Snelle service, top kleding

Goed product. Juiste pasvorm. Snelle levering.

Goed, netjes en snel!

Goed, netjes en snel!

Snelle levering, makkelijke site

Overzichtelijke site met uitleg maatgeving. Binnen 2 dagen in huis. Mooie kwaliteit

Een rok besteld, die was er snel en voldeed aan de verwachtingen. Zag er net zo uit als op de website. Netjes verpakt, dus alles goed verzorgd!

Klantenservice dacht met mij mee, maandag bestelling verwerkt, woensdag bezorgd. Mooie linnen broek, goed op lengtemaat, wel prijzig.

Mooi bedrijf

Mooie kwaliteit kleding en snelle service

Altijd goed!

Altijd goede ervaringen!

Een bestelling retour en bestelling ontvangen binnen een week

De service is echt top. Bestelling plaatsen. Het product ontvangen echter was helaas te groot. De retour en werkelijk binnen 3 dagen weer het nieuwe product.

Top geregeld

Snelle levering en een webwinkel wel met lengte maat 38

Retourzending erg duur

Terugsturen is niet gratis ook niet als je een deel van de bestelling wel houdt. Bedrag was 7,95 . Eigenlijk bestel ik nooit bij websites waar je niet gratis kan retourneren. Vooral door onze lengte valt kleding vaak tegen omdat het niet past. Ik vind het erg tegenvallen dat ik zo'n hoog bedrag moet betalen voor iets wat retour gaat. Dus voor mij een reden niet meer te bestellen op deze site. Reden voor toch 2 sterren is dat ik wel iets heb gehouden waarvan ik blij ben dat jets een keer past

Snelle nette levering

snel geleverd, netjes verpakt. Iets meer details over pasvorm op de site zou fijn zijn, verder mooi spul

Maten zijn veel groter dan normaal en slechte service

Shirts maat M besteld. De lengte kwam aardig in de richting maar allemaal veel te breed. Terwijl ik normaal L heb. Moest zelf retour kosten betalen dus ik ga hier niet weer bestellen

Precies wat ik zocht

Fijne website, makkelijk zoeken, goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooie shirts

Goede kwaliteit en service

Snelle en correcte levering

Maattabellen op de web-site zijn erg handig!

Snelle levering en netjes verzorgd

De bestelling wordt snel geleverd De maten komen goed overeen, hierdoor nog maar weinig retour hoeven sturen. Maar als dit nodig is wordt het ook goed afgehandeld. Ik bestel hier steeds meer. Echt waar voor je geld.

Zijn er voor de klant, niet voor zichzelf

Alleen maar goede ervaringen. Ook wanneer het even anders liep.

Perfecte service

De maat was correct

Goede en snelle levering

Prima, snelle goede levering.

Goede service, snelle levering, persoonlijke 'behandeling'. Tevreden dus!

Goede service, snelle levering, persoonlijke 'behandeling'. Tevreden dus!

Al jaren klant

Heb al tientallen overhemden besteld de afgelopen jaren. Heel blij met de vondst van deze webshop. Eindelijk overhemden die niet uit je broek schieten als je een arm opsteekt. Ook de lange mouwen zijn een verademing. Keurige leveringen en advies bij de maten vanaf de klantenservice. Aanrader!

Prima snelle levering

Ik ben heel blij met zoveel keus in deze maten. Het maakt het een stuk makkelijker.

gewldig

traingsbroek besteld ,zeer snel ontvangen en zit perfect met mijn 2 meter lengte top.

Fijn assortiment lange kleding

Heerlijk om een webwinkel te vinden die extra lange broeken verkoopt. De kwaliteit is prima en de levering heel snel. Echt een aanrader.