Zeer tevreden klant

Prima hekwerk met goede service !

Snel geleverd ondank dat de bestelling kort voor kerst werd geplaatst .Gunstig geprijst vriendelijke en behulpzame chauffeur...in één woord Top !

Prachtige spullen en fantastisch service!

Snel en goed contact met medewerkers klantenservice, goede service.

goede & snelle levering

Zeer snelle & correcte levering. Op zaterdagavond besteld, maandag geleverd. Zeer zeker aan te bevelen

Snelle levering Kwaliteit materiaal.

Superservice

- Advisering tijdens mijn bestelling - Hulp bij inladen bij het ophalen - En natuurlijk goede kwaliteit van het product

Tweede levering weer keurig op tijd geleverd

Hekkenwereld is een bedrijf dat met de klant meedenkt, helpt waar nodig en zich keurig aan de afspraken houdt. Tim is klantgericht, vriendelijk en goed bereikbaar als je nog vragen hebt. Ik kan bedrijf en de mooie producten van harte aanbevelen

Vanaf het begin (bestelling) tot aan levering (deels afhaal en deels levering) conform afspraak!

Snelle en correcte afwikkeling van bestelling tot levering

Super goede service en bezorgdienst en snelle reactie op contact via mail.

Top geregeld.

Makkelijke en fijne manier van zaken doen. Kwaliteit producten zeer goed !!

Fijn bedrijf, flexibel en behulpzaam voor een goede prijs

We hadden last minute hekwerk nodig. Hekkenwereld heeft goed geadviseerd en gezorgd dat de spullen ruim op tijd binnen waren. Bedankt!

Prima hek en snel bezorgd

Tijdens het bestellen ben ik fijn geholpen via de chat. Maandag besteld en woensdag al bezorgd gekregen. Erg tevreden.

Helemaal top!!!!

Hek besteld super makkelijk, kom ik het ophalen is het te groot voor in mijn bus! Met Tim gesproken en geen probleem omgeruild voor een 1.20x2.50 en onwijs vriendelijke mensen!

Je krijgt wat je besteld.

Het was voor ons de eerste keer en is voor herhaling vatbaar. Correcte behandeling en afhandeling, compliment voor de verkoper.

Geweldig, en snelle levering Top.

Snelle en correcte afwikkeling van bestelling tot levering.

Een goed, betrouwbaar en zorgvuldig bedrijf.

Leuke chauffeurs die heel beleefd zijn. Bovendien denken ze bij aflevering met je mee. Waar en hoe leggen we een buis van 6 mrt. neer. Echt een aanrader dit bedrijf.

Prachtige kwaliteit, fantastische service !

Na telefonisch contact; duidelijk uitleg betreft materialen. De kwaliteit van bestelde goederen is prachtig. Alles compleet, goed verpakt. Chauffeur vakkundig en hulpvaardig

Mooi hekwerk, snel geleverd en goede prijs

De levering was de dag na de bestelling, oké dat kwam omdat er al een levering in de buurt was gepland, maar toch heerlijk snel. De dubbel staafsmatten zien er prima uit, alles zit erbij, zelfs wat reserve boutjes en moeren. Prima kwaliteit. Ik heb 4 verschillende aanbieders bekeken en deze was beslist de goedkoopste. Prijsverschil voor 27 meter hekwerk 80cm hoog bijna 200 euro!

goede en snelle levering

wij bestellen al meerdere malen bij hekkenwereld en tot op heden hebben wij niks te klagen

Ik heb de bestelling zelf opgehaald in Maasland.

Prima geholpen.

Super goede service en bezorgdienst en snelle reactie met terug bellen geen kanttekening

GEWELDIGGGGGGG

Ben zeer blij dat ik bij jullie alles heb besteld. Echt een geweldige service, hoeveel keer je belt, mailt niks is het personeel te veel. Ontbreekt er iets of je kom te kort, geen probleem, voor alles is een oplossing. Levering is heel goed nagekomen na gemaakte afspraak. Voel me echt als klant gewaardeerd, complimenten naar een ieder die bij hekkenwereld werkt, topppp.

Prachtig hek, precies zoals besteld en op tijd geleverd.

Helemaal tevreden met mijn op maat gemaakte loop hek. Uitstekende kwaliteit en zeer goede beschrijving voor het plaatsen.

Prettige service, goede prijs/kwaliteit, keurig op tijd geleverd!

Tijdens het bestelproces prima geholpen door de leverancier. Goed prijs/kwaliteit en de bestelling is prima op tijd geleverd!

betrouwbaar, snelle en complete levering

Direct en duidelijk antwoord op vragen, daarna enkele dagen na de bestelling een complete en goed verpakte levering tegen een concurrerende prijs. Dit is mijn 2e bestelling, ook de eerste levering was perfect!

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken voor in en om de tuin. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
 Door een combinatie te maken van een duidelijke webwinkel en snelle klantgerichtheid kunnen wij u goed van dienst zijn.