alles perfect volgens afspraak

bestelling, betaling, facturatie, track&trace, verwittiging, bezorging,... alles prima volgens plan verlopen

Zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Ik bestel er al jaren en het bevalt mij erg goed. Enige verbeterpunt is het feit dat ik verzendkosten niet helemaal meer van deze tijd vind. Verder erg goede klantenservice.

mooi product maar toch teleurgesteld

Ik ben een soft shell jacket toegestuurd. De kwaliteit van de jacket is mooi, wat toch wel een troef is. Vaak zijn grotere maten van een mindere kwaliteit dat een product op grote aantallen. De maatvoering is echter Duits : breed. Is het zo moeilijk om kleren te maken voor grote, slanke mensen?

Snelle levering. Gekozen maten passen perfect, geen verrassingen.

Uitmuntend

Ordered trousers from the uk and they arrived well in time for Xmas. They needed to be changed and they had no problems en though it was a tad late. Excellent service can recommend

Gewoon, helemaal tevreden!!

Heel fijn dat er voor de extra lange man (2.05 m) ook vlotte en moderne kleding te koop is. Prijs/kwaliteit dik in orde. Snelle levering, goede service.

Goede webshop!

Kwalitatief goede kleding voor een realistische prijs. Eindelijk een keer geen te korte mouwen. Deze winkel is absoluut een aanrader als je langer bent dan gemiddeld en op zoek bent naar stijlvolle kleding.

goede kwaliteit op tijd

de artikelen die ik bestel komen netjes verpakt en correct aan.

Geslaagd

Goed geholpen, en geslaagd.

ben zeer tevreden

de kledij is van goede kwaliteit en past meestal, nog geen stukken moeten terugsturen

Informatie klopt, snel en correct geleverd.

Vragen van mijn kant nav lengtematen effectief beantwoord.

Precies wat ik zoek

Highley tall heeft voor lange benen veel keus, Levering is snel en goed geregeld!

snelle levering, uitstekend product

eindelijk een broek die lang genoeg is. Sterker nog, ik moest hem twee keer omslaan! ik voelde me voor het eerst een soort kabouter :-) wat heerlijk om dat ook eens mee te maken.

Mooie truien met lekker lang lijf en mouwen.

Jammer dat het gratis verzenden begint bij 70 euro en veel prijzen net één of vijf cent lager zijn. Slechte truc.

super!

Eindelijk smalle broeken op lengte! Prima kwaliteit voor een normale prijs. en super snelle verzending.

Kleding voor mijn lengte van goede kwaliteit

Heb inmiddels al meerdere shirts gekocht, passen perfect op mijn lijf van bijna 2 meter. Blijven redelijk goed na veel wasbeurten.

Snel en vriendelijk

Keurig op tijd en een goede telefonische bereikbaarheid

Grote inzet van Ariette Tibbe toen er iets misgegaan was met de verzending.

Tevreden klant (dit iseen reactie voor beide zendingen, die ik tegelijk ontvangen heb, jeans en joggingbroek)

Overzichtelijke site, snelle levering, perfecte maat.

Heel vlot, eenvoudig en snel.

Snelle levering, prima product

Producten voor lange mensen zijn er te weinig en hier volop keuze tegen goede prijs

Deels geslaagd

Leuke kleding had wel wat moeite met vinden juiste maat. geen maattabel met cm per maat. Kijk ook graag naar lengte model in lookbook. Maar blij met 2 rokken. Shirt helaas te kort en model viel tegen. retouren is voor eigen rekening denk nu alleen nog iets te bestellen als ik er vrij zeker van ben dat item past

prima product

is een prima product gelevert volgens afspraak

Snelle goede service

Snelle goede service

Snelle levering, mooie stof en belangrijkste mooi lang