Product geleverd op tijd zoals en naar inze wens. Aanrader

Snel geantwoord via mail en binnen paar dagen ware wij klaar met het ontwerp en were de product snel en zoals afgesproken geleverd.

Top goede service

Goede service snelle levering en goede producten Een aanrader om hier je spullen te bestellen

Kwaliteit

Ik heb het ontwerp gezien en snel daarna werden ze geleverd met mooie kwaliteit en geur!ik ben er heel blij mee.

Mooie geurhangers echt topp

Snel geholpen mooie geurhangers en aardige mensen

Wij hebben voor onze salon de auto geurhangers besteld!! Weer eens wat anders als de pennen…;) Goede kwaliteit en ze ruiken superrrrrr lekker. Wij hebben voor de heren de geur van Dior en voor de dames de geur van Burberry. Klanten vinden het erg origineel!!! Super blij mee!!

Conform afspraak | top kwaliteit

Beste lezer, Ik heb aanstekers besteld met bedrukking en dit is boven verwachting goed gegaan. - snelle offerte - goeie prijzen - mooie aanpassing van het ontwerp met voorbeeld - snelle levering Gewoon top! Heel blij mee.

Top kwaliteit

Snelle levering top kwali

Geweldig gewoon

Geurhangers zijn schitterend en ook de geur is zoals verwacht. De service en levering verliepen vlot en correct. Zeer tevreden, zal zeker nog bestellen. Een zeer tevreden klant .

Alles is prima verlopen

Correct, snel, alles in orde. Blij met het resultaat.

Prachtige geurhangers en goed contact

Mooi om de kinderen blij te kunnen maken met een pakketje geurhangers. En dat gratis, super service!

Top service en zeer tevreden met het eindresultaat!

Zeer vlotte communicatie en product kwam toe zoals beschreven en binnen de afgesproken levertermijn, zoals het moet dus! :)

Ik had zo maar gevraagd voor leuke dingen van vrachtwagens voor mij zoontje zijn nieuwe slaapkamer komt er paar dagen en envelop binnen vol met geurhangers zoontje super blij en dat nog gratis ook dan ben je in mij ogen en top bedrijf geweldig jullie krijgen van ons echt een dikke 10 super

Goede geurhangers

Het zijn hele goede geurhangers de geur blijft best lang er aan

Ontwerp voor aanstekers en geurhangers aangevraagd. Zelfde dag nog een leuke ontwerp ontvangen.!! Meteen akkoord gegeven had binnen een weekje aanstekers al binnen en geurhangers binnen 3 weken.!! Top service…

Kort geleden mail contact gehad het door gesproken wat ik wilde nou dat is met vlag en wimpel geslaagd ik kreeg de doos binnen met de sleutelhanger helemaal geweldig Raad iedereen aan om hier je dingetjes te bestellen wat ik ook heb gedaan

Gewoon fijne club om mee te werken!

Voor een klant van ons een ontwerpje gemaakt, deze doorgesuurd naar Aroman en heel vlot een antwoord terug. Na bestellen en betalen alles netjes ingepakt binnengekregen! Hier ga ik vaker bestellen!

super service

super service en een top product

Super !

Komt afspraken na !

FANTASISCHE!

Goede, mooie kwaliteit volle geurhangertjes! Bedankt voor de goede sneller service! Slammed.mk3

Bedankt voor het mooie design

Heb mijn logo gemaild, super leuke design ontvangen. Ze ruiken heerlijk.

Super mooie geurhangers met prettige geuren

Mooie geurhangers, duidelijke print, fijne geur en snel geleverd.

Ruikt niet slecht, benieuwd hoe lang de geuren zullen blijven

Paar weken moeten wachten door de vakantie,vlot na 2 dagen door de post gekomen thuis geleverd,ruikt lekker,hun prijs is iets lager zelf dan de rest.

Snelle en goede service en super mooie kwaliteit

Heb Aroman gemaild en voorbeeld gestuurd wat ik op het auto geurtje wilde hebben, na het ontwerp iets aan gepast, Besteld, Betaald en na 3 weken keurig netjes ontvangen.... En zijn super netjes en ze ruiken lekker, Ik had gekozen voor Ocean Breeze, Ik kan iedereen Aroman aanbevelen! Top service en bedankt Hakan.

Goeie service met snelle levering.

Ben goed geholpen en heb de producten binnen de 3 weken ontvangen. Top!

Super levering

Sipper snelle levering

Over Aroman

Aroman Premiums - Custom made bedrukte Autogeurtjes | Sleutelhangers | Aanstekers | Pennen