Prettig en hulpzaam bedrijf

Al eerder gebruik gemaakt van de diensten van Euromilieu en dat met volle tevredenheid. Wordt altijd netjes en vrolijk te woord gestaan aan de telefoon en de plaatsing van de container werd vlotjes en professioneel gedaan.

Netjes en prima afspraken na gekomen

Netjes en prima afspraken na gekomen.

Snel en perfect geleverd

Container besteld voor vroeg in de morgen. Kreeg een telefoontje dat het vanwege de drukte niet heel vroeg werd, maar pas rond tien uur. Kom ik de volgende dag op locatie om acht uur, staat de container er al. Geweldig.

Alleen maar positieve ervaring.

Nette en correcte bezorging en ook weer netjes opgehaald, niets op aan te merken.

Snel, vriendelijk, goedkoop

Diervriendelijk door iedereen te woord gestaan en geholpen. Snelle levering van container. TOPWERK

Goed geregeld

Prijs is goed. Container bestellen en weer op laten halen gaat allemaal makkelijk via de website. Keurig op tijd volgens afspraak geleverd.

Firma, containers, prijzen enz prima in orde,

Al vaker containers besteld, prijs enz. dik in orde, maar de laatste chauffeur mag direct zijn ontslag hebben. hij kon de container niet met de opening in de juiste richting krijgen ( moest ie even omdraaien aan einde straat) hoop gezeik dat het allemaal niet kon waar ik wilde. Maar laat ik nu nog foto;s hebben dat daar vorig jaar ook exact op die plek containers hebben gestaan van hun. Koste ons zo dubbele tijd om alles ingeladen te krijgen.. De man is dus totaal niet bekwaam voor zijn werk...

Mooi in prijsklasse en volgens afspraak geleverd en opgehaald

Zeggen wat zij doen en doen wat zij zeggen. Prima bedrijf.

Snel en makkelijk geregeld via internet

Afspraak over leveren en ophalen snel gemaakt en nagekomen alles goed geregeld

Goede en snelle levering

Makkelijk via internet te bestellen en te laten ophalen van de container

Top service een bedrijf waar je afspraken mee kunt maken

Dit bedrijf maakt afspraken die ook nageleefd worden. goede service, vriendelijk personeel, behulpzaam. Bellen en het wordt geregeld, ik heb een viertal containers besteld, als ik belde en vroeg of het mogelijk was om de andere dag een container te plaatsen, werd dit ook geregeld. Top service, kan het een ieder aanraden

Pluspunten

Zeer vriendelijke dame aan de telefoon die erg haar best deed. Marsha is haar naam.

Het zou fijn zijn als het tijdstip van plaatsen container iets nauwkeuriger aangegeven kon worden. Tussen 12 en 16 uur is wel erg ruim genomen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

houden zich aan de afspraak

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Komen afspraken netjes na

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

-alles volgens afspraak -goed bereikbaar voor vragen -prima communicatie met medewerkers

-webshop functioneert niet correct, o.a. datum invoer ophalen

• Betrouwbaarheid

Werken met goed materiaal. Het materiaal waar mee gewerkt werd was niet in orde. Bij het brengen en bij het ophalen was er een olielekkage aan de apparatuur. Daar waren wij dus helemaal niet blij mee op onze oprit

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Makkelijk en snel geregeld

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima communicatie over de levering. Heel netjes een telefoontje bij plaatsing