goede service en snelle levering

Makkelijk bestellen. Goede prijzen. Snelle en correcte levering.

Ik was op zoek naar Hombli smartlampen en vond deze voor een goede prijs op deze site. Lampen werden de volgende dat goed verpakt geleverd.

Ik ben erg tevreden

Volgende dag ontvangen en erg tevreden met het artikel

Prima webshop, aanrader.

Verzending is niet supersnel maar wel zeer goede prijzen. 1 item was op backorder en die kwam 2 dagen later binnen. Hier ga ik zeker meer bestellen om ons nieuwe huis te vullen met smarthome producten.

Snelle levering en vriendelijke service

Ik zocht een outdoor WiFi stopcontactschakelaar. Via Google kwam ik bij Hellosmart terecht. Het product werd zoals belooft geleverd en er zat een handgeschreven bedankbriefje bij! Volgende smartelektronica zal ik zeker hier bestellen.

Perfecte aankoop

Goedkoopste plek waar ik m'n Google deurbel kon halen. Hele proces was prima en tevreden met de spullen.

Snelle keurige levering van mijn nest deurbel met hub

Top geregeld

Inderdaad om 15.00 u besteld, en de andere dag in huis..

Klasse

Keurig op tijd. Netjes verpakt

Mooie prijs en snel geleverd

Fijne website en mijn bestelling werd snel verzonden.

Snelle levering. Netjes en op tijd geleverd. Prima!

Fijne buiten stekker om het verbruik van de jacuzzi bij te houden. Meer producten volgen!

Die is goed

Aansluiting lukt niet

Ondanks herhaalde pogingen om de lampen aangesloten te krijgen op WIfi is dat niet gelukt en zijn dus ( in ons geval ) niet bruikbaar . Goede retour service naar een antwoordnummer.

Zoals het hoort

Mijn bestelling binnen 24 uur bezorgd. Dat is en blijft voor mij persoonlijk belangrijk. Zeker kom ik terug bij jullie.

Klant is koning

Na een bestelling gedaan te hebben(Philips hue outdoor sokkel lampen en Lilly spot met bridge) bleek achteraf een paar dingen niet op voorraad. Hier over netjes een mail gehad dat alles voor het weekend gerealiseerd zou worden, helaas niet gelukt en na een telefoontje met Wouter een mooie compensatie gekregen voor de verlate zending. Helemaal top en alles werkt naar behoren

Duidelijke informatie

Duidelijke informatie over het product en snelle levering.

Vlotte en correcte levering

Op mijn vraag via Whatsapp werd snel gereageerd, waarna ik mijn bestelling kon plaatsen. De levering vond vervolgens vlot en correct plaats.

Uitstekend!

Opzoek naar een Tado, uitgekomen bij Hellosmart. Eenvoudig en snel kunnen bestellen, en snelle levering door Hellosmart!Keurig op de hoogte gehouden via mail! Niks meer dan lof voor het hele proces!

Top service!

Ik was op zoek naar een slimme thermostaat van Tado en zag in december een mooie aanbieding staan. Ik wou deze aanbieding niet mislopen maar de cv-ketel werd geplaatst in januari. Opdat ik het 14-dagen retourrecht niet zou mislopen stelde Wouter voor dat ik de Tado in december kocht en dat zij het materiaal dan 2 dagen voor de plaatsing van de cv-ketel zouden opsturen. Uiteindelijk werd de plaatsing uitgesteld tot begin maart maar Wouter was erg flexibel en ik kreeg de Tado 2 dagen ervoor toegestuurd! Super tevreden met de aanbieding en de service!!!!

Prima winkel doen wat ze zeggen

Prima winkel snelle levering

Leuke aanbieding

Leuke aanbiedingen van allerlei smart artikelen.Snel geleverd.Goede service

Goede snelle levering

Goede snelle levering Aanrader!

Duidelijke website

Tado handig in gebruik, werkt erg goed. Verzending mag sneller.

Goed en snel

Mooie prijs en goed + snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.