Uitstekende kwaliteit en service.

Uitstekende kwaliteit en service

Overheerlijke kaas en zending prima verzorgd.

Zeer tevreden met het product en de goede service.

Zoals gebruikelijk heel goed

Makkelijk te bestellen en winkelen.

Top kaas

Voor de 5e keer besteld...netjes verpakt in stukken zoals je het wil hebben.. Noord Hollandse overjarige is gewoon weg geweldig

Geweldige ervaring! Snel verzonden en goed verpakt

Ik ben heel blij dat ik Hoogendoornkaas online heb gevonden. Het pakket was een week onderweg door DPD en .... de kaas is perfect gebleven door de goede verpakking. Ik bestel binnenkort weer, want dit is wel mij favouriete kaasboer :-)

Top bedrijf

Koop regelmatig mijn kaas via internet bij Hoogendoorn als ik geen tijd heb de markt te bezoeken. Keurig gesneden stukken, vacuüm verpakt. En... Kwaliteits kaas.

Heerlijk

Bestellen hier vaker, vooral de Zwitserse Schabziger kaasjes. En de overheerlijke brokkel kaas. Snel en zorgvuldig verpakt geleverd

Meestal lekkere kaas, altijd goed verpakt

Ik bestel bijna maandelijks kaas en elke keer andere smaken. Het is altijd goed verpakt en alles komt altijd op. Wel erg jammer dat je nu minimaal voor 30 euro moet bestellen. Ik had deze kaasboer tijden terug gekozen omdat je voor elk bedrag mocht bestellen. On de kwaliteit van de kaas blijf ik hier wel bestellen, misschien wat minder vaak vanwege die €30. Verder tevreden.

Blijf daar niet voor niets bestellen!

Lekker, makkelijk en snel.

Erg goeie ervaring met het bedrijf, erg vriendel8ke mensen.

Er was met de levering iets fout gegaan, dhl had niet bezorgt, maar dat heeft te bedrijf heel netjes opgelost, ben er blij mee en ik blijf zeker bij ze bestellen, mits ze versturen met PostNL.

bijzonder prettige webshop

fijne webshop, duidelijk en overzichtelijk, ook betaal proces en bezorging prima geregeld. Top.

Heerlijke kaas en de levering was perfect,

De kaas smaakt heerlijk en het was zeer snel geleverd. Volgende keer koop ik hier weer.

Goede producten, communicatie en ip snelle levering

Meer dan tevreden en een terugkerende klant.

Erg prettig

Ik bestel al enkele jaren mijn kaas bij Hoogendoorn en ben iedere keer zeer tevreden niet alleen met hun service, maar ook met de verschillende soorten kaas die ze in hun assortiment hebben.

Uitstekend!

Het is de eerste keer dat wij bij Hoogendoorn kaas hebben besteld en dat is ons prima bevallen. Zo lekker van smaak Heerlijk! Nog even dan komt de 2de bestelling. wij zijn 2 oudjes en eten niet zoveel en vlot Haha!

Hier blijf je van eten!

Heerlijke kaas. Snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Prima en lekkere kazen

Goed verpakt. Voldeed volledig aan de verwachtingen.

slecht

In het weekend komen vrienden langs. Druk dus geen tijd om naar de markt te gaan. Hé, ze hebben een webshop - binnen 24 uur aanleveren. Ik bestel en vermeld dat ik Vrijdagochtend ook in Waddinxveen ben om evt. op te halen. Niets gehoord, maar krijg bevestiging van aflevering, dus heb vertrouwen; Vrijdag zie ik niet, in het weekend niets, Maandag niets, Dinsdag levering. Niet blij, frans kaas niet kosher meer. Jammer, volgende keer toch naar de markt.

Uitmuntende kwaliteit kaas

Kocht al jaren in Schiebroek en in Hoogvliet mijn kaas. Mijn dochter had altijd zulke lekkere kaas en in Oud Beijerland ik kon nooit die kwaliteit kopen vandaar op vrijdag vaak richting kleinkinderen en om ook gelijk mijn kaas te kopen. Altijd enorm druk bij de kar. Er is geen kaasboer op de markt die deze toeloop kan evenaren bij de kaas Juweel en de voor-en najaarskaas. Ik koop deze kazen altijd voor enige maanden in.Bewaar ze in de schuur dik in noppenfolie gewikkeld. Kunnen bij mij prima goed blijven. Het laatste stukje Juweel was net dit jaar voor de nieuwe Juweel voor de Paasaankoop op.

Heerlijk in Frankrijk Nederlandse kaas te eten

De beste en lekkerste kaas bij deze kaasboer

Je wordt er altijd goed geholpen en zijn klantgericht.

Beste Kaasboer van Nederland!

Wij zijn gek van kaas. Dit is gewoon de beste kaasboer van Nederland, aan de kraam maar ook online. Wij bestellen ook online hoe het allemaal verpakt is, kwaliteit en service is gewoon heel erg hoog. Mooi bedrijf! Aanrader Boerenjuweel !

Goed. Snel geleverd

Goede service, snelle levering

Geniet altijd van de heerlijke kaas. Als ik de kans heb ga ik de kaas persoonlijk halen op de markt in Rotterdam. Vanuit Arnhem is dit een eind rijden. Daarom ben ik blij met deze service.

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.