Fijne snelle service

Altijd goede ervaringen met horseflex gehad. Fijne producten die ook echt doen waarvoor ze verkocht worden. Goede, snelle bezorging en afhandeling.

Goede producten voor mijn paardenkind

Ik merk dat mijn shet veel minder problemen ervaart met de producten van horseflex

Er was een verkeerd product geleverd, gebeld en binnen twee dagen had ik het goede product in huis met een retour sticker. Echt super snel!

Goed product en snelle levering

Ruim assortiment en snelle levering

Immer wieder

Sehr schnelle Lieferung das Produkt hat meinen Ponny sehr geholfen so das es wieder gesund ist Danke LG Familie Potschka

Immer schnell und beste Qualität

Lieferung aus Holland manchmal schneller als innerdeutsch und interessantes Rabatt System.

Ok

Produse bune. Comanda executata bine.

• Ne-ai recomanda? Yes

Goede producten, en prima webshop

Webshop is goed werkend en duidelijk met informatie. De natuurlijke producten werken ook prima voor mijn hond! De informatie daarover is ook goed te vinden!

Prompte Bearbeitung

Schnelle Reaktion als es zu Problemen mit dem Zustelldienst kam. Sehr netter Kontakt!

Super goed werkende supplementen

Ik geef mijn pony en paard beide al een tijdje de Supplementen van horseflex en wat ben ik daar enthousiast over. De knoflook voor de zomereczeem van mijn pony. Hij heeft aanzienlijk minder kriebels. Mijn paard heeft een peesblessure gehad en hierdoor geef ik hem de jiontpower voor extra ondersteuning. Omdat hij door de peesblessure ook vochtophoping heeft gekregen ben ik hem de korenbloem of kleefkruid gaan geven en wauw dat is echt een wereld van verschil. Het vocht is tot de 3/4 verminderd. Beide krijgen de brandnetel voor een extra vitamines en zuivering.

Merkte binnen 1 week al verschil

Ik gebruik de muscle power sinds een week of 5.ik merkte na 1 week eigenlijk al verandering. Nu 5 weken verder zie ik mijn paard gewoon veranderen en gespierder worden. Hij heeft ook veel minder spierpijn en kan het werk beter aan. En helemaal top dat het nu brokjes zijn ipv poeder dat voert makkelijker.

Fantastische producten

Altijd goede producten en duidelijke omschrijving van hoe te voeren.

snelle verwerking van mijn bestelling

snelle verwerking van mijn bestelling

Snelle levering, netjes verpakt zonder plastic

Bestel altijd grotere hoeveelheden, fijn dat er dan wat korting wordt gegeven.

Top product

Perfect ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

mastteur va bien avec les produit

horsefleex tres bonnes entreprise pour les chiens et chevaux

Vlotte levering, goed product!

Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Aanrader ook voor honden eigenaren

Voor mijn hond het een en ander besteld Snelle service, goede kwaliteit Fijn aanbod

Goede producten

Mijn paard doet het heel goed op jullie producten daarom koop ik ze aleen maar bij jullie

Guter Shop

Schnelle Lieferung, gutes Preis-Leistungsverhältnis.

Extra

Excellent site, beaucoup de choix, prix hyper abordable, frais de port raisonnable, délai de livraison au top. Rien à redire

Snelle service!

Erg tevreden, snelle service en fijne producten

Wird gern von den Ponies gefressen

Meine beiden bekommen täglich zum Frühstück einen Messbecher voll unter das Futter gemischt. Der Eimer wir bis auf den letzen Krümel geleert. Ich bin auch der Meinung, das es bei regelmäßiger Fütterung den Juckreiz sehr reduziert. Die Mähne ist noch vorhanden und auch die Schweifrübe sieht wesentlich besser aus als im letzen Jahr. Da müsse ich beides noch zusätzlich einschmieren . Hab schon nachbestellt und werde es bis in den Herbst hinein weiter verabreichen.

Penningweg 32

4879AG Etten-Leur

076-5620761

Over Horseflex

HorseFlex staat voor natuurlijke, eerlijke en pure producten waarbij onze supplementen geïnspireerd zijn op de heilzame werking van de natuur. Zo bestaat het HorseFlex assortiment uit een ruime keus aan producten waarmee de gezondheid van het paard op een natuurlijke wijze ondersteund kan worden. We gebruiken uitsluitend ingrediënten van een hoogwaardige humane kwaliteit zonder de toevoeging van suikers, kleur-, geur- en/of smaakstoffen. Vrijwel alle grondstoffen zijn afkomstig uit Europa met een minimale impact op het milieu. Alle producten worden geproduceerd in Nederland vanuit onze eigen productie en inpakafdeling. Alle HorseFlex producten worden met veel zorg ontwikkeld, geïnspireerd op de heilzame werking van de natuur. Zo wordt er alleen gebruik gemaakt van kwalitatief hoogwaardige en natuurlijke vitaminen, mineralen, kruiden, en andere gezondheid bevorderende ingrediënten. Bij HorseFlex zoeken we graag naar de best mogelijke natuurlijke ondersteuning en oplossing voor paarden om gezond en fit te zijn én blijven. In de wereld van paardensupplementen is het steeds lastiger te begrijpen wat nu echt goed is of wanneer iets eigenlijk een valse belofte is. Bij HorseFlex houden we het graag eerlijk en simpel. Zo vind je bij ons geen verstopte of moeilijk uit te spreken ingrediënten die niets bijdragen aan het product, geen vulstoffen of toegevoegde suikers, chemicaliën, kleur, geur¬ en smaakstoffen. Ons assortiment bestaat hierdoor uit duidelijke en eerlijke producten die echt doen wat ze beloven! In ons uitgebreide assortiment is er voor elke discipline, levensfase of specifieke behoefte van het paard een passende ondersteuning te vinden. Met verschillende losse kruiden, oliën of kruiden- en mineralenmixen van de beste natuurlijke kwaliteit. Het HorseFlex assortiment is zorgvuldig samengesteld in samenwerking met verschillende dierenartsen, farmaceutisch experts en specialisten in het vakgebied.