als op tijd thuis en in prima staat

Goed en snel maar fors aan de prijs

Voor de rollator van mijn 93 jarige vader kocht ik een set handvatten. De handvatten zijn precies gelijk aan de vorige (die waren nog maar 1 jaar oud en al gebarsten....) en pasten perfect. Ik schrok wel van de prijs inclusief bezorgkosten.

Snel verzonden. Makkelijk te monteren.

Alleen jammer dat binnen 24 uur in huis niet is gebeurd. Kwam pas na 4 dagen. Bezorgd.

Goed contact, correcte levering en afspraken worden nagekomen.

Na een zoektocht naar een rolstoel terechtgekomen bij 123zorgwinkel dit in verband met prijsstelling en extra aanbieding. Helaas was die op dat moment niet leverbaar en gold een levertermijn. De aanbieding bleef gehandhaafd en de rolstoel werd goed en compleet afgeleverd. Het contact met de heer Bekkering werd als zeer prettig ervaren. Hij denkt mee met de klant.

Prettige ervaring was deerde keer met jullie Prima bevallen en het werkt prima

Zowel product als service uitstekend

Enige tijd geleden (eind juni/begin juli) hebben wij een lichtgewicht transportstoel, D Lite 12 bij 123Zorgwinkel besteld. Wij zijn uitermate tevreden over de wijze/snelheid van order afhandeling en de bijbehorende communicatie zoals deze door het bedrijf is gehanteerd/uitgevoerd met betrekking tot onze bestelling. De rolstoel werd snel en zonder mankementen in een deugdelijke verpakking geleverd, waarbij prima te volgen was hoe de verzending zich ontwikkelde. We hebben de rolstoel nu een flink aantal keren gebruikt, ook tijdens onze vakantie, en wij zijn zeer tevreden over het product. Het is een degelijk uitgevoerd product, dat gemakkelijk wendbaar en zonder krachtinspanning voort te bewegen is. Het is licht van gewicht, en bijzonder eenvoudig tot kleine afmetingen voor vervoer in te vouwen. In opgevouwen toestand is de rolstoel gemakkelijk in de kofferbak of tussen voor- en achterstoelen van onze (middenklasse) auto te plaatsen. We zijn uitermate tevreden over zowel het product als de service van de leverancier. Vermeldenswaard is wel dat we een los zitkussen hebben bijbesteld, dit verhoogt het zitcomfort aanmerkelijk.

Goed product

Voed product en snel geleverd

Onderdelen waren snel geleverd, wat heel fijn is.

Pakket in goede staat ontvangen.

Hoewel ik de goederen in goede staat heb ontvangen heb ik toch een klacht. Het betreft het geven van informatie over de bezorgdatum. Vrijdag 2 juli had ik de bestelling gedaan. Woensdag ontving ik e-mail van 123Zorgwinkel dat het pakket naar PostNL is verzonden. Donderdag om 17:41 mail ook van 123Zorgwinkel dat het pakket vandaag tussen 9:15 en 11:45 (dus zo'n 6 uur eerder) kan worden verwacht. Ook donderdag om 19:48 mail van PostNL dat het verwachte bezorgmoment zaterdag tussen 09:45 en 12:15 is. Vrijdag weer van PostNL een bericht dat de bezorger onderweg is. Vrijdag is het pakje bij mij in goede staat afgeleverd wat direct daarna per e-mail door PostNL en 123Zorgwinkel aan mij is doorgegeven. Omdat het pakket goed verzorgd is aangekomen en ik eerder goede ervaringen met PostNL had heb ik hieronder bij aanbevelen "JA" ingevuld.

Beste klant Erg spijtig dat de berichtgeving omtrent de levering onduidelijk dan wel slordig door u is ervaren. Wij proberen zelf de pakketten zo spoedig mogelijk bij de klant te krijgen. Wij hebben zelf echter geen invloed op vertragingen inzake logistiek van de pakketdienst. Hierbij onze welgemeende excuses voor deze onduidelijke berichtgeving. Toch hopen wij dat verder het product naar wens is.

Snelle levering, duidelijke website met goede omschrijving.

Goede website met duidelijke omschrijving. Na bestelling direct mail ter bevestiging. Ook word je goed op de hoogte gehouden over levering en bezorgtijden.

Super, zonder gedoe!

Wat bij de vegro meer dan een week moet duren is bij u binnen 18 uur in huis.

Na telefonische vraag of het bestelde artikel op voorraad en dit positief beantwoord werd, bestelling gedaan en de volgende dag in huis. Perfect, een aanrader.

Uitermate zorgvuldig en professioneel

Een duidelijke site, goede uiteenzetting van producten met voor- en nadelen ervan en een uitermate professionele afwikkeling van order. Ontbreken van een klein onderdeel werd direct opgelost, inclusief daarbij behorende heldere communicatie.

Netjes en snel geleverd

Makkelijke site en stipt geleverd

Zeer behulpzaam bij bestellen. Alles prima en snel geleverd.

Zeer behulpzaam bij bestellen. Alles prima en snel geleverd. Kreeg uitvoerig hulp bij het oplossen van het probleem; Voorwiel oudere rolstoel.

Van de 8 zaken, de enigste die echt kon leveren

Op zoek naar een specifiek dienblad voor een rollator bleek dat andere zaken aangaven het blad op voorraad te hebben maar NA BETALING bleek dat niet zo te zijn. Uiteindelijk maar eerst een e-mail gaan zenden voor bestelling. 123Zorgwinkel was de eerste die aangaf het blad daadwerkelijk te hebben. De prijs was ook nog de laagste en 2 dagen later was het in huis. Hulde!

fijn

de levering van elektrische stoel kan veel beter worden met geringe uitleg

Niet wat ik heb verwacht

De hoes zou voor rolstoel en rollator zijn. Dat is niet zo. Alleen rollator. En ik zoek een hoes voor een elektrische rolstoel.

Beste klant Spijtig dat het geleverde artikel niet is wat u verwacht had. Naast de al genoemde afmetingen hebben wij de tekst bij het artikel aangepast om verwarring of onduidelijkheid weg te nemen. U kunt het artikel natuurlijk altijd retourneren binnen de gestelde termijn. In het geval van onduidelijkheid vanuit onze kant zal altijd het volledige aankoopbedrag + retourkosten vergoed worden.

Prima geholpen en juiste info na telefonisch contact

Afspraken zijn prima nagekomen en tevreden over geleverd product. Snelle reactie op mail contact.

Snelle en vlotte service. Prima spullen.

Helemaal top

Ik zag bij de levertijd 4 weken staan, ze hebben mij een alternatief gestuurd welke na 1 week al geleverd werd. Superfijn bedankt.

prima survice

zeer tevreden alles prima en tijdige levering

ik heb meteen het juiste materiaal teruggevonden op de site.

Eén klein minpuntje was dat de levering 1 dag later is toegekomen dan eerst vermeld was.

Goed advies en hele snelle levering