Onterechte factuur ontvangen

Diverse containers gehad, Alles netjes bijgehouden. Factuur te veel gehad. Nooit geen zaken meer!! Er zijn betere en goedkopere aanbieders

Flexibel en snel

Afgelopen periode meermaals een container moeten huren ivm sloopwerkzaamheden. Zeer vriendelijk aan de telefoon, snel en flexibel: aanrader!

Goede service en komen keer op keer hun afspraken na

Tijdens de verbouwing van een aantal kantoren samengewerkt met Euromilieu. Ze schakelen snel wanneer de planning wordt aangepast. Verder staan ze altijd op de afgesproken tijd op locatie.

Keurig en correct.

Had een grofvuil container nodig en had nog een aantal vragen. Ik ben 3 maal zeer vriendelijk te woord gestaan en heb duidelijk antwoord gekregen op al mijn vragen. Ook de chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn ook echt de goedkoopste. Alle prijzen zijn inclusief. Top!

Snelle service, nette prijzen

Altijd vriendelijk te woord gestaan, nette prijzen. Snelle service.

Top bedrijf!

Container besteld via de website en de andere dag in huis en ook weer netjes opgehaald snelle en goede service zeker een aanrader.

Flexibel, snel en zeer hulpvaardig

We hadden snel een container nodig. Gelukkig lukt dit ook. Heel hulpvaardig personeel. Zowel degene die we aan de telefoon hadden als de chauffeur

Gewoon goed

Grondcontainer gehuurd. Volgens afspraak gebracht, goed geplaatst en op tijd weer opgehaald. Vriendelijke chauffeur en dame aan de telefoon. Niks op aan te merken.

Vlotte service, ophalen en brengen prima geregeld

Top bedrijf

Snelle goeie service, zefs in de vacantieperiode!

Snelle goeie service, zefs in de vacantieperiode!

helemaal niks op aan te merken

afspraken makkelijk en duidelijk, komen die ook na!..

Keurig netjes geregeld!!

Goed geregeld! Top!!

Top service een bedrijf waar je afspraken mee kunt maken

Geen gezeur, wordt geregeld

Ze zijn bijzonder vriendelijk, behulpzaam.

Bij het telefonisch contact omdat we wat vraagjes hadden waren ze bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ook het brengen en ophalen van de puincontainer verliep vlekkeloos. N topbedrijf 👍

Vriendelijke chauffeur Container goed geplaatst en zelfs op zaterdag op gehaald

Vriendelijke chauffeur Container goed geplaatst en zelfs op zaterdag op gehaald

Snel, vriendelijk en goedkoop

We werden vriendelijk geholpen en de container werd de dag erop bezorgd. Verlengen was ook geen probleem en de chauffeur belde een half uurtje voor hij er was. Perfecte service.

Al meerdere keren gebruik gemaakt van dit bedrijf. Vriendelijke mensen, snel geregeld en ook nog eens de goedkoopste hier in de regio.

Perfecte service

Ik had snel een container nodig. Mail savonds laat en volgende morgen stond hij is er al. ophalen hetzelfde

Alles snel geregeld

Goed geregeld komen afspraken na

Alles goed en snel geregeld

Een zeer vriendelijke dame aan de lijn die alles netjes regelde

Prima geregeld

Alles precies volgens afspraak vriendelijk personeel.

Gewoon goed

Goed geholpen door de dame aan de telefoon, geleverd en opgehaald volgens afspraak. Niks op aan te merken

Precies volgends afspraak, goede prijzen en snel kunnen schakelen! Totaal niks op aan te merken. Vrolijk personeel op de vrachtwagen en de telefoniste heeft een prettige stem en was erg behulpzaam! Gewoonweg een goed bedrijf!

Loopt alle keren perfect