Goede producten, en goede service

Super webshop!

Top producten, betaalbaar en zonder onnodige toevoegingen! Snel en netjes verzonden. Kortom een super fijne webshop!

Prima producten

Goede producten en een prima en snelle bezorging

Ik maak al lang gebruik van de producten van Horseflex naar volle tevredenheid. En ik raad de producten van Horseflex ook aan aan mijn klanten.

Jammer

Ik heb een navulling besteld maar de postbode heeft dit pakketje in mijn brievenbus gepropt met het resultaat dat ik het pakketje er bijna niet uit kreeg. Uiteindelijk eruit gekregen maar met gaten in de zakjes van de navulling door de bijgevoegde lepeltjes . Horse flex kan hier niks aan doen maar wel zeer vervelend

Beste Jeanet, Wat vervelend om te horen dat dit is voorgevallen, in dit soort gevallen kun je het beste even via ons email adres contact zoeken, dat gaat wat handiger dan via dit platform. We hebben inmiddels een klacht ingediend bij PostNL en we zouden u willen aanraden dit ook te doen. Op deze manier krijgt de bezorger een reprimande en zal hij dit de volgende keer niet weer doen hopen we. Mochten we nog iets kunnen betekenen voor u, laat ons dit dan aub weten via info@horseflex.nl

Deskundig en snelle levering

Kan niet beter

Prima kennismaking

Op advies een 1e bestelling geplaatst; snelle en correcte levering!

Goede kwaliteit

Zeer snel en correct

hoge kwaliteit, super service en snelle levering

Onze ene pony had wat meer energie nodig en de andere wat minder ;-). Na overleg per email een duidelijk voorstel gekregen welke supplementen voor welke pony best zouden werken en ook waarom (wat ik heel belangrijk vind om te weten). ondertussen geven we reeds een 3-tal maanden aan beiden de supplementen. De resultaten zijn echt super: onze stresskip is veel relaxter en meer gefocust op de amazone en de meer tragere pony heeft veel meer energie en loopt met gemak twee proeven waarbij vroeger de tweede proef altijd veel minder in energie was. Wij zijn dus super tevreden vooral over de werking van de supplementen, maar zeker ook over de service. Dat de levering dan ook nog snel is, maakt het helemaal compleet!

Goede prijs/kwaliteit en razendsnelle levering

Ik gebruik al langere tijd supplementen van verschillende merken, maar ik ben inmiddels zo goed als helemaal over naar alles van Horseflex. Goede kwaliteit en geen suikers! Daarnaast razendsnel geleverd. De mogelijkheid om navullingen te bestellen vind ik echt top. Ik kwam om in de plastic potten. Die kan ik nu mooi hergebruiken ipv steeds weggooien. Door het meegeleverde schepje en etiket kan je elke pot prima gebruiken en weet je precies welk product erin zit. Wel zo milieuvriendelijk ook!

Flexibel goede prijs kwaliteit verhouding

Voldoet aan de verwachtingen. Bestelling snel en goed verpakt in huis

Snelle levering, goede producten

Je krijgt steeds goed advies. De levering is soms al de dag nadien. Ze gebruiken fijne, goede en eerlijke producten die ook echt werken! Ik raad ze in onze cavalierclub aan iedereen aan! Misschien nog 1 tip: een systeem waar je punten kunt sparen voor korting. Niet iedereen bestelt telkens voor een groot bedrag.

Transparante producten supersnelle verzending

Heldere duidelijke omschrijving van het product en een zeer snelle levering. We bestellen graag nog eens bij Horseflex

erg tevreden

snelle bezorging

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit met bovendien een snelle en gratis levering.

Betrouwbare webshop

Betrouwbaar kopen bij Horseflex. Leveren op tijd, communiceren correct en vlot. Producten zijn goed, al zijn sommige producten wel erg duur.

Snelle levering goede producten

Producten worden snel geleverd. Contact met de klanten service over advies gaat ook heel snel.

Mijn hond Ziggy is helemaal opgeknapt door jullie probiotica biergist, zolang heeft hij last gehad van buikpijn en diarree. Elke keer als het over was begon het weer. Na een antibiotica kuur van de dierenarts ging het eerst beter maar dat was van korte duur. Van kleins af aan( hij is nu 9) heeft hij al gevoelige darmen gehad maar het laatste jaar at ook slecht terwijl hij een Mastiff is en die houden van eten.Nu is zijn ontlasting vast en regelmatig. Hij is weer vrolijk en speelt met zijn bal. Dank jullie wel dat jullie mijn beste vriend zo op hebben weten te knappen.

Snel geleverd.

Ik heb hier twee potten met supplementen voor mijn paard gekocht. De potten waren goed beschermd bij transport en ook zaten er voor elke pot een schepje bij! Al met al een super site! Ik zal hier zeker weer bestellen.

Zeer te vrede

Vitamine E werkt prima mijn paard word al soepeler. Nu potje muscle power silicium magnesium En vitamine e besteld. Snelle levering.

Hele fijne ervaring en producten.

Hele fijne ervaring mee. Levert snel en goed. De producten zijn top!

Goede service, prima prijs kwaliteit

Ik zou het iedereen aanraden!!

Fantastico

Altijd snelle levering van goede producten tegen Een goede prijs. Wat wil je nog meer.

Over Horseflex

HorseFlex is al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het ontwikkelen van voedingssupplementen voor paarden met inmiddels een uitgebreide keuze aan diverse betaalbare producten voor paarden én honden. Met HorseFlex kies je voor een merk dat de nummer 1 is als het gaat om 100% natuurlijke en betaalbare supplementen van de hoogste kwaliteit!