Netjes volgens afspraak geleverd.
De geleverde slotbouten en moeren zijn anti inbraak, dus na bevestiging absoluut niet meer los te draaien. Dit stond nergens op website vermeld. Klacht hierover serieus genomen en opgelost. Hekkenwereld zal in de toekomst gaan communiceren dat de slotbouten anti diefstal bouten zijn. Hekwerk verder van zeer goede kwaliteit en snel geleverd.
Beste heer Zaat, Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen dat het niet duidelijk was dat de meegeleverde slotbouten anti-inbraak zijn en na bevestiging niet meer losgedraaid kunnen worden. Dit is inderdaad iets dat we beter zullen communiceren op onze website. Na contact met u hebben wij onze excuses aangeboden en een compensatie van €20,- verstrekt voor de kosten die u heeft gemaakt. We betreuren het dat uw ervaring niet naar wens was, maar hopen dat onze oplossing alsnog laat zien dat wij klachten serieus nemen en streven naar klanttevredenheid. Met vriendelijke groet, Hekkenwereld
Original anmeldelse
De geleverde slotbouten en moeren zijn na aandraaien met geen mogelijk meer los te maken. Moest dusdanig geweld gebruiken dat de slotbouten braken of zelfs in het slotgat gingen ronddraaien. Deze moest ik vervolgens met heel veel moeite doorzagen. Als U eens wist hoeveel tijd ik hiermee verspilt heb!!!!! Vervolgens alle slotbouten en moeren vervangen door exemplaren die ik bij Gamma heb gekocht, dus extra kostenpost.
Beste heer Zaat, Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen dat het niet duidelijk was dat de meegeleverde slotbouten anti-inbraak zijn en na bevestiging niet meer losgedraaid kunnen worden. Dit is inderdaad iets dat we beter zullen communiceren op onze website. Na contact met u hebben wij onze excuses aangeboden en een compensatie van €20,- verstrekt voor de kosten die u heeft gemaakt. We betreuren het dat uw ervaring niet naar wens was, maar hopen dat onze oplossing alsnog laat zien dat wij klachten serieus nemen en streven naar klanttevredenheid. Met vriendelijke groet, Hekkenwereld
Teveel verzendkosten.
Beste Jaap, Onze verzendkosten worden vooraf duidelijk weergegeven tijdens het bestelproces. U heeft zelf de keuze om al dan niet te bestellen. We vinden het jammer dat u ons beoordeelt op iets dat vooraf volledig inzichtelijk was. Mocht u verdere vragen hebben, dan helpen we u uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Het team van Hekkenwereld
Goede materialen en advies per mail
Op de afgesproken dag en tijd bezorgd door vriendelijk eigen personeel. Gemakkelijk via de website samen te stellen hekkensystemen. Goede staaldraadmatten en compleet met alle benodigde toebehoren geleverd.
Snel en netjes geleverd! Alles compleet mist niks. Ook communicatie goed. Gratis verzending!!
Ik zal iedereen aan bevelen om met hekkenwereld zaken te doen
Alles volgens plan . Vriendelijke en behulpzame bezorger en alles compleet.
Mooi volgens aankondiging geleverd en mooie kwaliteit
Snel geleverd, eer goed product, lage prijs in een woor goed !
alles ging geweldig, van het browsen op de website, het plaatsen van de bestelling en het leveren van de producten. Topkwaliteit en service. Zeer tevreden
Snelle levering, en heldere uitleg.
Voor 12uur een bestelling geplaatst en na een mailtje ter bevestiging smiddags afgehaald. Goed geholpen over mijn vraag over het bestelde item!
Zo simpel te bestellen en mocht je vragen hebben, dan staan ze je kundig te woord. Snelle levering van de materialen en omdat ik een foutje had gemaakt, kreeg ik na een belletje te horen dat ik gewoon kon omruilen op de lokatie. Tijdens plaatsen van deze review hekwerk nog niet geplaats maar hoop naderhand nog foto's toe te kunnen voegen. Kortom, mooie prijs, service en klantgerichtheid ten top.
De rekken besteld en bijna de volgende dag geleverd ( er zat een weekend tussen)
Hekken zien er goed uit. Bezorging in overleg op een door oins gewenste datum was geen probleem.
Wat staat geschreven wordt in de praktijk waargemaakt. Peter van IJmuidense Rondvaart Maatschappij BV
Besteld en binnen 5 werkdagen geleverd! Zou dit iedereen aanraden
Besteld en zeer snel geleverd. Handleiding en uitleg op de website maakt het installeren heel eenvoudig, zelfs in je uppie. Helaas miste ik wat moeren en ringen maar denk dat snel op te lossen is. Conclusie: als ik weer een hek nodig heb weet ik waar ik hm bestel.
Goed en snel geleverd
Chauffeur belde netjes waar hij de materialen neer mocht zetten.
Mooie lamp maar alles zat scheef in elkaar, was slordig allemaal. Uit elkaar gehaald om te herstellen. Veel werk aan gehad. Door het bedrijf Hekkenwereld is de klacht goed opgenomen en hersteld, we hebben goede oplossing gekregen.
Original anmeldelse
Mooie lamp maar alles zat scheef in elkaar, heel slordig allemaal. Helemaal uit elkaar moeten halen om scheve delen te herstellen. Heel veel werk aan gehad
Al meer als 30 jaar tevreden klant bij Mosterd.
Snelle communicatie Zeer snelle levering in mijn situatie. Midden Limburg Net personeel Goede producten en compleet.
Door vakantie was de levering in het 100 gelopen. Hekkenwereld belde zelf om te vragen of ze terug moesten opsturen... super!
10 Westgaag
Maasland 3155DE
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer