Prima service. Snelle levering!

Als leek heb ik eerst wat advies gevraagd over ander hang- en sluitwerk voor het ijzeren hek dat door een aannemer was geplaatst en voorzien van een standaard slot en een slotvanger van kunststof. Telkens kreeg ik snel en doeltreffend antwoord. Order geplaatst en deze stond na enkele ogenblikken al klaar om afgehaald te worden. Kortom, wat een uitstekende ervaring met dit bedrijf!

geweldig

Mooi hekwerk Geageerd heel snel op je mail. Netjes geholpen via telefoon. En keurig bezorgd.

De uitvoering van mijn bestellingen was perfect

De door mij bestelde artikelen werden zeer snel geleverd. De kwaliteit van de bestelde staafhekken met poort en toebehoren is zeer hoog. Ik ben heel erg bij met mijn nieuwe tuinhek. Ik heb het hek zelf geplaatst. Het slopen van mijn oude hek was het meeste werk. Het plaatsen van mijn nieuwe hek verliep zeer snel en zonder problemen.

snel en betaalbaar

Prachtig hekwerk afgeleverd aan huis. Vriendelijke, goede service. Aanrader!!

Hekwerk Parijs geplaatst. Mooie kwaliteit, voldoet zeker aan de verwachtingen. Nette levering aan huis, het hekwerk is keurig krasvrij vervoerd met folie en rubber tussen elk item. Vriendelijke , vlotte service toen wij zelf per ongeluk hoekpalen ipv eindpalen besteld hadden. Het werd snel geregeld zodat we op tijd de juiste palen binnen hadden. Ook het afhalen of ruilen van onderdelen bij het bedrijf verloopt soepel. We genieten nog elke dag vsn het mooie hekwerk langs de oprit.

Super aanbieding.

Na lang zoeken toch een prachtig hekwerk gevonden, precies de goede maat en kwaliteit waar je U tegen zegt. En dat voor die prijs, in een woord een geweldige aanbieding. Helemaal blij mee.

Duidelijke website, alles op voorraad en binnen 1 dag geleverd.

Ik had materiaal nodig om nieuwe reclameborden te kunnen monteren en om reparaties uit te voeren, op de atletiekbaan.

Perfect, kan niet anders zeggen.

Goed product, levering wel wat laat. Maar blij dat het tekoop is.

Bestellingen zijn goed afgehandeld.

Bestellingen zijn goed afgehandeld. Uitstekend te woord (chat) gestaan door Tim van de de servicedesk. Producten zijn van goede kwaliteit.

Op werk dag besteld de volgende dag in huis

Goede ondersteuning bij het kiezen van het Toronto maatwerk hek

Na wat googlen op tuinhekken kwam ik al snel bij Hekkenwereld terecht. Je kan eenvoudig online je hek samenstellen. Voor mijn specifieke situatie even een plaatje naar Hekkenwereld gemaild met de vraag welke maten ik precies moest hebben en dat werd allemaal dezelfde afgehandeld. De aflevering was ook zeer netjes. Het hekwerk was goed ingepakt en de kwaliteit ziet er zeer goed uit. Hekkenwerled krijgt van mij 4 sterren en geen 5 sterren omdat de levertijd later was dan in eerste instantie aangeven. Ik moest er zelf even achteraan mailen voor de status, verder helemaal tevreden dus.

Bestelling volgens verwachting

Weliswaar was niet alles onmiddellijk leverbaar, maar uiteindelijk de bestelling in goede orde ontvangen.

Snel bezorgd zoals beloofd

Netjes en goed verpakt en snel

Mijn bestelling is snel en netjes afgeleverd. Chauffeur belt 30min vooraf en alles is netjes verpakt, incl. Instructie boekje. De dubbele staafmat is van goede kwaliteit en eenvoudig te plaatsen(met 2 personen). Een fout van mijzelf is super klantvriendelijk en kostenvrij gecorrigeerd door Hekkenwereld. Het tekort aan materiaal was er de volgende dag al. Hele positieve ervaring!

Snel service

Binnen een half uur besteld en zelf opgehaald.

keurig en volgens afspraak geleverd.

alles wat er nodig was zat erbij helemaal klasse

Goed assortiment, prima prijs, goede webwinkel, perfecte levering.

Ik heb gekozen voor deze leverancier omdat deze als enige het assortiment in 1 kleur compleet heeft en de prijs ok is. Klap op de vuurpijl was de aflevering. De zending wordt echt door eigen mensen gedaan en de chauffeur helpt met alle plezier de zware spulletjes achter de tuinpoort te zetten. Dat wil ik van de legio bezorgdiensten, die ons land rijk is, nog wel eens zien!

Snelle levering!!

Goede kwaliteit materialen en snelle levering volgens afspraak. Ook bekende hovenier is er zeer over te spreken.

Kleine order perfect geleverd

Prima gedocumenteerd en kwalitatief hoog leveringsprogramma

Altijd een prettig contact

Hebben nu al een paar keer hekwerk voor onze tuin besteld. Kwaliteit is goed en contact verloopt altijd goed. De spullen die ze verkopen zijn meestal op voorraad, dus geen lange levertijden.

Ervaren meedenkend leverancier

Telefonisch alles kunnen bespreken over onze wensen. Goede en bouwtechnische tips.

Leuke club mensen die een goed advies geven en snel leveren. Ook naleveringen gaan snel en accuraat. Levering is compleet en doordacht.

Probleemloos

Onze tweede bestelling dit jaar bij Hekkenwereld. Snelle en correcte afhandeling.

Top service en snelle levertijd

Hek besteld, had wat vragen en kon dit gemakkelijk vragen via de chat functie op de site. Snelle duidelijke reactie. Top service en binnen 2 werkdagen was het geleverd. Netjes half uur van tevoren geveld.

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
 Door een combinatie te maken van een duidelijke webwinkel en een professionele klantenservice kunnen wij u goed van dienst zijn. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Onze ervaren klantenservice geeft dan ook antwoord op al uw vragen over ons assortiment, de montage en onderhoud daarvan. Wij vinden het van belang dat we de klanten deskundig advies kunnen geven over vragen of situaties omtrent hun wensen. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.