Smaak lekker, levering na 4 dagen!

Kaas smaakt lekker zoals altijd. Helaas levering was dramatisch. Ik heb zondag besteld en donderdag gekregen- niet acceptabel voor mij. Nooit meer!

Lekkere kaas en perfecte service.

Ik ben vooral gek op alle varianten Stolwijker van jong belegen tot oud. Ook de "Juweel" die periodiek leverbaar is moet je zeker proberen.

zoals altijd heerlijke kaas tegen een goede prijs

Weer een prima kaas geleverd in een nette doos. Heerlijk smullen

Zeer goede ervaring

De beste oude komijn van de markt

De familie Hoogendoorn weet wat kaas is omdat ze zelf ook liefhebbers zijn!

Heerlijke kaas, fijne mensen!

Lekkere kaas snel geleverd

Wij hebben kaas online besteld voor levering naar Duitsland. De kaas is snel geleverd. Alles was netjes en goed verpakt. De communicatie was ook goed en snel. De kaas smaakt lekker.

Procedure ondermaats!

Op mijn bestelling d.d. 18 mei (telef. + e-mail), werd in tegen- stelling tot gedane toezegging niet gereageerd! Opnieuw besteld op 26 mei! Track & Trace info deels onjuist, sowieso verwarrend! Kaas (prima kwaliteit!) bezorgd op 29 mei!

Een stukje moedersland in Frankrijk

Als kaaskenner in Frankrijk sinds 1976 gaat Hollandse kaas toch missen. Ik ben klant geworden van Hoog&Doorn tijdens één van mijn visites op een markt in Rotterdam. We hebben een doos met zon'n 17 kg kaas ontvangen, prima ingepakt en transport ging snel. De hele familie en vrienden genieten ervan. De kaas is prima kwaliteit. We zullen ons best doen om snel weer te bestellen.

Heel blij met de bezorging bij vrienden

Heel blij met de bezorging bij vrienden

Great quality, nicely packed

Kazen van Hoogendoorn zijn een aanrader !

Het is niet altijd gemakkelijk om aan schapenkaas te komen. Hoogendoorn kaas op internet gevonden en dit is in één woord fantastisch ! Heerlijke kaas ! Heel goed verpakt en heel snel in huis ! Ik zei het al, een aanrader !

helemaal nieuw voor mij

kaas was goed verpakt , over smaak valt te twisten . maar al met al wel lekker en snel op

Culinair top

Al tientallen jaren onze huisleverancier van de lekkerste kaas. De favoriet is de pittig belegen, maar als de tijd daar is ook de boerenjuweel.

Keurig verzorgd snel geleverd

Volgens afspraak geleverd EN natuurlijk lekkere kaas!

Super goed

Lekkere kaas uit eigen land. Bezorgd in de Duitse Eifel. Heerlijk genieten

Heerlijk!

Heerlijke volle smaakvolle geitenkaas!

Heerlijk

De beste fondue kaas uit een pakje

Lekkere kaas, persoonlijke service

Ik heb pecorino kaas besteld, heel goede kwaliteit. Bovendien -vanwege een fout van postNL, heeft de eigenaar de kaas persoonlijk bij mij gebracht!

Smaakt lekker

Goede kwaliteit

Heerlijke kaas

Met een paar drukken op de knop heb je snel heerlijk kaas in huis van de markt, makkelijk voor mensen die weinig tijd hebben om naar de markt te gaan

Heerlijke kaas

Diverse soorten kaas besteld. Allemaal keurig verpakt. Op de verpakking een sticker om welke kaas het gaat. Heb al diverse malen besteld en altijd prima.

Pecorino Romano erg lekker en goede prijs/kg tov de appie. De buffel mozzarella is ook echt een aanrader!

Geweldige service

Bestelling online gedaan en de kazen binnen 1 week ontvangen. Goed verpakt en duidelijke communicatie. Een aanrader en zeker een volgende bestelling.

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.