Weer heerlijk de kaas ontvangen.

De kaas weer goed ontvangen. Jammer dat post.nl er nu wat langer over doet om het te bezorgen Hartelijk bedankt verder

Een geweldige kaasboer.

Ik bestel via de site wordt allemaal goed verzorgd. Ik heb de 1 kilo juweel gewonnen geweldig want dat is een super kaas.

DEZE 1E BESTELLING IS PRIMA AFGEHANDELD.

Had nog nooit eerder kaas via internet gekocht. De verpakking van de verschillende kazen was uitstekend. De levering was mooi op tijd. Ik vind Hoogendoornkaas.nl een echte aanrader, vooral in de feestelijke decembermaand. Mijn dank aan deze firma voor de uitstekende verzorging van de bestelling. Ga zo voort! Ik kom beslist nog eens terug bij deze firma!

dfslkasesif

asfhas

Goeie service lekkere kaas

Normaal ga ik altijd naar de markt, maar nu een keer besteld werd snel en netjes verpakt geleverd, en kaas is altijd lekker

Alleen positieve ervaringen

Lekkere kaas, goed verpakt en snel geleverd. Kortom alleen positieve ervaringen.

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit!Aanrader.

Prima kaas

Op naar de volgende keer

Vers van het mes!

Ruime keus, alles heel vers, snelle en correcte levering.

Online bestellen gaat fantastisch,keurig verzorgd en snel in huis

Door onze verhuizing kunnen wij niet meer naar de markt. Maar dit een uitstekend alternatief.

Begint op een webshop van betere kwlaiteit te lijken

Inloggen met account nog steeds niet mogelijk ondanks herhaald bestellen. Goed overzicht aanbod en aflevering van product goed verzorgd.

Lekkere kazen en snelle levering

Lekkere kazen en snelle levering

Lekkere kaas!

Snelle bezorging en correcte communicatie. En niet vergeten: allerhande heerlijke kazen!

Lekker en snel geleverd.

Lekker en snel geleverd, voor een hele nette prijs.

Prima service en lekkere kaas

Online kaas besteld en keurig geleverd via post.nl. De kaas kwam als service met een extra stukje vers kaaspapier. De kaas zelf is erg lekker ( pittige 30+). Dikke prima dus.

Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs en snel geleverd

Normaal gesproken ga ik naar Hoogendoorn op de markt, maar ook op deze manier heeft Hoogendoorn mij blij verrast. Uitstekende service

De lekkerste kaas

De allerlekkerste kaas, normaliter haalde ik het op dinsdag op de markt maar helaas lukt dat niet meer i.v.m werk, ben heel blij dat ik nu kan bestellen

Verkopen tenminste ook kaasjes die minder bekend zijn.

goede kaas

hebben ze ook oude kaas in plakjes

Geweldig familiebedrijf, waar je als klant op kan vertrouwen.

Wij bestellen maandelijks diverse kaassoorten, maar ook een navulverpkking Completa. Dit wordt zonder problemen meegestuurd, terwijl de Completa achteraf betaald wordt. Geweldige service.

Heerlijke kaas, snel geleverd

De twee kazen waren heerlijk. De levering was heel snel. Ben zeer tevreden.

Super service, heerlijke kazen, zeer klantgericht.

Savoyards gerecht komt dik voor elkaar met snelle levering van Reblochon op de markt Schiebroek! À refaire oftewel, voor nou en nog eens.

Snel bezorgd en goed verpakt! Eventuele problemen worden snel Chapeaopgelost! Chapeau!

Snelle en zorgvuldige verzending.

Goed product, snelle en zorgvuldige verzending.

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.