Super snel binnen fijne producten

UItstekend

Prima verpakt, op tijd bezorgd. Goede prijs voor Psylium.

Snelle service goed product

Goede omschrijving van het product. Goede kwaliteit en snelle service

Hele duidelijke website, alles in goed omschreven. De supplementen zijn snel in huis en je krijgt altijd genoeg schepjes meegestuurd.

Goeie prijs/kwaliteit verhouding, zeer snel geleverd.

Bestel al jaren bij horseflex. Altijd snelle levering en goed spul. Niet altijd heel goedkoop zodat ik wat gerichter moet kiezen. Maar wel kwaliteit

Top!!

Via mail uitleg gevraagd omtrent situatie van mijn paard. Ik heb hier heel snel antwoord op gekregen met prima advies.

Schnelle und unkomplizierte Lieferung

Die Ware kam innerhalb von zwei Tagen. Schnell und unkompliziert :)

Goede producten voor een goede prijs

Goede producten voor een goede prijs de levering is ook prima

Ik heb de horseflex die ik besteld heb, nog niet ontvangen!

Kan u zien waar de joint power beland is? Mijn paard heeft het wel hard nodig.. Voorheen is het verzenden naar mij altijd goed gegaan hoor! Met vriendelijke groet, Carin Houthuijsen

Een heel ruim assortiment met supplementen!

Super blij om te kunnen kiezen uit zo'n ruim assortiment supplementen! Ze werken super goed en, er zitten geen overbodige ingrediënten in de supplementen. Heel blij mee!

Goed!!

Snelle levering, goede producten!

Snelle levering van geweldige producten

De producten lijken heel zuiver te zijn en helpen mijn 2=3 zeer verschillende paarden met hun problemen: ouderdom, zenuwachtigheid en hoefbevangenheid.

Prima, net product, snel geleverd.

Makkelijk te vinden product op het internet. Uitgebreide omschrijving, ik mistte alleen bijvoorbeeld hoeveel magnesium er in één portie gaat. Het was wellicht ook handiger geweest als één dosering een afgestreken schepje was, 2/3 schepje is niet zo nauwkeurig.

Hoi Esther, bedankt voor je beoordeling! Bij vragen mag je ons altijd telefonisch en/of per email benaderen dan beantwoorden we graag alle vragen. Doordat we heel veel verschillende producten in ons assortiment hebben, is het niet ecologisch verantwoord voor elk product een aparte maatlepel in te slaan. Ook hanteren we 2 verschillende doseringen wat het uitdagend maakt qua maatlepels. Het maakt verder niet heel veel uit of je een gram meer of minder geeft per dag van het product. Het kan nooit kwaad om iets meer of minder te geven per dag:-) Groetjes, HorseFlex

Snelle en goede service

Goed advies en snelle reactie, ook is de bestelling snel binnen! Goede producten

super goede service

steeds kwalitatieve producten en een super snelle levering. Ook wanneer je vragen hebt, worden deze super snel en deskundig beantwoordt.

Gat in zak

In een van de zakken zat een gaatje, waardoor ik 60 gram van het product verloren ben.

Duidelijke website, goed verpakt, snel

Overzichtelijke website, snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Zoals het hoort

Snel besteld, snel ontvangen.

Super fijn bedrijf, snelle levering.

Altijd tevreden

Fantastische service zelfs levering in buitenland

In 2 weken merk je het verschil. Hond is weer blij loopt goed en er is duidelijk een groot verschil

Bestelling werd vlot geleverd

Je krijgt altijd antwoord op u vragen en bestelling komt altijd vlug toe.

Over Horseflex

HorseFlex is al 15 jaar gespecialiseerd in het ontwikkelen van voedingssupplementen voor paarden met inmiddels een uitgebreide keuze aan diverse betaalbare producten voor paarden én honden. Met HorseFlex kies je voor een merk dat de nummer 1 is als het gaat om 100% natuurlijke en betaalbare supplementen van de hoogste kwaliteit!