Super schnelle Lieferung und beste Qualität

bereits das 3. Mal bestellt und jedes Mal ist die Lieferung innerhalb 2 Tagen da. Sehr gute Qualität, Pferd frisst bisher alle Produkte ohne Anstand

De service is super en wat ik ook top vind is dat je er nog een leuk informatief krantje/boekje erbij krijgt. Ook de informatie op de website is super duidelijk.

Mooie producten

Mooie producten en snelle verzending

TOP!

Levering netjes en snel afgehandeld.

Snel.en duidelijk

Duidelijke site ,snel geleverd goede kwaliteit/prijsverhouding

Super snelle levering.

Super service en snelle levering

Site is overzichtelijk, goede beschrijvingen van de producten, makkelijk bestellen en snelle levering

Uitstekend!

Besteld en super snel in huis! Echt super!

Sehr schnelle und komplette Lieferung

Ich bin sehr zufrieden mit dieser Lieferung, sie wurde sehr schnell und komplett geliefert, werde wieder bestellen

Zeer aangenaam

Bestellen ging vlot. Voldoende info over welk product geschikt was voor welk probleem.Zeer transparante, duidelijke website. Doe zo verder!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gut

Alles gut

Makkelijk te bestellen en snelle verzending

Niets op aan te merken. Duidelijke site, heldere informatie en snelle verzending.

Praktisch om te bestellen, levertijden zijn ok. Enige opmerking, verschillende producten worden soms aangeraden voor dezelfde kwalen. Daarom soms moeilijk te bepalen wat te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Keurig

Ik had met Koninginnedag een bestelling gedaan met de korting die toen gold, echter liep de betalingssite vast. Een dag erna contact gehad via messenger en mocht ik alsnog de producten met de korting bestellen. Top service!

Op tijd geleverd, snel en goed product

Via via hoorde ik van dit supplement. Het bevalt ons goed. Snelle levering mooie prijs.

Super, mooie service.

Besteld en snel ontvangen. Nette producten, goede kwaliteit.

Supersnel geleverd

Makkelijk bestellen en snelle afhandeling

Altijd snelle en goede service en niet vergeten top producten.

Bestel regelmatig en service is altijd top.

Goed en snel

Goede service Snel en makkelijk besteld

Fijne supplementen

Snel bezorgd en goede producten

Donderdag besteld en vrijdag in huis! Paard is zienderogen opgeknapt van de producten van Horseflex!

goede kwaliteit, snelle levering, overzichtelijke website

De producten van Horseflex zijn van topkwaliteit, en nog mooi geprijsd ook! Het is makkelijk bestellen en heel snel geleverd.

Goed!

Snelle levering en goede kwaliteit supplementen.

ik ben tevreden

zie boven

Over Horseflex

HorseFlex is al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het ontwikkelen van voedingssupplementen voor paarden met inmiddels een uitgebreide keuze aan diverse betaalbare producten voor paarden én honden. Met HorseFlex kies je voor een merk dat de nummer 1 is als het gaat om 100% natuurlijke en betaalbare supplementen van de hoogste kwaliteit!