Superfijne webshop, uitstekende service, goede communicatie!

Mijn aankoop bij SwietArts verliep heel vloeiend. Het bestellen ging gemakkelijk, de levering was keurig op tijd ondanks de gekke tijden nu (04/2020). Daarnaast hebben ze mijn opmerking in het opmerkingenveld meegenomen tijdens het afhandelen van de bestelling, wat de verrassing helemaal af maakte. Ik ben enorm tevreden en overweeg zeker om nogmaals te bestellen bij deze webshop. Aanrader!

zeer tevreden

Heel goede website, snelle levering, mooie en goede spullen dus zeer revreden.

Goed verpakt en snelle levering

Pakketje was snel binnen en wat ik erg prettig vond was dat het heel goed verpakt was zodat ik het in goede staat binnen kreeg.

Uitstekende website, snelle levering en uitstekend verpakt.

Prettige mensen snel geleverd heel blij mee

Redelijk snelle levering, aandacht voor producten.

Ik geef vier sterren doordat het aanbod van een kaarsenhouder verkeerd stond weergegeven, waardoor ik er maar een kreeg i.p.v. twee. Wel namen ze gelijk contact met me op waardoor het snel was opgelost. Heel fijne service!

Super snelle service

Ik had mijn Yankee candle besteld en kreeg binnen no time een bericht dat mijn pakje al verzonden was. Ook goed verpakt.

Netjes goed verpakt

1. Tip schrijf of plak op de doos breekbaar, deze doos stond onderop in de bezorgauto, maar was wel stevig ingepakt en goed ingepakt bleek later, mooi en goed aangekomen, servies!

Snel en goed verzorgd.

Bij Swietarts een grote sortering jars van Yankee Candle gevonden en de door mij bestelde potten werden snel en goed verpakt afgeleverd.

top service

Keurige service en snel verstuurd. Echter jammer dat ik aan heb gegeven dat ik een bepaalde dag bezorgd wilde hebben maar dat dit niet doorgegeven is aan PostNL en zodoende mijn pakje bezorgd werd toen ik er niet was en ik vervolgens het de volgende dag het moest gaan ophalen.

Hi Jolanda, Goed dat je dit ons even laat weten en zullen dit proces verder aanscherpen. Bedankt voor je feedback.

Prima informatie over de bestelling en snelle levering

Correcte en uitgebreide informatie over de bestelling en binnen no time geleverd. Super!

Zeer tevreden!

SwietArts heeft ook het nieuwste aanbod van Blond Amsterdam. De site is overzichtelijk en de verzendtijd komt overeen met de verzendtijd zoals vermeld is op de site.

Toppie, zowel in de winkel als online

Leuke winkel. Word in de winkel vriendelijk en leuk geholpen en online bestellingen gaan ook altijd goed. Altijd snel je bestelling in huis. En helemaal super is dat je vanaf €30,- geen bezorgkosten betaald.

Achteraf betalen, ook fijn.

Snel en netjes geleverd

Product zelfs eerder geleverd dan verwacht!

Was op tijd goed verpakt bestel zeker weer bij jullie

goede webshop veel keus

op zich goed vanaf 30 euro gratis verzenden kwam ook snel en mooi dat je achteraf kan betalen een minpuntje iets breekbaars moet wel beter ingepakt worden zodat het niet wiebelt in de doos gelukkig was het wel heel bij aankomst

Ik heb geen klachten , de kaarsen zijn op tijd gekomen en ruiken heerlijk

Snelle levering en keurig verpakt

Ik had breekbare spullen en die waren echt super verpakt. Het was echt een cadeautje om uit te pakken

Alleen hier kon ik nog de thee tip kopen van blond. Het werd snel geleverd en netjes verpakt

Mooie aankoop en vooral super snelle levering

Snel geleverd en goed verpakt

Verschillende Blond spulletjes besteld. Erg tevreden over hoe goed hrt verpakt was. De levering was ook lekker snel.

Pas op: Gemeen trucje met verzendkosten.

Pas op: trucje met de algemene voorwaarden. Verzendkosten bij retoursturen worden dubbel gerekend. Wordt erg kostbaar zo en ze verschuilen zich achter deze dubieuze voorwaarden. Niet netjes.

Correcte levering goed verpakt zeer tevreden ga zeker verder met swiet arts