heel goed

is snel na de bestelling geleverd ,

Betrouwbaar, snel en servicegericht

Voor de 4e keer besteld. Heerlijke kazen! Positief verbaasd dat de brie netjes in een koelzak met coolpack zat. Bestellen van zachte kazen is met deze superverpakking ook bij warm weer geen probleem.

Ruime keuze uit diverse heerlijke kazen

Lekkere kazen en voor een goede prijs, zeker een aanrader

Top kazen

De kazen die ik had besteld werden snel geleverd en smaakten heerlijk. Voor herhaling vatbaar .

Helemaal goed.

Normaal halen wij het op de markt in Hoogvliet maar nu wonen we in Oostkapelle (Zeeland). Voor het eerst online besteld en helemaal goed. Goed verpakt en snel bezorgd.

Snel verzorgd, lekere kaas

Hoewel ik graag op lokatie kom lukt mij dat planning technisch niet altijd, hierdoor blij dat ze een bezorgdienst hebben. Goede boeren overjarig is verder lastig te verkrijgen.

Good products - delivery not perfect

Hello, I live in Belgium and I ordered several products. The delivery required 3-4 days and therefore it is not ideal for fresh cheese. For the hard and old cheese, there were not problems. The quality of the cheese is very good and also the price.

zeer verzorgde en spontane levering

Goed en op tijd

Goed verzorgd verpakt en prima kwaliteit.

Heerlijke kaas prima service

Voor de 2e keer kaas besteld bij Hoogendoornkaas, We zijn zeer tevreden over prijs kwaliteit en service.

Heerlijke smaak voor een eerlijk bedrag.

Super handige site. Snelle levering en de prijs is vaak goedkoper dan de supermarkt prijs. En dit is tenminste kaas met echte smaak. Vacuüm verpakt dus enorm lang houdbaar. En ook de verpakking die je erbij krijgt houdt de kaas erg lang goed nadat je het uit het plastic hebt gehaald. Ik ga nergens anders meer heen

Zeer goede ervaring,je krijgt wat je besteld en op tijd.

De bestelling is altijd binnen 2 werkdagen binnen uitgezonderd het weekend maar dat is begrijpelijk. Je krijgt wat je besteld Nog geen problemen gehad. Alleen dat het veel te lekker is waardoor de volgende bestelling snel volgt.

Heerlijke kaas, keurig verpakt en snel verzonden

Heerlijke kaas, keurig verpakt en snel verzonden. Dit was mijn eerste bestellen bij Hoogendoornkaas, maar zeker voor herhaling vatbaar. Eerder had ik al online kaas besteld bij collega bedrijven, maar tot nu toe spant deze aankoop de kroon. Bedankt en graag tot weer ziens :)

lekkere kaas en vlugge levering

De kaas is ordelijk verpakt . Vlugge levering vzn de produkten.

Boerenkaas snel geleverd en vol van smaak

Het bestellen en afleveren zaten niet ver uit elkaar. Mijn bestelling werd snel verwerkt en ik had er geen omkijken naar. De kaas is heerlijk en is met een overvloed aan Kaasvel (papier om kaas in te wikkelen) geleverd. Ik kon de hele kaas in porties snijden en in kaasvellen wikkelen.

Goede ervaring,

Zeer tevreden,snelle levering,maar vooral lekkere kaas.

Goed verpakt, snel en de gewichten in orde

Alles is netjes verpakt geleverd. Ook de gewichten kloppen met wat er is besteld.

zoals altijd weer fantastisch

deze keer zelf een foutje gemaakt met bestellen, maar na een mail met de wijziging weer perfect opgelost. Ontzettend bedankt weer!

Snel mooi verpakt geleverd regen een mooie prijs.

Goed assortiment. Snel geleverd tegen een fijne prijs.

Producten zijn goed verpakt en verzorgd aangekomen op bestemming.

Zeer tevrden

Prima kaasboer

De lekkerste kazen, goed verpakt en snel bezorgd voor een eerlijke prijs. Perfect!

goed en snel

goed en snel

De lekkerste kaas!

De lekkerste kaas (Stolwijkse) en snel geleverd. Toppers!

Heel efficiënt (en lekker)

Door iemand deze winkel gevonden - gewoon voor ons en ook als cadeau. Lekker, vers kaas. De cheddar is top kwaliteit en lekker. Heel erg tevreden

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.