perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

duidelijke uitleg

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik vond dat de cursus goed gedoceerd wordt gegeven. En dat de docent op een goed manier zijn best doet om het voor een ieder interssant te maken

Ik zou willen adviseren om als naslag werk een hand-out in te voeren, zodat je ook achteraf nog een naslag werk hebt met de belangrijkste punten.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Gerard, Bedankt voor je review en fantastische cijfer! Super dat je de cursussen interessant vond! We hebben inderdaad geen naslagwerk voor alle cursussen. Voor de VCA cursus kan je het boek dat in je bevestigingsmail zit gebruiken als naslagwerk :) Groet, team Westpoort

slechter dan verwacht

Pluspunten

Super goed georganiseerd door onder andere: goed les lokaal, eten en drinken goed geregeld en praktijk ruimte heel positief.

De kwaliteit van de opleiding vind ik heel erg laag! Veel te lange theorie, veel te makkelijke toets. je slaagt al als je een kwart van de antwoorden fout hebt. Enorm makkelijk dus. Ook vind ik dat er strenger gekeken moet worden naar de praktijk. Er zaten zeker 3 mensen bij waarvan ik hoop dat ik nooit in een bedrijf werk waar hun werkzaam zijn als heftruck chauffeur. Echt gevaarlijk, maar die slagen wel.

Hoi Stefan, Bedankt voor je review en dat je de tijd neemt om ons verbeterpunten mee te geven, dat waarderen we! We zullen onderzoeken of de heftruckcursus waar jij aan deel hebt genomen volgens procedure is gegaan. Wat betreft het examen, het is superfijn dat het voor jou erg gemakkelijk was, dit is helaas niet voor iedereen het geval. We hebben er voor gezorgd dat alle nodige onderdelen aan bod komen en volgens richtlijnen is ingedeeld. Nogmaals dank voor je review en we hopen je nog een keer terug te zien! Groet, team Westpoort

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

geen mening

Beetje meer kennis naar buiten brengen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

persoonlijk en klantvriendelijk

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Leeraar heeft veel kennis van asbest en van lesgeven over het asbest Praktijk ruimte voor het asbest ziet der heel netjes en keurig uit

De les documentatie meschien iets netter en beter doen krijgen nu en stensel van de staats courant voor ons neus meschien iets van en leuk mapje der bij dat het en wat duurdere uitstraling krijgt Dat het toch iets lijkt waar we voor betalen Het praktijk examen was en beetje rommelig (snap dat jullie hier niks aan kunnen doen maar meschien en puntje voor het examen kantoor kwa tijd was dit erg strak op elkaar gezet ipv 1uur15 was dit 1 uur

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Ronald, Bedankt voor je review en mooie cijfer. We zullen je compliment doorgeven aan de docent! Het boek is inderdaad geen hard cover boek, maar een simpelere oplossing. Dit zorgt er namelijk voor dat we het boek gratis kunnen aanbieden :) Je ontvangt het boek ook in de bevestigingsmail zodat je je goed kan voorbereiden en het als naslagwerk kan gebruiken. Je opmerking over het examen hebben we doorgegeven aan het examenbureau! Nogmaals dank voor je review en we hopen je nog een keer terug te zien. Groet, team Westpoort

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Nou,ik heb 5 sterren gegeven dus positiever kan niet. Leuke cursus met een vakkundige uitleg van de lerares

Misschien wat betere ventilatie in de lokalen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik vond het heel leerzaam!

voldoende, een redelijke ervaring

Meer fysieke voorbeelden van asbest deeltjes tonen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima, de reden dat ik overal een 9 op geeft is omdat ik graag wil geloven dat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn en blijven maar ben enorm te spreken over jullie als bedrijf zijnde! Heb al meerdere malen een aanbeveling gedaan en zal het ook in de toekomst blijven doen! Ik kom graag nog een paar keer terug om mijn kennis te verrijken.

Aan de buitenkant functioneert het zoals het zou moeten, duidelijk, snel kunnen schakelen, en communicatief goed voorelkaar!

• Kennis & Vakmanschap

Wat een super review, erg leuk! Heel erg bedankt voor je mooie complimenten en fantastische cijfer :) We zullen blijven verbeteren en hopen je de volgende keer weer blij te kunnen maken!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede uitleg en er werd tijd genomen

de lunch was karig

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles snel en netjes geregeld

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

communicatie vindt ik een positief punt

ik weet geen verbeter punten voor dit bedrijf

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed bedrijf duidelijke uitleg Prima verzorgt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles ga vooral zo door

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

1) uitstekende locatie 2) communicatie en service is goed geregeld 3) een goede bedrijfsstructuur

Voor nu heb ik geen verbeterpunten of tips aangezien ik over het algemeen al zeer positief ben over het bedrijf maar kan niet in de toekomst kijken.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Hassan, Bedankt voor je review, super cijfer en mooie complimenten! We hopen je snel weer terug te zien :)

goede service, goed behandeld

Pluspunten

ideaal in vakantieperiode om cursussen te herhalen, prijs ook prima

de lunch is heel beperkt, maar aan de andere kant voor deze lage prijs is dat verder geen probleem

Over Opleidingscentrum Westpoort

Opleidingscentrum Westpoort is de meest praktische opleider voor veiligheid en mobiliteit. Snel een certificaat nodig? Vandaag gaan we er samen voor zorgen dat jij je certificaat haalt. Zo geleerd. Zo gedaan. Ons doel is dat jij snel over de papieren beschikt die je nodig hebt. We gaan er samen voor zorgen dat jij je certificaat haalt. Hoe? Door onze cursussen bereikbaar en laagdrempelig te houden. Dat begint al bij het makkelijk kunnen boeken van een cursus, waar je vervolgens zo snel als je wilt aan kan beginnen. Al onze opleidingen zijn praktisch, ondersteund door een theoriegedeelte om jou zo goed mogelijk voor te bereiden op het examen. Daarnaast zijn onze cursussen niet langer dan nodig, zodat jij snel weer verder kan met waar jij goed in bent! Ja, ik wil snel, makkelijk en leuk een cursus volgen: www.westpoort.nl of 088 827 3030