Netjes ontvangen en snel in huis

Snel, accuraat en kwalitatief

Precies wat ik hoopte dat het was.

Snellen vlotte afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fijne zaak, prima service

Online artikelen besteld. Volgende dag al in huis. Twijfelde over de maat. Contact opgenomen met klantenservice. Uitstekend geadviseerd. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Goede ervaring

Artikel gevonden en snel geleverd

Levertijden kloppen niet

Product op voorraad volgens website. Netjes PostNL verzendbericht gehad maar staat nog steeds open. Bij navraag bleek product niet op voorraad. Moest ik dus zelf achteraan. Informatievoorziening is dus minimaal.

Snel en probleem.

Prima en snelle levering. Product is ook prima!

Goede ervaring

Na een fout met de gebruikte lader heeft het bedrijf dit goed opgelost

123 Zorgwinkel is een goed bedrijf ik heb een paar keer contact gehad over zitje voor Athlon Carbon rollator dit is perfect opgelost

Wacht af

Heb materiaal teruggestuurd, ook mail naar de stand van zaken. Maar kreeg geen reactie

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Niet erg tevreden

Later verzonden dan afgesproken, levering niet compleet

Web site makelijk vinden

uitstekend

vaker banden besteld direct of via bol.com

Gewoon goed

Snelle levering. Goed product voor redelijke prijs

Uitstekend.

Net mijn vragen per mail beantwoord en mijn bestelling per post geleverd.

Prima moest onderdeel van rollator hebben en dat was er prima op tijd

Snel en eenvoudig geholpen.

Eerste keer met 123 zorgwinkel kennis gemaakt. Ook vanaf afstand prima geholpen.

Geeft precies aan wanneer het pakket komt

Goede, degelijke service

Eerst rond geshopt bij verschillende winkels en uiteindelijk bij 123Zorgwinkel geslaagd. Tijd tussen bestelling en levering kan wat sneller, maar overall tevreden over service, prijs en kwaliteit.

Na probleem met onrond wieltje goed opweg geholpen

Erg tevreden.

Zie boven !

Niet geleverd volgens bestelling, geen reactie op mail

1 set handvatten ontvangen en 2 sets besteld en betaald. Mailtje gestuurd om verschil terug te betalen en nog geen reactie ontvangen. Ik wacht de reactie even af.

Beste Peter, Wij hebben uw mail op de dag (25-3) dat wij deze hebben ontvangen beantwoord. Wellicht dat dit antwoord in de spamfolder terecht is gekomen, waardoor u deze niet heeft ontvangen? Het bedrag dat u tegoed had is volgens onze administratie 3 dagen na uw email aan ons aan u overgemaakt. Mocht bovenstaande niet juist zijn dan vernemen wij dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Serviceteam 123Zorgwinkel

Goede en snelle levering

Eerst van tevoren vriendelijk telefonisch overleg gehad, om de juiste informatie te verkrijgen. Daarna besteld en snelle levering

Positief

Artikel was precies wat we zochten. Snelle levering.

Product perfect volgens verwachting

Een kwalitatief product en een snelle service enkel de levering door de koerierdienst is tegen gevallen zoals vermeld in eerder verstuurde mail aan jullie

• Zou u ons aanbevelen? Yes