Wanneer je extra lange broeken nodig hebt is dit de snelste route.

Relatief veel keuze lange maten en snelle en zorgvuldige levering.

kwalitatief goed product, snel geleverd volgens de opgave van de site

Omdat ik behoefte had aan joggingbroeken van voldoende lengte, via Highleytall besteld. Product voldoet geheel aan de verwachting en werd snel geleverd

Mijn nieuwe lievelings broek

Ik heb een aantal maanden geleden een yoga broek besteld van we love long legs, deze broek is zo intens fijn dat ik er recent 2 precies dezelfde van heb bij besteld. Geweldig!

top service - regeling voor retouren mist (vwb kosten)

snelle levering - keurig verpakt - dudelijke documenten en retourlabel bijgeleverd . nu alleen de retourkosten nog

Eindelijk broeken die passen!

Goede omschrijving op de site. Ook wanneer je een maatje kleiner kunt bestellen. Snelle en keurige levering en de broeken waren perfect! Nieuwe favoriete winkel voor mijn jeans!

Goede levering, goede omschrijving van product op de website

De levering was snel en het geleverde product voldeed aan de omschrijving op de website.

prijskwaliteit is prima

Echt een toppertje, ik ben super tevreden.

Niets om aan te merken. Heel tevreden.

Snel geleverd,goed verpakt. Ben zeer tevreden. Jammer dat deze broek er niet is in marine blauw.

Mooie betaalbare jeans snel bezorgd!

Uitgeweken naar deze site, omdat een andere jeans-boer geen lengtemaat 38 meer laat maken. Het gekozen model (33/38) is zeker mooi en zit goed. Opvallend is de zeer rekbare spijkerstof!? En bovendien, deze lengtemaat 38 is zeker 2 cm korter dan die van andere merken/ leveranciers!? We zullen over een tijdje zien of de kwaliteit, ondanks de lage prijs, boven verwachting is. De website werkt goed, is gebruiksvriendelijk, de verzorging en levering is prima!

super snel geleverd en mooi.

mooi en zeer snel geleverd,de volgende dag heb je het al.

hele goede service en prima keuze in de aangeboden collectie

Mijn vreugde kon niet op om eindelijk een aanbieder te vinden die lange lengte maten verkoopt, goede kwaliteit kleding en behoorlijk ruime keuze in diverse stijlen en soorten kleding. Onlangs een jeans gehad die binnen een jaar begon te scheuren en na contact kon ik deze retour sturen en werd aangeboden om dezelfde jeans (omdat deze gelukkig nog in voorraad was) weer naar mij te zenden. Ik kreeg een label voor de pakketdienst zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen, wat ik enorm waardeer. Al met al een hele fijne webwinkel met klantvriendelijke en servicegericht personeel!

Klantvriendelijk en deskundig

Servicegericht, vriendelijk en vooral professioneel. Het is echt fijn om na jaren van zoeken goed passende (sport)kleding te vinden.

Het is een mooie lange en toch smalle joggingbroek

Ik heb niet al teveel geld om uit te geven aan kleding, maar broeken die ik nodig heb voor mijn dochter van 1.93 m heb ik nou eenmaal nodig. De goedkoopste broek heb ik uitgekozen, was voor mij nog best duur, maar het was het geld meer dan waard. Eindelijk een broek die helemaal goed zit. Lente en breedte. Super fijn.

Snel, betaalbaar en kwaliteit.

Mijn ervaring is positief. De kleding zijn van betaalbare kwaliteit. De levering is snel en keurig ingepakt. Mijn man is blij met de lengte van de broek.

Goede winkel

vlotte service, prima product. Eén foutje: de donkergrijze trainingsbroek is helemaal niet grijs, maar een soort blauw-groen.

Perfect voor mijn man, eindelijk mooie lengte en maattabel klopt

maattabel klopt precies. Ik wist alleen niet of ik 39 of 40 moest hebben omdat de maattabel gelijk was voor die maten. Heb 40 gedaan en zat perfect. Eindelijk mooie lengte met zijn 2 .01 m. Kwaliteit voelt goed aan. Wij zijn tevreden. Ook snel verzonden

Voor de eerste keer iets gekocht. Na telefonisch contact heb ik een super mooie jurk besteld . Binnen 24 uur werd deze geleverd. Een mooie kwaliteit prijs verhouding. Ga hier als lange dame zeker vaker bestellen.

Leuke kleren, veel informatie online en vriendelijke klantenservice

Leuke kleren, , veel informatie online en vriendelijke klantenservice! Wel jammer dat hoe wel er niet een echt winkel is (en voor de showroom afspraak maken een lange wachttijd is) er retourneerkosten voor jezelf aan zitten. Dat houdt mij wel tegen om meer te kopen

Super, snelle levering. Netjes verpakt.

Prima website en kleiding

Voldaan

helemaal super.

De maataanduiding is zeer duidelijk. Met als gevolg dat ik in één keer een joggingbroek heb die prima past in de taille en ook nog eens prima van lengte is.

Snelle service, goede prijs-kwaliteit

- vlot - duidelijke omschrijving

Snelle levering. Produkt naar verwachting

Super mooie jas besteld. Eindelijk een warme winterjas waarvan de mouwen lang genoeg zijn. Helemaal naar wens, blij mee.