Heerlijke producten

Producten goed verpakt

Goeie eerste ervaring

Heel klantvriendelijk ben ik behandeld !

Hierdoor zal ik zeker weer bij Swietarts bestellen.

Veilig verpakt en snel bezorgd

Pakket snel verstuurd en goed ingepakt

Top service! Binnen een dag in huis

Een fijne webshop

Een snelle goede levering

uitstekend

Een snelle en zorgvuldige afhandeling

Heb al meer als 20 keer online iets besteld. Altijd alles geleverd gekregen zonder problemen. Ook in de winkel geweest. Lief en enthousiast personeel. Een aanrader voor iedereen.

Snelle levering, zeer tevreden

Bestelling is snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden via mail. Bestelling zat goed ingepakt om beschadiging te voorkomen. Tevreden klant.

Prima ervaring!

Mooie website, snelle levering, leuk spaarsysteem. Geen verzendkosten. Wel zo prettig.

Goede service , snelle levering en aardige klantenservice . Als er iets mis is met het product wordt dit netjes opgelost en snel

eerste bestelling. gemakkelijk om een ​​bestelling te plaatsen, de levering is snel.

Duidelijke website en goede snelle levering!

Ik heb een mooie schaal besteld van blond Amsterdam bij SwietArts. Duidelijke website en overzichtelijk. Eenmaal betaald werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Snelle levering en super netjes en goed ingepakt. Zelfs een stempel/spaarkaart erbij gekregen! Ik zal hier zeker nog een keer bestellen! Bedankt!

Top!!!

Top!!! Top!!!

Tevreden!

Snelle levering en er was niks gebroken!

Gelukkig hadden hun nog m'n favoriete yankee candle

Mooie regenmeter en snel geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd top.

Het personeel in de winkel is erg behulpzaam en aardig...de bestellingen on Line komen snel...

Very fast delivery and great candles!

Very satisfied

Alles perfect geregeld!

Gewoon goed

Ruime keuze, levering netjes, goed verpakt en snel.

Ik had in eerste instantie iets uitgekozen wat achteraf niet geleverd kon worden. Zen namen meteen contact met mij op en binnen twee dagen het geld terug. Opnieuw een bestelling geplaatst en als sorry vanuit hun een kleinigheidje met handgeschreven kaartje. Volgende dag alles in huis en super netjes verpakt. Onwijs blij met deze site en organisatie.

Zeer tevreden!!

Breekbaar maar zeer goed verpakt Snelle levering Duidelijke website Heeft artikelen die op de meeste andere sites al zijn uitverkocht In mijn geval het bbq servies van blond

Niet aan twijfelen, gewoon bestellen!

Ik heb een vaderdagmok besteld die inmiddels bij de concurrenten uitverkocht was. Het pakket was zeer goed ingepakt, wat ook wel nodig is met een mok, en snel geleverd. Tevens was het een pluspunt dat er achteraf betaald kon worden. Over de status van het order wordt je ook netjes op de hoogte gehouden. Zou hier zeker weer een bestelling durven plaatsen!

Leuke winkel met topservice

Zowel de winkel bezocht als online besteld en allebei een zeer goede ervaring