Snelle levering van kwalitatief hoogwaardig product voor een schappelijke prijs

Het handgeschreven persoonlijke “bedankt voor de aankoop” kaartje maakte het compleet.

Heb deze week een Philips hue lamp besteld en binnen een dag binnen gekregen website was duidelijk en goede service

Top service en advies!

Deze website kende ik niet, eerst gebeld om te vragen of het wel op voorraad is, er zijn website die zeggen, op voorraad, maar helaas de laatste is net verkocht. Vrijdag voor 16.00 besteld, de volgende dag werd het geleverd. Hellosmart heeft dit waar gemaakt, ze zijn wel afhankelijk van PostNL.

Alles in orde ontvangen

Inmiddels twee keer besteld. Duidelijke site, nette prijs en een duidelijke lever tijd. Tot zover ook altijd netjes en snel geleverd. Zal in de toekomt ook zeker weer bestellen.

Netjes op tijd ontvangen

Vlotte nette levering

Snel en vlot, Keurig verpakt

Nel geleverd

Top service in deze drukke tijden.

Goede feedback over producten

Bij een verkeerd besteld product een goede afhandeling gehad

Duidelijke website, snelle levering, goede communicatie

Ik heb 3 smart lampen besteld. Deze werden super snel geleverd, de communicatie mbt bestelling en levering was helder en duidelijk en snel. De website is zeer klantvriendelijk en dus makkelijk in gebruik. Goed assortiment, fijne webshop.

Mooi product, correct geleverd

We hebben een Tado draadloze thermostaat gekocht. Middels het digitale Tado stappenplan op mijn mobiel had ik de boel vlot aan de gang. Mooi strak apparaatje met uitgebreide bediening middels de Tado app.

Product en levertijd allebei goed

Heb de Ring deurbel besteld en was goede prijs ivm andere aanbieders (waar ze bijna niet meer leverbaar waren of voor een hoger bedrag). Was op tijd binnen en goed verpakt (niet een te overdreven grote doos zoals je soms ziet). Enige minpunt is (de zoekfunctie op) de website als je met een mobiel werkt (Android in mijn geval).

Erg fijn om t systeem tado te gebruiken

Ik heb mijn Tado pakket van HelloSmart een dag later binnen gekregen dan gepland, maar Postnl is druk weten we. Ik werd goed op de hoogte gehouden door de mail van Hellosmart en kreeg t pakket netjes verpakt binnen. ik heb de zelfde avond meteen de bridge en de thermostaat geïnstalleerd, dat was erg eenvoudig te doen, de bridge met twee draden op de router aangesloten en de thermostaat met twee draadjes, gewoon de handleiding in de app gevolgd. De connectie tussen bridge en thermostaat ging vanzelf, het pairing knopje op de bridge ingedrukt, deze vond de thermostaat vanzelf. Binnenkort met de smart radiator knoppen aan de gang. gegroet, Bas

Helemaal blij

Gisteren een deurbel besteld en vandaag in huis! Ik had nog een vraag om 18.05u en ik kreeg meteen een vriendelijke medewerker aan de telefoon die me hielp. Ik zeg top!

Alles perfect verlopen.

Zeer goede service en vlotte afhandeling.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering, ga hier de volgende keer weer bestellen!

Bestelling ging vrij vlot

Deze web shop is een aanrader

Goed en snel geleverd !

Helemaal prima

Heb een ring video deurbel besteld en dit was niet alleen 40 euro goedkoper dan bij coolblue, het werd ook nog (ondanks de kerstdrukte) gewoon de volgende dag bezorgd met een leuk kaartje van Hellosmart erbij als persoonlijke noot. Ook nog even telefonisch contact gehad en ook dat was verfrissend. Geen bandje, wachttoon, keuzemenu, maar gewoon direct iemand aan de telefoon die mijn vraag ook nog eens kon beantwoorden! Zeker aan te raden!

goede aankoop

Bij hellosmart heb ik een uitbreiding gekocht voor google mesch. Kan dit bedrijf aanbevelen vanwege: correcte prijs; goede communicatie; duidelijke website en vlotte levering met een correcte afhandeling/ Leuk t persoonlijke kaartje in de doos.

snelle engoede service

de volgende dag geleverd

Vriezer werd zelfs binnen gezet.

Duidelijke website, snelle levering

Duidelijke website en een snelle levering van mijn bestelling.

Goed.

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.