Tevreden over levering

Snelle levering, goed product

goed advies, uitgebreide keuze en uitstekende service bij montage!

goed advies, uitgebreide keuze en uitstekende service bij montage!

Helemaal goed

Rij met plezier, ben tevreden

goede erevaring

prima service ! Afspraak is afspraak.

Alles conform afspraak

alles goed geregeld.

Goede snelle correcte levering

Goede snelle correcte levering

Prima product voor een goede prijs

Gebeld met 123zorgwinkel.nl en antwoord gekregen op mijn vraag Medewerker was erg vriendelijk en had verstand van zaken

Attent, vriendelijk en snel top bedrijf

Netjes geholpen.

Nazorg ook netjes maar iets minder qua service.

Snel afgehandeld, top.

Makkelijke site, goed overzichtelijk, duidelijke foto's.

vriendelijkheid en goed geholpen

Goede persoonlijke begeleiding bij het kiezen van een rollator in de winkel Den Haag

Besteld een handvat voor een rollator netjes verpakt ontvangen!

Kreeg de besteling snel en goed verpakt binnen

Werd netjes bezorgd

Makkelijk bestellen en snelle levering

De website werkt overzichtelijk en duidelijk daardoor kun je prima producten bestellen en de producten worden snel en goed verpakt geleverd

GOED EN ZEER BETAALBAAR PRODUCT, MAAR NAZORG-INFO TE KARIG

LEVERING EN PRODUKT EN PRIJS = OK, MAAR GEBRUIKSAANWIJZING IS ECHT BENEDEN ALLE PEIL!!!

Teleurstellend

Tot 2x toe wordt de bestelde rollator niet bezorgd. De 3e keer komt hij wel aan, waarna nummer 1 dagen later alsnog wordt bezorgd. Dit zorgt voor irritatie, extra telefoontjes etc. Pluspunt is wel, dat 123Zorgwinkel je heel vriendelijk te woord staat en alles doet om het probleem op te lossen.

Beste Gerarda Zeer vervelend inderdaad. Pakketdiensten en hun logistiek hebben wij helaas weinig vat op. Het terughalen van de niet geleverde pakketten blijkt ook nog een lastige opgave. Wij hebben de klacht neergelegd bij de pakketdienst en hopen op beterschap. In elk geval onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wandelstok

Het beste hulp midden

Heb rolstoel besteld via de webshop deze werd netjes de volgende dag bezorgd voor 3 uur besteld.Rolstoel werd keurig zowat rijklaar afgeleverd en zeker goedkoper dan elders.En reageren ook snel op vragen .

Service met aandacht

Alle ruimte om in rust de juiste rollator uit te zoeken. Zelfs testen hoe in en uit de auro te krijgen. Veel keuze tegen goede prijs.

Goed en snel bezorgd

Snel bezorging en goed

Klantvriendelijk bedrijf

Positief , jammer dat de bandjes van de wielen niet waren opgepompt.

Een geweldige firma !!!

Toen ik eenmaal op zoek ging naar een elektrische rolstoel, kwam ik uiteindelijk -na wat mindere ervaringen- gelukkig terecht bij uw bedrijf, waar ik netjes en geduldig te woord werd gestaan, hoeveel keer ik ook gebeld heb. Het vertrouwen klonk door de telefoon heen en de keuze was snel gemaakt. Vanaf het moment dat ik in contact kwam met uw bedrijf, tot aan het moment van aflevering, was het wederzijdse contact buitengewoon goed!!! De elektrische rolstoel werd afgeleverd door een jonge monteur, die mijn respect direct verdiende, daar hij zeer netjes overkwam, bijzonder vriendelijk en héél geduldig was!! Hij legde alles goed uit, deed alles voor en toen ik eenmaal in de rolstoel plaatsnam, liep hij met mij mee door de binnengang, wat mij heel goed deed, daar ik het best eng vond om dat alleen uit te proberen. De rolstoel is van zeer hóge kwaliteit, degelijk en stabiel en ik heb er dagelijks heel veel gemak van, in en om het huis!! Uw bedrijf verdient eigenlijk een 10, maar de sterren, die ik aantikte gingen niet verder.... Mijn complimenten nogmaals aan uw bedrijf en medewerkers en ga zo door!!! Met vriendelijke groet van een zeer tevreden en dankbare klant, Carolina Engels