Super goed ervaring met de opleiding verkeersregelaar!

Ik kreeg 3 dagen les van Ali bij Westpoort voor de opleiding verkeersregelaar. Het waren 3 hele leuke dagen waarbij ik veel geleerd heb en ik ben dan ook met slag en wimpel GESLAAGD! Ik keek er enorm tegen op om 3 dagen cursus te hebben maar Ali heeft ons 3 leuke en leerzame dagen gegeven! Super bedankt en zeker een aanrader!

Zeer leuke en leerzame cursussen gevolgd bij Westpoort

Heb meerdere cursussen voor code 95 gevolgd bij Westpoort en stuk voor stuk waren het leuke en leerzame cursussen. De docenten zijn vakkundig hebben geduld en een vleugje humor tijdens de lessen. Met als kers op de taart mijn VCA VOL in 1 keer gehaald! Kortom zeer aan te raden Westpoort!!!

Zeer ondermaatse cursus NEN 3140 VP

Recent de cursus NEN 3140 VP bij jullie gedaan. De trainer gaf in zijn inleiding al aan dat hij veel verhalen wilde horen. Vervolgens is zijn manier van doceren zwaar ondermaats omdat hij zich continu laat onderbreken door een mede-cursist e, niet gerelateerd aan deze cursus. Ik heb mijn kritieken geuit, te zot voor woorden dit.

Schandalig

Ging voor een herhaling BHV vandaag en ik werd verwezen en naar lokaal 3. Ik kwam daar binnen en het was een zeer klein lokaal en we moesten daar met 12 mensen en een leraar zitten, schandalig in deze tijd, als ik thuis waar ik een grotere kamer heb dan dat het lokaal was maar 1 persoon mag uitnodigen en als ik met meer als twee personen buiten loop een bekeuring krijg en dan zal ik wel daar met z’n dertienen in zo’n klein hok zitten. Ik vind het echt schandalig en ga hier ook werk van maken.

Beste Barry. Veiligheid is de rode draad door ons cursusaanbod en de motivatie van onze dagelijkse werkzaamheden. Om die reden hebben wij er bewust voor gekozen om onze deuren voor 2,5 maand te sluiten. In deze periode hebben we de richtlijnen van het RIVM nauwlettend in de gaten gehouden. Vóór de heropening begin deze maand hebben we nieuwe maatregelen toegepast. Uit jouw bericht begrijpen we dat dit in de praktijk toch anders verloopt. Daar zijn we enorm van geschrokken. Dit betekent dat we hier gelijk actie op moeten ondernemen om ervoor te zorgen dat ook de 1,5 meter afstand voor iedereen gewaarborgd kan worden!

Feedback

Dea Westpoort, I wanted to express my graditude and happines with the service of Jara Mulder. She has managed to help me in a way most of the people will not. I am really thankfull for the work she has done for me. It may be worth nothing to many, but to ME it was everything. Thank you Jara and keep doing what you are doing right now. You deserve a raise ! Regards, Dani

ZEER SLECHT '240 BETALEN VOOR HEREXAMEN'

Was gezakt voor mijn examen VCA vol. Normaal gesproken is het mogelijk om een herexamen in te plannen en de les weer mee te volgen zonder voor de les te betalen. Maar door onduidelijkheid staat nergens aangegeven dat vanwege corona je geen herexamen zonder ervoor te hoeven betalen mee kan doen, maar gewoon volledige €240 te betalen. hoe krom is dat. En als je ze opbelt krijg je te horen van ja sorry andere keer beter. . Superslechte ervaring hier opgelopen helaas. Ik betaal graag weer voor een herexamen maar niet voor de cursus. Dat kan toch niet.

Beste Mohamed, Dank voor je feedback! Je hebt ons goed laten schrikken, want deze ervaring willen we absoluut niet geven. De voorwaarde bij Opleidingscentrum Westpoort is dat je nog steeds een herexamen kunt inplannen zonder voor de les te hoeven betalen. Dit kan voor de Nederlandstalige VCA cursussen van maandag tot en met vrijdag. Uit jouw ervaring merken we op dat dit niet duidelijk gecommuniceerd wordt, we gaan het gelijk regelen dat dit duidelijk kenbaar gemaakt wordt. Uiteraard nemen we contact met je op om een nieuwe cursusdag in te plannen zodat we samen jouw certificaat behalen!

Erg leerzaam

Erg goede uitleg en goede begeleiding

KOEN TOPPER!!!

