Blijft top

Snel...netjes

Hoogste kwaliteit voor een eerlijke prijs

Ik ken geen kaasboer die zo'n goede kwaliteit kaas verkoopt voor een acceptabele prijs. Niet de goedkoopste, maar wel de beste.

Lekker en vlot.

De korstloze 40+ komijnekaas in de vorm van een blok ,goed vers en op de beloofde tijd ontvangen. Dat is na jaren eindelijk weer eens genieten van deze kaas.

Heerlijke kaas! Uitstekende bezorging!

Heerlijke kaas! Uitstekende bezorging!

Goede en nette service

De service en snelle reageren op vragen is goed. Ik vind alleen in mijn geval de omschrijving van de verschillende geiten kaas belegen biet helemaal kloppen. Het zou pittig moeten proeven, het is zeer zacht. Maar dat kan per keer anders zijn.

Kwaliteit

Goeie kwaliteit met smaak

Zie onder

Alleen de bezorg kosten maken het iets minder antrekkelijk.Kaas was prima

Heerlijke kaas familie

Onlinewinkel is prima, maar op de markt gebeurt het echte werk. Het

Beste kaaswinkel die ik ken.

Koop al jaren mijn kaas bij Hoogendoorn op de markt in Rotterdam. Aantal maanden geleden ontdekt dat ik ook online kaas kon bestellen bij ze. Dus al ik geen tijd (of zin) heb om naar de markt te gaan dan koop ik mijn kaas online. Krijg de zelfde kwaliteit. Top!!!

snelle levering van heerlijke kaas

snelle levering en echt heerlijke verschillende buitenlandse en binnenlandse kazen

Super Service en zeer lekkere Kaas perfect afgepakt

Super service en zeer lekkere kaas soorten en perfect verpakt

Heerlijk wonen hier aan zee, maar echt lekkere kaas komt toch uit het groene hart!

Nu voor de derde keer besteld; heerlijke kaas, goed verpakt en snel geleverd!

Prima kwalitiet en snelle levering

Heerlijke kaas en prima service en snelle levering

Uitstekende service en kwaliteit!

Goed assortiment, mooie kwaliteit en fijne bezorgmogelijkheden.

Niet overtuigend positief

Bijsmaak bij de overjarige komijnenkaas, de korstsmaak zit in de kaas

In een woord: Goed!

bestelling keurig in orde en goed verpakt. Kom zeker terug!

Al meer dan 12 jaar een winner voor ons

Heerlijke kaas, goede eieren en vriendelijk personeel. En nu ook nog een snelle en goede bezorging van deze producten.

Heerlijke kaas en prima service.

Door de corona mogen we nog steeds niet naar onze oude markt in Schiebroek. Gelukkig kan ik via de website gewoon ONZE kaas bestellen. Die wordt dan keurig gevameerd en verpakt thuis bezorgd.

Heerlijke kaas en snelle levering

Kende deze kaas al langer maar is niet overal verkrijgbaar. Heb de Zwitserse variant geprobeerd maar de Franse emmentaler is veel lekkerder.

Goeie kaas en dito service!

Ik maakte een vergissing bij het adresseren van wat smaakjes kaas voor mijn zus, stuurde een mail achter mijn bestelling aan en ziedaar: in korte tijd was alles in orde gebracht, snel en persoonlijk!!

Heerlijke kaas

Perfekt geleverd

Voor de 3e of 4e keer besteld maar de kwaliteit blijft goed!

Super goed

Geweldig het meedenken met de klant!

goed verzord en snel geleverd

voor herhaling vatbaar

het heeft even geduurd (schuld van de post) maar dan heb je ook wat. vriendelijke mensen, heerlijke kaas,, goed verpakt. tot de volgende keer.

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.