen en in huis.

Snel en duidelijk antwoord op een vraag

Bestelling goed verpakt en snel geleverd. Super !

Onverwacht uitstekend!

Na eerdere ervaringen met andere leveranciers was ik voorzichtig geworden. Maar... dit bedrijf doet echt een stapje extra. Vriendelijk, klantgericht en servicegericht. Eind van de ochtend gebeld ivm levering nieuwe rollator en enkele onderdelen voor de oude, uurtje later stond alles klaar! TOP! Bedankt en tot een volgende keer!

Zeer tevreden overproduct

Voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Heel erg goed

Aardig geduldig deskundig, goede service, zoals het hoort allemaal heel prettig.

Toppie

Bijzonder klantvriendelijk en luisterend oor

Ik was er de laatste keer voor reparatie aan de rolstoel. Een bijzonder vriendelijke en snelle bediening. Ook kreeg ik een leen rolstoel mee. Voorheen voor het kopen van de rolstoel: alle geduld en heel persoonlijk advies. Dit bedrijf is echt aan te bevelen. Je betaald er nooit teveel.

Ontvangen wat ik besteld had

Snelle correcte levering

Super snel

Fijn geregeld

Snel, correct, duidelijk

Duidelijke side, ook met afmetingen onderdelen, en producten, zodat je ook de juiste onderdelen ziet, besteld en krijgt. Snelle leveringen

vriendelijke klantgerichtheid; efficiente afhandeling van zaken

zeer gunstige ervaring

Wat een goede service

Wat een goede service wordt er geboden door de medewerkers van Zorgwinkel. Ondergetekenden een echtpaar van 99 en 92 jaar werden zeer goed geholpen en alles werd goed uitgelegd bij de aflevering aan huis over de elektrische rolstoel

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Ik zal hier zeker meer bestellen.

Goed verzorgd en prima afspraak

Afspraak gemaakt om soorten rollators te bekijken. Diverse rollators bekeken uiteindelijk een juiste rollator gekocht. Goed en geduldig geholpen door verkoper.

Topservice !

Snel maar vooral goed !

Prima rolstoel, vlotte levering

110 % tevreden.

prima service

binnen 24 uur een prima tweedehands scootmobiel geleverd. duidelijk uitleg, bij een prima apparaat.

Veel keuze goede hulp

Van tevoren aangegeven waar mijn voorkeur naar uitging en die was aanwezig toen ik kwam.