Sehr gut

Schnell geliefert schmeckt den Pferden

Snelle verzending, prima prijs/ kwaliteit verhouding.

goede klantenservice

Ik kon de Horseflex Biotine-olie alleen bestellen met een pomp, maar die pomp had ik niet nodig. De medewerkster van Horseflex gaf aan dat ik dat bij de bestelling bij "opmerkingen" kon melden. Dat gedaan. Inderdaad geen pomp ontvangen, maar wel een zakje multivitamine erbij gekregen. Bovendien nog eens een snelle levering. Ik ben tevreden!

Eindelijk produkt zonder chemische bewerking

Goeie produkten zonder chemische bewerking

Kwaliteit en leviering

De levering op mijn verzoek ging snel en goed. Kwaliteit is prima. Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer tevreden en goede service

Zomerkriebelmix besteld, na twee weken te geven merk ik dat mijn paard zich minder schuurt(heeft ook deken op). Gaat ook gemakkelijk binnen. Snelle levering.

Snelle levering, goed product

De website is overzichtelijk en de informatie bij de producten is duidelijk. Ook de levering was snel. Enige ‘kritiek’ punt is dat als je een bundel besteld van producten je elk product los moet opzoeken om de werking en hoeveelheid op te zoeken. Zou prettig zijn als dat dan in één overzicht zou staan.

Prima bedrijf.

Snelle bezorging.

Heel goed heb geen verbeterings punten

Producten werken en zijn niet te duur.

Lange tijd op zoek geweest naar de juiste supplementen die effectief werkten bij m’n paard. Horseflex werd me aangeraden door iemand op stal.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Besteld met pomp, zat er niet bij, maar werd netjes een dag later nageleverd.

Snelle levering netjes verpakt

Promtitudine, servicii de calitate

Am fost sa gasesc un produs pe care il cautam de ceva vreme si care mi-a fost trimis foarte repede. Multumesc!

• Ne-ai recomanda? Yes

Super snelle service!

Makkelijke website,super snel in huis!

Fijne producten om mijn paard zo goed mogelijk te ondersteunen

Makkelijk en fijne website om de goede supplementen voor mijn paard met artrose te bestellen. Levering is ook altijd snel. Je hebt zo binnen een minuutje weer nieuw besteld.

Mijn bestellingen zijn altijd mooi op tijd verzonden en aangekomen. Laatste keer was de verpakking wel beschadigd maar dat ligt aan de leveranciers en niet aan horseflex. Ook veel keuze

Super snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik heb het product snel en in goede staat ontvangen

Ik ben zeer tevreden over Horse Flex. Ik heb mijn product snel en in goede staat ontvangen.

Goed!

Snelle levering, alles keurig in orde zoals altijd. Goeie kwaliteit supplementen waarvan je resultaat ziet in je paard.

Uitstekend!

Snelle levering, mooi ecologisch verpakt, super producten en een kortingsbonnetje voor de volgende aankoop. Simpelweg geweldig! Heel tevreden:)

Goed en vlot

Bestelling wordt vlot geleverd en is keurig verpakt. Betrouwbaar en daar hou ik van.

Super fijne en snelle service

Al jaren bestel ik nu mijn FlexRex!

Snel en netjes geleverd

Fijn!

Snelle levering en heel goed spul!

Snelle service goede kwaliteit

Snel geleverd en erg tevreden over de kwaliteit zie al verandering werkt goed

Over Horseflex

HorseFlex is al 15 jaar gespecialiseerd in het ontwikkelen van voedingssupplementen voor paarden met inmiddels een uitgebreide keuze aan diverse betaalbare producten voor paarden én honden. Met HorseFlex kies je voor een merk dat de nummer 1 is als het gaat om 100% natuurlijke en betaalbare supplementen van de hoogste kwaliteit!