Lekker flexibel

Levering leek wat langer te gaan duren omdat een combideal niet op voorrraad was. Is voor t zelfde geld opgelost, maar dan in losse componenten. Heel klantvriendelijk!

Zeer vriendelijke hulp en goede prijzen!

Werd zeer netjes en goed geholpen, fijne, makkelijke website en snelle levering!

Good prices and good service

Good prices and good service

Boven verwachting goed.

Door overmacht kon mijn bestelling niet binnen de beloofde levertijd worden bezorgd. Vraag hierover via Whatsapp werd snel en uitermate vriendelijk beantwoord. De geboden oplossing was beter dan mijn originele bestelling en inderdaad, niet lang daarna werd alles keurig verpakt afgeleverd. Het was mijn eerste bestelling bij Hellosmart maar boven verwachting goed.

Superhandige lampen!

Eenvoudig aan te sluiten, mooi licht en makkelijk in gebruik.

Snel geleverd tegen een lage prijs!

Vriendelijk bedrijf en prima service

Ik heb de Tado Smart Radiator Starterpack en losse thermostaten hier besteld. Gezien de grote vraag was het een kleine uitdaging om toch te leveren maar dit bedrijf heeft er alles aangedaan om hun belofte waar te maken. Keurige en directe klantenservice.

vlotte correcte levering

vlotte correcte levering 1 kraan was defect maar na contact metHellosmart werd mij verzekerd dat ze een nieuwe zouden opsturen dus goede service

Overal heel blij

Er was een beetje vertraging, maar Hellosmart heeft als snel als mogelijk mijn bestelling verzonden. De communicatie door telefoon is beter dan email of online. Goed aanbiedingen. Overal heel blij.

Simpelweg fantastisch.

Omdat het Winkelkeurmerk/waarborg keurmerk niet op de website te vinden was op onderzoek en gevonden dat die er wel was. Ondanks dat toch ietwat huiverig mijn bestelling geplaatst. Ook gezien de prijs voor het product ten opzichte van wat dit bij andere online winkels koste. Blij verrast dat alles toch goed is gegaan :-)

Goedkoop, maar geduld...

Jullie waren de goedkoopste voor de smart producten die ik nodig had. Echter duurde het eeuwen voor ik het in huis had. Had ingevuld woensdag bezorgen, niks meer gehoord, toen kwam het zaterdag ineens. Maar alles zat erin en werkt allemaal prima, prijs was goed. Dus uiteindelijk wel tevreden.

Kwaliteit product

Slimme app met veel mogelijkheden. De kracht van het systeem is dat je door software updates altijd over de laatste mogelijkheden kan beschikken.

Zeer klantvriendelijk

Ik had een verkeerde bestelling gedaan,s'morgens gebeld en een zeer vriendelijke Heer heeft alles geregeld. Andrre dag alles goed aangekomen en het te veel betaalde wordt terugbetaald.

Aankoop gedaan van de Tado V3 Liep soepel. Levering kan ws. wat sneller.

De 5 Tado slimme radiatorknoppen werden snel geleverd. Ze moeten echter nog worden gemonteerd dus daar kan ik nog niets over zeggen

Prima prijs, snel geleverd

Tado set besteld, was een aanbieding bij Hellosmart, veel goedkoper dan bij andere aanbieders. De volgende dag al geleverd. Top!

Snelle service en goed product

Goede ervaring met de klantenservice

Besteld betaald en de volgende dag in huis

Duidelijke site. Vlot besteld en betaald en zonder fouten de volgende dag in huis. Kortom prima.

Simpel te installeren

De installatie verliep simpel en probleemloos. App ziet er goed uit. Jammer dat de extra service 1 euro per maand kost.

Mooie aanbieding, bestelling op tijd ontvangen.

Prettige webshop. Order goed te volgen.

Alles snel geleverd en goed verpakt

Duidelijke website mooie aanbiedingen

Via mail advies gekregen om nog even te wachten omdat er aanbiedingen aan zaten te komen.Dit was inderdaad zo.Bestelde artikel werd snel geleverd.Top hellosmart.

Scherpe prijs met een goede service

Product besteld,eerste instantie was het product besteld en bleek later niet op voorraad. Wat snel en goed werd opgelost door Wouter van Hellosmart. Al met al een goede ervaring met deze webshop.

Prima service, nog ruimte voor verbetering

Ik heb mijn bestellingen naar behoren ontvangen welke netjes verpakt waren. Helaas de stelling: "voor 16:00 uur besteld volgende dag in huis" kon niet worden waar gemaakt, geen probleem verder een dag later had ik het in huis. Het retourformulier zou vergemakkelijkt kunnen worden.

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.