Goedelevering

Een zeer goed product

voldoet aan de verwachting

voldoet aan de verwachting

Snel en goed geleverd

De artikelen zijn van goede kwaliteit en normaal van prijs. De levering was goed en snel. Geen klachten.

Zeer goede service

Was verkeerd geleverd maar zelfde dag keurig opgelost

Perfect en zeer snel geleverd

Zie boven

prima service en prima kwaliteit

prima service en prima kwaliteit

Vandaag besteld is morgen in huis. Degelijk product. Top!

Prima ben blij mee.

Prima en snelle service.

Denk, als het nodig is,dat ik klany blijf.

Snel geleverd en van zeer goede kwaliteit

2 stuur wieltjes voor mijn rolstoel besteld, huidige wielen liep het rubber steeds van het velgje tijdens de vakanties, voor mijn afgelopen vankantie nieuwe besteld en waren binnen 2 dagen binnen. Wieltjes zijn van goede kwaliteit en kunnen op ruig terein een stootje hebben.( kei weggetjes) Ben zeer tevrede

Goede en snelle levering

Levering was snel en goed, ook goed product wat past op de rollator

prima service

De bestelde goederen waren snel geleverd en voldeden geheel aan de verwachtingen.

Top geregeld

Snelle levering overeenkomstig de afspraak. Prima product

Goede kwaliteit en snelle levering

Precies gekregen wat ik besteld heb.

Ik ben zeer tevreden met dit soort product. Gaa zo door

Goed en snel

Heel blij met de service

Snelle levering van zeer goede wielen. Bedankt voor het vertrouwen dat je in mij stelt.

Snel en effectief.

Via internet kogellagers besteld voor de rollator van mijn vriendin. Ze zijn snel bezorgd via de post binnen 1 of 2 dagen. Het zijn precies de juiste kogellagers en ik heb ze al geplaatst. Zo kunnen we met een gerust hart op vakantie deze week.

Keurig op tijd geleverd.

Bij mij ging het alleen om wat onderdelen voor een rolator. Maar het werd snel geleverd en het paste perfect.

goed en snel geleverd

netjes verpakt en snel geleverd

Heel klantvriendelijk

Jullie proberen echt mee te denken naar een oplossing. Echt heel fijn en heel klantvriendelijk. Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Keurig op geleverd

uitstekende koopervaring

ik was zeer tevreden met mijn aankoop van een rolstoelzitkussen en ook aangenaam verrast door de snelle verzending,voor mij zijn jullie een topwinkel en voor iedereen aan te raden

• Zou u ons aanbevelen? Yes