super lekkere kaas

heerlijke kazen besteld en een snelle levering

Super kwaliteit!!

Heerlijke kaas, romig van smaak.

super lekker

Goede kaas, snelle verzending

Geitenkaas was helemaal gesmolten

Geitenkaas gesmolten en niet meer eetbaar

Beste mevrouw Janneke, Wat ontzettend dat u deze ervaring met ons bedrijf heeft! Dit is niet ons streven en al helemaal niet de bedoeling!! Graag sturen wij u een nieuw overheerlijk geitenkaasje kosteloos naar u op. Onder de condities die u van ons mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak, en hopelijk kunt u snel genieten van het nieuwe geitenkaasje. Met vriendelijke groet, Het Hoogendoorn Kaas Team

Niets dan lof.

Fijne website, mooie en verse producten, goed verpakt en snelle verzending.

Het product is goed

Het product is goed

Geweldig goed

Mijn bestelling is goed en wel verpakt afgeleverd op ons adres.

Geweldige service en heerlijke kaas

Ook online werkt het prima

Kwaliteit voor een uitstekende prijs

Zoals altijd ben ik weer erg blij met de verse kaassoorten die ik besteld heb. Keurig verpakt en snel bezorgd. Zou mosterdkaas ook online besteld kunnen worden?

Fantastic cheese, great packing, quick delivery

The cheeses were excellent, especially the Leerdammer I got, everything was packed air-tight and securely so that nothing could spill, e.g. the mozzarella I also got, and I received it two days after ordering, in August. Overall recommend it, and will definitely order again especially because you don't really find this kind of cheese quality in supermarkets.

Heerlijke kaas

Heerlijke kaas en super dat ik als ik niet vrij ben om naar de markt te gaan het via internet kan bestellen.

borrelplank lekkers

De bestelde producten waren lekker en leuk voor op de borrelplank. de truffel gorgonzola mag wat verfijnder van smaak, De geitensmeerkaas was heerlijk ! de tapenade met sweetpepper lekker maar kan iets frisser. De peren vijgen confiture was heerlijk fris en subtiel. Ik miste wel op de verpakking de opsomming van ingrediënten en data van productie.

Heerlijke kaas, snel geleverd!

Al jaren ben ik verslaafd aan de geitensmeerkaas van Natuurhoeve. Mijn kaaswinkel heeft momenteel geen aanvoer, dus is bestellen bij Hoogendoorn gelukkig een optie!

Super goede spullen en service

Mij ervaring met hoogedoornkaas is super Heerlijk al die kazen kan het aanbevelen

De beste kaaskraam van de markt met een webshop; onze gebeden zijn verhoord

Zoek je het bewijs dat Onze Lieve Heer bestaat? Dat is bij deze aangetoond! Alleen al het bestaan van deze webshop toont aan dat er naar ons simpele zielen geluisterd wordt. De beste kaaskraam van de markt met een webshop, is wat je iedereen op de wereld toewenst, dan was er nooit meer oorlog. Diep dankbaar voor het feit dat het nu naar me toe komt. Reken me 5, 10, 20, 30 euro verzendkosten en ik betaal het, het kan eindelijk! Als ik dan toch ergens kritisch over moet zijn, dan is het het feit dat dat nu pas (anno 2021) pas bestaat. Maar waar hebben we het over! Het bestaat! Meer kaas bezorgd tot aan de voordeur! Zegt het voort!

Heerlijk en smakvolle kaas

Genieten van wat eerst een onbekende kaas was, maar nu niet meer weg te denken is.

kwaliteit, prijs en bezorging, niets op aan te merken

zie mijn omschrijving

zeer goed

kaas perfect verpakt. Snel bezorgd. en je kunt van sommige kazen ook platte stukken krijgen

Snelle levering, netjes verpakt.

Wat belooft werd word waargemaakt

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Snelle levering en prima kwaliteit

Uitstekende kwaliteit.

Ik heb zoutloze kaas besteld, en die is heerlijk van smaak, je proeft echt kaas. Kwam ook keurig verpakt aan.

Wat ik vraag is prima de luxe

Ik kom ook al jaren op de markt Maar ik vind het heel fijn als het mij niet lukt naar de markt te gaan dat ik het online kan doen.

Heerlijke en grote diversiteit aan kaas tegen normale prijs.

Gezellige en aardige medewerkers op de marktkraam waar ik altijd met veel plezier de lekkerste soorten kaas haal. Mijn grootste favoriete kaas is de helaas maar 2 x per jaar te verkrijgen en dat is de boeren Juweel. Voor mij letterlijk en figuurlijk een juweeltje op de tong qua smaak!

Over Hoogendoornkaas.nl

Hoogendoorn Kaas is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop van kaas. Ouders en kinderen Hoogendoorn staan aan het hoofd van het goedlopende familiebedrijf. Allen zijn kaasverkopers in hart en nieren. Zes dagen in de week staan wij op markten in de wijde omtrek en ook online mogen wij onze klanten voorzien van de beste en lekkerste kaas. In ons met zorg samengestelde assortiment vindt u zowel Nederlandse als buitenlandse kazen van hoogwaardige kwaliteit.