Waardeloos

Had iets besteld voor 15.00 uur en dacht volgende dag levering. Nu was iets niet op voorraad.. na een week maar even contact opgenomen. Bleek het niet op voorraad te zijn... er is verder door 123zorgwinkel.nl geen contact opgenomen..... vind ik niet goed bezig.

Uitstekende rollator.

Fijne rollator, goede mechanische kwaliteit, remkabels onzichtbaar weggewerkt, grote wielen, stabiel frame, ruime boodschappentas en handig extra dienblad. We hebben een goede keuze gemaakt.

perfect

snelle verzending, overzichtelijke website

keurige levering en snel

Helaas moet ik zeggen dat de prijs in geen enkele reële verhouding staat met het geleverde artikel.

Wat ik nodig had was in één dag geleverd.

Vond het wiel wel aan de prijs! Maar kon het nergens goedkoper vinden.

een goede ervaring

het artikel is in goede staat ontvangen en is al gebruikt voldeed aan de verwachting.

Heb ik weer wat kom ik bij jullie terug

`snelle en goede levering, service en duidelijkheid.

zoals boven.

ideaal

de hoepelrubbers zijn ideaal scheelt een hoop met de koude handen en je hebt meer grip

zeer tevreden!

Vriendelijke mensen en geweldig geholpen , wij bevelen de 123Zorgwinkel van harte aan,

goed geregeld

Na een mail met vraag een goed antwoord terug met advies wat goed uitpakte in een passende en goede oplossing,

Precies wat ik er van verwachtte

Aardig mensen

Snel geleverd en goed service

netjes volgens afspraak bezorgd

de bestelde rolstoelvoetenzak is naar wens en binnen de afgesproken levertijd bezorgd. Heel content erover en het is een prachtige, comfortabele voetenzak.

Zeker tevreden over het product dat ik aangekocht het en zeer vlotte levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Meedenkend aan de beste toepassing van middelen.

Goed meegedacht en geadviseerd voor de wielen van de rolstoel.

Geweldig het juiste product

Ik was op zoek naar een een hands rem voor een rollator en hier gevonden top

Vlekkeloze aankoop van 2 rollatorwielen

Vragen werden netjes beantwoord en levering verliep vlekkeloos.

Ik ben uitstekend behandeld!

Een prima zaak

levertijd / terugbetaling

Levering van een rolstoelwiel duurde vrij lang. Bleek niet te passen en werd teruggestuurd. De terugbetaling is tot op heden nog steeds niet gebeurd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Filip. Spijtig te horen dat het artikel later werd geleverd dan door u verwacht. Helaas is het zoals bekend rond de decemberdagen altijd iets drukker bij de pakketdiensten. Retourbetaling zal altijd na terug ontvangst van de goederen plaatsvinden. Wij hebben op dit moment uw retour helaas nog niet van u mogen ontvangen. Deze zal hopelijk spoedig worden verwerkt door ons personeel na ontvangst bij het magazijn. Met vriendelijke groet, Team 123zorgwinkel

Het juiste product geleverd met duidelijke uitleg.

2 wieltjes nodig voor rolstoel. Na telefonisch contact werd een duidelijke uitleg gegeven voor de juiste montagewijze. De ene dag besteld en de andere dag geleverd. Prima

Prima, goed spul

Ik heb goede ervaring met de hoezen ,werken prima

prima en snelle levering

correct bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelde werd op tijd geleverd en werd goed oude hoogte gehouden