Hele lekkere kazen

Het enigste minpuntje is dat er beloofd wordt om de spaarzegels op te sturen en dat ze na 1 1/2 week nog niet ontvangen zijn. Beetje jammer

Prima weer

Zoals altijd eigenlijk, onze heerlijke kaas op een prima manier thuisbezorgd, dit keer zelfs een dag eerder dan verwacht.

Snel en netjes

Snelle levering. Goed verpakt. Lekkere kaas. Ga hier zeker weer bestellen. Extra verpakkingsvellen om kaas in te doen nadat uit vacuumverpakking komt.

Al jaren mijn kaas leverancier

Goed, kwaliteit, vakkundig en betrouwbaar.

Heerlijke kazen

Kunnen we niet naar een week markt dan bestellen wij online. S' avonds besteld ,de andere dag in huis .

Heerlijke kaas, altijd snel en netjes geleverd

Heerlijke kaas, altijd snel en netjes geleverd

overzichtelijke site, snelle levering per post.

heb van de laatste levering pas een soort geproefd. de pittige noord-hollandse is jammer genoeg niet zo pittig als gehoopt.

toppie

goede verpakking,snelle verzending,lekkere kaas!

Snelle service en keurig volgens afspraak geleverd!

Heerlijke kaas en snelle service/levering. Echt top!

Wij kochten online de oude kaas en de pesto kaas, beiden zijn een traktatie!

Overheerlijke kaas

Blijft altijd een plezier om bij Hoogendoorn kaas te kopen. Lekkere kaas en een gezellige bediening

Lekker

Lekker

Goede service, lekkere kaas, altijd vriendelijk en behulpzaam!

keurig verpakt op tijd binnen. Alleen jammer dat mijn zegels er niet bij zaten.Had ik wel vermeld.

verrukkelijk kaas!

heel fijn om een plek te hebben waar ze zoutarme kaas verkopen. daarnaast hebben ze nog meer smaakvolle kaas dat ook nog eens aan huis wordt bezorgd.

Snelle levering en super lekkere kaas

Heel veel lekkere kaassoorten

super lekkere kaas

duidelijke site, snelle levering, maar vooral super lekkere kaas

Heerlijke kaas perfect volgens afspraak

Wij hebben de overheerlijke Boeren Juweel besteld en die zijn keurig geseald bezorgd er volgens afspraak in mooie platte stukken

BOEREN JUWEEL is de heerlijkste Kerstkaas of Paaskaas

Vrienden en familie vinden de feestdagen maar zozo zonder deze overheerlijke BOEREN JUWEEL. Met deze kaas zijn de feestdagen pas echt compleet. Dit kan al jarenlang dankzij de vriendelijke en attente familie Hoogendoorn!

Heerlijke kaas

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Ik ben blij met de mensen van het kaasteam

Super makkelijk keurig verpakt, kaas wordt bewaard in de koelkast, extra papier wordt door ons niet gebruikt bij gebruik is de kaasstolp voldoende, voor allemaal een prettige jaarwisseling en hopelijk geen virus,.

Hele lekkere kaas vol van smaak

kaas is lekker zeer snelle levering uiters tevreden

prima kwaliteit snelle levering

jammer dat er niet gecommuniceerd wordt als er leveringsproblemen zijn

Buiten jullie schuld om waren de kartonnen schuitjes niet leverbaar. Zonder overleg hebben jullie besloten om dit te compenseren met een extra 15e kaasje. Op zich mooi dat er gecompenseerd wordt, maar misschien had ik wel willen proberen om het elders te bestellen. De bestelling werd na 5 dagen afgeleverd. Dit lag waarschijnlijk aan de kerstdrukte bij postnl. De Rotterdamse oude is overigens heerlijk!

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.