Prima service en snel geleverd

De side is overzichtelijk Alle soort betaling mogelijk En in deze tijd de levering zoals belooft, snel.

Alles netjes verpakt en snel binnen.

Leuke uitgebreide winkel veel keus super service

Heel veel keus mega snelle service. En wat leuk dat je een persoonlijke kaart erbij krijgt. Zal hier zeker vaker bestellen

Goede service, snel en artikelen zeer zorgvuldig ingepakt en verzonden

Goede en snelle service. De artikelen waren zeer goed en zorgvuldig verpakt.

Zeer tevreden met het zetje van blond Amsterdam I love my dad

Top service!

Zoals je altijd wil hoe het gaat: snel verzonden, echt met voorzorg verpakt en persoonlijk!

Precies wat ik besteld had

Uiteindelijk is de bestelling een week later bezorgt. Het zal er ongetwijfeld mee te maken gehad hebben dat ik mijn bestelling op oudjaarsdag gedaan heb, maar je mag verwachten dat de bestelling dan alsnog zaterdag 2 januari opgepakt zou worden. Deze is nu woensdag 6 januari in behandeling genomen en bezorgt op donderdag 7 januari. Persoonlijk had ik mijn online bestelling eerder in huis verwacht.

WoodWick kaarsen

Ik had met kerst een woodwick kaars gekregen en nu was ik daar zo tevreden over dat ik wel benieuwd was naar andere geuren. Omdat de winkels nu niet open zijn zocht ik op het Internet naar die kaarsen. Op deze site vond ik de "proefjes", kleine kaarsjes zodat je kunt kijken wel geur je het lekkerst vindt! Beter kan niet want de grote zijn best prijzig, maar ze zijn het zeker wel waard als de juiste geur er in zit ;) Het pakketje werd snel verzonden en zal zeker op de site weer terug komen voor meer.

Snel & goed.

Snelle, zorgvuldige levering en spullen zijn zoals beschreven.

Snel en netjes

Snelle en nette verzending.

Netjes afgeleverd. Bedankt !

Geweldige snelle levering!!!

Superrr snel geleverd. Ik ben helemaal happy met mijn bestelling.

mooie kaars met mijn lievelingsgeur

Direct verzonden dus snel in huis en goed verpakt.

Heel klantvriendelijk

Ik had twee kaarsen besteld en eentje daarvan bleek niet leverbaar. Kreeg keurig een mail. Ik heb gebeld en ik kon een andere kaars uitzoeken. De bestelling kwam de volgende dag al binnen. Keurig verpakt dus super tevreden.

Betaalbare kaarsenwinkel

Ik was op zoek naar de Yankee candle kaarsen en deze webshop bood een grote assortiment aan met leuke prijzen. Ik ga zeker voorstaan hier mijn Yankee candle kaarsen kopen.

Vriendelijk geholpen door de telefoon.

Ik werd heel goed en snel geholpen door een foto toe te sturen en kreeg heel snel een prima antwoord.

is goed

niets op aan te merken

Verrukkelijk ;)

Kaarsen ruiken heerlijk! Prijs is top en de service geweldig, super vriendelijk en netjes!

Top!!

Snelle levering en een aardig kaartje bij de bestelling. Het zijn de kleine dingen die het doen.

snel het bestelde geleverd

Mijn bestelling is snel en correct geleverd en kon achteraf betaald worden.

Bestelling geplaatst ondanks de corona binnen twee dagen pakje ontvangen en keurig verpakt Netjes hoor

Selle levering en precies zoals besteld

Precies zoals afgesproken dus zoals het hoort. Betrouwbaar!!

Super toffe winkel

Ik was blij verrast toen ik de doos had open gemaakt, zelf geschreven kaartje erbij en een stempelkaartje voor de volgende keer. Alles was super goed verpakt en helemaal naar wens. Ga zeker vaker bestellen.

Bestelling was binnen 1,5 dag geleverd en alles kwam netjes verpakt aan!

Zeer goede ervaring

Snel geleverd en heel goed verpakt.