Zoals altijd: service, vriendelijk en snel!

Ik heb in november voor het eerst bij SwierArts besteld (voor de feestdagen) en sindsdien al 3x een nieuwe bestelling gedaan. Ik koop vooral kaarsen + geuren (Yankee Candle en Woodwick) en ze hebben een goed assortiment, leveren snel én netjes (glaswerk altijd top verpakt, in tegenstelling tot anderen waar ik wel eens gebroken jars heb ontvangen). Plus een super loyalty programma met punten sparen met korting. Kortom: tevreden SwietArts klant en zal dat nog lang blijven. Ga zo door! :-)

Snel geleverd, goed verpakt!!!

Ik ben zeer tevreden, snelle service en goede producten . Geen fouten super

top online store!

top service en kwaliteit en verzending alles stevig degelijk verpakt zoals het hoort... zouden nog vele online store een voorbeeld aan kunnen nemen!! ondanks de drukte vlugge levering.....

Goed verpakt, snel verstuurd

Fijn assortiment, spullen waren goed en plasticvrij verpakt en snel verstuurd. Top!

Alles netjes verpakt en op tijd geleverd. Met een attente kaart. Erg tevreden

Snel geleverd, goede service

De bestelling is snel en netjes verzonden. Toen er wat mis bleek, werd dit snel en netjes opgelost.

Goed verpakt, snel bezorgd

Snelle verzending, goeie service.

Ben zeer tevreden over de levering.

Super ingepakt

Goede bezorging zeer netjes veilig ingepakt

Prima service, en de producten bevielen goed

Leuke website, het bestellen van de producten ging gemakkelijk.

Snel ontvangen en in prima staat

Snel ontvangen en in goede conditie

Goede webshop

Snelle levering, goed verpakt dus eigenlijk gewoon prima voor elkaar

Toppers

Goede service Vriendelijkheid Snelle verzending

Leuke producten, goed verpakt en snel geleverd.

Hi Sonja, Bedankt voor de mooie review. Groetjes, Raeley van SwietArts

Vlotte en correcte afhandeling

De zending zat keurig in karton en niet met allemaal plastic opgevuld. Beter voor het milieu.

Hi Karin, We proberen inderdaad overal zoveel mogelijk rekening mee te houden. Leuk dat je bij ons besteld heb. Groetjes, Raeley van SwietArts

Altijd netjes verpakt en nel geleverd

Goedemorgen, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service. We blijven natuurlijk ons best doen voor je. Groetjes, Raeley van SwietArts

Prima service. Product zoals verwacht.

Snelle levering Netjes verpakt

Bedankt voor de mooie 10 en de mooie woorden. Groetjes, Raeley van SwietArts

Ik bestel regelmatig en altijd netjes en snel geleverd

Hi Diny, Wat leuk dat je regelmatig bij ons besteld. Bedankt voor de mooie review. Groetjes, Raeley van SwietArts

Allles was gewoon perfekt!

Mooie spullen, snel verstuurd, perfekt ingepakt. Je hoeft niet bang te zijn voor schade tijdens vervoer. Ik ben er blij mee.

Hi, We proberen alle pakketten zo voetbal-proof mogelijk in te pakken. Gelukkig werken er geen profvoetballers bij PostNL ;). Dank je wel voor de mooie woorden. Groetjes, Raeley van SwietArts

Super, snel geleverd

Bedankt Tamara. Groetjes, Raeley van SwietArts

Gewoon hoe het zou moeten zijn!

Helemaal top. Lekker op tijd. Alle bestelde producten gekregen en echt mega goed bescherm met en krantenpapier en bubbeltjesplastic en met karton.

Hi Naida, Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling. We hopen in de toekomst vaker naar je te mogen verzenden en natuurlijk ben je altijd welkom in de winkel. Groetjes, Raeley van SwietArts

Bedankt. Groetjes, Raeley van SwietArts

Vlot en netjes geregeld

Kon alles goed vinden, makkelijk re besrellen en vlotte afhandeling

Hi Petra, Fijn om te lezen dat alles goed te vinden is voor je. Bedankt voor je mooie review. Groetjes, Raeley van SwietArts

Geweldig.

De ervaring is zoals gewoonlijk top. Ook nu in deze tijd. Nu via internet besteld en het word snel bezorgd.

Hi Diny, Wat fijn, we hopen je snel weer in de winkel te zien en tot die tijd blijven we natuurlijk graag naar je verzenden. Groetjes, Raeley van SwietArts