Goed, maar gevaarlijk

Wel wat gevaarlijke website, wanneer iemand je naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer weet, kan hij een massa bestellingen op je adres laten bezorgen. Dit komt door de mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen. Ik heb dit uitgeprobeerd op mijn eigen adres en het lukte, jammer genoeg.

Hi Engelien, Wat fijn dat je blij bent met je bestelling van SwietArts. Altijd fijn om te horen. Echter vinden we het wel jammer dat je ons als wel wat gevaarlijke website ervaart i.v.m. achteraf betalen. Wij en Klarna kunnen je met 100% zeggen dat betalen met Klarna op welke wijze dan ook echt super veilig is. Bij iedere bestelpoging doet Klarna een veiligheidscontrole op de ingevoerde gegevens. Mocht er desondanks fraude worden gepleegd met persoonsgegevens dan wordt hier door Klarna direct actie op ondernomen. En mocht er ondanks alle veiligheidsprotocolen toch iets mis gaan dan bied Klarna 100% aankoopbescherming. De service wordt door heel veel grote webwinkels gebruikt omdat het een zeer veilige manier van betalen is voor webwinkel en klant. Mocht je desondanks toch nog twijfels hebben over de betaalmethoden van Klarna dan adviseren we je om gewoon eens contact met ze op te nemen. Hun medewerkers kunnen je alles vertellen over hun werkwijze en de veiligheid daarvan. De klantenservice van Klarna is bereikbaar van 9-18 uur op telefoonnummer: 020-8082852 Heb je andere vragen dan helpen we je graag! Patrick (SwietArts)

Besteld en gekregen in mum van tijd, afterpay, prima.

Uitmuntend

Snelle verzending, je krijgt er zelfs gratis oud papier bij zodat de kaarsen heel blijven tijdens het verzenden én je nog wat te lezen hebt :).

Alles wat ik zocht binnen een dag thuis!

Alle geuren van Woodwick die ik zocht waren op voorraad. De bestelling kwam goed ingepakt (met gerecyclede materialen) de volgende dag binnen.

Al meermaals besteld bij Swietarts en iedere keer dik tevreden en snel in huis

Snel geleverd en goed bedrijf

Prettige communicatie, snelle levering

vriendelijke benadering, producten werden snel geleverd. Zeer tevreden en aan te raden.

Fijne producten goede service

Helemaal tevreden! Kan er niets anders over zeggen

Snelle levering met persoonlijk bedankje!

Snelle levering. Producten goed en netjes ingepakt. Ook een leuk zelf geschreven kaartje erbij met een bedankje voor de bestelling.

Snelle levering duidelijke informatie over de verzending naar vooral wat heel belangrijk is alle kwestbare artikelen zijn goed verpakt in de verzenddoos dus geen zorgen dat tijdens het vervoer iets kapot kan gaan en dat vind ik nog belangrijker als de snelle levering wat dan alleen maar weer een meevaller is

Zeer snelle verzending en zorgvuldig ingepakt

Producten zijn zorgvuldig ingepakt en worden zeer snel verzonden. Super!

Hele goede service

Wat een goede service van SwietArts. Er zat een mooie kaart bij de bestelling om te bedanken voor de bestelling en het product was prachtig als cadeau ingepakt! Super!

Altijd goed

Vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. Snelle levering (zelfs in Corona tijd) Ik ben zeer tevreden met SwietArts Ook in de winkel geweest, ook daar heel vriendelijk geholpen. Leuke mensen.

Snelle levering en persoonlijke note

Het pakketje werd snel geleverd, was zorgvuldig verpakt en voorzien van een persoonlijke kaart. Dat laatste hoeft natuurlijk niet maar is wel net dat beetje extra aandacht. Top!

Snelle service, kwaliteit voor een goede prijs!

Prima bestellen snel ontvangen!

Super ervaring, ook leuk een persoonlijk geschreven kaartje bij je bestelling. En ee. Strippenkaart. Ik ben ontzettend tevreden!

Snelle en goede service

In het weekend besteld en aangegeven wanneer ik mijn pakket wilde hebben. Mijn pakket kwam netjes optijd. Het pakket was goed ingepakt. Ik ben erg tevreden en ga bij jullie zeker vaker bestellen!

Vriendelijk personeel. Bestelde producten snel in huis. Zeer goed verpakt.

Heel snel geleverd! Mooie producten.

Snelle levering, met zorg ingepakt en zelfs nog een kaartje erbij!

TOP!!

Een super snelle levering van leuke producten

Snelle verzending, leuk verpakt

Kleine bestelling gedaan, maar met zorg verpakt: leuke persoonlijke touch.

Veel keus en ben zeer tevreden

Super service!

Zeer goed te bereiken en bijzonder klantvriendelijke afhandeling