Top service met perfecte afhandeling van de bestelling

Gebruiksvriendelijke website en snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Uitstekend verpakt om beschadigingen te voorkomen.

Prima bedrijf

Hekkenwereld is een hek van een bedrijf De hekken zijn van een uitstekende kwaliteit en als je er heen gaat om af te halen, word je goed geholpen Prijs is ook netjes te noemen.

Prima hek maar montage een drama

Prima kwaliteit hekdelen en palen. Het past alleen niet in elkaar, en niet door overvloedige coating. Veel slijpwerk nodig, plastic koppelstukjes gaan snel kapot. Eigen materiaal en crativiteit nodig om in elkaar te kunnen zetten. Bij de looppoort ontbreekt hang- en sluitwerk. Echt voor de handige doehetzelf-er.

Mooi sierhekwerk

Mooi sierhekwerk van goede kwaliteit, en mooie kleur! Nette levering.

Easy shopping

Ordered the supply for my new fence. Webshop is easy to navigate. Good prices, discounts and delivery time. Lovely people.

Bestelling correct, prima en snel ontvangen.

Correct, goeie producten, snelle levering en vriendelijke chauffeur.

Correct, goeie producten, snelle levering en vriendelijke chauffeur.

Correcte en vlotte levering.

Helemaal goed!

Ik ben zeer tevreden over het hele proces, ook de aflevering is heel netjes gegaan, meneer heeft het zelfs voor mij naar binnen getild. Minpuntje is dat je de dag voor aflevering een mail krijgt dat ze de andere dag komen, dat vind ik te kort van tevoren.

TOP

Wat een degelijk en prachtig hekwerk is er geleverd en nog nooit eerder zo’n levering meegemaakt, exact op het aangegeven tijdstip geleverd beide keren zelfs , Dit bedrijf is er vóór zijn klanten .

Helemaal goed!

Duidelijke communicatie, snelle levering, helemaal goed!

Alles is netjes thuisbezorgd met beschrijvingen erbij. Top kwaliteit!

Snelle levering, goede ervaring

Zeer goede service

Zeer goede service

Prima prijs kwaliteit

Hekkenwereld heeft alle hekken die men wil en met een prima kwaliteit. Bezorgen ook volgens afspraak en de hekken worden afgeleverd op de plek die men aanwijst.

Primaproducten geleverd en goed tevreden

Goede producten en snelle levering. Prima tevreden.

Uitermate verrast door dit prima bedrijf!

Showroom bezocht om te kijken welke soort hekwerk we moesten aanschaffen in onze tuin als afzetting voor de honden. Hartelijk ontvangen op het keurig nette bedrijf en terzake vriendelijke kundige uitleg gekregen. Prachtig materiaal in de showroom! Offerte dezelfde dag in de mail en na wat aanpassingen die zonder probleem werden verwerkt de aangepaste voor accoord getekend. Plaatsing 3 weken na accoord door een doorgewinterde vakman die precies weet waarmee hij bezig is. Dikke chapeau voor het personeel, het kwaliteits-materiaal waarmee wordt gewerkt, en de snelheid van afhandeling in alles! Uitstekend aanbevolen bedrijf.... Ouderwetse service: het bestaat nog!

Geweldig. jullie hebben mij heel goed geholpen.

2de hands hekken en ander materialen heel fijn dat jullie dit ook verkopen. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb. Joepie

Het juiste materiaal snel geleverd

Spanbeugels pasten perfect

Uitstekend!

Maandagavond besteld. Dinsdagochtend al meteen een bevestiging en woensdagochtend om 8u20 werd alles al geleverd (in België!). Mails waren telkens heel duidelijk, alle nodige info. Enige werkpuntje: tijdslot was 10-13u en de chauffeur was er dus al veel vroeger, had ook niet gebeld op voorhand dus hij had geluk dat er iemand thuis was.

Prima kwaliteit, duidelijke handleiding en snelle levering

Prima ervaring. De website is duidelijk en praktisch in gebruik. Alle onderdelen die we nodig hadden voor een staafmatten hekwerk en een doorlooppoort waren snel te vinden. De website helpt hier erg goed bij zodat je zeker weet dat je besteld wat je nodig hebt. De levering ging erg vlot, binnen een week. De kwaliteit is prima. We hebben 3 jaar geleden ook een staafmatten hekwerk gekocht en dat bevalt erg goed. De handleidng is er duidelijk met foto’s en extra tips. Het zelf zetten van het hek en de poort was daardoor eenvoudig zelf te doen.

Zoals altijd, snelle en degelijke levering

Wederom perfecte en snelle levering !

Voor de tweede keer iets besteld bij Hekkenwereld. Prima site waar bestellen heel eenvoudig gaat. Daarna alles keurig thuis afgeleverd.

Vriendelijk, professioneel, meedenkend

Zie samenvatting

Klantvriendelijk meedenken en adviserend.

Westgaag 10

3155DE Maasland

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.