Echt een aanrader !!

was op zoek naar een leuk Moederdag cadeau en zij levereden supersnel en zeer en zeer goed ingepakt. Een aanrader voor de vaderdag :)

Erg blij mee

Al lang klant bij Swietarts...prima service!!!!

Goeie levering

Goed verlakt en netjes bezorgd.

Prima service en meer dan vriendelijke dienstverlening!

Twee maal contact gehad. Zeer hulpvaardig en meedenkend. Leuke mensen!

Leuke website en ook nog eens snel geleverd

Mooie ledkaarsen gekocht en heel snel geleverd. Als je dan het pakketje opent zit er een leuk kaartje bij met een lekker chocolaatje. Toch een persoonlijk tintje aan je digitale bestelling. Top bedrijf!

Super leuke shop

Leuke webshop om door te snuffelen. Nette en snelle verzending. Als je een vraag hebt staan ze je altijd netjes te woord. Gewoon een dikke 10 waard!

Gewoon goed

Snelle levering leuk verpakt ..nog extra bedankje erbij .helemaal leuk

Optijd en netjes verpakt geleverd

Alles wat ik besteld had was netjes optijd geleverd en goed verpakt

snelle levering, keurig ingepakt, mét chocolaatje!

sneller dan verwacht kwam mijn pakketje al binnen. Produkt is precies zoals verwacht en was keurig ingepakt. Er zat zelfs een chocolaatje bij.

Snel en goed geleverd

Na bestelling krijg je binnen een paar uur al bevestiging dat het pakket verstuurd is. Daardoor snel binnen. Echte prijzen voor blond en groot assortiment

2 mooie kaarsen besteld,helaas zat er kleur verschil in.. Maar geweldig en snel dat ze dit oplossen!! Deze webshop is zeker een aanrader,en ik kom hier zeker terug!!

In een woord top

Goed verpakt en snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt (was breekbaar item)

Snelle levering. Fijn product, leuk cadeau!

Blij met de ontvangen producten.

De producten had ik redelijk snel in huis en het werkt prima.

Makkelijk bestellen, snelle levering en goed verpakt.

Hele snelle levering en de kaarsen zijn net echt. Geweldig

Supersnelle en zeer verzorgde levering!

Zie hier boven.

Totaal plaatje goed

Zou zo weer bestellen

Blij verrast !!

Een hele snelle service, alle bekers waren super goed verpakt en daarna heel blij verrast met de bedankjes in alle talen en dan ook nog een heel lief Blond cadeautje erbij als extra verrassing!! Kortom een aanranding om bij jullie iets te bestellen.

Bestelling snel geleverd en goed ingepakt

Ik heb Blond Amsterdam soepkommen besteld, en die waren heel goed ingepakt en snel geleverd. Erg blij mee.

Uistekend

Snel verzonden Perfect verpakt Lekker chocolaatje erbij En vriendelijk kaartje Heb echt een cadeau opgestuurd gekregen.

Zaak met liefde voor het vak

Hele fijne en duidelijke website. Bestelling was heel goed verpakt ( ivm breekbare spullen). Snelle levering. En ook nog als verrassing iets lekkers bijgesloten. Mocht ik nog eens iets nodig hebben, dan weet ik jullie te vinden :)

Prima en zorgvuldig verpakt de verzending

Leuke kleine attentie bij de bestelling.

Geweldige aanbieding van Tony Chocolonely

Goede aanbiedingen en we kunnen weer even vooruit!