1 van de 2 Innr lampen kapot

Goede en snelle bezorging. 1 van de 2 smart lampen was echter kapot. De innr lamp e27 gaat niet aan tijdens de installatie. Ik heb ervaring met Innr lampen dus heb van alles geprobeerd om de lamp te laten werken. Ook lijkt het of de doos waarin ze zaten is gevallen. Ik heb een mail gestuurd en ik zal vandaag nog 1 sturen omdat ik nog geen antwoord heb gekregen.

Hoi Ewout, Dank voor je oordeel. Hoewel dat natuurlijk niet de bedoeling is kan een lamp defect zijn bij levering. Gelukkig komt dat niet veel voor en we proberen dat ook te voorkomen waar we dat kunnen. Als we een beschadiging aan de doos hadden opgemerkt dan zouden we hem niet hebben verstuurd. We hebben je een retourformulier gemaild waarmee je hem kosteloos kunt terugsturen. We zullen je dan een vervangende lamp toesturen. Hartelijke groet, Wouter

Keurig geleverd en snel verzonden

Smart spots besteld, Keurig geleverd en werkte naar verwachting

De door mij bestelde deurbel werd niet de volgende dag geleverd. Bij telefonisch contact bleek hij niet volledig op voorraad maar zou dezelfde dag nog op voorraad komen en verzonden worden. Is ook gebeurd en tot mijn grote verrassing werd er als excuus nog een kadootje bij gedaan. Superdank Wouter.

Grote keuze en snelle levering

Op tijd geleverd zoals beloofd

Zeer positief

Goede aankoopervaring

Wij zijn tevreden met onze aankoop. Het bestellingsproces ging goed en de levering was snel.

Veel te laat bezorgt

Het pakket had 5 dagen geleden bezorgd moeten worden en is er nog steeds niet. Krijg nu een mail met de vraag hoe het bevalt en of het op tijd was... Geen idee dus

Hoi Benny, De verzending is inderdaad niet goed gegaan. Dat was niet goed van ons. Ik zie dat hij afgelopen zaterdag inmiddels wel is aangekomen. We doen ons best dit soort fouten te voorkomen maar in dit geval is dat niet goed gegaan. Hiervoor mijn excuses. Hartelijke groet, Wouter

Alles volgens afspraak

Prima product

goed telefonisch advies/snelle verzending

ik had een bold smartlock besteld ,deze was achteraf toch iets te lang voor mijn deur. toen had ik contact gezocht met hellosmart om deze om te ruilen voor een maatje kleiner. dat was geen probleem. ze hebben mij goed telefonisch te woord gestaan/geadviseerd. volgende keer bestel ik weer bij hellosmart!!

Correct afgehandeld

Na een kleine strubbeling in de beginfase is het met een telefoongesprek goed opgelost.

Niets mis mee

Keurige levering op tijd

Prima product

Makkelijke installatie

Snel in huis, en een goede service.

Ik had iets besteld dat dezelfde dag verstuurd zou worden. Ik kreeg geen bericht dat mijn product verstuurd was, dus ik heb de volgende dag gebeld om te vragen of er iets was misgegaan. Dat was inderdaad zo, maar ze hadden dat meteen die ochtend (voordat ik belde) al opgelost. Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan, en uiteindelijk had ik de volgende dag mijn pakketje in huis.

snel

alles goed zeer snel

Ik moet het nog uitproberen.

Keurig netjes

Keurig op de hoogte gehouden via whatsapp. Bestelling werd snel geleverd. Een aanrader

Snel geleverd en prima prijs kwaliteit

Snelle levering goed product

Producten waren goed verpakt, snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling

Makkelijk in te stellen

Blij mee! zeker de moeite waard om aan te schaffen.

Scherp geprijsde aanbieding

Artikel scherp geprijsd, het bonussrtikel was niet direct voorhanden maar werd nagezonden.

Erg goede service en communicatie

Erg goede service en communicatie

snel en betrouwbaar….

bestelling gedaan via de webshop, werd netjes gebeld dat niet alles op voorraad was maar dat ze al een deel op zouden sturen….. drie dagen later kwam de rest van de bestelling, zoals beloofd…..

Product kon niet geleverd worden dus werd in overleg een duurdere versie gestuurd zonder extra kosten.

Prima website en snel geleverd want het product was de volgende dag al in huis.

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling

Zoals het hoort de bestellong snel binnen..!

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.