super!

Snelle levering zeer tevreden

Perfecte levering!

Voor de feestdagen geurkaarsjes besteld, snelle, vakkundige levering met een persoonlijk kaartje erbij. Super !

Netjes

Vriendelijk en nietjes

Super snelle en goede service

Ik heb een agenda besteld om 15.40 uur en even later kreeg ik een mail dat het al verzonden was. Nou daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Super snelle en goede service. Pluimpje voor jullie. Ga zo door!

Goed verpakt, snel bezorgd en een leuk kaartje erbij met een leuke tekst als dank voor de bestelling... zeker niet de laatste keer geweest dat ik hier bestel dik tevreden!

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over mijn bestelling ,het was heel zorgvuldig ingepakt .

Snelle levering, kwalitatief mooie kaarten.

Mijn bestelling met een paar dagen binnen. Keurig verpakt Prima geregeld.

Goede service en netjes en stevig verstuurd!

Het bestellen ging makkelijk en bezorgen duurde ook niet lang. Bovendien was het servies goed en stevig ingepakt.

Ik helemaal tevreden

Mijn kleindochtertje was blij met tutteldoekje Mijn dochter was oude verloren in de trein Was ook de volgende gekomen

Snelle levering, mokken waren goed ingepakt. Handgeschreven kaartje erbij. Top service!

Snelle zorgvuldige levering

Alles zeer netjes ingepakt en snel geleverd. Top service!!

Ik had de knuffel per ongeluk 2 x besteld, ze belde netjes op om te vragen of dat de bedoeling was. Is dat klantvriendelijk of niet ? Complimenten hoor.

Snelle levering, mooi papier

Bestelling werd de volgende dag al geleverd en was zoals verwacht. Helaas waren de verzendkosten wel best hoog en werden de 5 rollen cadeaupapier in een enorme doos geleverd. Een smallere, langere doos zou beter zijn geweest.

Super verpakt, snel geleverd. Probleem met beschadigd artikel snel en goed afgehandeld! Zeker voor herhaling vatbaar!

Groot aanbod geurkaarsen & goed verpakt

Beste winkel voor Woodwick geurkaarsen. De kaarsen worden altijd zeer zorgvuldig verpakt en snel verzonden.

Snelle reactie en levering

Na mijn bestelling werd het snel afgehandeld.

Goed ingepakt

Alles naar wens verlopen

Goed verpakt goed ingepakt goede service

Uitstekend!

Mijn bestelling werd nog dezelfde dag door een medewerker bezorgd. Grote klasse!

Ontzettend vriendelijk

Ik heb een hele positieve ervaring met SwietArts. De mokken werden keurig verpakt met een leuk kaartje en een mini Tony Chocolonely chocolaatje. Ga zo door!

Ik had een knuffeldoek aap besteld voor mijn dochter. Ik kreeg een konijn. Contact gehad en ze stuurden mij een nieuwe op en ik mocht de verkeerd geleverde knuffeldoek houden. Wat een super goede service!

Okaissj

Sommige producten zoals de houten zeephouders zijn niet een geweldige uitvinding ...dus ha liever voor iets van steen , want dan heb je de beste keuze tegen een vochtige zeep . Voor de rest , top producten en de levering was snel , retourneren van ongewenste producten ook professioneel!

super sympathiek bedrijf

Deze Leuke mensen verzenden de bestellingen zeer vlot waardoor alles lekker snel binnen komt. Leuke overzichtelijke site met een goed aanbod en dit service. Een echte aanrader dus.