Snel en zoals de omschrijving

Mooie echte winterjas voor mijn vrouw

mooi vest van only-m

mooi vest van Only-M prachtige kleur en Highleytall is de enige longwear winkel die dit vest in deze mooie oranje kleur heeft!

Fijne en ruimzittende joggingbroek

Het is een fijne en voldoende ruimzittende joggingbroek.

Snelle levering en mooie producten

Mijn zoon heeft eindelijk joggingbroeken die de juiste lengtemaat hebben. Daarnaast zijn het ook prachtige broeken. Hij is er erg blij mee. De bestelling werd snel geleverd.

Klantvriendelijkheid

Per ongeluk foute kleur broek afgeleverd. Klantenservice was vriendelijk en klantgericht. Helemaal tevreden.

Betalen voor retour

Net pakketje teruggebracht. Moest 7,5€ afrekenen. Geen highleytall meer voor ons!

Super goed, super vriendelijke dames

Fijn bestellen, duidelijke info en goede, nette levering

Voor het eerst ontdekt. De kleding past echt heel goed, heel blij mee. Ook met bestellen en verzenden ging alles goed!

prima levering

prima leverancier

Mooie broeken ,altijd weer een uitstekende ervaring

Prima bedrijf met een goede service!

Erg blij met de lange mode

Het viel voor mijn zoon (1.95m) niet meer mee om bv sportkleding te kopen die niet op hoog water hangt. Eindelijk een redelijk betaalbare trainingsbroek gevonden.

Prima service en snelle levering

Absolute aanrader

Mooi T-shirts, goede lengte maat

Prima kwaliteit en de lengte maat is goed.

Eindelijk iets dat past!

Eindelijk kleding gevonden die ik pas met mijn binnenbeenlengte van 89 cm (=lengte 38). Keurig ingepakt en op tijd bezorgd. Houden zo!

Makkelijk te bestellen, goede kwaliteit.

Altijd goed!

Met 2 zeer lange en magere pubers ben ik blij met highleytall! Gelukkig geven ze niet zo om merken, zou soms nog iets hipper mogen vind ik persoonlijk, maar de jongens vinden de kleding prima. Zelfs joggingbroeken voor de jongste van bijna 2 meter in maatje medium zitten fantastisch!

Keurig te woord gestaan en erg snelle verzending!

Klasse service, nette en vlotte afhandeling. Eindelijk weer eens een perfect passende kwaliteits sportbroek kunnen kopen dankzij Highleytall....

Fijn om eindelijk een winkel te hebben waar ik broeken in mijn lengte kan kopen!

Nog niets vernomen over de retourzending

Te weinig informatie over de stand van zaken in verband met retourzending

Helemaal goed.

Goeie spullen en natuurlijk de lengtemaat is helemaal top.

Prima en vlot

Zorgvuldige

prima product, snel geleverd

Prima product, goede pasvorm (maten vallen ruim, neem tenminste 1 maat kleiner dan gewend), snel geleverd

Alles naar wens en rap bediend

Fijne webshop, snelle bezorging!

Na lang zoeken voor joggingbroeken die lang genoeg zijn voor mijn vriend op deze website terecht gekomen. Wat een genot om niet te hoeven zoeken hoe lang de broeken zijn. Erg overzichtelijk en goed assortiment. Ik kom zeker nog een keer terug naar deze webshop!

Goede bezorging en een fijne broek ontvangen!

Goede bezorging en een fijne broek ontvangen!