Uitstekende producten en zeer klantvriendelijkheid

Mijn ervaringen met Aroman zijn zeer positief. Bestellingen worden 90% voor de afgesproken tijd geleverd. Producten zijn ban kwaliteit en het personeel is zeer klantvriendelijk

De geurtjes zien er heel goed uit.

Ik ben netjes geholpen door Aroman.

Super service en hele goede kwaliteit/prijs verhouding.

Goede service, reageren heel snel op vragen. Heel blij met onze logo pennen, gaan snel meer bestellen. Ook voor kleine ondernemers heel goed betaalbaar!

Super!!

Top zoals beloofd op tijd geleverd. Ruiken lekker niet te overheersend of chemish luchtje! Voorraad is op binnenkort tweede order plaatsen!

Goeden kwaliteit en snel!

Zeer tevreden.

Sleutelhangers besteld, mooier dan verwacht!

Uiterst tevreden en daarbij zeer klantvriendelijk geholpen

Ik vind dat de medewerkers bij Aroman mijn wensen uitstekend hebben uitgevoerd. Daarbij een snelle (directe) response op mijn vragen. Bedankt!

Super goed

Mooie sleutelhangers, goede kwaliteit, super service en snelle levering.

Super geregeld.

Via internet besteld en zonder gezeur snel handelen. Product snel ontvangen en super tevreden over de kwaliteit.

Goeie communicatie Snelle levering Top kwaliteit

Super service en goeie kwaliteit

De geurtjes van aroman ruiken prima naar wens en de bedrukking ja netjes,het is zeker een aanrader.

Contact is top, snelle levering

Ruikt lekker dan verwacht! Zeker voor herhaling vatbaar :)

Korte lijntjes, actief meedenkend

Had een schets gestuurd en een gedetailleerd ontwerp terug gekregen. Alles in overleg.

Duftbäume

Ich bin sooooo begeistert! Tolle Qualität! Top Düfte ! Kann ich nur empfehlen!!!

De auto geurtjes hebben een goede en lekkere geur! Ons logo van Vsk-schilderwerken is strak en de autogeurtjes hebben een strak design! Een aanrader!

Top kwaliteit

Top kwaliteit en klantvriendelijk

Zeer goede service en kwaliteit

Toen ik een ontwerp vroeg voor de Geurdertjes, heb ik spoedig 1ntwoord gekregen met een mooi ontwerp. De leveringstijd was zoals afgesproken. Verpakking zeker in orde. Geurders zijn topkwaliteit!!! Zeker een aanrader.

Top Service! ik raad dit iedereen aan!

Top kwaliteit

Bestelgemak, kwalitatief goede producten tegen schappelijke prijzen, redelijk snelle levering.

Super ! Snelle service , topcommunicatie

Aroman is een betrouwbare partner voor uw reclamegadgets....snelle service, hulp waar nodig, zeer snelle en correcte communicatie.

Zeer matig

Doordat het low budget verzonden wordt liep het verzenden fout in moest ik het pakket zelf ophalen zonder dat ze bij mij aan de deur zijn geweest. Het ontwerp wat ik heb aangeleverd is prima verwerkt. Het luchtje is na twee dagen al bijna niet meer te ruiken. Ik zal hier niet meer bestellen.

Beste Danny, Bedankt voor uw review. Wij werken al 8 jaar met PostNL, zij leveren 99% van de opgestuurde pakketten tot aan deur. Als het mis gegaan is door het koerier van PostNL, heeft dat niks te maken met Aroman en helemaal niet met ''Low budget verzending''. Het ontwerp is door uw aangeleverd en zoals u het vermeld heeft keurig geprint. U heeft gekozen voor een ''Low budget'' geur van 22 cent p/stuk, verwacht dan ook niet dat het weken gaat ruiken.

Super contact

Sinds 2017 in contact gekomen en uiterst tevreden over de klantvriendelijkheid en snelle service. Er zijn genoeg bedrijven die het product leveren maar ik heb er nog nooit 1 getroffen die zo snel en accuraat werkt. Volgende keer zal ik zeker weer voor Aroman kiezen.

Simply the best

Product van uitstekende kwaliteit, topverkoper, snelheid van ontwerp, drukwerk en levering. Meer dan een betaalbare prijs die de concurrentie trotseert.

10 numara 5 yıldız

Het zijn klein maar fijne sleutels hangers ze zijn echt leuk en goedkoop. K ga het ook aan andere bedrijven jou aanraden. Een klein vraag kan je voor mij monsters sturen voor geur met verschillende geuren alvast bedankt.

Goed!

Hele mooie luchtverfrissers, lekkere geur

Over Aroman

Aroman Premiums - Custom made bedrukte Autogeurtjes | Sleutelhangers | Aanstekers | Pennen