Geweldige service

Zeer klantvriendelijke behandeling, ook als de opgestuurde onderdelen niet juist zijn besteld, wordt dit keurig opgelost.

Valt niks op aan te merken.

Bestelling snel in huis, keurig verpakt.

Alles perfect geregeld.

Gisteren om 14:30uur de tricepsrollatir besteld en vandaag werd de zending keurig om 16:00uur geleverd. En in een paar minuten was de rollator bedrijfsklaar. Echt super. Ok Jan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Een geweldige service met zeer goed personeel

Ik ben 2 keer in de winkel geweest voor mijn oma’s. Twee keer fantastisch geholpen. Bij mijn tweede bezoek kwam ik voor een rolstoel voor mijn oma. Helaas is zij niet veel later overleden. Na een telefoongesprek sprak de verkoper dat we terug konden komen met de rolstoel. Bij het zien van de rolstoel zag de verkoper direct dat hij nog helemaal nieuw was door haast geen gebruik. Het geld werd zonder commentaar terug gestort minus wat administratiekosten, wat logisch is. Geweldige service en super vriendelijk personeel!!!!!!!!!!!

het product is minder stevig als ik dacht

goede levering, maar betere uitleg over hoe het product wordt bevestigd aan de stoel is wenselijk, nu heb ik aanpassingen moeten doen aan de rolstoel om hem toch te kunnen bevestigen. Misschien is het goed om dit in de afbeeldingen mee te nemen of beter nog met een kleine instructie video.

klantvriendelijk

Gebeld voor informatie, informatie gekregen en meegedacht door 123-zorgwinkel medewerker. Nota ontvangen(via de mail).....geadresseerd aan mij ipv mijn moeder. Na een mailtje van mij gecorrigeerd door 123-zorgwinkel en de nota voor mijn moeder ingediend bij haar zorgverzekeraar met haar adres op de nota. En dat alles in een uurtje geregeld. Dat noem ik nog eens service!!

uitstekend en vlotte bediening

Eem paar dagen na de bestelling was het product reeds in mijn bezit

Op de site was belangrijke info snel te vinden

Op de site was snel te vinden wat ik zocht met de mogelijkheid iets erbij te bestellen dat misschien ook nodig zou kunnen zijn. Slim en handig.

De levering was snel met goede info via de mail. Met een goed product en uitstekend ingepakt. Alles probleemloos bezorgd

Prima, optijd

Artikel snel en gemakkelijk te bestellen, levering prima op tijd.

Zeer snelle en goede service

Had mijn scootmobiel snel in huis! Voldeed helemaal aan de verwachting. Na een week bleek er toch iets mis, Nou helemaal geen probleem werd direct opgehaald gerepareerd en binnen 5 dagen terug alles op garantie perfect geregeld en super vriendelijk personeel!! Mijn complimenten en bedankt!

Geweldige snelle en uitstekende ondersteuning

Heel erg goed

Besteld en geleverd

Besteld en geleverd

Goede service en afspraken worden nagekomen. Kwalitatief goed product geleverd.

Alles was ok.

Overzichtelijke site, makkelijk betalen en snel bezorgd.

Overzichtelijke site, makkelijk betalen en snel bezorgd. Voldoet aan alle eisen.

Vriendelijke verkoper

Geen moeite teveel om alle rollators te demonstreren.

Heldere site, snelle levering. Info op site was deela onjuist.

Site was gebruiksvriendelijk. Ik moest wielen bestellen voor een rollator van een derde. Vlgs de site zouden voor- en achterwielen verschillende diameter hebben, dat bleek bij montage niet zo te zijn. Spullen werden supersnel geleverd. Wielen waren wat slordig geassembleerd, lagers zater er scheef in. Eenvoudig op te lossen, maar het zou een betere score opleveren als dit voor verzending gedaan zou zijn.

Snelle en accurate levering

Vlotte levering van de gewenste onderdelen van een rolstoel.

Ruime keus, rolstoelen op voorraad.

We werden prettig geholpen, duidelijke uitleg over de verschillende rolstoelen. Fijn dat de stoel op voorraad is, ook in een andere maat. Je hoeft dus niet te wachten op een leveringstermijn.

Zeer snelle levering en netjes verpakt en mooi product

goede service

goede ervaring vriendelijk en snelle levering

Goed produkt

Duidelijke omschrijving op de site welke je moet hebben; geheel conform specificaties