Vriendelijk ontvangen door keurige heer.

Goed voorgelicht voor het aanschaffen van mijn lichtgewicht rollator! Happy met m’n aankoop.

Super goed

Super snel geleverd ben er blij mee

Goed advies en service

Ik kreeg goed advies en goede duidelijke informatie. Ook snelle levering.

Fantasticch!

Zeer goede service en zeer behulpzame medewerker. Uitermate tevreden over het product!

Fijne, wandelstok en super snel geleverd.

Mooie wandelstok uitgezocht met een goede prijs besteld en de volgende dag al in huis. Niks aan te merken. Misschien alleen de verpakking wat aan de ruime kant.

Goed advies, meteriaalkennis

Goede

Snel en degelijk

Goede en snelle levering

Goede producten en lekker snel voor een mooie prijs

Vlotte levering, prima artikel ontvangen.

Vlotte levering, prima artikel ontvangen.

Goede en nette ontvangst

Na zelf uw site hebben bekeken en een rolstoel type EXCEL G LITE PROZY uitgezocht. Een bezoek gebracht en bekeken of de uitgekozen rolstoel geschikt was voor mijn vrouw. Na uitleg was dit de juiste keuze.

Heel goed!

Snelle reactie. Alleen jammer dat niet gelijk het filmpje over de bevestiging erbij gedaan was

Prima geholpen!

Prima geholpen door een prettige en behulpzame medewerker

Mijn verwachtingen waren niet erg hoog na eerdere ervaringen (bij andere organisatie) met uitleenhulpmiddelen. Ik was dan ook aangenaam verrast dat er binnen een dag een nieuwe rolstoel werd afgeleverd. Ook het retourneren is keurig geregeld. Ik kan 123zorgwinkel aan iedereen aanbevelen.

Snelle levering, goede info

Geweldig snelle bezorging

bezorging was er snel

Bezorging gewoon klasse!

Had verlichting nodig voor elektrische rolstoel en via internet bij deze 123Zorgwinkel.nl besteld. Snel gekregen en goed ingepakt. We zijn dus heel tevreden en er zat ook nog een gratis balpen bij en dat maakt je toch wel blij zo’n kleine attentie.

Snel en vriendelijk geholpen

Er werd tijd genomen voor mijn vragen en werd goed begeleid met het zoeken.

Top bedrijf, goed geholpen

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Goed product voor een nette prijs.

Super service en snelle levering

Een Occasion scootmobiel gekocht, persoonlijk en rijklaar afgeleverd. Ik ben erg tevreden over het vreindelijke contact en de snelle levering.

Fijne mensen

Al jaren een fijne samenwerking en wij zijn uiterst tevreden met de producten en service die ze leveren. Vertrouwd en veilig kopen dan dus zeker bij 123 ZorgWinkel. Aanrader dus!

Normaal

Ik ben netjes behandeld.

Goed advies en lage prijzen

goed en netjes geholpen

goed en netjes volgens geldende regels corona geholpen

Dik...............tevreden

uitstekend

Tefefonisch goed berijkbaar, snelle levering . op een klein na was de uitleverng perfect.