Snelle levering met persoonlijk bedankje!

Snelle levering. Producten goed en netjes ingepakt. Ook een leuk zelf geschreven kaartje erbij met een bedankje voor de bestelling.

Snelle levering duidelijke informatie over de verzending naar vooral wat heel belangrijk is alle kwestbare artikelen zijn goed verpakt in de verzenddoos dus geen zorgen dat tijdens het vervoer iets kapot kan gaan en dat vind ik nog belangrijker als de snelle levering wat dan alleen maar weer een meevaller is

Zeer snelle verzending en zorgvuldig ingepakt

Producten zijn zorgvuldig ingepakt en worden zeer snel verzonden. Super!

Hele goede service

Wat een goede service van SwietArts. Er zat een mooie kaart bij de bestelling om te bedanken voor de bestelling en het product was prachtig als cadeau ingepakt! Super!

Altijd goed

Vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. Snelle levering (zelfs in Corona tijd) Ik ben zeer tevreden met SwietArts Ook in de winkel geweest, ook daar heel vriendelijk geholpen. Leuke mensen.

Snelle levering en persoonlijke note

Het pakketje werd snel geleverd, was zorgvuldig verpakt en voorzien van een persoonlijke kaart. Dat laatste hoeft natuurlijk niet maar is wel net dat beetje extra aandacht. Top!

Snelle service, kwaliteit voor een goede prijs!

Prima bestellen snel ontvangen!

Super ervaring, ook leuk een persoonlijk geschreven kaartje bij je bestelling. En ee. Strippenkaart. Ik ben ontzettend tevreden!

Snelle en goede service

In het weekend besteld en aangegeven wanneer ik mijn pakket wilde hebben. Mijn pakket kwam netjes optijd. Het pakket was goed ingepakt. Ik ben erg tevreden en ga bij jullie zeker vaker bestellen!

Vriendelijk personeel. Bestelde producten snel in huis. Zeer goed verpakt.

Heel snel geleverd! Mooie producten.

Snelle levering, met zorg ingepakt en zelfs nog een kaartje erbij!

TOP!!

Een super snelle levering van leuke producten

Snelle verzending, leuk verpakt

Kleine bestelling gedaan, maar met zorg verpakt: leuke persoonlijke touch.

Veel keus en ben zeer tevreden

Super service!

Zeer goed te bereiken en bijzonder klantvriendelijke afhandeling

Super snelle levering. Alles goed en netjes verpakt. Inclusief lief kaartje. Top service!

Aardig personeel. Super snelle levering Gigantisch aanbod. Een hele fijne winkel! Ik rij er een stukje voor om

Helemaal happy

Snelle levering, ontzettend goed ingepakt!

Uitstekend.

Vlot geleverd.

bestelling was vlot geleverd.

Met de producten van Blond zeer tevreden. Zeer goed verpakt en netjes verzonden. Had 3 blijen dochters. SwietArts zeker een aanrader! Zeker tot de volgende keer.

Goede communicatie en tevreden met afhandeling bestelling.

In eerste instantie was het product niet op voorraad, maar ik werd telefonisch goed op de hoogte gehouden van voortgang. Eén en ander kwam sneller binnen dan verwacht. Top!

Uitstekend!

Spulletjes binnen paar dagen in huis.

Snelle levering, mooie spullen