Snelle levering, goed product

Zie boven

Niets mis mee

Normale levering, jas was echter veel te smal. Ik persoonlijk geloof dat de jas erg smal was uitgevallen voor de maat. Ik draag normaal 44, had 46/88 besteld Vervelend dat ik 100% retourkosten zelf moest betalen

Prima service.

Bestelling komt snel en netjes binnen, alleen jammer van dat je retourzending moet betalen.

Jammer dat je moet betalen voor retour

Met dat betalen voor retour komt je artikel nog duurder uit zeer jammer

Goede winkel en goede producten

Ik ben zeer tevreden over de producten en de verzending.

prima winkel, goeie service!

prima winkel goede service

Kwaliteit prima

Ik heb een joggingbroek gekocht in een lengtemaat. Deze past perfect.

Snelle levering, past prima.

Makkelijk zoeken op de website. Goede leverinformatie. Goed en netjes verpakt. Kleding zit erg lekker.

Snel geleverd en de broek past precies.

Super fijne mooie jas! Past perfect met de lange mouwen!

Mijn bestelling was snel geleverd. De jas past heel mooi. Mooie stof ook!

Snelle levering, Top product

Eindelijk een lekker lange joggingbroek met een slanke pasvorm kunnen kopen. Het merk Panzeri heeft een mooie kwaliteit katoen en is netjes afgewerkt.

Prachtige jas, juiste maat, snelle levering.

Na een lange zoektocht, heb ik via jullie webshop een jas gevonden die aan al mijn eisen voldoet. Erg blij mee.

Goed overzicht, vlugge levering,

Ik heb zelf een fout gemaakt door de verkeerde maad broek te bestellen maar toch jammer dat ik 6.95 moet betalen om de broek terug te sturen.

Jas was veels te groot. En dan 6,95 moeten betalen om hem terug te zenden.

Goeie service

Goede kwaliteit, snelle levering.

Prima, maar kan een stuk beter

Na eindeloos jassen te hebben gepast met mouwen die altijd te kort waren, heb ik nu eindelijk een winkel gevonden waar dat geen probleem meer zal zijn! Aangezien dit de eerste keer was dat ik het andere maasysteem dat hier gehanteerd wordt gebruikte, heb ik een email gestuurd waarin ik om wat verder advies vroeg. Deze is keurig en snel beantwoord, waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. Desalniettemin zou iets meer uitleg over de maatvoering, zoals die in de email stond, ontzettend helpen! Dit is dan ook mijn eerste verbeterpunt. Een van de jassen was echter aanzienlijk anders dan het beeld dat ik van de fotos op de website kreeg. Het tweede verbeterpunt zou dus wat meer fotos van de producten zijn. Uiteindelijk koos ik ervoor om een product terug te sturen. Dit moet binnen 14 dagen, en de verzendkosten moet je zelf betalen. Zowel de korte retourtermijn als het zelf betalen van de verzendkosten zijn eigenlijk niet meer van deze tijd, en zou ik dus aandragen als laatste verbeterpunt. Ondanks deze verbeterpunten zal ik hoogstwaarschijnlijk hier vaker bestellen, puur en alleen al omdat het een enorme opluchting is om eindelijk eens goed passende kleding te kunnen vinden!

Perfecte levering.

Dankzij duidelijke info op de site past alles altijd meteen perfect!

TOP

Bestelde broeken passen goed en zijn van goede kwaliteit.

Perfect geregeld

Broeken passen goed en ben zeer tevreden

Persoonlijk

Ik ben heel tevreden over Highlytall. Ik wilde een jas, maar mijn maat was niet leverbaar. Ik vroeg jet na en het bleek dat er binnenkort een levering verwacht werd. Zodra deze binnen was, kreeg ik een mailtje dat er maar 1 geleverd was in mijn maat. Ik heb hem natuurlijk direct besteld en hij zit als gegoten. Eindelijk een jas met echt lange mouwen! Dus: fijne webshop met kleding voor lange vrouwen die niet in normale winkels kunnen slagen en ook een goede, persoonlijke klantenservice! Bedankt!

Highleytall heeft ieder seizoen een ruim & mooi aanbod in lengtematen.Goed voor mij dat er keuze in Medium Tall en 32/38 te verkrijgen zijn.De leveringen zijn altijd super snel.De klantendienst is zeer vriendelijk en werkt uitmuntend en verdiend een grote pluim.Ik ben zeer tevreden.

Ben al jaren op zoek naar een goed passende huis (jogging)broek met extra lange pijpen. Al diverse keren mijn neus gestoten tot ik Highleytall op het web vond. Ik kon daar eventueel passen en dat heb ik dus gedaan. Nu heb ik een heerlijke broek met een goede pasvorm waar de pijpen eigenlijk TE lang zijn. Heeeeerlijk. Te korte pijpen is voor mij trauma. Highleytall jullie hebben er een nieuwe klant bij en ik hoop snel mijn zwarte AUTHENTIC KLEIN - JOGGINGBROEK te kunnen bestellen.

snel geleverd,mooie jeans

erg moeilijk om jeans maat 29/36 te vinden, maar hier gevonden en snel geleverd.

Keurig

Goede kwaliteit, snel geleverd!!!

Prima artikelen

Snelle bezorging, goede artikelen. maten goed beschreven. Jammer dat je voor de retourzending moet betalen.