Snelle levering, attent en topkwaliteit!

Zeer vriendelijk personeel die meedenkt om de bestelling snel en adequaat te leveren. De kwaliteit van de producten is óók heel goed!!

Netjes en gied

Kwaliteit producten erg goed. Netjes verpakt met leuke persoonlijke boodschap.

Goed verzorgd

Met een leuk persoonlijk briefje er bij

Heel fijn om stoffen kleurstaaltjes te kunnen aanvragen!

Heel fijn om stoffen kleurstaaltjes te kunnen aanvragen. Een kleur uitzoeken op internet is zo lastig! Staaltjes binnen 2 dagen in huis en het hoeslaken ook.

Goede service dat je de proefstuk van de kleur kunt aanvragen

Mooie producten, goeie service

Ik had een hoeslaken besteld, in perongeluk de verkeerde kleur. Ik heb gebeld, kreeg een hele vriendelijke vrouw aan de telefoon en de kleur werd gewijzigd. Binnen 2 dagen de bestelling binnen. Ik ben heel erg tevreden!

Fantastische service

Hoeslakens voor onze B&B online besteld. Foutje gemaakt met de kleuren. Na telefonisch contact met Petri, gelijk gecorrigeerd en belde mij zelfs terug over de kleuren die op voorraad waren. Erg fijn, dan had ik ze ook sneller. Na volgens voorschrift ze gewassen te hebben, zat er in 1 vlekken. Weer gebeld en wat denk je wat, een nieuwe gekregen. De warme douche voor dit bedrijf.

Keurig verpakt en snelle verzending !

Keurig verpakt en snelle verzending !

Wat een top bedrijf!

Ik had al eerder bij andere bedrijven slechte ervaring . Nu bij dit bedrijf is alles echt top! Ik ben nog extra nagebeld toen ik besteld had. Meteen de volgende dag in huis. Heel mooi verpakt kortom ik koop alleen nog hier/

Artikelen prima!

Helaas zag ik dat ik de welkomskorting van 5% niet heb ontvangen. Zag dat het code CMZBRQWW was. Misschien ontvang ik deze hierna nog.

Perfect!

Keurig netjes verpakt. Leuk dat er een cadeautje bij zat. Duidelijke website met goede omschrijvingen. Zeer snelle levering.

Geweldig hoeslaken

Superblij met dit hoeslaken, en zeker groot voordeel gratis verzending.

Overzichtelijke Website, snelle levering en topkwaliteit lakens.

Zoals altijd fantastisch!!

Dit bedrijf denkt goed mee en de mogelijkheid van kleurstaaltjes van de Formesse hoeslakens is fantastisch. Heel erg blij met De Best Linnen!

Goede service. Lakens van prima kwaliteit

Mijn bestelling kreeg ik al na een paar dagen.mijn pakje was goed verpakt. De hoeslakens zijn van prima kwaliteit en ze zijn lekker zacht en slapen heerlijk.de lakens nemen ook goed vocht op dus dat is ook comfortabel. Al met al. Ik ben er blij mee.

Gedeeltelijk tevreden

Mijn bestelling bestond uit 2 hoeslakens en 2 slopen. Met de hoeslakens had ik al ervaring. De besteliing was prima in orde, geheel volgens mijn verwachtingen. De slopen had ik nog niet eerder en daar ben ik minder tevreden over. Ik bestelde 60x70 cm slopen en kreeg 62x62 cm slopen, hoewel op de verpakking wel 60 x 70 stond. Mijn kussens passen er dus niet fijn in.

Geweldige service

Mijn bestelling bij best linnen ging heel makkelijk. Er was iets mis gegaan bij de levering, maar keurig opgelost met een handgeschreven kaartje erbij.

Zeer klantvriendelijk

Goed meedenken in mogelijkheden

Goede service, mooi product, goede follow-up

Donzen dekbed besteld. Makkelijk proces via website. Mijn vraag via email werd uitgebreid beantwoord.

Zeer tevreden over de kwaliteit en afhandeling

Erg mooie kwaliteit. Erg goed geholpen bij de aanpassing van mijn bestelling. Zeer tevreden klant dus!

Website is duidelijk en bestelling werd snel bezorgd

Zeer positief

Alles prima

Goed verpakt alles duidelijk, persoonlijke boodschap.

Snelle correcte levering!

Een snelle en persoonlijke reactie en op een e-mail bericht van mij. Hoeslakens ontvangen met veel informatie over het product . Een tevreden klant!

Zeer vlotte toezending van topkwaliteit hoeslaken.

Zeker aan te bevelen