Super snelle levering

Heb nooit een zo klantvriendelijk bedrijf gezien! Super snel bezorging, betaalbaar en mijn pakketje kwam met een handgeschreven briefje erbij. Dankjulliewel, heb het echt niet verwacht, super lief!

betrouwbaar en beste prijs voor innr kabel

duurde wat langer dan beloofd, maar verder helemaal goed

Heldere regelung

Heel goede snelle service

Ben tevreden product zoals naar wens en een snelle goede service

Even wat leverproblemen

Goed assortiment tegen goede prijzen alleen helaas de laatste keer wat leverproblemen. Maar al met al aan te bevelen

Het pakket is in goede orde ontvangen, echter bij Post.nl was iets misgegaan waardoor ik het pakket uiteindelijk pas afgelopen weekend heb gekregen. Hier kan Hellosmart uiteraard niets aan doen.

Erg goede service!

Bestelde een pakket wat op voorraad stond, bleek toch niet leverbaar. Werd keurig gebeld met excuses en een oplossing. Ik had het snel nodig en er werd ook nog alles aan gedaan om op tijd bij mij te leveren! Kortom, zeer aan te raden, je kunt hier met gerust hart bestellen. Hellosmart heel erg bedankt voor alle moeite!

Snelle levering van een goed product voor een goede prijs!

Ze doen gewoon wat ze beloven

Keurig afgeleverd op de tijd die zij beloofde.

Bezorging netjes optijd via u koeriersdienst

Geweldig! De bezorging was wat mij betreft helemaal okay. Heb mij de vorige keer lopen ergeren omtrent een bestelling van een concurrent online winkel en daarbij de bezorgdienst dhl de rode kaart gegeven.

Correcte snelle levering

Overzichtelijke website, correcte levering tegen zeer concurrerende prijzen.

Prima site, goede prijs, snelle levering.

Gewoon goed

Fijne zaak, heldere prijzen en snelle levertijd, top!

Gewoon goed

Overzichtelijk, helder, en no nonsens site. Producten die ik gekocht heb zijn ook de Producten zoals op de site omschreven. Snelle levering, degelijk verpakt. Handgeschreven kaartje met een bedankje voor de bestelling. Persoonlijk op deze wijze.

Super tevreden. Besteld en volgende dag in huis.

Snelle en perfecte levering

Het pakket kwam zoals was aangegeven en product is perfect.

Snel en goed!

Snelle en goede levering! Helemaal blij met mijn slimme lampen

Snel geleverd, product werkt perfect !

Super geholpen

Ik ben super geholpen met mijn technische vraag. En product informatie

Leuk

Leuk "speelgoed" werkt erg goed

Goede verzending en fijne klantenservice

Ik had een smart waterfles besteld, maar ik had er 'problemen' mee. Gebeld, en meteen geholpen en opgelost. Prima!

Fijne winkelervaring

Duidelijke winkel en goede producten. De slimme lampen waren een cadeau en de ontvanger is er blij mee!

aan te bevelen

goede service. vlotte afhandeling

Mijn ervaring met Hellosmart is prima.

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.