Uitstekend geregeld voor ons.

Goede kwaliteit hekwerk en snel geleverd.

Bestellen is makkelijk, bij aflevering een prima product ontvangen.

Bestellen is makkelijk, bij aflevering een prima product ontvangen.

Zeek klantvriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk, beleeft en professioneel

Berouwbaar en kwalitatief hoogwaardig

Afspraak is afspraak! Uitstekende ervaring, goede telefonische service bij een nabestelling en keurig en stipt afgeleverd. Alles compleet en makkelijk monteerbaar. Aanrader!

goed geregeld

makkelijk bestellen. gaas in kleinere hoeveelheid bestellen was voor mij doorslag gevend. netjes thuis afgeleverd. een half uurtje van tevoren gebeld door chauffeur zoals beloofd. ga zo door!!

alles volgens afspraak

op tijd geleverd volgens afspraak.

Prima.

Alles wordt geleverd zoals afgesproken. Als er iets is wordt het opgelost. Met chatten heb je iemand aan de lijn die weet waar ze over praat wat ook heel fijn is. Als ik weer iets ga of laat plaatsen kom ik zeker terug.

makkelijk en snel bezorgd

gezocht naar webbing voor metalen hekken, snel gevonden, redelijke prijs en snel bezorgd. Kon in het weekend alles meteen monteren. Tiestraps waren wel wat licht en dun voor het vastmaken dus die heb ik ergens anders gekocht.

aanrader

Mijn bestelling is zeer snel en accuraat afgehandeld. De vragen die ik vooraf had over het artikel werden snel beantwoord. Zeer tevreden. Een afbeelding kan ik helaas nog niet sturen omdat ik hulp nodig heb bij het installeren van het bokwiel onder mijn weidehek.

Mooi materiaal en snel geleverd.

Na de bestelling direct een telefoontje, Klopt het dat u 1 paal besteld bij 20 hekken, ja in dit geval wel ivm het op N ieuw plaatsen van een bestaand gaas hek waar de materialen al aan wazig waren. Maar natuurlijk heet attent om even te checken of het klopt. Ook de levering kon in goed overleg geregeld worden zodat ik zelf in ieder geval kon helpen met lossen. Wel jammer dat de zeer attente jongeman welke de hekken kwam brengen geen tijd had voor een bakkie koffie. Maar deze meegegeven in de auto.

Snelle afhandeling

‘S-avonds een aantal vragen per mail gesteld, de volgende ochtend vroeg al een antwoord met nog een aantal suggesties. Diezelfde dag nog besteld, drie dagen later werd alles geleverd. Lekker snel, dit hebben ze goed geregeld. Erik

Prima hek, keurige en vlotte levering

De snelle en goede reacties op mijn vragen heeft mij doen besluiten hier te bestellen en daarna kreeg ik via een link een keurige offerte.

Super tevreden

Bestelling in overleg geleverd. later nog wat toegevoegd na chatten met hekkenwereld. Modern bedrijf met mooie duidelijke website.

Telefonisch goed geholpen en onderdelen dezelfde dag nog op kunnen halen.

Telefonisch goed geholpen en onderdelen dezelfde dag nog op kunnen halen. Goed geholpen door een Vriendelijke medewerker.

Vriendelijk, behulpzaam en makkelijk

Onze bestelling was ruim op tijd binnen, de bezorger hielp met het sjouwen naar de tuin en het monteren is supermakkelijk. Kwalitatief goede hekken. Wel een advies, ze beschadigen makkelijk (de bovenste laag), wees er dus voorzichtig mee bij monteren. De maten kloppen, makkelijk in te meten en duidelijke instructies.

Snel geleverd.

Duidelijke website, nette prijzen, makkelijk besteld. Snel geleverd.

Vlot en goed geleverd

Ik had een kleine bestelling gedaan. De volgende dag een mailtje dat ik het bestelde kon afhalen. Bij afhalen vlot en goed bediend.

Bij hekkenwereld wordt je goed geholpen. Geen vraag is te gek of er is wel een oplossing denken goed na over de mogelijkheden. Alles wordt keurig geleverd zoals vermeld staat op de site. Wij zijn tevreden Ruud

goed en uitgebreid assortiment, nette prijzen.

Al vaker spullen besteld bij Hekkenwereld en levering steeds goed gegaan, spullen zorgvuldig en compact in gepakt. Dag later al bezorgd, nu recent weer deels dezelfde spullen besteld voor een nog te maken poort. Enige "Nadeel" is dat ik op mijn account geen eerdere bestellingen kan terug zien om deze te herhalen. NU moest ik de oude factuur in de mail opzoeken en dezelfde items op de website erbij zoeken. Met een optie om vorige bestellingen te kunnen zien in mijn account en deze eventueel te herhalen is dat stukken makkelijker en sneller. Maar anders geen problemen.

mijn ervaring is goed. snelle levering

Mijn ervaring is goed

Hekken zijn keurig geleverd

Via de mail werd ik op de hoogte gehouden wanneer en hoelaat ze kwamen. De bezorger was vriendelijk en heeft het hek netjes en onbeschadigd afgeleverd.

Zeer tevreden, prachtige kwaliteit, lang naar gezocht.

Maakt de hele poort perfect af. Ben een zeer dankbare klant en weet nu waar ik moet zijn voor dergelijke zaken.

Top Service en kwaliteit

Top service, kwaliteit en op tijd levering.

heel goed

je word van te voren gebeld wanneer geleverd. en nette beleefde mensen

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.