Zowel de service als de producten zijn heel goed bevallen! Ik krijg complimenten van mijn klanten, dus hierbij de complimenten aan Aroman die ons goed geholpen heeft!

Super goed georganiseerde onderneming

Ik heb de sleutelhangers besteld goed contact met aroman over de bezorging en het ontwerp 1 woord uitstekend.

SUPER GEHOLPEN !

Snelle reacties, precies wat ik zocht. Top gewoon!

Mooie ontwerp

Goede service, snel geleverd

Goede en snelle service!

Zeer goede en sneller service! Ook de geurtjes zijn van goede kwaliteit! Bedankt! Mvg AutoCompleet Dinxperlo

Bedankt voor de snelle service!

Lekkere geurtjes! Grtjss uit Belgie.

Steeds zeer goede prijzen en een vlotte communicatie.

Topzaak.

TOP !

Super goede bestelling en levering, tevreden klant !

topkwaliteit en service!

ik ben al even klant hier, en laat al mijn geurhangers hier drukken. Topkwaliteit, snelle en correcte service. zeker een aanrader!

10/10

10/10

Kwalitatief goed

In plaats van folders zijn de geur hangers in de auto de beste wat je kan doen. Aroman maakt het nog een compleet met zijn ontwerp. Ze ruiken ook nog een lekker! Zeker aan te raden!

Goed bedrijf! Goede service!

Goed bedrijf, goed contact mooie website. Geurhangers nodig? Of iets anders? Aroman is het bedrijf!

Super goed

top geur hangers Zien er netjes uit en ruiken heerlijk

Dangerous

Dangerous gwn

Goed werk

Goed service komt afspraken op tijd na goed werk en ga zo door perfect 🙏🙏💪

Super ervaring

Goede service, super kwaliteit, alles top!

Ik heb luchtverfrissers laten maken bij aroman dit is zeer netjes gedaan de service was super netjes geholpen met het ontwerp

Reeds 2 maal besteld. Super service. Snelle levering. Prijs/kwaliteit top. Communicatie gaat zeer vlot.

Snelle levering en goede service

binnen 2 weken bestelling ontvangen. Een goedeservice. Er wordt geluisterd naar je wensen. Wanneer je wat aanpassingen wilt wordt dan binnen no time gedaan. Snelle en goeie comminicatie. Met de producten zijn we ook heel blij mee.

Heel erg tevreden

ben echt blij met me aankoop bij Aroman zeker een echte aanrader

Snel en vriendelijk

Super service ! Keurig verstuurd ! Ontzettend vriendelijk

Top communicatie en product!

De heren van Aroman waren meteen bereidt om me te helpen. Snelle service en ontwerp gemaakt. Extra service verkregen zonder te vragen! Zeer creatief en meedenkend. En wat een top eind product! Zeker aanbevolen!

Top service en goede kwaliteit!!

Eerste 1000 stuks bevallen goed! Zal zeker vaker bestellen!

Duidelijk, direct en kwalitatief nog goed ook.

Zeer te spreken over zowel de gang van zaken als de kwaliteit en prijs van het geleverde product. 1 puntje van kritiek: het zou naar mijn mening iets vlotter mogen (circa 2 weken wachttijd na betaling). Ik kan uiteraard niet in hun agenda kijken en weet ook niet wat een normale wachttijd voor ‘geurtjes’ in de auto uiteindelijk is.

Super service!!!

Snel en gemakkelijk. En helemaal naar wens!

Over Aroman

Aroman Premiums - Custom made bedrukte Autogeurtjes & Sleutelhangers