Uitstekende service en snelle levering.

Onderdelen besteld en deze zijn netjes en snel uitgeleverd. Top.

het is een goede handige rollator

ik heb hem nu 2 dagen in gebruik als 2de rollator naast mijn bed. Ideaal voor ‘s nachts. Het geeft een veilig gevoel.

Goed product en duidelijk site

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd En ruim assortiment

Verkeerde geleverd.

Ik heb een 24 volt 3 ampère lader besteld en ontving een 27.6 volt lader. Kan hem wel retour zenden. Wel zelf de retour kosten betalen.

Prettige en snel geregeld !

als hier boven beschreven

Uitstekend !

Vandaag besteld morgen in huis, en zowaar zo was het ook, dank daarvoor.

Snel geholpen en geleverd

Snel geholpen en geleverd

De juiste materialen ontvangen en nog snel ook.

Goede ervaring

Ik had montage problemen, gebeld, en goed advies gekregen. Alles werkt nu perfect

Soepel en snel geholpen via internet

Mijn bestelling was 2 buitenbandjes plus binnenbandjes : maat 6x1,25. Snel geleverd en ja dat kleine spul is althans voor mij best lastig te monteren, maar het is goed gelukt. Ik zou U bij andere aanbevelen. Groetjes Paul Vermeulen.

nette scootmobiel

Jammer dat er niemand van 123zorgwinkel bij de aflevering aanwezig was; voor iemand die nog nooit op een scootmobiel heeft gezeten was een instructieles van een medewerker wel zo handig geweest. Het boekje met de handleiding was wel aanwezig, maar kon geen mens vervangen. Hij zag er prima uit, dat wel. Nu maar hopen dat hij ook even prima rijdt. We wachten af.

Prima snelle levering

Correct geleverd

Snelen meedenken goede service

Top kwaliteit en service

Artiekel dat ik besteld had werd snel geleverd en was pricies wat ik zocht en aan een redelijke prijs t.o.v. andere leveranciers.

Niks mis mee, duidelijk en snel.

Geweldig!!

Super snelle service, duidelijke website

super snel keurig geregeld

zal hier zeker weer wat bestellen

Besteld en volgende dag in huis prima kwaliteit

Prettig winkelen, snelle levering en betaalbaar.

Verkeerde naaflengte ontvangen.

Wieltje met 38 mm + 2 mm = 40 mm naaflengte gekocht en betaald, Echter een naaflengte 45 mm + allerlei verlengstukken ontvangen. Past dus niet. Na een hoop gesleutel passend kunnen maken. Jammer.

Beste Henry Spijtig te horen dat u iets niet correct heeft ontvangen. Wellicht zult u begrijpen dat wij niets aan u kunnen nasturen voordat u eerst contact met ons opneemt. Er is geen eerdere correspondentie met u geweest Wij kunnen natuurlijk altijd direct en kosteloos iets aan onze klanten toesturen Dit betreft service en nazorg wat wij erg hoog in het vaandel hebben Ik begrijp dat u het zelf al heeft kunnen oplossen. wel fijn om te vernemen dat het geleverde toch naar wens blijkt en bruikbaar is.

Tot heden heb ik alleen maar goede ervaringen met zorgwinkel

Prima levering

Goed en snel geleverd. Degelijke kwaliteit.

Hulpvaardig

Het uitzoeken van een rollator kan niet alleen via internet. Goed dus dat ze een winkel hebben waar je kan kijken en voelen hoe die in het echt zijn. Daarbij ondersteunde ze redelijk goed, waarbij de kennis van meerdere medewerkers ingezet werd. Bij een enkele vraag moesten ze het antwoord schuldig blijven en is later via e-mail nadere info verstrekt. Na het bezoek aan de winkel kon via internet besteld worden en werd snel geleverd.