Mooie aanbieding, bestelling op tijd ontvangen.

Prettige webshop. Order goed te volgen.

Alles snel geleverd en goed verpakt

Duidelijke website mooie aanbiedingen

Via mail advies gekregen om nog even te wachten omdat er aanbiedingen aan zaten te komen.Dit was inderdaad zo.Bestelde artikel werd snel geleverd.Top hellosmart.

Scherpe prijs met een goede service

Product besteld,eerste instantie was het product besteld en bleek later niet op voorraad. Wat snel en goed werd opgelost door Wouter van Hellosmart. Al met al een goede ervaring met deze webshop.

Prima service, nog ruimte voor verbetering

Ik heb mijn bestellingen naar behoren ontvangen welke netjes verpakt waren. Helaas de stelling: "voor 16:00 uur besteld volgende dag in huis" kon niet worden waar gemaakt, geen probleem verder een dag later had ik het in huis. Het retourformulier zou vergemakkelijkt kunnen worden.

Slecht

Product zou 22 Sept geleverd worden is niet gebeurt

Goedemorgen meneer van Brenk, Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Hij is op 21 september in de ochtend uit ons magazijn vertrokken en we zien dat hij bij PostNL is vertraagd. Het is ons niet duildeijk wat daar de reden van is. Hoewel we hier niet veel aan kunnen doen vind ik het wel vervelend dat u nu niet verder kunt. Mijn excuses voor dit ongemak. hartelijke groet, Wouter

Vlotte bezorging Prima product prima te koppelen

Nette levering

Bestelling was netjes verpakt. Het pakket kwam één dag later dan de gewenste datum die ik bij het bestellen had aangegeven. De dag voor de gewenste datum wel een track en trace ontvangen, maar het pakket was nog niet daadwerkelijk verstuurd. Door de klantenservice ben ik verder netjes te woord gestaan.

Hellosmart: 1 - Netatmo Welcome: 0.

Beste, We hebben besloten om de twee op 15.09.2022 bestelde Netatmo Welcome bewakingscamera's aan jullie terug te bezorgen. Inderdaad, en na contact te hebben opgenomen met de ondersteuning van Netatmo, bleek het onmogelijk om de installatie van de camera's te voltooien. We hebben van alles geprobeerd (enkele uren!), maar zonder succes. Qua Hellosmart service betreft, absoluut geen probleem! Op tijd en goed in order geleverd! Wij verwachten nu de terugbetaling en hopen dat wij een nieuwe product bij Hellosmart kunnen bestellen! Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Emmanuel Noblet.

Goede prijs, snel geleverd

De product had een interessante prijs. Het was snel geleverd.

Blij met verlichting smart bulb

Heel handig en snel geïnstalleerd. Nu eindelijk eenvoudig een dimmer op de lampen en meer kleuren mogelijk (leuk ook voor feestjes…). Gaan er zeker nog meer bestellen!

Alles snel netjes verpakt en duidelijk

Beetje teleurgesteld!

In de omschrijving staat bij inhoud verpakking: twee stuks. Vervolgens zit er in de verpakking 1 stuks. Dacht een koopje te hebben maar dat viel dus tegen. Beter artikelen omschrijven.

Ze doen wat ze beloven. Voor 16.00 uur besteld is na 16.00 uur verzonden en in ons geval de andere dag netjes thuis bezorgd. Zijn zeer blij met onze Ring Video-deurbel

heel goed

zeer pocitief

Snelle levering van een prima product

Ik heb 2 Netatmo rookmelders besteld, voor een prijs die duidelijk lager lag als de concurrent. Het werd de volgende dag geleverd. Goed ingepakt en bijgesloten een makkelijke retour bon en adres sticker. Deze gelukkig niet nodig gehad. De installatie van de rookmelders ging snel. Prima tevreden.

Snelle service, goede prijs

Wilde graag 2 nieuwe slimme rookmelders van Megaton in verband met verplichting nieuwe wet. Waren zelfs goedkoper bij Hellosmart dan tijdens Amazon Prime dagen. Snel geleverd!

2 Google nest bestel. Mooie prijs en snel geleverd. Bedankt!

Snelle levering!

Snelle levering, goede service

Makkelijk en snel zoals t hoort

Bestellen is makkelijk. Versturen snel. Lekker probleemloos zoals t hoort.

Duidelijke site en top producten

Netatmo rookmelders voldoen zeer goed . Makkelijk te plaatsen en via de app iphone goed te activeren. Huis is nu in op plekken beveiligd . Dus ook als je niet thuis bent via de app is controle aanwezig .

De gelost&RTT kwam 2 dagen later dan verwacht en was toch iets lastiger operationeel te krijgen.

Op zich is het helemaal geen punt omdat ik geen haast had met de rookmelders maar stel je bent dan net weg dan moet je niet beloven dat je het in 1 werkdag levert. Ik had met 1 rookmelder meer problemen om hem aan de WiFi te krijgen zodat ik hem van de iPhone kan zien. Maar het product ziet er wel heel mooi en uitgedacht uit. In die zin ben ik zeer tevreden.

Snel in huis.

Mijn bestelling was na 1 dag al binnen. Een lief kaartje erbij, met bedankt. Nog niet meegemaakt. Toppie!

Netjes verpakt, snel verstuurd

Had geen ervaring met dit bedrijf, maar mijn bestelling kwam binnen 3 dagen.

Mooi product!

Prijs-kwaliteit verhouding top! Makkelijk in te stellen met wifi! Snelle levering.

Over Hellosmart

Voor hellosmart is een smart home niet een verzameling technische producten maar een huis dat jou bijstaat in het dagelijks leven. De voordelen voor ons als consument zijn groot maar we zien ze niet altijd. Wanneer je om je heen kijkt naar smart home aanbiedingen op internet en in de winkel. Dan zie je veel producten en beschrijvingen. Maar wat is de toegevoegde waarde. Wat levert het op qua tijd, geld, comfort en veiligheid. Hier maken wij het verschil. Voor ons sta jij als drukke ouder van nu voorop en focussen we op wat het product je oplevert in plaats van wat het allemaal kan. We schrijven regelmatig verhalen over de toepassing van smart home producten en wat je er voor terug krijgt.