Zeer goed 😊

Ervaring is top 👍🏻

Duidelijke maat aanduiding, alles past perfect

Extra lang nodig maar niet in de breedte! Door de duidelijke aanduiding hoe de (sport) broek valt ( vermelden van spijkerbroekmaten zowel lengte als breedte) konden wij voor zowel zoon als dochter, beide 1.92, een goed passende joggingbroek en sportbroek in één keer goed passend ontvangen.

Excellent

Excellent

Mailcontact

Mailcontact was prima! Helaas was het t-shirt niet precies wat ik zocht maar wordt vervolgd.....

Snelle levering en topproduct

Leveren snel en goede kwaliteit. Pasvorm was prima. Zocht allang naar een trainingsbroek voor mijn lengte en heb hem hier met hulp van de maattabel gevonden.

Eindelijk een jas met een lange, slanke pasform!

Mooie jas, goede pasform, snel geleverd.

Netjes en snel geleverd.

geweldige joggingbroek! leuke kleur en heerlijk lange pijpen

Het is heel lastig om voor mijn lange benen een broek in de juiste lengte te vinden. Deze jogging broek is lekker lang Het elastiek zat me wel wat strak ondanks dat ik de maattabel had geraadpleegd en de voor mij geschikte maat had gekozen. Heeft mijn vrouw eventjes opgelost. Blij mee!

Hele goede omschrijving van grote maten bij joggingbroek. Ik had al veel ervaring met XXXL waarbij per ongeluk de taillemaat was bedoeld. Ik bedoelde een lengtemaat, past prima. Dank.

Keurige afgeleverd

Mooie passende kleding, goede kwaliteit.

Wel prijzig, voor jonge mensen die nergens anders passende kleding kunnen vinden! Minpuntjes.: Als je op de site een maat bij je zoekfilters intoetst, gaat hij toch naar kleding die er niet is in die maat. Zelf betalen voor ruilen snap ik enerzijds. Anderzijds de kleding is al zo duur.... bij foutieve keuze, extra balen.

Eindelijk de juiste lengte

Ben al langer op zoek naar een joggingbroek met lengte. Meerdere keren elders iets besteld, maar altijd waren ze te kort of veel te wijd. Deze lengte (voor mij 38) is perfect en ook de taille klopt. Ik hoop dat ditzelfde geldt voor de andere kledingstukken op deze site.

Volgens de verwachtingen

Het is de eerste keer dat ik bij highleytall bestel. Levertermijn was OK. Kwaliteit en pasmaat waren ook OK. Ik sla deze website op in mijn favorieten.

Top. Eindelijk een trui op lengte.

trui voldoet aan verwachting

Vrijdags besteld snelle email terug over betaling en bevestiging bestelling. Levering zou woensdag zijn maar kwam een dag eerder binnen

Goede website

Eindelijk nu eens, na heel lang zoeken, een trainingsbroek gevonden die de goede beenlengte heeft

Super Service!! Netjes verzorgd!

Snelle levering!!!

Met een zoon van ongeveer 2 meter is een trainingsbroek met een goede lengte vinden een ramp. Nu een mooie lekker zittende broek(volgens mij zoon) gevonden!! Snel geleverd!! En dat in de tijd van het Covid-19 virus.

Snelle levering, de lengte van de trainingsbroek is perfect, eindelijk een trainingsbroek die qua breedte en lengte goed past

prima service

tijdige levering, mooie kleding.

Nou product

Site via mobiel. Reageerd traag

Eindelijk een keer de ervaring dat je krijgt wat wordt beloofd

Eindelijk een keer de ervaring dat je krijgt wat wordt beloofd

Prima geleverd

Snelle levering, simpel bestelproces en goed prijs-kwaliteit verhouding

Prima. Goede kwaliteit en eindelijk een broek gevonden die echt goede lengte en pasvorm heeft. Aanrader voor mensen geen standaard maten hebben

Helemaal top geen hoogwater meer en goede kwaliteit

Op de telefoon ging niet lekker kreeg een e mail kon ik het zo bestellen ik ben zeer tevreden voor lange vrouwen moet je niet in een sportwinkel zijn dan wordt je naar de herenafdeling gestuurd ben wel lang maar geen vent