Video heeft ons geholpen. Nog dank!

Duurde even, voordat we doorhadden hoe de plank bevestigd moest worden. Niettemin, kleine plank en niet echt effectief. Dure plank!

Prima support!

Prima geholpen bij een technisch mankement aan de rolstoel

Snel en professioneel

Levert wat gevraagd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zeer goede kwaliteit

als cado gegeven en mijn schoonvader is er heel blij mee er was klein foutje gebeurd ivm artikel niet compleet maar dit is zeer snel opgelost via mail klantendienst zeer vriendelijk echt een aanrader !!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede verzending

Snelle levering makkelijke website

Helemaal goed

Goede snelle service

Slechte service

Bel je met een vraag over onderdelen, moet je maar mailen. Ook goede morgen... Mail je krijg je advies voor universail onderdeel die netjes opgestuurd wordt (bout voetenplankje rolstoel). Dit inclusief een brief dat ze voor service gaan en uitsluitend 5 sterren. Deze bout blijkt niet te passen en met aanpassingen werkt het maar steekt uit waardoor je je er aan open haalt en voetband niet blijft zitten. Weer bellen, geen reactie. Mailen met foto's geen reactie. Nogmaals mailen en dan wel reactie met het is univetsail en past wel zo en zo (geen ondertekening in de mail met hoop dat u zo geholpen bent, als we nog kunnen helpen, vriendelijke groet etc). Retourneren kost meer dan onderdeel zelf. Ben nu bezorgkosten kwijt, en bout rijker waar ik geen bal aan heb. Na wat rommelen zelf blijkt het opgelost te kunnen worden met een boutje van 11 cent bij de bouwmarkt... Wat nou advies en service?

Goed geregeld

Betaalbaar goede kwaliteit

Snelle afhandeling, vriendelijke en heldere informatie bij vragen

Helemaal top

Bij het bestellen van nieuwe banden voor rolstoel, stond al een week voor de levering. Uiteindelijk was het binnen op de 5de dag. Prima product. Bij het plaatsen van de nieuwe banden is wel veel kracht nodig.

super

Snelle levering en een goede afwikkeling bij beschadigingen.

Niet tevreden

Ik heb een scoodmobiel van vermeiren seres 4 waarvan de koolborstels versleden waren dus die heb ik besteld en gekregen maar die passen niet ze zijn te groot.dus ik wil ze terug sturen maar die wil de post ze niet aanvaarden daar ik een retour ticket moet hebben die ik aangevraagt heb maar niet gekregen.Zou u mijn een retourticket willen doormailen A U B

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Direct bericht

Heb mijn scootmobiel uitgezochter aangeschaft, was wel een occasion maar vond het precies wat ik nodig had. Netjes te woord gestaan, stuurden alvast een folder en gebruiksaanwijzing van het scootmobiel. Daarna bericht wanneer ik het scootmobiel zou geleverd krijgen. Dat via Kusters, netjes gebracht , wat uitleg gekregen, alles netjes. Ik miste 1 ding op het stuur, nl een spiegel, deze heb ik via mail aangevraagd maar nog niet vernomen

goede site met informatie snel bezorgd

wat ik heeft besteld was prijs kwaliteit goed en snel bezorgd.

Na een klein probleempje was het snel opgelost.Bedankt.

Goed en duidelijk geholpen.

Zie hierboven

Snelle levering en goed product.

Top.

Gaat gewoon heel goed zo

Is mijn 2e scootmobiel die ik daar gekocht heb mooi en wendbaar karretje ideaal voor in en om de boerderij En is op tijd geleverd volgens afspraak

Snel het juiste product geleverd.

Snelle levering, telefoon of mails worden beantwoord. Het produkt is van goede kwaliteit.

Snel &goed

Flinke keuzemogelijkheden en snel verstuurd!

Geweldig dat het onderdeel paste. Ik kan nu weer veilig over straat.

veel geblaat weinig wol

Band voor rolstoel besteld na 2 maanden zelf een besteld op internet volgende dag in huis ! Op wiel leggen is wel gedaan

Goed verpakt, Snel geleverd

Het enige wat nog handig zou zijn, is materiaal om de rollator banden te bevestigen aan de rollator. Wij hebben het oude gemonteerd wat nog goed functioneert.

Kerketuinenweg 79

2544 CZ Den haag