Betrouwbaar bedrijf

Producten boor een goede prijs, goede service, telefonisch bereikbaar, klantvriendelijk.

Smart

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Geweldig en goed

Had deze Google Nest Hub 2nd Gen 2-Pack - Charcoal al veel eerder aan moeten schaffen eentje voor de huiskamer en een voor de slaapkamer Ben hier zeer tevreden mee mooi scherp beeld en geluid voor zo’n ding is echt zuiver sta er versteld van, snel geleverd, netjes verpakt en goede service.

Snelle afwikkeling. Postnl liet het wat afweten.

Is wat ik hoopte dat het zou zijn

Heel fijn om dit automatisch te kunnen regelen! Snel geleverd en heel attent, bedankt!

Snel in huis

Eenvoudig te bestellen, snel in huis en goed verpakt zodat het niet kapot kon gaan. Gratis verzending dus echt top!

Producten zijn zoals beschreven

Snelle levering, duidelijke website

Snelle en correcte levering.

Rommelige aankoop

Vier Innr lampen besteld , maar drie gekregen duurde een week voordat ik uitsluitsel had, de fout lag bij het magazijn. Inmiddels waren de schroeven in de lampen gaan roesten. Innr heeft dit zelf opgepakt. Uiteindelijk wel tevreden over de afhandeling.

goede en degelijke producten

site is overzichtelijk en begrijpelijk. punt van aandacht. de gordijnsluiters kunnen blijkbaar niet zomaar op de home-assistent e.d. worden gekoppeld. daar wordt niks over gezegd.

Scherpe prijs en snelle levering

Sterk concurrerende prijs en levertijd was zoals beloofd. Binnen twee dagen was het in huis. Prima adres om spullen te bestellen.

Goede communicatie en levering

Producten zijn zoals beschreven op de website. Het is niet de volgende dag geleverd, maar wel binnen een paar dagen. Fijn dat je achteraf kunt betalen met Klarna

Een fijne snelle levering en de bestelling was compleet, bedankt

Teleurstellende Bezorgingservaring

Ik had hoge verwachtingen van Hellosmart gezien de positieve recensies die ik eerder heb gelezen. Helaas is mijn recente ervaring met hun bezorgservice allesbehalve bevredigend.

Bij vragen snel een reactie. Bestelling keurig verzorgd en de prijs was zeer aantrekkelijk. Produkt werkt perfect.

Snelle levering, goed verpakt

Snel geleverd. Niks op aan te merken eigenlijk en prima prijzen.

Perfect product.

Perfect product. Levering duurder wat langer als aangegeven maar wss post order bedrijf aan te rekenen en niet verkoper.

Laagste prijs, super snel verzonden

Product nog niet geleverd of opgestuurd

Heb een Email bevestiging gehad dat de bestelling is opgestuurd en voor 18:00 thuis zou zijn. Helaas niks gehad. Wacht nog steeds. Heb gebeld telefoon gaat direct op vocemail Mail gestuurd geen antwoord watapp gestuurd geen antwoord. Uiteindelijk een mail gehad met excuses en dat we nog een dag moeten wachten.

goed correct snell levering

was blij het kwam snel makkelijk te bestellen overzichtelijk alles was goed geregeld

goede aanbieding van google mini nest en de audio. de levering netjes ingepakt.

Toeval pakte goed uit.

Ik ben een nieuwkomer v.w.b. smart verlichting. Heb een hue starterset gekocht en zocht een set lampen die pasten in mijn plafondspots. De 'standaard' hue lamp is hiervoor net te lang, Deze lampen moesten dan wel bedienbaar zijn met de hue hub. Google toeval bracht mij de innr lamp op hellosmart. Mijn vragen en bestelling zijn prima verwerkt een onvoorziene aanrader dus. Als de spielerei over is kom ik terug.

1 van de 2 Innr lampen kapot

Goede en snelle bezorging. 1 van de 2 smart lampen was echter kapot. De innr lamp e27 gaat niet aan tijdens de installatie. Ik heb ervaring met Innr lampen dus heb van alles geprobeerd om de lamp te laten werken. Ook lijkt het of de doos waarin ze zaten is gevallen. Ik heb een mail gestuurd en ik zal vandaag nog 1 sturen omdat ik nog geen antwoord heb gekregen.

Keurig geleverd en snel verzonden

Smart spots besteld, Keurig geleverd en werkte naar verwachting

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.