Fijn heel fijn

2 van de 3 broeken ben ik ontzettend blij mee

Snelle levering. Degelijk verpakt. De website kan nog iets verbeterd worden. Geeft nog wel eens storing als je wilt betalen.

Snelle levering Maten correct in ons geval is de beenlengte heel belangrijk

Goede snelle service

Snelle levering van de kleding en prima telefonisch geholpen bij vragen. Maten zijn duidelijk aangegeven op de site. Alleen betalen voor retouren is begrijpelijk, maar jammer omdat dit bij de grotere webwinkels gratis is.

Geweldige service.

Na een paar dagen dragen ontdekte ik dat de geleverde broek een zgn draaipijp had. Dit gemeld. Geen enkel probleem. Kreeg direct een retour label toegezonden om de broek te retourneren. Vervolgens een nieuwe broek ontvangen.

Kleding op maat

Mijn zoon is ruim twee meter en slank. Dankzij highleytall eindelijk goed en op maat zittende kleding, top

goed !

Goede snelle levering !

Te groot

De lengte maat is prima, maar de XL is groter dan gemiddeld.

Erg fijn voor de langere medemens

Al jaren klant, goede ervaringen mee.

Eerste bestelling is zeker niet de laatste

Eindelijk broeken die mijn zoon past, dun lijf-zeer lange benen! We gaan zeker vaker shoppen!

Snelle levering van passende kleding

Ik heb een jurk en jasje van Only-M besteld en binnen 2 werkdagen ontvangen. De artikelen zitten als gegoten en zo snel in huis is ook heel erg fijn!

Goede service. Snelle levering. Goede kwaliteit. Echt een aanrader voor lange mensen.

Snelle verzending en leuke jas

Leuke jas

Nieuwste mode tegen redelijke prijs

Veel keuze ook voor jonge mannen. Prima service. Alleen jammer dat je voor een retour zending moet betalen.

kosten terugsturen voor koper

Dure grap. Ik had het zelf niet gezien bij de aankoop. Ik ga alleen nog kopen als ik de broek ken en weet dat ie past. Anders zonde van m'n geld.

Keurig, netjes en op tijd

Nette snelle levering. Mooi product.

Fijne broeken, goede afhandeling.

Geweldig om in mijn lengtemaat zoveel keus te hebben. De afhandeling was goed. De website was soms wat verwarrend. Bij afrekening staat pas of iets in voorraad is.

Keurig product

Netjes verstuurd en voldoet aan verwachting.

Mooie lange tshirts, en mouwen lang genoeg

Lengtemaat shirts echt nodig, vind ik alleen in zaak voor lange dames. Of online. Nadeel dat ik zelf de retour moet betalen, als de shirts niet passen. Toch al snel 7 euro bij postnl. Ik weet mijn maat, maar niet elk tshirt valt het zelfde. Dit keer prima.

Snelle service, perfecte broek

De maattabel bij het product maakte het eenvoudig de juiste maat te kiezen. Eindelijk een trainingsbroek die lang genoeg is, maar niet veel te wijd! Top!

Service

Heel snelle reactie op mijn vraag.. de joggingbroeken zijn snel aangekomen en goed van maat. Dank j

SNELLE LEVERING

Goede kwaliteit en service

Ik ben fan van de Mavi-broeken omwille van de goede kwaliteit en lengte 38. Daarnaast ervaar ik ook altijd een goede service eb snelle levering..

Vlot en perfect geleverd

Mooie prijs kwaliteit verhouding, supersnelle verzending, blij mee