Zoals ik zei hoe jij les geeft ik wou dat mijn docent zo les had gegeven haha. Bedankt man. Was een zeer goede ervaring als mensen gaan boeken vraag dan naar Koen en ik weet zeker dat je 100% zal slagen

Hoge slaagkansen

Goed Bereikbaar en Gratis parkeren. Het gebouw telt grote lokalen en een grote oefen ruimte voor heftruck trainingen. Kennis bij de docenten en trainers is hoog. En ze zijn strikt in de regels en de wet.

Geweldige ervaring

Het was een geweldige ervaring. Ik ben heel erg dankbaar dat ik mijn examen bij westpoort heb mogen doen! Ik heb letter alls geleerd van de hef en reachtruck. Thanks guys❤️

Zeer tevereden!

Heel educatief en leerzaam!

Leuke docent voor de klas en goeie uitleg

Zeer interessante curcus om toch nog een paar dingen te weten over hoogwerkers

Uitstekend les gekregen

Goed / jammer dat het nu corona tijd is konden niet oefenen dat was jamer.

Professionele opleiding met oog op praktijk

Binnen een week mijn certificaat veilig werken op de heftruck op zak. Online boeken was duidelijk en makkelijk te doen. Email ter bevestiging kwam ook snel binnen. De dag voor de cursus werd ik nog even snel gebeld ter herinnering. Opleiding zelf was professioneel met veel praktische inzichten vanuit de instructeur. Inbegrepen lunch en muntjes voor frisdrank/snack waren een leuke verassing. Al met al een prettige ervaring met behaald resultaat.

Goede ervaring

Goed ontvangst, leraar gaf eigenlijk Engelse cursussen. Maar deed het nu in nl. Ging heel erg goed. Hij vroeg vaak of we het snapte . Top ervaring

Goede cursus die goed voorbereid op het examen.

Ik had een fijne 'leraar' die de juiste zaken benadrukte en goede tips gaf. Persoonlijk en professioneel tegelijk. Minpuntje: na 8 uur cursus is de wachtijd en examentijd nog best lang. Een goede, maar wel vermoeiende dag dus.

Na een goede voorbereiding via de brochure ( link in mail na aanmelden) ging het super

Goede rustige en duidelijke uitleg genoeg pauzes tussendoor wordt je voorbereid op het examen Het examen ging geweldig dus ik ben zeer tevreden Ondanks dat ik niet in de industrie of bouw werk(catering) Thnx

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Was een lange dag maar top les gegeven

goede service, goed behandeld

Pluspunten

VCA Basis gehaald. Zeer goede uitleg en hele aardige personeel.

Niet

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik heb een heftruck cursus gevolgd, ik ben zeer tevreden over Westpoort. Ik had een een goede leraar, hij was helder en had gevoel voor humor. Tijdens het cursus kregen we een warme hapje en belegde broodjes en drank. Ik ga Westpoort zeker aan vrienden aanbevelen en volgend keer volg ik bij Westpoort weer een cursus!

Geen verbeterpunten, alles was TOP!!

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed bereikbaar en communicatie kwa mails is goed. En al zijn cursussen niet mijn meest favoriete daginvullingen , heb ik ze toch als prettig en informatief ervaren.

Mischien handig om bij verzamelen 's ochtends vanuit de " ontvangsthal" een microfoon te gebruiken bij oproepen kandidaten naar desbetreffende lokaal en cursusleider. Door de verschillende vertrekken , krijgt niet altijd iedereen mee wat er gezegd wordt, en welke cursus naar boven gaat .

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Jeroen, Wat fijn om te horen dat je de communicatie en de cursusinvulling als prettig hebt ervaren! Bedankt voor je mooie review en cijfer en uiteraard voor je verbeterpunt, we zullen het meenemen! Groetjes, team Westpoort

Over Opleidingscentrum Westpoort

Opleidingscentrum Westpoort is de meest praktische opleider voor veiligheid en mobiliteit. Snel een certificaat nodig? Vandaag gaan we er samen voor zorgen dat jij je certificaat haalt. Zo geleerd. Zo gedaan. Ons doel is dat jij snel over de papieren beschikt die je nodig hebt. We gaan er samen voor zorgen dat jij je certificaat haalt. Hoe? Door onze cursussen bereikbaar en laagdrempelig te houden. Dat begint al bij het makkelijk kunnen boeken van een cursus, waar je vervolgens zo snel als je wilt aan kan beginnen. Al onze opleidingen zijn praktisch, ondersteund door een theoriegedeelte om jou zo goed mogelijk voor te bereiden op het examen. Daarnaast zijn onze cursussen niet langer dan nodig, zodat jij snel weer verder kan met waar jij goed in bent! Ja, ik wil snel, makkelijk en leuk een cursus volgen: www.westpoort.nl of 088 827 3030