Haar groeit

Makkelijk in te nemen. Ik neem dit al jaren, en heb zeker het gevoel dat het iig helpt met haaruitval voorkomen. Ik verlies bij het kammen minder haar

Werkt echt

Sinds het gerbuik van de supplementen heb ik allemaal nieuwe kleine haartjes, je moet even geduld hebben maar dan heb je ook wat!

We zijn pas 1 1/2maand bezig

Ik heb de eerste 60 pillen voor mijn dochter besteld ze is 29 jaar ze krijgt boven op haar hoofd dunne plekken we gaan nu met de volgende 180 pillen verder ik laat weten of er verschil komt

great service

instant

Beetje vaag

Hi, Ik wacht nog op de helft van mijn bestelling en heb nog geen update ontvangen wanneer ik de andere helft kan ontvangen? Zou super als je een tijdslijn kan communiceren Dank en groet, Arthur

Mijn haar ziet er beter uit.

Mijn haar ziet er gezonder en voller uit dan voor ik de Viviscal supplementen innam. Ben er zeer tevreden mee.

It really works

Good service

Resposta do proprietário da empresa

Thank you for the fine review Juliana! We're always happy to make our customers happy!

Mijn haar valt al na 4 minder uit

Ik ben pas een maand bezig met innemen van vitamines maar mijn indruk is dat mijn haar iets minder uitvalt. Goed begin, ik ga door en ik bestel mijn volgende pakket!

Resposta do proprietário da empresa

Hoi Dijana, fijn dat je tevreden bent!

Super snelle levering en goede kwaliteit producten!

Mijn pakketje was de volgende dag al in huis. De haarverzorgingsproducten (shampo, conditioner en serum) ruiken lekker en zijn verzorgend voor het haar. Mijn haar heeft nu meer volume na de wasbeurten!

Resposta do proprietário da empresa

Fijn Alexandra, bedankt voor je mooie review!

Goed resultaat.

Goed en snel geleverd. Erg blij mee.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor je positieve beoordeling Edwin!

Voller haar

Sinds ik dit gebruik is mijn haar voller geworden en voelt goed aan

Dikker haar

De supplementen zijn echt een aanrader! Bedankt Viviscal!

Resposta do proprietário da empresa

Graag gedaan Anna! Jij ook bedankt voor de mooie review.

Super supplementen!

Mijn haar is merkbaar voller en mooier! Gebruik de Viviscal supplementen nu 5 maanden en kan niet meer zonder. Ga binnenkort de andere producten eens proberen. 1 minpuntje dat je maar tot 16:00 uur kan bestellen voor levering volgende dag, vandaar de 9 ;) Bedankt!

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de mooie woorden Leonie! We zijn benieuwd wat je van de andere producten vindt. Het is inderdaad nu zo dat de bestelling geplaatst voor 16:00 uur de volgende dag wordt geleverd. In de toekomst gaan we zeker kijken of we die tijd wat later in kunnen stellen.

Pluspunten

Goed bedrijf!

geen

Resposta do proprietário da empresa

Hartstikke bedankt voor de review Patrick! Goed om te horen dat je zo tevreden bent.

Resposta do proprietário da empresa

Bedankt voor de positieve reactie Cynthia!

Sobre Viviscal.nl

Bij Viviscal begrijpen we haar. We onderzoeken al meer dan 20 jaar naar haarverlies en zijn er trots op het meest onderzochte supplement voor haargroei te hebben ontwikkeld. De werkzaamheid van Viviscal voedingssupplementen wordt ondersteund door zeven klinische onderzoeken. De complete Viviscal haargroei en haarverzorgingsprogramma's bieden verschillende manieren om je haar van binnenuit en van buiten naar binnen te voeden. De Viviscal haargroei en haarverzorgingsprogramma's voeden het haar van binnenuit, bereiden de hoofdhuid voor en voegen volume toe. Het medicijnvrije, handige programma stelt je in staat om het dikkere, voller en gezonder haar te hebben dat je wenst.

Comentários Kiyoh

• Qualquer pessoa pode postar uma revisão, desde que os termos e condições e a política de privacidade sejam cumpridos
• Realizamos verificações automáticas e manuais para evitar, tanto quanto possível, críticas falsas
• As revisões escritas por sua própria iniciativa são imediatamente mostradas em linha e verificadas no prazo de 72 horas