Geweldig en snel geleverd

Eindelijk kleding die past!

Al een aantal keren broeken gekocht hier. Fijne website met een goed aanbod en snel geleverd, ik ben zeer tevreden .

Geweldige winkel met geweldige service!

Wij bestellen regelmatig kleding bij Highleytall en het is altijd goed!

Ik vond hier de perfecte sportbroek. Vaak zijn deze net te kort bij reguliere winkels. Deze winkel biedt goede kwaliteit voor een prima prijs. Aanrader voor mensen met lange benen!

Nette en vlotte levering

De bestelde jas was netjes ingepakt en werd vlot verzonden. Hij voldeed (bijna helemaal) aan mijn verwachtingen maar ik had een te kleine maat besteld. Nu ben ik benieuwd hoe deze retourzending verder gaat lopen.

Goede service en heel behulpzaam

Heel vriendelijk en erg behulpzaam

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Vaker besteld, veel keus, zeker omdat ik lengtemaat 38 heb. Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Super snelle levering

Heel snelle levering en prachtige jas

Prima ervaring

Ben heel blij met mijn broek. Maat 48, met een prima pasvorm. L38 bleek toch te lang te zijn. Heb hem wel iets ingekort; dat voelde veiliger dan ruilen voor een L36.

Meer van dat!

Positief! 3 broeken, verschillende merken, passen allemaal, snelle levering!

Panzeri broeken zijn van slechte kwaliteit

2 jogging broeken gekocht. De dunne stof houdt niet goed en er komen enorme knieën in....al na 1 keer wassen is het een vodje helaas. Ga ik niet meer kopen.

Jammer dat er zo weinig op voorraad is

Geachte Heer/Mevrouw Prachtige trainingsbroeken en.........eindelijk in de goede lengtemaat 36. De reclame panzeri had van mij wel iets beschaafder gemogen. Licht blauw e.v.t

mijn bestelling was er heel vlot en goed verpakt. bestellen gaat gemakkelijk, kortom ik ben tevreden.

Snellle levering

Snelle levering en broeken zijn van goeie kwaliteit

Past als gegoten!

Bewust uitgezocht, gekregen wat ik verwacht had, prima!

Goed geregeld alleen jammer dat het toch veel te lang is in verhouding tot andere merken met lengte 36. Broek wordt teruggestuurd

Snelle en goede service en hoge kwaliteit. Perfect.

Prettige ervaring, vriendelijke telefonische hulp. Snelle levering en mooie kwaliteit producten.

Eindelijk een goede joggingbroek

Jaren aan het zoeken en nu eindelijk een joggingbroek gevonden die lang genoeg is!!

Mooie broeken op lengte

Snel geleverd en fijne mooie broeken die een mooie lengte 36 hebben!

Goede pasvorm goede kwaliteit

Alles goed, betrouwbaar en kwaliteit.

De bestelling werd geleverd zoals bij het product was aangegeven. De kwaliteit van het product (trainingsbroek) is erg goed. Eindelijk een lange trainingsbroek die smal is! Meestal moest ik vanwege de lengte een XXL kopen met als gevolg dat de broek heel erg ruim zit. Dat is bij deze niet: Panzeri Trainingsbroek Park Slim Fit - Navy. Erg tevreden mee.

3 prima passende broeken 38/40 gekocht

Bestellen gaat makkelijk op een prima site. Voor mijn lengte 207 cm veel keuze. Snel en netjes geleverd. Een aanrader

Alles prima in orde en een snelle, correcte levering. Fijn toch!

De juiste maat kiezen bij de bestelling vind ik persoonlijk wat gokwerk.

Eindelijk een winkel gevonden waar ik een spijkerbroek kan kopen met maat 29/38

Erg blij.

Geen ervaring die mij blij maakt

Als heer voor zorgt dat het bestelde product geleverd is voordat je dit soort mails stuurt, kan het zijn dat er een ervaring aanwezig is.