Bestelling snel binnen. 1 stuk licht beschadigd, maar fantastisch opgelost en super snel ook. Vriendelijke medewerkers.

Super!!!

Ik bestel hier regelmatig zowel online als afhalen in de winkel. Ben altijd zeer tevreden. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Mijn laatste bestelling was online met servies. Het servies was goed verpakt en het pakket werd geleverd zoals aangegeven op de site. Ik vind Swietarts een aanrader!

Top service!

Prima producten, snelle levering en probleempjes snel en vriendelijk opgelost.

Fijne snelle winkel

De keuze is beperkt maar lekker duidelijk. En daar houdt ik van , anders kom je weer met teveel in huis . De automatische geurverspreider werkt top en ze hebben lekkere geuren voor de nacht . Overdag gebruik ik deze ook wel!!! En nu een vegan deodorant erbij gedaan ,perfecto helemaal tevreden . Ga zo door Sweet Arts !!

Ja, goed natuurlijk!

Mijn ervaring??? Maar ik heb toch pas een reactie gegeven? (Die was trouwens best grappig, vond ik zelf.) Of moet ik na elke aankoop reageren? Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Als ik over een paar maanden misschien weer iets koop, dan mag je me weer opnieuw vragen! Groeten van 10 Vorige ging trouwens over de overheerlijke Chocoladebikkels! En nu ben ik even klaar met 'stroopsmeren' hoor!!!

Snelle en goede levering

Wat ik besteld heb kwam snel en goed aan. Alles was met zorg ingepakt.

Prima !

Makkelijk te bestellen, goed ingepakt en lekker snel.

Netjes en snel verwerkte bestelling! Zeer tevreden!

Snelle service en breekbare spullen zeer netjes verpakt!

Heel netjes in gepakt zodat de bestelling onderweg niet stuk kan gaan

Top en snel geleverd

Voor het eerst bij Swietarts wat besteld. Dit is zo goed bevallen dat ik hier zeker nog een keer een bestelling plaats. Het pakket was snel geleverd en goed verpakt!! Er zat zelfs een bedankt kaartje bij met een kleine attentie, plus een spaarkaart. Ik ben zeer tevreden En raad deze site zeker aan!!

Mooi babyshirtje

Snelle levering . Goede informatie. Bezorgkosten aan de hoge kant

Snelle levering, goed verpakt, persoonlijk bedankje erbij, kortom een top ervaring!

Weer top verpakt

perfetto

spedito e arrivato in perfette condizioni

Snelle verzending super goed ingepakt lekker chocolaatje erbij niks op aan te merken top service kan het iedereen aanbevelen

Klantvriendelijk en zeer goed ingepakte breekbare perfect thuisbezorgd

Een echte aanrader om te winkelen of online te shoppen. Ga zo door !

Perfecte service!!! En altijd heel goed verpakt!

Vriendelijk, goede service, en alles word altijd netjes en goed ingepakt verstuurd. Ik bestel altijd mijn blond amsterdam servies bij hun.

Bestel altijd mijn blond Amsterdam servies bij jullie. Wordt altijd top verpakt! Helemaal blij met jullie!

Erg goed!

Heerlijke geurstokjes met houder van Yankee candle met navulling

Goede service, mooie produkt en snelle levering

Goede service, mooie produkt en snelle levering

Het servies is snel en goed geleverd. De foto s komen komen goed overeen met de echte producten. Bezorgen wel duur en pas vanaf €100 gratis. Mooi leuk, gezellig servies

Prima snel leuk produkt

Snel verzonden snelle reactie na aanleiding vraag Enige er zaten bij mijn produkt witte geurstokjes En die verkleurde door de violet Olie paars

Goede ervaring, zou hier zeker weer bestellen!

Na bestelling...snelle levering! Heel blij mee

Snelle verzending en goed ingepakt

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen. Alles keurig ingepakt.

Heerlijke kaarsen, snel en netjes bezorgd!

Fijne betrouwbare webshop waar ik graag mijn geurkaarsen bestel.