Zeer goed. en een snelle vriendelijke klantenservice

Niet te duur.. Snelle levering en snelle vriendelijke klantenservice. Een aanrader.

Goed geleverd

Week zit te wachten - geen bestelling, geen reactie

bestelling 000005572 niets verzonden, geen reactie op mijn email.... bestaat Hellosmart echt?

Hoi Alexey, Ik heb je zojuist een mail gestuurd. Je pakket is begin deze week al verwerkt. In de mail staan meer details. Hartelijke groet, Wouter

De goedkoopste

Voor het eerst besteld bij Hellosmart. Waarom? De Hombli lampen waren hier het goedkoopst en ook nog eens een actie van 1+1 gratis. Bestellen ging soepel en de lampen waren goed verpakt. Enig minpuntje was dat ik op een zondag besteld had, maar de bestelling pas op donderdag binnen kwam. Vervolgens op donderdag nog een artikel besteld die uiteindelijk 50 euro goedkoper was dan op de originele website. Dat is natuurlijk niet verkeerd. Hier kreeg ik een melding dat de bestelling vrijdag bezorgd zou worden, maar ook dit is nu verschoven naar zaterdag. Dus ja ik ga zeker wel weer bestellen bij Hellosmart als ze de goedkoopste zijn. De levering moet ik dan maar op de koop toe nemen, ook al had ik er privé rekening mee gehouden.....

Hellosmart doet wat ze belooft!

Heb voor het eerst iets bij Hellosmart besteld en vanaf het moment van bestelling is alles op rolletjes verlopen: de bestelbevestiging, het verzendtraject via PostNL, de onbeschadigde ontvangst van het 'juiste' artikel en ook de factuur. Tijdens dit proces ben ik voortdurend op de hoogte gehouden van iedere stap. Prima!

Snel, compleet en duidelijk

Bestellen ging eenvoudig en snel. Volgende dag bezorgd.

Beste prijs voor ‘Tado’ thermostaat

Het is de eerste keer maar zullen er meerdere volgen.

Het is altijd even tasten in het duister met dit soort aambiedingen op het internet. Er zijn er heel veel die je alles beloven maar er niets van waar maken. En ik moet zeggen dat, jullie mij niet zijn tegen gevallen. Sterker nog ik ben super tevreden. Op naar de volgende bestelling.

Levering zoals verwacht

Bestelling kwam zoals dat gecommuniceerd werd. Bestelling was goed verpakt.

Wordt niet dezelfde dag verzonden zoals op de website staat en klantenservice onbereikbaar

Helaas wat een tegenvaller! Hier op vrijdagochtend een bestelling gedaan omdat het product duidelijk goedkoper was dan elders. Voor 16:00 uur besteld vandaag verzonden stond erbij en dat kwam nou goed uit want ik had het artikel nodig om mijn verwarmingssysteem compleet te maken. De volgende dag dus geen bezorging en ook geen track and trace ontvangen. Mail gestuurd, maar maandag nog steeds geen bezorging en track and trace. Mail gestuurd, maar krijg ik geen antwoord oip. Bellen naar de klantenservice, maar die wordt niet opgenomen en ik krijg een bandje waarop men verteld dat ik naar ditzelfde nummer moet appen. Dat gedaan en een berichtje terug dat men zo snel mogelijk contact opneemt… Eerste keer, laatste keer bij dit bedrijf. Loze beloftes en onbereikbaar en reageert nergens op. Mijn geld gaat volgende keer naar een bedrijf die wel fatsoenlijk met zijn klanten omgaat. Bye Bye Hellosmart!

Hoi Tim, Dank voor je feedback. We hebben inderdaad eind vorige week wat problemen gekend waardoor in jouw geval je bestelling te laat is geleverd en de communicatie vanuit ons ronduit slecht is verlopen. Zoals gisteren ook al per whatsapp besproken, nogmaals mijn excuses hiervoor. We hebben inmiddels de zaken weer op orde en werken hard om dit niet weer te laten gebeuren. hartelijke groet, Wouter

redelijk

Prima prijs, verzending en logistiek. Echter was de samenstelling aangepast: startset + 2 + 2*4 radiatorknoppen versus besteld starterset + 3 + 7 radiatorknoppen. Dat maakt mij niet uit komt op hetzelfde neer, echter was die starterset + 2 radiatorknoppen absoluut 200% zeker als open geweest. Dat kan nog meevallen, maar niet als de batterijen al leeg zijn van 1 radiatorknop en missen bij de 2e. Ook was de seal al verbroken op thermostaat en zaten er vlekken op. Je denkt dan waarom stuurt iemand die spullen terug: is er iets mis mee?! En waarom wordt dat spul niet beter gecontroleerd en 100% in orde gemaakt door iemand van hello Smart alvorens te versturen naar nieuwe klant als zijnde nieuw (ipv 2e kans).

Hoi Maarten, Dat is geen goede beurt van onze kant. Bij de starterpack is het 2x niet goed gegaan. Het kan gebeuren dat een verpakking open is geweest maar dan melden we dat van tevoren. Als bij controle blijkt dat producten gebruikssporen hebben dan gaan ze de deur zeker niet meer uit. Mijn excuses hiervoor. Dit had niet mogen gebeuren. We ruilen graag de 2 knoppen uit de starterpack voor je om als je dat wil. Je kunt dan het best even contact met ons opnemen per mail op [email protected]. per app of telefoon op 0592 794 125.

Zeer snelle levering prima service

Fijn bedrijf, ze bellen terug als je gebeld hebt, Dat maak je niet vaak meer mee toppie

Professionalism and client orientated

I ordered several Bosch smart products for my central heating system and I realised they are not compatible between them. I asked for support from Hellosmart and they accepted my return even if more than 14 days passed. I was advised to buy other products, compatible with my central heating boiler and now everything works fine. Really professional and client orientated.

I am satisfied with my order.

I am satisfied with my order. My order was processed smoothly.

Super snel verzonden en netjes verpakt. Product als omschreven. Ik ga hier zeker nog eens bestellen. Bedank

Snelle levering.

Snelle levering. Doen wat er wordt beloofd.

2 nest mini’s gekocht die snel geleverd zijn!

SnelVerzonden goede prijs

Het product was snel verzonden , de volgende dag in huis terwijl ik laat op de dag besteld had! Ook voor een hele goede prijs, tientjes Griekssprekend dan andere sites ( Bosch smart home controller met 2 rookmelders).

Geen adders, wat er staat is wat er gebeurd.

De leverdatum was zoals er was aangegeven, de volgende dag. Het product was duidelijk nieuw en netjes verpakt. De prijs was nog het allerbeste. Super blij mee en ik zal er zeker vaker bestellen. Ik ben niet zo goed van vertrouwen met kleinere verkoop websites omdat ik regelmatig ben opgelicht. Maar deze heeft mij aangenaam verrast.

Prima klantenservice en goede levering

Het was even wachten op het product, omdat het niet gelijk op voorraad was. Mail werd prompt beantwoord en een dagje later was de led strip binnen.

Prima webwinkel

Overzichtelijke website, handig bestelproces, snel verzonden.

goede prijs en snel geleverd!

Wat mij vooral op viel was de prijs het scheelde toch tussen de 40 en de 60 euro vergeleken met de andere leveranciers. Verzending was gratis en snel (3 dagen) Al met al zeer tevreden!!

Goed en snel

Goed en snel

Mooi product

Mooi product, mag nog wat meer mogelijkheden krijgen dan nu, maar dat is persoonlijk. In werking stellen is simpel en voldoet aan de verwachting.

Goede webshop.

Betrouwbare en snelle levering

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.