Uitstekende service!

Uitstekende service! Goede geurtjes, helpt je met designen en geurtjes te selecteren. Top bedrijf!

Ik dacht laat mij eens met een creatieve bedrijfspresentje starten om deze op te zoeken en aan mijn nieuwe en bestaande klanten als cadeau te geven. AROMAN ben ik tegengekomen op Google en ik dacht leuk, proberen. Een enorme aanrader voor elke bedrijf!! Geweldige service en snelle leveringen. Naar ons tevredenheid hebben wij vandaag nog twee bestellingen erbij geplaatst. Topbedrijf waar wij De Schoonmaak Doctor lang zaken mee willen doen.

Iets meer feedback over de vorderingen van de bestelling zou fijn

Een fabriek van maken

Pluspunten

Goed & Snelle levering

Pluspunten

Mooie producten, op verzoek een speciaal design gemaakt dat past bij mijn bedrijf. Veel keus qua geuren. Voor iedereen wat.

Pluspunten

snelle reactie gehad

Pluspunten

Voordelig en goed! Wij waren zeer tevreden over de kwaliteit van de autogeurtjes welke wij als cadeau weggaven. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

Perfect kwaliteit en wordt optijd geleverd

Pluspunten

Goede prijs, snelle levering, keuze uit diverse geuren. Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en zeer tevreden.

Pluspunten

Voor het eerst autogeurtjes bedrukt, ben er superblij mee en ook mijn klanten! Na elke beurt hang ik er 1 op de achteruitkijkspiegel. Top man!!mvg garagedetulp

Pluspunten

De kwaliteit, service en snelheid zijn super bij Aroman.

Pluspunten

Professioneel bedrijf om mee samen te werken. Denkt met je mee, en nooit moeilijk om toch nog 1 extra ontwerp per mail of per whatsapp te krijgen. Fijne partner om mee te werken!

Pluspunten

2000 stk. geur hangers besteld. Mango/Fruit geur raden wij zeer sterk aan. Prijs en kwaliteitsverhouding is goed. Klantvriendelijk en snel geleverd. Wij komen zeker weer terug.

Pluspunten

De service snelheid is top, en kwalitatief goed product tegen relatief lage prijzen

Pluspunten

Goed produkt en altijd op tijd met leveren. Kwaliteit is goed, mijn klanten zijn heel er heel blij mee.

Pluspunten

afhandeling en bereikbaarheid was super. reactievermogen is TOP!!