Top kwaliteit producten

Top kwaliteit producten aan een erg mooie prijs, snelle verzending! Mijn pony is heel tevreden van de producten zoals vitamine E, daar loopt ze super door!

Snelle levering en betaalbare prijzen

Hele fijne natuurlijk producten, snelle levering en wat ook heel fijn is, dat ze navul verpakkingen hebben zodat je niet iedere keer een nieuwe pot hoeft te bestellen.

Super levering

Snelle levering, navulling verkrijgbaar vind ik echt top! Producten worden makkelijk gegeten

Super producten, snelle levering, top service

Meerdere malen al verschillende producten besteld en ben blij met de resultaten bij de paarden. Snelle levering, top service, goed uitgebreid assortiment. Veel mensen in mijn kring kennen horseflex niet, maar daar beveel ik jullie van harte bij aan.

Altijd snel geleverd en contact via de mail word ook altijd snel en netjes beantwoord

Prima verzorgd en geweldig product

Goede website, makkelijk bestellen en snel verzonden door Horseflex, alleen de verzending door PostNl loopt vaak vertraging op , niet de schuld van Horseflex ,maar door PostNl die vaak bezorgd wanneer het hun uitkomt

Prima service, duidelijke website

Snelle levering ,zoals verwacht.

Snelle levering , prima

Voor horseflex een pluim voor Post. Nl een blaam.: niet aangebeld bij ons thuis, niet bij de buren, niets getekend en pakket aan de voordeur gezet.

Vriendelijk, duidelijk en snel

Snelle en duidelijke reactie op email Super vriendelijk En snelle verzending.

super

snel bezorgd, top spul voor mijn hondjes

Echt een aanrader voor iedereen die het beste wilt voor zijn paard!

Mijn paard is al bijna 25 jaar. Al op zijn 16 had hij allerlei klachten zoals artrose,peesblessures enz. Ik heb hem daarom al jaren op horseflex glucosamine-msm staan en de laatse paar jaar geeft ik daar duivelsklauw bij. In de winter krijgt hij curcuma voor een betere weerstand maar ook de mok verminderd hierdoor! (of word voorkomen) Voor de glucosamine ook wel eens een ander merk geprobeerd maar merkte duidelijk verschil! dus voor ons niets anders dan horseflex. De halve stal maakt nu gebruik van horseflex dat wilt toch wel wat zeggen! Zelf koop ik altijd de grootste verpakkingen zodat ik het maximale voordeel heb de uiteindelijke maandkosten zijn op die manier relatief goedkoop en je betaald ook geen verzendkosten! Ik zou iedereen horseflex willen aanraden die het beste wilt voor zijn paard.

Snel, betrouwbaar, goede verpakking

Snel, betrouwbaar, goede verpakking

uitstekend!

Vlotte levering naar België. vandaag betaald en morgen geleverd. 👍topproducten ook

Ben super tevreden met de producten van horseflex

Heb ervaring met de vitamine e de curcumix gebruik de magnesuim en msn en vind het goede producten die goed werken net als het product magnesuim relax combi dat maakt mijn paardje veel minder sensibel zowel met rijden als op de trailer een veel fijner paardje

Top Producten, service en levering

Nu voor de 3e keer de Curcumix Souplesse besteld. De levering was weer heel vlot zelfs met de feestdagen hadden we het zo in huis. De producten zijn top mijn paard doet het super op deze mix en heel fijn ook dat het 100% natuur;ijk allemaal is! Ik blijf het bestellen!

Geen synthetische troep, gewoon puur natuur!

Mooie natuurlijke producten, fijne en duidelijke uitleg over de producten en snelle levering. Gewoon top!

Alles oke!

Volgende graag wel mijn naam op het etiket,

Ik heb voor mijn paard curcumix besteld. Ze krijgt dit nu nog maar 1 week en voel al enorm verschil. Ook de levering verliep vlekkeloos een supersnel. Bedankt

Ik ben SUPER TEVREDEN

Voor mijn pony,heb ik het groenlipmossel Supplement besteld en hij eet het zowaar op! Het zal zijn werk nog moeten gaan doen,maar ik heb er alle vertrouwen in,verder heb ik advies gevraagd voor mijn paard, wat ik haar het beste kon geven en ook daar kreeg ik heel snel een antwoord op, bestelling is onderweg. Snelle verzending,prettig contact , lage prijzen,supplement op maat,gratis verzenden,snelle reaktie op andere vragen......Ik ben vaste klant geworden, TOP

uitmuntende kwaliteit en vlotte levering

Beste, ik heb het product besteld als voedingsuplement voor mijn reisduiven en ben daar zeer tevreden over. indien U nog producten ter beschikking hebt voor de duivenverzorging of die ervoor geschikt zijn zou ik dat graag van U vernemen , MVG,luc

gisteren besteld vandaag reeds geleverd

ik had Vit E nodig zonder toevoeging van andere suplementen en dat vond ik bij Horseflex...puur natuurlijk. Ik bestelde net voor 15u (tussen Kerst en Nieuw) en de dag erna werd het produkt geleverd en kon ik mijn merrie de vit E reeds toedienen.

Snelle levering, super service!

Had mijn bestelling snel binnen, ondanks de feestdagen/weekend. Handige maatschepje erbij. Goede service!

Super fijn assortiment

Voor mijn paarf met artrose bestel ik altijd duivelsklauw en glucosamine. Wat ik heel fijn vind is dat tin een navulverpakking zit.

Over Horseflex

HorseFlex is al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het ontwikkelen van voedingssupplementen voor paarden met inmiddels een uitgebreide keuze aan diverse betaalbare producten voor paarden én honden. Met HorseFlex kies je voor een merk dat de nummer 1 is als het gaat om 100% natuurlijke en betaalbare supplementen van de hoogste kwaliteit!