Goede communicatie en tevreden met afhandeling bestelling.

In eerste instantie was het product niet op voorraad, maar ik werd telefonisch goed op de hoogte gehouden van voortgang. Eén en ander kwam sneller binnen dan verwacht. Top!

Uitstekend!

Spulletjes binnen paar dagen in huis.

Snelle levering, mooie spullen

Heel snel bezorgd

Goed verzorgd!

Ik had een cadeautje besteld en liet het daar rechtstreeks bezorgen. Kwam keurig op tijd en superleuk ingepakt!

Goede en snelle levering!

Één product was niet op voorraad, netjes over gebeld en gezocht naar een passende oplossing. Daarna goede en snelle levering, eerder in huis dan op de website vermeld stond. Hele goede service dus!

Uitstekend!

Buiten de ruime keuze, een extra compliment voor de website. Heldere informstie, iets wat ik vaak mis op andere sites. Hier is over nagedacht. :)

snel

super snelle levering. ik zocht een Yankee Candle geur, en ik heb hem nu. zo blij mee

Goede en snelle service

Goed ingepakt en snelle levering

Snelle levering. Veel producten beschikbaar.

Top - Persoonlijke service

Blond Amsterdam besteld, snel geleverd door Swietarts met persoonlijk bericht.

Snelle goede service

Besteld en de dag erna al binnen. "Topservice" Bedankt.

Redelijk snelle levering, zeker voor deze tijd en het product is zoals omschreven.

Prettig, vlot en persoonlijk!

Snelle levering en toen bleek dat het product defect was een hele snelle reactie op de klacht. Vervolgens op initiatief van Swietarts royaal gecompenseerd met een vervangend product! Bedankt Swietarts en Crayola!

Super goef

Super snelle levering en erge vriendelijke medewerkers ook

Prima eerste ervaring!

Namens mijn dochter een wandklok van Blond Amsterdam voor Moederdag besteld. Niet direct bij BA, want zij rekenen ook nog eens verzendkosten. Wel op tijd besteld, maar ivm drukte bij POSTNL nog net op tijd binnen. BA Fan Mama blij. Zullen in de toekomst zeker bij SwietArts gaan bestellen.

snel geleverd product zag er goed uit en goed verpakt

Alles top

Product snel in huis en in goede staat ontvangen, de doos zag er wel een beetje armoedig uit met hoe de tape eroverheen was geplakt

Heel goed verpakt en snel geleverd.

Mijn vrouw is er gelukkig mee.

Snelle levering , bezorgkosten laagste die ik kon vinden

Keurig verpakt , snelle levering

Positief verrast

De producten waren snel verzonden en goed verpakt. Bij het openmaken zat er een persoonlijk bedankje in wat ik super leuk vond.

Mooie producten, heldere website en goede service

Helemaal blij mee!

Van A tot Z geen omkijken naar gehad. Snelle service en heerlijke producten! Een aanrader!!

Heel erg tevreden

Heel blij met de snelle bestelling. Top service

suuuuuuper

verjaardagskadootje dus vandaar late reactie maar snelle verzending top !