Betrouwbaar en snel

Deskundige medewerkers aan de telefoon. We zijn maar een kleine klant, maar dat merk je niet in service, belangstelling en verzorging van de bestelling. Zeer tevreden. Als ik een 10+ kon geven dan deed ik dat. :)

Duidelijke Website, supersnelle levering!

Duidelijke Website, supersnelle levering!

Duidelijk snel en volgens afspraak

Makkelijk te bestellen, meteen daarna alle gegevens van de bestelling en track en tracenr. En geleverd op de beloofde dag.

Super snel geleverd

Al vaker bij Navacqs besteld ,levering is snel en het bestellen loopt altijd soepel.

Top!!!

Zuverlässiger Lieferant, sehr gute Kommunikation, pünktliche Lieferung zu fairen Konditionen. Auch in Zukunft ein Lieferant auf den wir zählen!

Vom Angebot bis zur Lieferung alles Top

Wir haben ein Angebot angefordert, welches uns auch kurzfristig gesendet wurde. Nach Bestellung Lieferung schnell und ohne Komplikationen. Produkte absolut in Ordnung und auch bei sonstigen Fragen immer ein guter Austausch mit unserem Ansprechpartner.

prima!

Prima contact, voorlichting en service. snelle reacties bovendien

SNELLE REACTIE EN LEVERING

SNELLE REACTIE EN LEVERING

Professioneel bedrijf met snelle levering

Wij hadden speciale labels besteld 2000st in totaal. Gelukkig hadden zei ze op voorraad en werden ze netjes de volgende dag geleverd. Onze klant weer tevreden !!!

Snelle en fijne service!

Na de bestelling snel geleverd en perfecte ondersteuning!

Levering binnen 24 uur! Erg tevreden over product, goede kwaliteit stikker

Goeie en snelle levering.

Besteld en volgende dag zoals afgesproken geleverd.

Goede, snelle service.

Heldere, duidelijke en overzichtelijke site. Snelle levering en geen problemen gehad hiermee.

snelle levering.

Snel en betrouwbaar

De site was makkelijk te vinden, mijn specifieke product ook. Ontzettend snel geleverd met een track en trace die vrijwel meteen beschikbaar was. Ik ben zeer tevreden over deze service.

Super snel en eenvoudig geleverd

Vandaag besteld morgen al geleverd!

Duidelijke website, zo door het bestelproces heen.

Keurig verzorgt van website tot zeer vlotte levering en deugdelijke verpakking. Kan even niets negatiefs bedenken.

Snel en veel voorraad

De website is erg toegankelijk en dus zijn producten snel te vinden. Afronding van een order loopt ook soepel.

bedrijf met productkennis, klantvriendelijk en snel levering

Heb nu een aantal keren besteld bij Navacqs en ze blijven supersnel leveren en op werkdagen gewoon de volgende dag. Echt een bedrijf waar je van op aan kan.

Zeer snelle en perfecte levering.

Security label ZT-88

Makkelijk te bestellen door overzichtelijke website, goed verpakt en snel in huis. Voor herhaling vatbaar.

Duidelijke website, snelle levering

Wij bestellen relatief weinig en vrijwel altijd laat. Mede door de snelle leveringen zijn wij hiermee nog nooit in de problemen gekomen.

Goede en snelle service!

Goede kwaliteit, snelle verzending en netjes verpakt.

correcte en snelle levering

Eenvoudig te bestelling via website, volgende dag in huis.

Geweldige service, wij gaan hier als bedrijf vaker bestellen!

Geweldige service, wij gaan hier als bedrijf vaker bestellen!

Aploniastraat 78 3084CC Rotterdam

+31(0)10-495 00 00