Goede kwaliteit voor een goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en een fijne chauffeur

zeer goede service

Goed hek, niet te duur.

Hekken, palen en beugels perfect. RVS bouten en moeren lopen vaak vast en breken af. Beetje extra reserve zou fijn zijn geweest.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en behulpzaam personeel.

Bestelling en betaling ging zeer vlot er volgde direct een bevestiging per mail.Dezelfde dag werd mijn bestelling (Romantische Poortklinken) bij een post filiaal afgeleverd.Daarna liet de Post het 4 dagen afweten.Na een telefoontje van Hekkenwereld aan de Post had ik de klinken de volgende dag in huis! Super Hekkenwereld bedankt.Ik zal jullie zeker aanbevelen aan anderen.Ik zelf zal de volgende keer zeker bij jullie bestellen!! Mijn hartelijke dank Karel

Goed deskundig advies.

Hekkenwereld bedient op deze manier de markt die veel mensen vragen. Toch zijn er mensen zoals ik die vragen om de kwaliteit van vroeger (klassiek). Die heb ik gevonden bij Hekkenwereld en daar ben ik heel blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te bestellen, betrouwbaar in leveren!

Het is eenvoudig om de bestelling op internet te plaatsen. Hekkenwereld is betrouwbaar in het leveren van de bestelling, de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk! En Hekkenwereld is goedkoop, kent een zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over het algemeen goed maar service kan beter

Kreeg 4 palen geleverd welke ik zelf op maat moest zagen. Hekkenwereld deed dat niet. Kreeg het advies met zaag of slijptol de palen op maat te maken. Bij zelf zagen of slijpen krijg je nooit een mooie rechte zaagsnede. Heb de palen laten zagen bij een ijzerhandel. Commentaar van de ijzerhandel, slechte service van Hekkenwereld. Hekkenwereld moet investeren een een zaag machine zodat de palen op maat geleverd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bedankt voor uw beoordeling. Voordat de bestelling is geplaatst, is dit via de mail naar u gecommuniceerd. Wij kunnen de palen niet op maat slijpen omdat elke montage situatie anders kan zijn m.b.t. de hoogte van het hekwerk. Wij ervaren hier normaal geen problemen mee en adviseren dan ook de geslepen kant te behandelen en vervolgens die kant om de insteekvoetplaat te schuiven. Wij wensen u alsnog veel succes met de montage en mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat graag. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Hekkenwereld

Duidelijke website, keurige afhandeling!!

Wij hebben onze bestelling heel snel ontvangen. Alles klopte als een bus. Het ziet er prima uit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

het was even zoeken, maar de bestelling en materiaal en aflevering heel goed

was ook op de site even zoeken ik wilde iets anders dan compleet en dat was lastig maar alles prima geleverd en snel nogmaals mijn dank .

Zeer servicegericht

Tijdens de installatie van het onderdeel wat ik had besteld, had ik 2 kunststof beschermdopjes beschadigd. Hekkenwereld stuurde me de volgende dag kosteloos vervangende exemplaren. Dit was mijn eerste aankoop en een zeer goede ervaring.

Een aanrader.

Ondanks de duidelijke website was het lastig om de juiste bestelling samen te stellen. Ik ben telefonisch prima geholpen. Levering conform de afspraak. Prima hekwerk. Geheel compleet. Prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

de verwachtingen worden waar gemaakt

goede materialen, komen de levertijden na, vooraf belt de chauffeur dat hij er bijna is- en bij niet thuis word het achter gelaten zoals besproken

goede snelle service

hekken keurig in de achtertuin geleverd en netjes rechtop vastgezet met touw.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie hekken en snelle levering op de gewenste datum.

Mooie hekken en snelle levering op de gewenste datum.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi hekwerk tegen goede prijs en uitstekende bezorging!

Zeker aan te bevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Handige website voor pakket samenstellen en goede prijzen

Inmiddels twee maal een bestelling geplaats. Beide keren prima verlopen. Goede website voor het samenstellen van pakketten en snelle levering. Aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverde bestelling en vriendelijke attente bezorger.

Op maandag de bestelling geplaatst en de donderdag erna al geleverd. Vriendelijke bezorger die alles mee door het huis de achtertuin heeft gelegd. Duidelijke beschrijving voor de montage en verder zeer compleet. Alles precies zoals zou moeten. Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend hek en snelle levering

Precies volgens bestelling op maat gemaakt, zeer degelijk en al na 4 ipv 6 weken geleverd. Toen bleek dat er iets te weinig bevestigingsmateriaal was meegeleverd werd dat na een telefoontje binnen 24 hr nageleverd. Al met al is mijn bestelling naar volle tevredenheid afgehandeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd. Netjes vantevoren gebeld over tijdstip van leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, compleet en allemaal goede hek spullen geleverd voor een goede prijs.

Nog geen verbeterpunten kunnen ontdekken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit

Levering was onduidelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke site, goede producten en aflevering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, complete en accurate levering tegen scherpe prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben keurig geholpen, eerst telefonisch daarna ook bij het afhalen van de materialen. Er werd zelf geholpen de spullen op/in te laden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, goede informatie, zeer tevreden

geen

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken voor in en om de tuin. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
 Door een combinatie te maken van een duidelijke webwinkel en snelle klantgerichtheid kunnen wij u goed van dienst zijn.

Filter op Taal