Duidelijke website, zeer snelle levering.

Kabel voor rollator niet te krijgen bij eigen thuiszorgwinkel. Bij 123zoegwi k el wel en de volgende dag al geleverd. Top

professioneel

tevreden

Goede leverancier

Al enkele bestellingen geplaatst en alles goed georganiseerd en op snelle tijd geleverd.

Makkelijk te bestellen op een overzichtelijke website, en snel geleverd.

Helemaal goed. Geen op- of aanmerkingen.

Prima rollator!

Prima rollator. Snelle levering.

Goede wielen en snel geleverd.

Door eigen schuld email adres verkeerd geschreven en door werknemer 123 in orde gemaakt. Snel en efficiënt.

volledig volgens verwachting

zie diervoor

Kaigo One 2.0 heel licht met veel stabiliteit

Heel blij met de koopervaring via deze winkel. Doordat ik nogal moeilijk loop en zo nu en dan wat duizelig ben, was ik op zoek gegaan naar een lichtgewicht rollator die veel stabiliteit biedt. Geen betere keus kunnen maken en nog eens goed geprijsd. Dank voor de snelle afhandeling van mijn bestelling.

Een fijne winkel waar ze de tijd nemen om je te helpen

Ik ben uitstekend geholpen en had het gevoel dat mijn wensen serieus genomen werden. Een zeer ruim assortiment en heb een goede scootmobiel kunnen vinden. De medewerker wist duidelijk waar hij het over had en heeft mij zeer vriendelijk en kundig geholpen.

Op zoek naar een onderdeel voor een rollator. Hier op voorraad en snel geleverd.

Ruime keuze en snel geleverd

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Een ruime keuze en scherpe prijzen.

Snel, goed, en zorgvuldig

Erg goed.

Het ruime assortiment en het goede advies.

Prima rolstoel, goede prijs, keurig geleverd

Prima rolstoel, goede prijs, keuri geleverd

goed behandeld,goed produkt

kijk naar het cijfer

Heb nog geen ervaring wat ik gekocht heb bij u moet ik nog gaan gebruiken!

Supersnelle levering!

Dinsdag besteld en woensdag al in huis. Supersnelle levering. Netjes een email met track en trace.

Bestelling snel in huis

Mijn rollator was de volgende dag in huis, prima verpakt en duidelijke informatie.

Goed verzorgd

Alles netjes verlopen

Goede kwaliteit, aan een correcte prijs.

Een goede ervaring, keurig snelle bezorging. Wel jammer dat ik bezorgdag niet zelf kan bepalen.

te vreden

redelijk goed

Artikel op voorraad

Kon het artikel gelijk ophalen in de winkel, op een vraag via de mail werd ook snel gereageerd.

Super goed

Erg snelle service en product snel geleverd

Super service in de winkel!

Ik heb een Scootmobiel aangeschaft via PGB en ben volledig bij dit traject begeleid door de medewerkers.