Snelle en uitstekende service!

Ik had mijn bestelling binnen een dag in huis. Het was uitstekend verpakt. Op een vraag die ik via mail stelde, kreeg ik direct antwoord.

heel blij met mijn mooie ledkaarsen

meerdere ledkaarsen besteld overdag zien ze er niet uit dat je denkt dat lijkt op een echte kaars ook zijn ze wel prijzig maar savonds zo gezellig ik ben er heel blij mee

Snel

Zaterdag besteld, maandag al in huis.

Snelle bezorging. Snelle reactie email. Netjes verpakt. Tevreden!

Snel en goed geleverd

Wat fijn om hier mijn favoriete blond Amsterdam spulletjes te bestellen! Alles zat goed verpakt, zodat elk bordje keurig heel aan is gekomen. En nog snel ook! Dus ik ben heel blij.

Altijd perfect verzorgd met een persoonlijke noot

Buitengewoon plezierig!

Vlot en goed,

Vlot en goed,

Beter ergens anders bestellen!

Verkeerde levering ontvangen van andere klant.Om mijn juiste bestelling te mogen ontvangen moest ikzelf een label ( adres) met de juiste ontvanger uitdraaien en andersom ook die juiste persoon. naar mij toe het Paket versturen. Dagen later kwam mijn bestelling zonder originele verpakking of beschrijving, gewoon tussen kranten probeert te beschermen. Al met al, geen aanrader!

Dag Petra, Wij snappen de frustratie maar zoals gezegd werken wij met mensen die ook wel eens een foutje maken. We hebben er alles aan gedaan om dit netjes en vlot op te lossen voor beide partijen. Je hebt keurig het product in de juiste staat ontvangen., Wij werken standaard met kranten om breuk tijdens de verzending te voorkomen. Het product is immers breekbaar. En als het kapot geleverd wordt zou dit ook niet fijn zijn. Je geeft aan dat je het liefst ziet dat wij het gehele bedrag retour betalen. Zoals aangegeven heb je een goed product ontvangen. Dat de levering beter had gekund is zeker een punt. De beslissing dat wij geen vergoeding verstrekken heeft je doen besluiten deze review op deze manier achter te laten. En dat is je goed recht als klant zijnde. Sorry voor het ongemak, wij hebben geprobeerd er alles aan te doen.

Mooie kaarsen

Prachtige led theelichtjes. Als je ze in hebt gesteld met de afstandsbediening gaan ze de volgende dag gewoon weer aan op de zelfde tijd. Wat een techniek un zo'n klein ding . Afstandsbediening erbij gekocht gewoon omdat ik dat leuk vond maar super handig .ik ga in de toekomst nog wel meer kopen. Eerst mijn echte kaarsen opbranden Echt een aanrader . Bezorging was ook top .

Nette levering

Mooie website nette levering alles goed verpakt en snel geleverd

Gewoon goed

Alles. Was in orde en perfect geregeld

Super tevreden , echt een aanrader om daar te bestellen.

Bestellen via de site gaat super makkelijk. Vervolgens word je op de hoogte gehouden wanneer je pakketje komt. Het pakketje kan je op de afgesproken tijd in ontvangst nemen. Het word ook altijd super goed ingepakt zodat breekbaare spullen echt heel zijn. Dat is zo fijn. Ben echt super tevreden. Ga zo door.

Leuke kleding, netjes geleverd in brievenbuspakketje

De 2 rompertjes 'geluk zit in een rompertje' die ik kado geef aan 2 zwangere vriendinnen zien er perfect uit. Ideaal rompertje met veel knoopjes voor pasgeboren baby's.

Geweldige winkel!

Ik koop hier mijn Blond Amsterdam artikelen. Altijd goed ingepakt, deze leuke winkel verleend goede service. Van mij 5 sterren!

Correcte afhandeling en een cadeautje om uit te pakken

Zeer tevreden, aanrader !

Netjes en vlot

Goed verpakt. Ziet er netjes uit en wij hadden het vlot in huis.

Goed!

Snel geleverd, goede prijs en klantvriendelijk met een persoonlijk kaartje.

Snel geleverd. Mooi en goed verpakt.

Aankoop prima afgehandeld, product beetje eigenwijs

De aankoop is door SwietArts prima verwerkt, snel thuis ontvangen, helemaal top. Alleen, ik had theelichten op batterijen + afstandsbediening gekocht en aanvankelijk ging dat heel goed maar sinds een paar dagen hebben de lichtjes voor een zelfstandig bestaan gekozen en gaan ze aan en uit op wanneer ze daar zelf behoefte aan hebben en niet wanneer ik het met min mooie ab regel. Ik weet nog niet waar dat aan ligt maar uiteindelijk heeft dat niets met SwietArts te maken: goed gedaan!

Echt een aanrader !!

was op zoek naar een leuk Moederdag cadeau en zij levereden supersnel en zeer en zeer goed ingepakt. Een aanrader voor de vaderdag :)

Erg blij mee

Al lang klant bij Swietarts...prima service!!!!

Goeie levering

Goed verlakt en netjes bezorgd.

Prima service en meer dan vriendelijke dienstverlening!

Twee maal contact gehad. Zeer hulpvaardig en meedenkend. Leuke mensen!