Zeer tevreden over de aankoop van materialen voor afrastering.

Prima online aankoop ervaring gehad bij Hekkenwereld, alles in goede staat ontvangen en als er iets onduidelijk is, reageert Tim snel op berichten. Levering stipt volgens afspraak, de chauffeur was aardig en behulpzaam.

Kwalitatief hoogstaand met prima service!

Voor de tweede keer een dubbelstaafhekwerk besteld bij Hekkenwereld.nl. Net zoals de eerste keer ben ik weer zeer aangenaam verrast over de kwaliteit van de materialen, de scherpe prijzen en vooral de prettige service. Zelf als laatste adres van de rit is de eigen bezorgdienst nog even enthousiast en vriendelijk. Even helpen om de spullen op de juiste plek te zetten is ook geen probleem. Het volgende hek.... zeker van Hekkenwereld!

Snelle levering en top bedrijf

Snelle levering van bestelde produkten Zeer accurate werknemers. Deze firma doet wat het beloofd

Top service , snelle levering door goedgemutste chauffeur en je eventuele vragen snel beantwoord.

kwaliteit en degelijkheid top

Het hekwerk ziet er prima uit, alles was meegeleverd

Snelle en perfecte levering

Wereldzaak

Mooi hekwerk

hekwerk is mooi afgewerkt maar toch een maar heb twee hekken besteld met een poort. bij de poort krijg je vier beugels om het hek vast te zetten deze moet je d'r zelf op boren. voor een hek een set bevestiging materiaal dus moest ik zelf nog naar de Gamma om extra bouten te halen. Ondanks dit toch tevreden met het materiaal.

Heel tevreden, aanbevelingswaardig.

Duidelijke website en communicatie.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Prima van plaatsen order tot levering Afspraken en (digitale)toezegging worden allen keurig nagekomen.

Top mooi spul en snel geleverd

Goed materiaal voor de mooie prijs Goed verpakt en een duidelijk beschrijving er bij

Duidelijke website Gelijk reactie na bestellen en prima info over levertijdstip Volgens afgesproken tijdstip geleverd door vriendelijke chauffeur Kwaliteit zoals verwacht zet goed Al met al fantastisch

Prima winkel, voordurend statusupdates

Voor het eerst besteld bij Hekkenwereld en dat is prima bevallen! 1 van de hekken was niet op voorraad maar ik werd netjes op hoogte gehouden en afspraken zijn nagekomen. Daar kunnen sommige andere winkels nog wat van leren.

Zeer positief! Hek werd precies volgens afspraak gebracht en prima service!

Hek voldeed precies aan mijn verwachtingen! Zoals afgesproken belde chauffeur 1/2 uur voor bezorging even op. Hek is van zware kwaliteit en mooi slot. Bleek dat er boutje uit slotcilinder niet aanwezig was. Na mailtje kreeg ik dit via de post dag later in de bus! Prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Artikelen op tijd en goed ingepakt afgeleverd zoals het hoort, keurig een belletje vlak voor de tijd van afleveren. Voor het plaatsen van het hekwerk zit er een goede duidelijke handleiding bij en is het plaatsen hiervan een eitje. Er miste enkel 2 afwerk doppen 60 mm. Daar kwam ik te laat achter, maar 1 telefoontje was genoeg en zonder dat hier moeilijk over gedaan werd had ik het de volgende dag in huis zonder extra kosten dat is pas service waarvoor je er de volgende keer weer wat ga bestellen en anderen hiervan op de hoogte stel, een aanrader dus voor iedereen. Ga zo door

waar voor je geld

Mooie hekken, goede prijs en prima service. communicatie via de mail verliep ook soepel, zo wil je zaken doen

Zeer goed geleverd zelf even in de tuin gezet. Makkelijk te monteren klijn aandachtspunt iets langere zelf toppers 'm.aar verder prima

Goed materiaal en snel geleverd

Hekkenwereld verkoopt goed materiaal en heeft daarin een ruime keuze. De bestelling wordt netjes en op tijd bezorgd. Ik ben heel tevreden

Prima service en kwaliteit

Prima service met goede kwaliteit materialen en prettige en duidelijke website

Kei vlot

Alles supper goed gegaan Alles vlot verlopen Goei feedback gekregen

Prima materiaal

Ondanks covid netjes geregeld alles stond buiten klaar

Goede prijs/kwaliteit

Online besteld, goed advies. op tijd geleverd.

Super snel en goede hulp

Ik had een speciaal verzoek. Na telefonisch overleg met hekken wereld een mail gestuurd. Daarna een volledig ingevulde winkelmand gestuurd gekregen met alles dat ik nodig had.

Goed geholpen fijne firma

Heb er alleen maar een fijne ervaring mee. Alles werd op korte termijn geleverd en was netjes ingepakt zodat het niet beschadigen kon tijdens het vervoer. Ziet er netjes uit we zijn er blij mee.

Perfecte afhandeling

Snel, compleet en keurig afgeleverd.

Over Hekkenwereld

Hekkenwereld is dé toonaangevende online aanbieder van scherp geprijsde hekwerken. Wij hebben een compleet en divers assortiment kwalitatief hekwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding.
 Door een combinatie te maken van een duidelijke webwinkel en een professionele klantenservice kunnen wij u goed van dienst zijn. Onze webshop is onderdeel van het familiebedrijf Mosterd B.V. die al ruim 35 jaar in de hekwerkbranche actief is. Onze ervaren klantenservice geeft dan ook antwoord op al uw vragen over ons assortiment, de montage en onderhoud daarvan. Wij vinden het van belang dat we de klanten deskundig advies kunnen geven over vragen of situaties omtrent hun wensen. Een ervaren klantenservice, korte schakels, beloftes nakomen en de klant altijd voorop stellen zijn enkele kernwaarden waar wij voor staan.