Gewoon snel en goed

Geweldige aanbieding,

Goed product snel geleverd!

Binnen een dag werd de bestelde TADO thermostaat geleverd. De rest ging eigenlijk vanzelf. Smart dus! Leverancier en product van harte aanbevolen!

Snelle levering en goedkoop

Makkelijk bestellen, duidelijke beschrijving

Snelle levering, geen problemen prima producten!

Hellosmart komt de belofte helemaal waar!!!

Recentelijk hebben wij het Bold Smart Lock + Connect gekocht. Ondanks de drukke periode rondom Black Friday is alles snel en compleet geleverd. Ook het slot is top en voldoet helemaal aan de verwachting. Voor ons is Hellosmart zeker de plek om naar terug te keren wanneer we ons huis nog een beetje slimmer willen maken.

Mooi product en eenvoudig

Ik heb een hub van SwitchBot met een aantal temperatuurmeters gekoppeld om alles in huis en buiten te monitoren. Wat een eenvoud en het werkt gewoon perfect. De service is ook perfect, want er is een product van buiten temperatuurmeters aan de shop toegevoegd op mijn verzoek.

Goedkoop en goed

Netjes op tijd en goed product

Levering niet compleet en geen reactie.

Levering niet compleet ontvangen. Op pakbon wel vermeld dat dit nageleverd wordt, maar wanneer blijft een vraag??? Op mail wordt niet geantwoord en telefoon wordt niet opgenomen!!

De bestelling was goed verpakt en verzonden op de eerstvolgende werkdag. Producten zijn goed beschreven en de informatie rondom de bestelling is accuraat.

Geweldige product support van Wouter

VOordat ik mijn tado oplossing heb gekocht eerst contact gehad met Wouter van product support over de combinatie van vloerverwarming en Airco aansturing. Uitstekend uitgelegd en goede follow up. Installatie van Tado is ook geweldig, mooi stappenplan doorlopen en binnen 30minuten draait ie.

Ik heb het idee dat de verpakking open is geweest, want er het was niet geseald. Kan me niet voorstellen dat dit zo verkocht wordt. Verder prima.

Hoi Rita, dank voor je review. Het kan zijn dat een verpakking open is geweest. Dit kan ter controle zijn geweest of om een andere reden. Wat belangrijk is is dat producten niet in gebruik zijn geweest. Daarbij vermelden we dit bij een open verpakking normaliter. Dat is in dit geval blijkbaar niet gebeurt. Dat is niet zo handig van ons geweest.

Goede snelle levering

Was voor het eerst

Een plug&play werkend systeem

Ik heb twee switchbots besteld om de temperatuur in twee ruimten te loggen om zo inzicht te krijgen hoe de airco’s als verwarming functioneren. De meters waren in een mum van tijd aangesloten en het werkt meteen zonder problemen. Een mini hub er bij is wel fijn, want dan kun je op afstand alles inlezen.

Zeer snel en eerlijk

Zeer goed en snel.

Precies wat ik zocht!

Mooie prijs. Product 100% naar verwachting. Super snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Betrouwbaar en prima om bij te bestellen.

De regenmeter werkt niet, zonder het weerstation, dus kat in de zak gekocht

Werkt niet, zonder weerstation, is mij niet gemeld door jullie.

Hoi Ben, Dank voor je review en wat jammer dat hij niet voor jou werkt. Bij het product in onze shop staat wel degelijk vermeld dat hij een aanvulling is op het Netatmo Slimme Weerstation. Dit hebben we bewust vermeld om te voorkomen dat dit soort situaties ontstaan. Ik zal je apart nog even mailen met een screenshot van de productpagina. Als je vragen hebt dan staan we graag per mail, Whatsapp of telefoon voor je klaar Hartelijke groet, Wouter

Snel geleverd tegen een scherpe prijs

1 héél klein puntje: op de website staat dat het met PostNL verstuurd wordt, maar dat was DHL. Ik zat op een track en trace code te wachten maar kreeg die niet. Het pakket werd wel netjes de volgende dag bezorgd for DHL

Prima deurslot

Artikel snel ontvangen, en het voldoet geheel aan de verwachting

Quick Delivery and super friendly support

My order was not fully on stock. Hellosmart called me immediately to find a solution. Within a week everything was delivered.

In 1 woord TOP!

Eerst gebeld met een vraag over de lamp die ik niet kon vinden. Er werd me netjes een link toegestuurd. Mijn bestelling was binnen 1 dag binnen. Top service!!!

Snelle levering prima

Snelle levering en service! Adequaat gereageerd op een leverings probleem met de Ring binnen camera prima opgelost.

Zeer goed. en een snelle vriendelijke klantenservice

Niet te duur.. Snelle levering en snelle vriendelijke klantenservice. Een aanrader.

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.