Snel bezorgd binnen de leveringsafspraak

We waren er snel over uit wat we wouden hebben voor onze Gehandicapte zoon een voetenzak van een goede kwaliteit. dank je wel. Ida en Bartele

Slechte service en

Zit al 8 dagen zonder rolstoel

Prima winkel!

Gemakkelijk te bestellen, goede prijs en correct geleverd! Wat kun je nog meer wensen?

snel en goed

snel en goed

Prima bedrijf, correcte afhandeling

Wij hebben over onze bestelling van een rolstoel geen enkele klacht. Uitstekend afgehandeld!

Van bestelling tot levering alles was duidelijk en overzichtbaar .

Heel snel

De rollator die in eerste instantie kregen, werkte niet goed. Na telefonisch contact kregen we de volgende dag al een andere en konden we de eerste weer meegeven aan de bezorgdienst. Prima service.

totaal onbruikbaar item

ondanks uitgebreide mail met foto's én aanduiding probleem, raden jullie mij iets aan dat het probleem nog erger maakt, reden als ik er om vraag "is enige dat we konden aanbieden"... je moet een blinde geen bril verkopen omdat je dat alleen in stock hebt ...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste klant Na uw mail met daarin een groot aantal foto's van uw straat en omgeving heeft onze medewerker u het enige juiste advies kunnen geven. Op uw rolstoel past slechts 1 bredere maatvoering wiel dan de huidige. Deze enige optie is ook door u besteld. Wij hebben 14 dagen na uw ontvangen zending geen klacht, vragen, melding van defect of een retour ontvangen. Een onbruikbaar item kunt u namelijk gewoon kosteloos retourneren. Indien een artikel niet naar wens is, deze wil omruilen of retourneren kan dit natuurlijk altijd. Spijtig te horen dat u helaas niet de moeite wil nemen om ons even een berichtje te sturen en ons de kans wil geven een eventuele klacht op te lossen.

Prima website en snelle levering

Goede ervaring met deze aankoop

Geweldig!!!

Belde of de accu op voorraad was. En dat was zo en toen was hij binnen 24 uur geleverd. Top!!!

Uitstekend en snel geleverd product voor een lage prijs.

Aan de rolstoel van mijn man moesten anti-kiepwielen bevestigd worden. Voor de noodzakelijke veiligheid, legde de fysiotherapeut uit. Ik begon aan een zoektocht op internet, belde leveranciers - die terug zouden bellen en dat niet deden- volgde aanwijzingen op die tot wieltjes leidden en voor een bedrag van €150,- geleverd konden worden. Of ze zouden passen op onze rolstoel was niet duidelijk. Wèl dat het bedrag in geen verhouding staat tot de prijs van een complete rolstoel. En daar kwam 123 zorgwinkel die binnen de kortste keren voor de Exel G3 light rolstoel passende en eenvoudig te monteren anti- kiepwielen voor € 36,95 leverde. Dank!

Heel goed en snel geleverd

goed advies, juiste artikel

Gebeld om advies welk artikel de juiste zou zijn, samen door de website om het artikel snel te kunnen bestellen, volgende dag in huis.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

perfect wat ik zocht

snelle goede service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, goede prijs.

Hele goede service

Bij mijn aankoop was geen gebruiksaanwijzing, maar werd snel opgelost met het toesturen van zelfgemaakte foto's

Prima product

Goed product en snelle levering

Banden zitten eronder fijn en goed geleverd

Snel en makkelijk besteld

Had een rollator besteld deze was gauw binnen. Bij uitpakken bleek de reflectie plaatje stuk. Dit vermeld via mail en de andere dag al nieuwe toe gestuurd gekregen. Helemaal top.

Correcte levering en zeer vlug.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoals je verwachten mag behandeld.

Makkelijk kunnen vinden en netjes op tijd geleverd.

Snelle, perfecte levering aan eerlijke prijs!

Alles was in 1-2-3 geleverd. De kwaliteit van het product is top.

Vlotte correcte levering

Fijn dat het mogelijk is onderdelen te krijgen om een rollator weer 100% te hebben (remblokjes versleten).