Duidelijke website, keurige afhandeling!!

Wij hebben onze bestelling heel snel ontvangen. Alles klopte als een bus. Het ziet er prima uit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

het was even zoeken, maar de bestelling en materiaal en aflevering heel goed

was ook op de site even zoeken ik wilde iets anders dan compleet en dat was lastig maar alles prima geleverd en snel nogmaals mijn dank .

Zeer servicegericht

Tijdens de installatie van het onderdeel wat ik had besteld, had ik 2 kunststof beschermdopjes beschadigd. Hekkenwereld stuurde me de volgende dag kosteloos vervangende exemplaren. Dit was mijn eerste aankoop en een zeer goede ervaring.

Een aanrader.

Ondanks de duidelijke website was het lastig om de juiste bestelling samen te stellen. Ik ben telefonisch prima geholpen. Levering conform de afspraak. Prima hekwerk. Geheel compleet. Prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

de verwachtingen worden waar gemaakt

goede materialen, komen de levertijden na, vooraf belt de chauffeur dat hij er bijna is- en bij niet thuis word het achter gelaten zoals besproken

goede snelle service

hekken keurig in de achtertuin geleverd en netjes rechtop vastgezet met touw.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie hekken en snelle levering op de gewenste datum.

Mooie hekken en snelle levering op de gewenste datum.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi hekwerk tegen goede prijs en uitstekende bezorging!

Zeker aan te bevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Handige website voor pakket samenstellen en goede prijzen

Inmiddels twee maal een bestelling geplaats. Beide keren prima verlopen. Goede website voor het samenstellen van pakketten en snelle levering. Aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverde bestelling en vriendelijke attente bezorger.

Op maandag de bestelling geplaatst en de donderdag erna al geleverd. Vriendelijke bezorger die alles mee door het huis de achtertuin heeft gelegd. Duidelijke beschrijving voor de montage en verder zeer compleet. Alles precies zoals zou moeten. Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend hek en snelle levering

Precies volgens bestelling op maat gemaakt, zeer degelijk en al na 4 ipv 6 weken geleverd. Toen bleek dat er iets te weinig bevestigingsmateriaal was meegeleverd werd dat na een telefoontje binnen 24 hr nageleverd. Al met al is mijn bestelling naar volle tevredenheid afgehandeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd. Netjes vantevoren gebeld over tijdstip van leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, compleet en allemaal goede hek spullen geleverd voor een goede prijs.

Nog geen verbeterpunten kunnen ontdekken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit

Levering was onduidelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke site, goede producten en aflevering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, complete en accurate levering tegen scherpe prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben keurig geholpen, eerst telefonisch daarna ook bij het afhalen van de materialen. Er werd zelf geholpen de spullen op/in te laden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, goede informatie, zeer tevreden

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Producten zijn zoals beschreven. Snelle levering en accuraat reageren op mail en vragen.

Website wat sneller maken je moet wat langer wachten tot de site geheel geladen is. Dit ondanks snelle internet verbinding. Ook een account aanmaken is niet makkelijk. Nieuwe adressen worden niet herkend en geeft foutmeldingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurige uitgebreide informatie en uitleg op kantoor, Koffie werd ons aangeboden. Tim berekende uitgebreid de mogelijkheden op de computer. Het hekwerk is van een zeer goede kwaliteit.

Nee, die zijn er eigenlijk niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles prima geregeld en bezorgd.

Wij hadden dubbelstaafmatten van 80 cm hoog., die aan palen met paalvoeten gemonteerd moesten worden. De palen zijn 185 cm, dat betekent dat we nu 2 1/2 paal over hebben.Zoiets zou eigenlijk voorkomen moeten worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi product voor een tweedehands prijsje. Leuke verrassings cadeautje.

Beetje schoonmaken had het nog leuker gemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, mooi hekwerk voor de fruitbomen langs te binden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette en vriendelijke service.

Handleiding loopdeur zou nog duideijker zijn met plaatjes of foto’s per stap

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede aflevering! Volgens afspraak!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken voor in en om de tuin. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
 Door een combinatie te maken van een duidelijke webwinkel en snelle klantgerichtheid kunnen wij u goed van dienst zijn.

Filter op Taal