Eenvoudige bestel procedure en op tijd geleverd.

Zeer snel afgestuurd

Er was een klein misverstand bij de aflevering welke via e-mail ten volle tevredenheid en zonder problemen snel is opgelost.

Ontzettend goede en persoonlijke service

Direct na mijn bestelling persoonlijk gebeld om te vragen of het okey was om de bestelling in twee delen te leveren ivm voorraad. Volgende dag eerste pakket op de mat met een handgeschreven kaartje. Vandaag zoals toegezegd deel 2 bezorgd. Erg fijn dat dit soort (snelle) persoonlijke service nog bestaat.

Snelle service en goede prijs

Snelle levering. Snelle hulp via WhatsApp.

Gewoon leveren. 2 losse is ook een duo pack met korting. Uitstekend.

Google Nest Cam Indoor/Outdoor 2-Pack Voordelig 2-pack met €39 korting. Deze is niet op voorraad maar ze leverde 2 losse met de duo korting.

Uitstekende prijzen :)

Goedkoper dan elders en snelle verzending!

Erg prettig

Na telefonisch contact gehad hebben snel tot aankoop over gegaan. Erg vriendelijk, duidelijke en vakkundige uitleg door Wouter. Zeker aan te bevelen

Service helemaal TOP

Ik werd gebeld dat het door mij bestelde artikel niet in de kleur die ik had besteld leverbaar was en dat ik mijn geld terug kon krijgen. Goed geregeld.

De verzending was perfect

Ik heb het retour gestuurd, omdat ik het verkeerde besteld had.Ik wacht de afhandig hiervan nog even af Alvast bedankt voor de service

Alles correct

Top product!

Makkelijk te installeren en werkt top.

Na een vlotte bestelling een dito vlotte levering. Goed verpakt en binnen de termijn verstuurd. Zij komen na wat ze zeggen!

Zoals het hoort.

Snel geleverd. Kwaliteits producten voor een goede prijs.

Zeer positief!

Kundig advies gehad en zeer snelle levering van het product!

Super snel geleverd en goedkoopste

Ik heb bij Hello smart een google home audio duo pack besteld, niet alleen waren zij 20 euro onder de laagste prins ik kon vinden maar de levering was ook super snel. Ik zal zeker weer hier shoppen als ik iets zoek, op het gebied van huis automatisering.

Alles prima. Produkt besteld, volgende dag geleverd in degelijke verpakking.

Bestelling ging makkelijk, betaling is ook prima geregeld. Volgende geleverd door Postnl in een degelijke verpakking en produkt werkt ook prima.

Keurig geregeld allemaal

Als je besteld is alles duidelijk aangegeven. Kind doet de was. Ook de prijs is scherp. Kortom, ik ben dik tevreden.

Snel en goed service

Ondanks leverprobleem toch tevreden

Levering in twee stukken gehakt, waardoor toch geen montage probleem ontstond

Kom afspraaken na

Snelle goede levering

Product voldoet helemaal Ringbel. 1 2e generatie en Chime. Prime verpakt.

1 deel van mijn bestelling was niet op voorraad. Er werd keurig gevraagd of ik met de hele bestelling wilde wachten tot die compleet was of dat ik het eerste deel direct wilde ontvangen. Goede service

Super snelle levering tegen een goede prijs

Was al een tijdje opzoek naar de slimme deurbel van Netatmo . Zag bij Hellosmart de deurbel staan tegen een goede prijs. Meteen maar besteld en de volgende dag was hij binnen.

Helemaal top

Ik had een bestelling gedaan, maar waarschijnlijk door een foutje van de IT afdeling heb ik veel meer korting gekregen dan de bedoeling was. Maar Hellosmart heeft zich als een gentlemen gedragen en heeft de bestelling toch gewoon uitgeleverd.

Snelle levering van goede producten en goede uitleg

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.