Snelle en klantvriendelijke shop. Ben tevreden. Kirby

Nette afhandeling van de bestelling.

De site was duidelijk en overzichtelijk. De bestelling werd keurig afgeleverd met eigen transport. En dik tevreden over m'n dubbelstaafshekwerk en poort.

Daadkracht

Zoals van tevoren aangegeven wordt er gebeld als de chauffeur er bijna is. Na gearriveerd te zijn, werden de matten vakkundig uitgelaten en geplaatst op de aangewezen plek. Daadkracht! Super!

Snelle levering . Website duidelijk.

Wij zijn tevreden over het product en het bedrijf

Over de levering van het bestelde hek (€1300 euro) en de kwaliteit hebben we geen klachten. Wel over de belabberde handleiding van het poortje ( apart pakket van 300 euro). Er staat niet genoemd hoe je het belangrijkste deel van het poortje ( paaltje waar je de deur in moet hangen) moet plaatsen. Dat ging bij ons dus mis, het paaltje was al geplaatst in het beton en aangeboord, voordat we zagen dat het een kwartsslag gedraaid had moeten worden. Dit probleem hadden we helemaal niet hoeven hebben als er een deugdelijke handleiding bij had gezeten, met een duidelijke afbeelding van het poortje, zodat je kan zien wat de bedoeling is. We hebben Hekkenwereld gevraagd of we een nieuw paaltje konden bestellen, in eerste instantie was dat niet mogelijk, maar later is Hekkenwereld daar op terug gekomen. Wij hebben een nieuw paaltje gekregen en ze zijn het ook nog komen brengen. Wij zijn erg tevreden over de manier waarop Hekkenwereld dit heeft opgelost. We zijn ook heel tevreden over het product.

Mooi hek en makkelijk gezet

Bestelling is keurig geleverd en we werden netjes een half uur voor aankomst gebeld. Duidelijke beschrijving / instructie en hek was makkelijk te plaatsen. Mooi resultaat. Ps. bedankt voor de extra bout en moer, deze konden we goed gebruiken omdat we er een lam hadden gedraaid, onze fout :-)

Top geregeld

Snel geleverd. Levertijden eerlijk op de website Verzendkosten zoals het hoort 50euro ipv 100 bij vele andere. En een handleiding.

Uitstekende service en betrouwbaar

Ik heb een nieuw deel voor mijn hekwerk besteld en ben door de medewerker perfect geholpen om het juiste materiaal te krijgen. De levering was snel en keurig op afspraak geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Alle materialen zijn keurig en correct afgeleverd.

Alles was keurig afgeleverd en waar nodig en waar het mogelijk was verpakt. Zelfs de pluggen voor de geleverde muurbeugel waren er bij. De chauffeur belde van te voren dat hij over 20 minuten voor de deur zou staan en na 20 minuten was hij er. Ik ben nu het hekwerk aan het monteren en dat gaat ook wel gemakkelijk. Ik zou dit bedrijf ook aanbevelen.

Duidelijke site, goede service, levering volgens afspraak

Duidelijke site, goede service, levering volgens afspraak

Prettige manier van zakendoen, en zeer hulpvaardig.

Best wel vaak gebeld, steeds met veel geduld geholpen. Wat een positieve manier van zakendoen. Onze order was echt niet groot, maar de service wel. Ook de chauffeur wil ik bedanken, keurig afgeleverd. Bedankt en komen graag terug! Fine Selected Objects V.o.f.

prima, vanaf oriëntatie tot levering

Goede ervaring. Een duidelijke website met een helder en duidelijk bestelproces. Prima geautomatiseerd. En een super snelle levering. Maandag besteld en dezelfde week op woensdag al netjes geleverd. Alle afspraken én wat er er "gezegd" en beloofd wordt op de website is allemaal netjes nagekomen. Ook zijn de producten hoogwaardig van kwaliteit. Al met al helemaal prima dus !

Een aanrader, super snelle afhandeling en alles goed geregeld volgens afspraak

Alles besteld via de website en de volgende dag al mijn bestelling kunnen ophalen. Echt top !

Top goed bedrijf werkt volgens afspraak voor een nette prijs

Order met dubbelstaaf matten en palen op het laatste moment nog wijzing door kunnen voeren zonder extra kosten nette bezorging op tijd volgens afspraak Ik miste 1 klein onderdeel dit werd de zelfde dag opgestuurd

Voldoende

Prima geregeld, nette prijzen

Bestelling gedaan van meerdere hekwerken en een aantal poorten gedaan, levertijd was kort, en ook de prijzen waren net. Communicatie omtrent vragen en levering is super verlopen.

Super service en kwaliteit

Correcte en snelle levering en kwaliteit hekwerk.

vriendelijk, snel, betrouwbaar

Op zoek naar een hek-deel met de juiste afmeting, had ik het geluk dat er bij Hekkenwereld nog 1 restant over was voor een mooie prijs. De afspraak was snel gemaakt en het hek kon de volgende dag opgehaald worden. Hek werd ook nog vakkundig op dakrails van mijn auto bevestigd.

Bestelling is keurig volgens planning afgeleverd. Niets dan lof!

Onze 1e en kleine bestelling is keurig verwerkt en volgens planning afgeleverd op de afgesproken plaats. iets dan lof!

Helemaal prima snel en compleet geleverd

Goede snelle service keurig.op afspraak geleverd !

Top kwaliteit en super service

Dit jaar met drie andere buren, dubbelstaafsmatten besteld bij hekkenwereld. Dit gaat uiterst gemakkelijk online. Uiterst behulpzaam bij levering, waarbij we ook nog geholpen zijn geworden. Hekwerk zag en ziet er top uit! Goede kwaliteit. Plaatsen gaat eenvoudig, mede door handige gebruiksaanwijzing.

heel tevreden! aanrader.

alles was top verzorgd!

Fantastisch service!

Onze eerste afspraak af moeten zeggen ivm val van dochter. Nieuwe afspraak gemaakt en dan vragen hoe het met onze dochter is, erg attent! Super geholpen, mooie showroom, alles op internet laten zien en uitgeprint, meegeholpen met uitrekenen van matten en palen. Op de gewenste dag keurig geleverd. Miste twee dopjes, gebeld en volgende dag in huis! Zo hoort een service te zijn! Bedankt voor alles!

Erg mooi product goede prijs en snelle levering.

Heb verleden week voor de tweede keer een bestelling gedaan, net als de eerste keer weer snel geleverd. Ook de communicatie is erg goed, zowel via de mail als telefonisch. Een vriendelijke chauffeur die de bestelling kwam brengen die uitstraalde dat hij trots is op het bedrijf waar hij voor werkt.

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
 Door een combinatie te maken van een duidelijke webwinkel en een professionele klantenservice kunnen wij u goed van dienst zijn. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Onze ervaren klantenservice geeft dan ook antwoord op al uw vragen over ons assortiment, de montage en onderhoud daarvan. Wij vinden het van belang dat we de klanten deskundig advies kunnen geven over vragen of situaties omtrent hun wensen. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.