snelle levering goede kwaliteit

Snelke levering, goede omschrijving bij het product.

Snelle en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed.

Korte levertijd.

Geweldige Producten

Ik koop op horseflex steeds mijn producten en ben nog altijd tevreden over de goede kwaliteit en de snelle leveringen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede en snelle levering

Alles zoals afgesproken

Heel fijn product paard reageerd er goed op

Goede resultaten

Fijne producten en duidelijke site.

Mooie natuurlijke producten waar ik de indruk van krijg dat ze ook echt werken. Het enige puntje vind ik dat het fijn is als je een email van orderbevestiging krijgt. Die kreeg ik nu niet waardoor ik twijfelde of mijn bestelling wel binnen was gekomen.

Super Service

Günstiges Produkt in guter Qualität und super schneller Versand

Goede supplementen die ook echt werken!

Ik ben heel er bij met de supplementen van horseflex! Snelle levering en netjes verpakt!

Fijne website, goede producten en snelle levering.

Prima bedrijf gericht op goede supplementen. Netjes alles vermeld via de website en duidelijke taal. Gewoon fijn!

Snelle levering, duidelijke website. Super tevreden

Ik had groenlipmossel voor onze paarden besteld, de volgende dag was het er al, super!

Snelle levering en product wordt goed gegeten.

Gebruik de producten nog kort maar zie nou al verbetering bij mijn pony met hoefbevangen.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Makkelijke webshop, product netjes en veilig verzonden. Snel geleverd.

Vlotte verzending.

Super resultaat

Hele non aggressieve behandeling tegen mok. Goed inmasseren, na een paar dagen scrub je de mokbergjes als het ware weg zonder wondjes te veroorzaken. Mochten deze er wel zijn, werkt de olie anti bacterieel. Geen zweren of ontstekinkjes. Let op, het gaat beetje bij beetje weg dus geduld is een schone zaak. Er is niets nieuws bij gekomen, want het stoot het ongedierte af. Heel fijn product en ruikt ook lekker.

Goede prijs voor goede kwaliteit.

Je betaalt een lage prijs voor goede kwaliteit. De levering is heel snel en de verzendkosten zijn gratis.

Ik heb Flex Rex besteld voor mijn hond die artrose in beide voorpootjes heeft, hij krijgt het nu sinds een week. Ik weet niet of de duivelsklauw al werking laat zien omdat hij sinds 5 dagen ook op andere pijnstilling, Onsior, zit. Hij kon vorige week vrijdag nl helemaal niet meer lopen, zat in een buggy om uit te laten. Sinds de overstap op onsior loopt hij wel beter, geef de duivelsklauw wel verder in de hoop dat de combinatie van zijn medicatie hem nog een lange tijd zal geven.

Snelle levering en effectieve producten!

Voor het eerst Joinpower besteld en kamille. Wordt makkelijk gegeten en kan na 5 dagen al zeggen dat de Kamille zijn werk doet. Voor Joinpower is het nog te vroeg om resultaat te kunnen merken.

Top Preis-Leistung

Die Lieferung geht wirklich schnell. Die Produkte sind rein und ohne unnötige Füllstoffe. Toll, dass man Nachfüllpacks kaufen kann.

Schnelle Lieferung, gutes Produkt

Pferd nimmt das Zusatzfutter gut an. Lieferung kam sehr schnell bei uns an.

Snel en helemaal correct

Jullie doen wat je belooft ! Snelle levering, goed product, keurig verpakt. Ben dik tevreden

Uitstekend!

Als ik iets bestel is het er de volgende dag al en is keurig verpakt. Ik bestel zeker weer.

Super ervaring!

Top ervaring met horseflex, elke keer weer. De gratis verzending is super fijn ook als je een kleine bestelling nodig hebt, ook gaat het bestellen heel makkelijk en is de verzending super snel. Top service van horseflex!

Over Horseflex

HorseFlex is al ruim 10 jaar gespecialiseerd in het ontwikkelen van voedingssupplementen voor paarden met inmiddels een uitgebreide keuze aan diverse betaalbare producten voor paarden én honden. Met HorseFlex kies je voor een merk dat de nummer 1 is als het gaat om 100% natuurlijke en betaalbare supplementen van de hoogste kwaliteit!