Duidelijke site en snelle levering, nette prijzen

Zoon lief (net 17) wil graag bij de reguliere winkels shoppen. Met 206 cm lengte lukt dat niet goed. De altijd te korte broeken is niet nodig. Blij met de vlotte en duidelijke aankoop bij Highleytall.

Snelle bezorging goed product

Snelle levering.

Was netjes verpakt. Ben blij met de aangeboden lange lengte maten.

Geweldig, mooie kleding, supergoed service.

Zo fijn dat ikdeze site gevonden heb, hebben verstand van zaken en een supersnelle bezorging en extra service.

Snelle levering!

super

eindelijk een joggingbroek die lang genoeg is! supersnelle levering!

Prima ervaring, leuke en betaalbare kleding

Goeie info, keurige en snelle levering.

Goeie info, keurige en snelle levering van de gewenste artikelen.

Supersite met snelle levering!!

Op aanraden van een kennis deze site gevonden!! Eindelijk een broek op lengte voor mijn zoon van 14 met zijn 1,90 lengte. Werkelijk nergens een trainingsbroek te vinden in zijn maat, wijdte s en lengte 36. Waren al een beetje moedeloos!! Deze site is te gek, mooie trainingsbroek ontvangen, zal niet de laatste zijn!!!

Snelle levering en perfect verpakt

Snelle en perfect verpakte levering.

Makkelijk te bestellen en levering

‘s avonds laat besteld en twee dagen later voor onze deur bezorgd. Ook de producten in het pakket (in dit geval T-shirt) zijn van perfecte Kwaliteit en ontwerp. (En dit voor een goede prijs) Kortom een aanrader voor iedereen

De artikelen werden snel, netjes ingepakt geleverd en zijn inderdaad goed op lengte.

Zelfs voor de lengte van míjn zoon en man waarvoor ik heel lastig goed passende kleding vind, waren de items verrassend lang.

Waarschijnlijk goed

Heb broek geretourneerd. Snel bericht van ontvangst maar weer niet hoe snel het geld terug gestort wordt. Kan hier dus nog geen uitspraak over doen

Goede service, snelle levering

Goede service en snelle levering

Snelle levering en goede pasvorm

Altijd goede kwaliteit

okay

geen tijd

Zoals altijd perfect fit

Heldere site en klasse kleding

Heldere site met goede meet instructie. Kwaliteit van de kleding is erg goed.

Snel en duidelijk

Goede service.

Fijn maar dure verzendkosten

Ik had de Panzeri park trainingsbroek voor mijn vader besteld voor papadag, helaas was die te lang. Ik heb op de retourbon aangegeven dat ik een maat kleiner wil, ik ga het pakketje toevallig vandaag terugsturen. Ik vind het wel jammer dat er zoveel verzendkosten aan gerekend worden €5 heen en de retourkosten ook nog eens. Daarnaast weet ik niet of de verzendkosten van als mijn gevraagde retourartikel verzonden wordt, ik die ook moet betalen. Verder was de broek wel mooi en een fijne stof.

Prima, goede én snelle levering. Assortiment mbt Panzeri sportkleding zou naar mijn mening uitgebrei

Mijn ervaring is dat er onder volley/basketballers veel vraag is naar kleding op maat. Dus naar mijn mening zou het assortiment Panzeri uitgebreid kunnen worden. Dan blijft de site ook interessant voor de klanten. Succes!

Twee leuke tops besteld. Ik heb een lang bovenlijf en kom vaak het probleem tegen dat shirtjes veel te kort vallen. Maar bij Highleytall hele leuke lange shirts kunnen vinden zonder dat het meteen als een soort tent om je heen valt. Geweldig blij mee!

Snel

Snelle levering. Dit is mijn eerste ervaring een meer heb ik nog niet te melden.

lekker snel goede producten

benieuwd of ruilen/retourneren ook soepel gaan

Vlotte levering

Goede communicatie en vlotte levering. Helaas was het geleverde artikel te groot, ik hoop dat het retourneren en ruilen net zo vlot verloopt.