Levering correct, vertraging in de zending is ook goed gecommuniceerd.

Goed product, bestellen was eenvoudig en de levering is correct uitgevoerd.

Het op maat gemaakte hek wat we besteld hadden met onze eigen opties was niet goedkoop maar van zo n mooie kwaliteit dat je dat snel vergeten bent en nu zicht hebt op een prachtig hek waar we vast erg lang plezier van hebben Ik zeg mocht je een mooi hek zoeken met heel veel opties en super service zoek niet verder

is super heel netjes af geleverd is een 10 waart

zeer goed

Prima Service

Contact met de chauffeur was zeer relaxed en ontspannen. Nette afwikkeling van de online order en snelle reactie van de klantenservice. Ook in deze tijd van de COVID-19. Zeker een aanrader

Snelle levering en goede kwaliteit

de materialen waren van goede kwaliteit. Duidelijke gebruikshandleiding. Snelle levering

Bezorgservice kan beter

Nadat wij een hekwerk besteld hadden bleek dat wij een aantal onderdelen misten. Toen hebben we een mail gestuurd of er nog onderdelen aan onze order toegevoegd kon worden. Dit was geen enkel probleem. Top! Het hek zou naar verwachting tussen 12:00-13:00 uur bezorgd worden. Dit werd uiteindelijk 14:45 uur. Er was verzocht of er iemand aanwezig kon zijn om te helpen met de zware onderdelen boven 40kg. Dat is geen probleem, ware het niet dat mijn man uiteindelijk alles kon uitladen..Wij vragen ons af hoe dit gaat bij mensen die alleen zijn. Wat ons betreft is de bezorging een verbeterpunt. Laat deze gewoon uitvoeren door 2 mannen. Voor de rest keurig. Het hekwerk ziet er ook netjes uit.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuus voor de late levering, dit is een indicatie die we niet hadden mogen geven omdat alleen deze chauffeur dit had kunnen zeggen. Wat betreft het lossen klopt het inderdaad dat (omdat u uitzonderlijk zware hekken besteld had) we van tevoren even vragen of er iemand kan helpen met het lossen. We hebben het even nagevraagd bij de chauffeur die bij u geweest is en gaf aan dat hij samen met uw man alles stuk voor stuk heeft kunnen lossen. Hij gaf aan nog een aantal meter verder te hebben gelost dan dat de auto stond. Dit is uiteraard geen probleem en hebben we graag voor u gedaan. Wij wensen u alsnog veel succes met de montage en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat graag! Met vriendelijke groeten, Klantenservice Hekkenwereld

Super bedrijf! Top prijzen en Top levering.

Vandaag besteld, zelfs zelfde dag nog geleverd. Top service en top prijs, ook voor de levering/verzending!

Snelle levering & snelle nalevering wegens incompleetheid

Prima, 1e levering was snel binnen, bleek niet helemaal compleet, direct een mail gestuurd en even gebeld. Direct teruggebeld met belofte ontbrekende deel dezelfde dag op te sturen. 2 dagen later was alles binnen. Vriendelijk en snel geholpen. Voor herhaling vatbaar

Compleet en verzorgd

....

Uistekende kwaliteit en service gerichte levering

Keurig op tijd geleverd door een zeer vriendelijke chauffeur, die netjes vooraf belde. Het hekwerk voldeed prima. Goede kwaliteit, scherpe prijs.

Duidelijk, vlot, snel en perfect afgeleverd.

Op de website is de informatie duidelijk en volledig "ook de bezorgkosten" zijn snel te vinden. Bestelling loopt soepel, en goed terug gekoppeld. Op een mail vraag t.a.v. de levering wordt snel en accuraat gereageerd. Aflevering volgens afspraak, door een vriendelijke en behulpzame chauffeer. Al met al "Uitstekend"

Goed geholpen door de mensen van Hekkenwereld De mensen namen echt de tijd voor je en gaven ook goede adviezen (kwam zelfs goedkoper uit) Alles werd keurig op tijd thuis afgeleverd door de chauffeur en werd keurig netjes op de plek geleverd en gezet Kregen r ook een boekje bij hoe je alles t best kon monteren en bevestigen was echt super handig Bestel vast nog meer dubbeldraads hekwerk

Top levering!

Bestellen ging vlot. Communicatie liep vlot en soepel. Nabestelling kon eenvoudig met hoofdbestelling mee! Nette chauffeur welke heel vriendelijk en behulpzaam was bij het afladen.

Complete en snelle levering

Bestellen ging eenvoudig, snelle en complete levering. Bijgevoegde instructie is duidelijk. Het plaatsen (positie, waterpas) van de palen is altijd wat lastiger omdat de grond soms obstakels (wortels, stenen) bevat. Het hekwerk staat er netjes bij.

Value for money

Mijn twee bestellingen zijn snel en accuraat verwerkt en afgeleverd. De eerste bestelling betrof een dubbele staafmat en heb ik zelf opgehaald bij Hekkenwereld.nl. Daarbij was ik aangenaam verrast door de persoonlijke service van de medewerkers die de staafmat keurig tot op de dakdragers van mijn auto hebben afgeleverd en mij daarna nog prima geadviseerd en geholpen hebben met het vastsjorren ervan. Enkele door mij vergeten accessoires zijn daarna per pakketdienst snel thuis afgeleverd.

Wij hebben een zeer mooi compleet hekwerk ontvangen, precies volgens afspraak.

Mooi gebruikt hekwerk gekocht en ontvangen. Hekwerk en palen zien eruit zo goed als nieuw. Levering precies volgens afspraak met voldoende nieuwe bevestigingsmiddelen. Top.

Goede snel levering, mooi product

De website is goed overzichtelijk en duidelijk. Mooi en goed product voor een goede prijs.

Voor de 2e keer klant. Wederom top

3 jaar geleden een hekwerk voor de voortuin besteld. Nu voor de achtertuin. Dik tevreden met de kwaliteit & prijs. Ook supersnel thuis geleverd. Helemaal top

Netjes geholpen en snel geleverd.

Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Goede prijs, kwaliteit verhouding. Komen hun afspraken na, hierdoor een betrouwbare partner.

Netjes verpakt en optijd bezorgt

Aa

Top!!

Heb goed ervaring met hekkenwereld Inmiddels twee keer besteld op de site en alles werd binnen een paar dagen netjes door de eigen chauffeur bezorgd. De kwaliteit/prijs is ook goed, alles is van stevig materiaal gemaakt. Tevreden met de aankoop!!

Goed materiaal en snel geleverd

Ik heb alle materialen netjes op tijd geleverd gekregen en ben erg tevreden over de kwaliteit.

Fijne ervaring en levering geschiedde conform

Fijne ervaring met dit nog jonge bedrijf. Prettig contact met enthousiaste en deskundige medewerkers, die ons goed hebben geholpen bij het tot stand komen van onze definitieve bestelling. De door ons bestelde hekwerken werden dan ook keurig op tijd en geheel conform onze verwachtingen geleverd!

Mooi hekwerk en snelle levering

Mooi hekwerk, snelle levering en goede communicatie.

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken voor in en om de tuin. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
 Door een combinatie te maken van een duidelijke webwinkel en snelle klantgerichtheid kunnen wij u goed van dienst zijn.