Kwaliteit

Snelle levering, uitstekend product, voldeed volledig aan de verwachtingen

tevreden

handig om te bestellen en dan toch van heerlijke kaas kunnen genieten. Alleen jammer dat er geen zegels bij zitten. Maar toch voor herhaling vatbaar

Perfect !!

Alles keurig verpakt en zelf Verzonden op de dag die ik had gevraagd Super service

Nou dat wisten jullie al fijne service en heerlijke kaas

Zij leveren goede en smaakvolle kazen.

Koop al enige jaren bij Hoogendoorn Kaas op de markt omdat de kazen die zij verkopen, goed en vooral smaakvol zijn en niet in de winkels te verkrijgen zijn. Ben blij dat zij nu ook een website hebben, zodat ik niet naar de markt hoef om deze kaas te kopen. De bezorging is ook uitstekend. De kazen zijn vacuüm verpakt en binnen 2 dagen bij ons thuis. Dus woensdag bestelt, vrijdag in huis. Dus in het weekend al borrelen met kaas van Hoogendoorn Kaas.

Uitstekend, je kan relevante keuzes maken voor boerenkaas, ongepasteuriseerd en herkomst enz. Verpakking uitstekend vacuüm en papier en ook nog eens een bedankje dat je klant ben geworden, ga daar zeker weer boerenkaas bestellen, eerste ervaring met smaak is goed

netjes

Ik vind eigenlijk niet dat je gelijk een bestelling beoordelen kunt, na 1 keer bij een bedrijf besteld te hebben, maar ik ben positief over dit bedrijf wat mijn eerste bestelling betrof, en ze zijn niet zo duur vergleken met andere bedrijven met die producten, ik heb dit bedrijf in elk geval gekozen om bij te bestellen, terwijl ik een hele waslijst had met kaas bedrijven, en geen spijt van, mijn vermoedens waren juist, voor herhaling vatbaar

Een kaas voor je verjaardag het klinkt gek maar mijn vader zijn verjaardag kon niet meer stuk! Wat een lekker brokkelkaas!!! Dit jaar wilde ik dit graag weer en er werd gelijk enthousiast gereageerd en werd goed geholpen! Toppie!! Heel erg bedankt!!

Goed!

Goede service, overzichtelijke site, lekkere kaas en snelle levering goed verpakt.

Heerlijke ambachtelijke kazen!

Ruime keuze uit verschillende ambachtelijke kazen. De smaak is erg goed, of het nou een borrelkaas of boterhamkaas betreft.

Lekkere kaas, nette service

Ik heb nu 2 keer bij hoogendoorn kaas besteld en beide keren was de kaas lekker en goed bezorgt.

heerlijke kaas, snelle levering

op de markt koop ik altijd hier mijn kaas, heel fijn in deze tijd dat je nu online je kaas kunt kopen. Kaas netjes vacuum verpakt

Snel besteld en keurig bezorgd. Kaas allemaal vacuüm.

Nu wij weer minder naar de markt geen vind ik het Heel fijn om met dezelfde service de laatste bestellen. Ben er voorlopig heel blij mee.

vlotte levering

heerlijke kaas

Toppie

De levering was super snel en de laas overheerlijk

Bezorging keurig op tijd en netjes verpakt

3 soorten kaas besteld , en ze smaken heerlijk .

Goede service en heel lekkere kaas

In april al een review geplaatst maar dit bedrijf is het waard om er nog één te schrijven. Het is altijd goed verpakt in een goed passende doos en niet zo'n veel te grote. Factuur en extra papier zijn altijd keurig bijgevoegd. Kaas is tot op heden altijd perfect geseald geweest. In de hele warme weken had men zelfs een soort koeling in de doos bijgevoegd, En dan die geweldige smaak van de Stolwijkse kazen, heerlijk romig en vol. Tenslotte de website, ook deze is gewoon prettig om een bestelling te plaatsen. De markt is gezellig maar vind deze manier van kaas halen ook héél makkelijk en, in Coronatijden nog veilig ook. Ga zo door!

Heel lekkere kaas

Ideaal dat je de kaas ook online kan kopen als je even niet naar de markt kan!!

Heerlijk.

Echt heerlijke kaas. Mij Niet helemaal duidelijk op de site welke melk voor welke kaas is gebruikt

Heerlijke kaas

Al jaren mijn vaste kaasboer. Altijd prima producten!

goede kwaliteit, snelle levering, uitstekend verpakt

herhaaldelijk kaas besteld online. steeds goed verzorgde levering. heel tevreden over deze online-service

Super snel je lekkere kaas in huis! Daarvoor hoef ik de deur niet meer uit!

Heerlijke kaas, uitstekende service!

Dat ik mijn favoriete kaas in coronatijd ook thuisbezorgd krijg vind ik top!

Goeie kaas

Mooie lekkere kazen. Netjes verpakt. met extra verpakkingsmateriaal bijgevoegd. Het briefje met info en bewaaradvies is ook erg fijn.

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.