Echt héél goed.

Een snelle levering precies als afgesproken, een aanrader.

Doet wat ze beloven ...!

Materialen eenvoudig kunnen bestellen op de webpagina tegen een concurrerende prijs. Prima toelichting. Bestelling keurig afgeleverd.

Besteld via internet en snelle levering daarna.

Wij zijn helemaal tevreden. We waren alleen verast door de vroege levering. De glaspanelen stonden voor 7.00 uur 's ochtends voor het huis. Gelukkig had niemand ze opgeladen. Volgende keer liever in de afgesproken tijd en even aanbellen!

Uitstekende kwaliteit

Snel geleverd door een hele vriendelijke man. Mooie kwaliteit. Makkelijk zelf te plaatsen.

Geweldig, perfect voor mijn project

Voor mijn halloween-project was ik opzoek naar goedkope hekpunten. Vaak gezocht via Google maar allemaal boven budget. Totdat ik bij hekkenwereld deze 2ehands hekpunten zag. Gebruikte ongeverfde hekpunten die verroest waren. Gewoonweg perfect voor mijn project. Gemakkelijk besteld via website en snel geleverd. Hekkenwereld bedankt.

Goed product, snelle levering

Product goed, levering snel. Verzendkosten wel hoog maar product is ook zwaar dus is te begrijpen

Goede producten die snel geleverd worden, ik had een fout gemaakt met de aantallen die ik Nodig had maar dit werd snel en goed opgepakt zonder problemen! Goede klantenservice!

Prima kwaliteit

Goeie kwaliteit en de prijzen vallen mij heel erg mee, doosje kwam beschadigd aan en stond denk ik ook iets lekkends op want hij was met vloeistof bedekt maar dat ligt denk eerder bij PostNL maar ik ben zeer te vreden met mijn Hekpunten

Schade.

Ik had een telefoontje van jullie verwacht na dat jullie chauffeur schade had gereden vorige week vrijdag. Maar het telefoontje bleef helaas uit. Jullie zien de factuur van de reparatie wel verschijnen. Mvg Sander Verbeek

Weer snel geleverd

De cilinder van het slot van mijn tuinpoort was defect. Nieuwe cilinder + bevestigingsmateriaal werd zoals gewoonlijk weer snel geleverd.

Geleverd, ziet er goed uit. Degelijk spul

Goede prijs, snelle levering

Tot mijn verrassing was een verbindingsstuk voor mijn hekwerk niet te vinden in de bouwmarkten. Online kost het belachelijk veel geld, alleen Hekkenwereld kwam met een goede prijs. De verzendkosten zijn hoger dan nodig, maar ik had wel de volgende dag mijn bestelling in huis. Kon ik verder met mijn project!

Perfect bestaat niet, maar dit komt zeker in de buurt

De bestelling van een pakket gaat zeer eenvoudig. Wat besteld is, wordt geleverd en de chauffeur laat je geen minuut wachten. Daarbij zorgt hij ook dat de spullen netjes op de gewenste plaats gelegd worden. Bij controle van het pakket, klopt alles 100%. Alleen de handleiding mag wel met wat plaatjes verduidelijkt worden.

Onderdelen vlot en netjes geleverd

Mooi materiaal, ruime sortering, beste prijs

Hekkenwereld plaatste bij ons twee poorten en ca. 12 meter hekwerk. Alles naar volle tevredenheid. Snelle levering en plaatsing, mooi materiaal.

Snelle levering, goede service. Verzendkosten wel hoog

Heel mooi materiaal voor een hele scherpe prijs

Ik ben blij met de dubbelstaafmat hekken en de ronde palen. Omdat ik niet overal haakse hoeken heb in de omheining kan ik de beugels aanpassen van 90 naar bijv 58 graden. Zonder dat de lak eraf springt. Vooraf de beugels op de paal (in de workmate) en met 2 grote lijmklemmen op de de hoek aangepast. Door de sleufgaten in de beugels zelfs niet hoeven vijlen!!! Eerste stukje hek staat vanaf de voordeur langs de zijtuin. Het eerste wat is zij tegen mijn vrouw: "This is not my beautiful house!, this is not my beautiful wife" (talking heads lyric) =D OK op de foto is slechts 2,6 meter dus ik heb nog een stukje te plaatsen langs het trottoir. Maar het begin is goed :) Bij de 3e paal stuitte ik op puin tijdens het heien van de paal... Dus toch even dat puin verwijderen voor ik verder de hoek om kan...

Top product

Top product doet wat die moet doen

Mooi materiaal

Degelijk product en goed afgewerkt

Keurig netjes bezorgt!

Bestelling is netjes en op tijd bezorgt en voldeed aan de beschrijving!

Goede en snelle levering.

Het bestellen op de site ging heel gemakkelijk, overal stond duidelijke uitleg bij. Na het bestellen ook meteen een bevestiging ontvangen en binnen 2 dagen was het al binnen.

Helemaal goed.

Stipt op tijd afgeleverd.

Prima verzorgd zoals altijd!

Mooie producten, scherpe prijs en goede support

Mooi en degelijk hekwerk tegen scherpe prijs geleverd. Snelle en goede support via chat.

Westgaag 10

3155DE Maasland

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.