Snelle afhandeling.

Goed bij de levering, maar helaas had ik niet het juiste wiel besteld en wilde het retourneren. Ik heb het retour formulier ingevuld, maar vond geen retour etiket. Gelukkig heeft een dame bij Primera mij geholpen met de retourzending. Ik had de dag ervoor een bericht ingesproken over dat retour zenden, maar daar is niet op gereageerd.

goed geregeld

snelle levering normale prijzen

Prima levering

Gewoon goed

Prima shop en service

Dikke prima, alles optijd en netjes feleverd!

Waren wat problemen maar die werden snel opgelost.

Betrouwbare leverancier

Heb hier een gebruikte scootmobiel gekocht en later nog een extra oplader. De scoot mobiel verkeerde in nieuwstaat en het leveren aan huis ging perfect. Alleen de telefonische bereikbaarheid zou iets beter kunnen maar ben bverder zeer tevreden.

Goede prijzen, groot assortiment snelle verzending

Overzichtelijke site. gewoon prima dus. Vriendelijke groet Peter

Duidelijk en goed geregeld.

Duidelijk en goed geregeld.

kwaliteit met duidelijke beschrijving

voor mijn vader remkabels voor zijn rollator besteld, prima kwaliteit met duidelijke instructies. Volgens de site de volgende dag in huis echter niet als dit met Postnl wordt verstuurd.

Goede service en snelle verzending ! Perfect

Retour is een ramp

Retour is een ramp. Houdt mij tegen om weer te bestellen

Heel mooie en goede hendels

Deze hendels hebben een mooie vaste handgrip

Goede en snelle service

Ik ben tevreden als klant van 123 Zorgwinkel. Het was even moeilijk om de borgdop op mijn wiel van de rollator te plaatsen, een medewerker van Medipoint heeft het voor elkaar gekregen dus vandaag weer lekker naar buiten met de rollator.

Gewéldig

De chauffeur verdient een lintje.Ik heb al een paar heerlijke ritjes gemaakt,erg fijn na 2 jaar binnen zitten.

Grote stilte na de betaling van mijn bestelling. Geen informatie over de levertijd

Een tijdige indicatie van de levertijd, zou een hoop kou uit de lucht nemen.

voldoet aan de verwachtingen

x

wel rappe levring

het produkt is niet juist afgeleverd maar allee kan er het mee doen moet je maar50€ van de prys trekken

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, goed product

Zoals verwacht

Snel geleverd en het wiel past.

Ik zocht een rollatorwiel. Het zou wel mooi zijn als er een tekeningetje bij het wiel had gestaan met asdiameter kogellagers afmeting, naaflengte inclusief of exclusief kogellagers etc. Eventueel type kogellager Ik heb een beetje moeten gokken, maar gelukkig het past!

Vriendelijke medewerker, behulpzaam en snel geleverd

Onze bestelde rolstoel werd compleet met opgeladen duwmotor bij ons aan huis afgeleverd. De bezorger gaf waardevolle instructies voor het eerste gebruik. Wij zijn tevreden want met deze rolstoel kunnen we onze moeder gemakkelijk mee op stap nemen. Goede prijs/ kwaliteitverhouding. Anita van den Brekel

netjes ter woord gestaan en goed en juist geholpen!

snel, juist en goed geholpen met de vraag die wij hadden en het juiste component ontvangen via de post.

Even bellen als je info wilt en dan wordt je goed geholpen.

Prima scootmobiel en snelle levering.

Netjes snel geleverd

Alles is geleverd zoals staat beschreven op de website

Alleen jammer dat 2 van de e bouten voor t zeke ietsje te kort waren . Gelukkig wel te koop in onze bouwmarkt.

Kerketuinenweg 79

2544 CZ Den haag