Elke keer is deze kaas weer zoooo lekker!! Ik ben fan en inmiddels veel mensen met mij.

De bestelling was snel gedaan, snel geleverd en de kaas is , zoals altijd, heerlijk. Bij veel kaasstandjes geweest maar de kaas is nergens zo lekker als bij Hoogendoorn. Ben alleen niet in staat zelf te halen en de verzendkosten zijn, voor mij, te hoog om regelmatig te bestellen. Ook mistte ik de zegels, zullen wel op de app staan maar daar begrijp ik niet veel van. Handiger misschien de zegels bij de kaas te voegen zoals bij verkoop bij de marktstand.

Alles prima, heerlijke kaas, behalve de overjarige komijnekaas

Prima kwaliteit en prijs, ook de verzending, alleen de overjarige komijnekaas ,deze heeft een zeer bittere nasmaak, is er geen oude komijnekaas?

Reageert niet op mails die je naar de service afdeling stuurt .Je krijgt gewoon geen antwoord op je vraag .En het verpakken van de kaas die je besteld is iedere keer anders. is gewoon slordig als je het telkens anders krijgt .De smaak van de Kaas is verder goed .

Super en betaalbaar !

Zeer tevreden over mijn bestelling!

Goede producten, snel geleverd

We genieten van de heerlijke kazen. Na bestelling via de website wordt deze snel geleverd. Alles is heel goed verpakt. En heel fijn, er is altijd extra kaaspapier bij, zodat we de kazen na het openen van het vacuum opnieuw op een goede manier kunnen verpakken en bewaren.

Kwaliteit en levering goed

Alles keurig

top leveringen

Altijd goed verpakt en snel bezorgd. De producten zijn al jaren een topper. Enige nadeel: dat ik 3 keer gevraagd wordt om een recensie te schrijven voor 1 levering. 1 keer zou toch voldoende moeten zijn :)

Dit is de zoveelste keer dat ik een bestelling heb geplaatst. Keurig op tijd ontvangen. Thumbs up!!

Heerlijke kaas

Kaas besteld via de webshop. Correspondentie hierover was prima. Kazen keurig verpakt en goed aangekomen. Aanrader dus.

Lecker Käse

Alles Bestens, gute Qualität

Erg lekker !

Erg lekker zeker van genoten, helaas was allen de tomaten tapenade gelekt.

dik tevreden

alles goed verpakt en geniet in spanje nu van de lekkere hollandse kaas .

De kaas is heerlijk..

Snel bezorgd en net als anders..heerlijk..

Prima en snel geleverd

Zwitserse kaas in een ‘blokje’. Het zijn wel heel kleine stukjes kaas, maar smakelijk

Prima product

Lekkere kaas!

Heerlijke boerenkaas en Zwitserse schaafkaas.

Heerlijke boerenkaas en Zwitserse schaafkaas. Jammer dat de tht datum iets meer dan een maand is van de Zwitserse schaafkaas, dat schijnt niet langer te kunnen.

Top kwaliteit

top ervaring

Zeer tevreden met alles.

Goede producten

Uitstekend aangeleverd en snel.

Wat een snelle service en heerlijk kaasjuwelen!!

Nadat wij in Heemstede een proefplakje hadden gehad hebben wij online die heerlijk boeren juweel besteld. Tijdens de kerstdagen ging dit het snelst van onze borrelplanken af. Echt ontzettend lekker!!

Beste kaas van Nederland

Wij bestellen nu al een paar jaar bij hoogendoorn kaas en we zijn nog nooit teleurgesteld altijd netjes vacuum ook op de markt word je goed geholpen.

Top kwaliteit en service

Heerlijke kaas met een top service

Kaas OK en goed verpakt. Bestelling vertraagd geleverd der DHL door kerstdrukte. Prima response op e-mails.

Lekkere kaas en bezorgd zoals beloofd.

Erg lekkere kaas. Vacuum verpakt en nog een extra kaaspapiertje erbij. Keurig bezorgd zoals beloofd. Kortom: helemaal niets op aan te merken. Ik ben blij!

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.