Aanrader

Duidelijk, snel opgeleverd en een veilig gevoel. We hebben een extra camera geïnstalleerd.

Effectief en budget vriendelijk

Makkelijk te bedienen, zelfs voor mij als 75 jarige. Systeem werk prima en is makkelijk aan en uit te zetten. Zal het zeker aanraden.

Duidelijke uitleg en een goede service

Goed alarmsysteem, alle componenten zijn geïnstalleerd door de monteur. Wij hebben het premium pakket en de buitencamera gekocht. Zeer tevreden over het gemak waarmee je verschillende instellingen kan selecteren en hoe makkelijk het systeem communiceert. Zodra het alarm afgaat, krijg je via verschillende kanalen direct meldingen ( telefoon, e-mail) Al met al zeer tevreden!

Zeer uitgebreid systeem en makkelijk te gebruiken

Goede info geven. Doet wat die belooft.

Goede beveiliging

Goede beveiliging, snelle installatie

Aanrader

Prima beeld- en geluidskwaliteit, veel opties mbt opnames, alarm etc. Opnameduur nog niet te beoordelen. Zeker aanrader.

Goed product

Camerasysteem is momenteel beste in zijn categorie. Goed door de monteur te installeren, goed beeld. Product nu een week hangen en ben erg tevreden.

Goed systeem, redelijke prijs, doet wat je ervan verwacht

Eenvoudig afspraak in te plannen met de monteur, snel opgeleverd. Helder beeld met een ruime openingshoek. Eenvoudige app.

Gewoon goed

Ik heb geleverd gekregen waar ik om vroeg, precies zoals afgesproken.

Snelle oplossing voor mijn beveiliging

Betrouwbaar beveiligingsbedrijf

Afspraak is afspraak. Snelle service en duidelijk advies

Geweldige service

De service is geweldig!! Producten snel geleverd en van zeer goede kwaliteit.

Prima systeem

- Snelle levering en goed inzicht in orderstatus. - Competitieve prijzen - Vriendelijke en klantgerichte service organisatie.

Betrouwbaar

Alles werkt gewoon prima. Jaarlijks servicebeurt zoals het hoort.

Goed beveiligingsbedrijf die zijn werk volstaat

Nu 4 jaar in gebruik. Geen noemenswaardige storingen geweest. Meldkamer reageert alert bij alarm en is goed te begrijpen. Denkt met je mee.

Goed bedrijf

Geen inbraken of poging tot inbraak ervaren, klop klop. Dat zal deels komen door de alarm-waarschuwingsuitingen aan de buitenkant. Wij hebben het Directveilig.nl-alarmsysteem wel kunnen testen door eigen fouten, vergeten dat het alarm aanstond, pan met vet op het vuur laten staan, katten die een grote vaas aan diggelen springen... Ik vind het ook prettig dat ik bij Directveilig.nl camerabeelden met een koppeling naar de mobiele telefoon kan bestellen. Dit had ik bij mijn vorige systeem niet. Het is altijd fijn als je even kan zien wie er voor de deur staat of even checken wat er in huis gebeurt.

Prima apparatuur en goede service

Prima apparatuur en goede service

Mooie beveiligingsystemen

Robuuste systeem. Vooral eenvoudig in bediening. Snelle reacties vanuit de callcenter als iets gebeurt, ook al is het tot nu toe veroorzaakt door foutieve handelingen.

Beveiligingsbedrijf die naar de klant luistert

Het is een prettig idee dat mijn woning beveiligd wordt door Directveilig.nl. Dat ik rustig kan slapen zonder dat ik bang moet zijn dat er vreemden aan je bed kunnen staan en dat als ik met vakantie ben er op mijn woning gelet wordt. Het geeft mij een veilig en goed gevoel.

Geen problemen

Tot nog toe geen problemen, alles naar wens ontvangen.

SUPER!

Super mooi bedrijf, van bestelling tot levering alles is vlekkeloos verlopen.

Mooi werk

De monteur van directveilig heeft mooi werk geleverd

Beveiligingsbedrijf die de installatie netjes oplevert

Beveiligingsbedrijf die de installatie netjes oplevert, de monteur heeft zijn werk netjes uitgevoerd.

Voldoende

De monteur is een uur te laat gekomen, ik had een verkeerd nummer doorgegeven. Omdat hij mij niet heeft kunnen bereiken ben ik geïrriteerd geraakt. Uiteindelijk is hij geweest en is het soepel verlopen. Ik moet toegeven dat de monteur een vakman is en ik uiteindelijk wel tevreden ben. Tip voor de planning om wat meer ruimte te houden voor de monteur.