Altijd perfect

Kaas is altijd heerlijk! Zelfs nadat we 125 km verderop zijn gaan wonen konden we geen gelijkwaardige kaas vinden. Dus nog altijd bij Hoogendoorn. Ideaal dat het nu ook verstuurd wordt. Laatst wat problemen veroorzaakt door PostNL. Hoogendoorn benaderd hiervoor. Denken met je mee en zijn zeer goed bereikbaar.

Ik zou graag mosterdkaas willen kopen Maar omdatt dit nog niet kan kreeg ik 2 pakken gesneden mosterdkaas. Super attent en lief... Dank je wel hans voor de altijd goede kwaliteit van jullie kaas...

Super netjes

Leveren snel en netjes.

Super lekkere kaas

Super lekkere kaas

Heerlijke kaas

Verkoopt heerlijke kaas voor een eerlijke prijs.

Geweldig .

Alles wat ik bestel wordt allemaal als zeer tevreden ervaren wij vinden de boeren juweel een heerlijke kaas bij een borrel.

Lekkere kaas. Goed verpakt. Goede service.

Lekkere kaas. Goed verpakt. Goede service.

Heerlijke kaas, goed verpakt.

Ook de roomboter is erg goed.

Een uitstekend alternatief om mijn favoriete kazen van de markt toch zonder "risico" in huis te halen. Op de kwaliteit en smaak valt niets aan te merken en de levering is vlot en probleemloos met PostNL.

Erg leuk!

Het was erg lekker en makkelijk. Het werd ook precies op de dag bezorgd dat het zou moeten! Het enige wat erg onhandig was, was dat de toevoeging van mijn adres niet door was gegeven aan postnl, terwijl ik zeker weet dat ik deze er wel bij had gezet.

Gewoon goed!

Gewoon goed. Correct. Keurig verzorgd!

Heerlijke kaas, fijn team.

Op de markt is het leuker, maar de webshop voldoet ook goed.

Goede kaas, smaak wil nog wel eens wisselen

Mijn ervaring met hoogendoorn kaas is goed. Ik koop nu al maanden verschillende soorten kaas bij deze webshop/kaasboer en blijf het ook doen. Ik wissel van verschillende soorten kaas en soms is dezelfde kaas een tweede keer anders van smaak. Dat is soms lastig om de keus te maken, maar ik heb nog geen slechte kaas ontvangen. Zeker aan te raden.

Prima kaas maar komt met veel spam

De kaas en de verzending en verpakking zijn helemaal in orde, maar daarna wordt je gespamd met het verzoek deze beoordeling te schrijven. Je kan klikken op "ik wil me uitschrijven" wat je wilt, je komt dan alleen maar op de pagina van Hoogendoorn. Lekkere kaas dus maar teveel spam waar je ook niet meer vanaf komt. En om dit te posten moet ik weer akkoord gaan met de verwerking van mijn persoonsgegevens, IP adres en alles. Nou, ik offer me wel op, om de rest te waarschuwen.

Vaker besteld en altijd goed

Heerlijke kaas.

Door de coronamaatregelen kan ik niet naar de markt komen. Via internet bestellen inde beste 2e optie voor mij.

Vlotte en correcte levering

Artikelen waren snel binnen en goed verpakt. De rasp had voor mij wel iets fijner mogen zijn. Voor de rest zeer tevreden.

Geweldige service

Blij!!!

Zeer tevreden met de bestelde kazen. Allemaal netjes verpakt en gevacumeerd, zodat(ik bestel altijd teveel) het lang goed blijft. Erg lekkere en goede kazen!

Perfect !

Top kaas, goed verpakt en snelle levering.Als extra service nog tip op kaas in nieuw bijgevoegd papier te verpakken.Hoop dat het assortiment nog verder uitgebreid wordt!

TOP

Goede kwaliteit, goede verpakking en ik ben erg tevreden.

High quality products and very friendly staff

Fast delivery, good packaging

Snel en nette levering.

De belegen geitenkaas vind ik niet belegen genoeg.

Ook na een lange reis nog steeds lekker!

goede service

Alleen jammer dat er door de TNT de kaas heel lang onderweg is geweest

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.