Ongeorganiseerd.

Bestellen voor uur X is volgende dag geleverd. Maandag rond 8:00 besteld, donderdag geleverd. Track and Trace wordt niet geleverd. Pas op de dag zelf, geen kans om uit te wijken naar alternatieve tijd/locatie. Factuur ontvangen met de vraag om deze zsm te betalen??? Terwijl er bij bestelling via iDeal is betaald.

Beste Rubin, Goedemiddag en bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u het bestelproces als ongeorganiseerd heeft ervaren. Onderstaand licht ik graag het een en ander toe vanuit onze kant. Wij bieden op onze webshop de service "voor 13:00 u besteld en op voorraad, dezelfde werkdag verzonden. Het door u bestelde artikel is helaas niet een voorraadartikel en heeft, zoals aangegeven, een langere levertijd. Hoe het komt dat u geen Track & trace, heeft ontvangen is voor mij een raadsel. Onze vervoersdienst zou na ontvangst en plannen van de levering een Track & trace moeten sturen met een tijdslot en dag. Ik zal hier achteraan gaan om te zorgen dat dit in het vervolg hopelijk niet nogmaals gebeurt. Ik heb uw factuur nagekeken en ik zie wel duidelijk aangegeven dat de betaling reeds is voldaan. Zou u de factuur die u ontvangen heeft kunnen opsturen naar [email protected], dan kan ik deze doorsturen naar onze administratie om te kijken wat hier fout is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Webshop.

matig

Slechte service en lange afhandeltijd.

Alles verliep snel en goed

Product was snel geleverd en voldeed aan onze wensen.

prima bedrijf voor audiovisuele apparatuur

Pluspunt: Apparatuur wordt op tijd geleverd, is eenvoudig te bedienen en werkt doorgaans langdurig. Bij klachten is er meestal snel een oplossing beschikbaar. Minpunt: ik vind randapparatuur /aansluitkabels aan de prijzige kant(in vergelijking op het web.)

Heel tevreden

Ik heb desbetreffende bestelling nog niet ontvangen

Als inkoper even gecheckt bij onze projectmensen of het verrijdbaar scherm al is geleverd, als antwoord "nog niet" gekregen.

Beste Tonny, Goedemiddag, uw bestelling betreft een totaaloplossing. Dit betekent dat we deze voor u op locatie installeren. Mijn collega heeft als het goed is contact gehad met u of een collega van u om een datum te plannen. De uitnodiging voor een review is dan wel te vroeg gestuurd, onze excuses hiervoor. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben over deze order of de datum van installatie, dan kunt u ons altijd bereiken via [email protected]. Graag wens ik u nog een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Lex BIS Webshop

Wij zijn super geholpen

Wij zijn als nieuwe klant super goed geholpen. Jullie doen, wat jullie toezeggen.

Makkelijk & snel

Als een van de weinige het Product op voorraad en direct geleverd.

Goed gehandeld

Er was een besteld scherm kapot, de vervanging is goed geregeld

Het zou veel beter kunnen

Heb je vragen moet je wachten tot je een antwoord krijgt Mijn ervaring is dat je maar een simpele klant bent die iets wil Maar omdat je geen inversteringen wil doen moet je langer wachten op een antwoord

Super goed geregeld en snel bezorgd

Op advies van mijn BIS contactpersoon via de webshop besteld en heb dat als zeer prettig ervaren. De goederen waren snel geleverd en voldeden uiteraard aan de verwachting.

Goed advies, mooi product en prima service.

Zie boven

Netjes en op tijd

Netjes en optijd geleverd

snel gereageerd en aangepast

snel een alternatief geregeld vanwege lange levertijd.

Redelijk

Als ik iets bestel via de webshop moet ik erachter aan bellen wanneer het geleverd gaat worden

Goed advies gehad, kon gelijk het juiste item bestellen

Snelle levering was ook top!

Prima afgehandeld

Na eerste oplossing waarover ik minder gelukkig was, werd na constructief overleg een oplossing aangedragen en uitgevoerd waarover ik zeer tevreden ben.

Prima , snelle service en meedenken

Prima , snelle service en meedenken. Administratieve afhandeling snel en correct.

Snelle bezorging, goede prijs

98" Legamaster besteld. Deze is snel bezorgd, prijs is goed en bezorger heeft geholpen deze op de juiste verdieping te krijgen.

Prachtige producten, geen duidelijkheid over de levering

We hebben een prachtig scherm (Samsung Flip) met bijpassende voet gekocht. Deze combinatie was op weinig anders plekken te vinden. Echter is mijn mening dat wanneer je een aankoop doet. Je iets meer op de hoogte gehouden kan worden over het leveringsproces. Vooral als er op de website staat levering binnen 1-2 werkdagen en dit uiteindelijk langer duurt.

Prima zoals voorheen ook

Voor een uitbreiding zochten we eigenlijk gewoon hetzelfde als wat we al hadden. Dan is de vervolg keuze ook niet zo moeilijk

Firma reageert snel op vragen

Met enige zoeken op een zoekmachine uitgekomen bij BIS. Vragen per e-mail gesteld en tot heden voldoend het aan mijn verwachtingen.

De enige die direct kon leveren

Ik was haastig op zoek naar een bepaald type monitor. BIS kon direct leveren. In het verleden nooit wat gekocht, maar in goed vertrouwen en zonder veel rompslomp kunnen bestellen en de levering was zo als belooft was.

Goeie service

Product werd snel geleverd.

Goed, snel en deskundig geholpen.

Via de online bestelsite in contact gekomen met jullie medewerker omdat ik nog een aantal vragen had. Ik werd goed, snel en zeer deskundig geholpen. Het apparaat dat in eerste instantie nog een drietal weken levertijd had, bleek toch binnen twee dagen beschikbaar te zijn. Fijn in deze digitale tijden. Het device werkt prima en geeft veel mogelijkheden om digitaal te vergaderen.

Over BIS|Econocom

BIS|Econocom zorgt voor een optimaal ingerichte werkomgeving waarin gebruikers zich comfortabel voelen en efficiënt, visueel en interactief kunnen samenwerken. Dit doen wij door de inrichting, de audiovisuele & IT faciliteiten en het gebruik optimaal op elkaar af te stemmen. Onze dienstverlening richt zich op de zakelijke en institutionele eindgebruiker uit vrijwel iedere branche. Wij mogen voor hen duizenden ruimtes per jaar realiseren en onderhouden. Bij BIS|Econocom werken zo’n 300 mensen in strategisch gespreide vestigingen in Nederland en België.