topkwaliteit en service!

ik ben al even klant hier, en laat al mijn geurhangers hier drukken. Topkwaliteit, snelle en correcte service. zeker een aanrader!

10/10

10/10

Kwalitatief goed

In plaats van folders zijn de geur hangers in de auto de beste wat je kan doen. Aroman maakt het nog een compleet met zijn ontwerp. Ze ruiken ook nog een lekker! Zeker aan te raden!

Goed bedrijf! Goede service!

Goed bedrijf, goed contact mooie website. Geurhangers nodig? Of iets anders? Aroman is het bedrijf!

Super goed

top geur hangers Zien er netjes uit en ruiken heerlijk

Dangerous

Dangerous gwn

Goed werk

Goed service komt afspraken op tijd na goed werk en ga zo door perfect 🙏🙏💪

Super ervaring

Goede service, super kwaliteit, alles top!

Ik heb luchtverfrissers laten maken bij aroman dit is zeer netjes gedaan de service was super netjes geholpen met het ontwerp

Reeds 2 maal besteld. Super service. Snelle levering. Prijs/kwaliteit top. Communicatie gaat zeer vlot.

Snelle levering en goede service

binnen 2 weken bestelling ontvangen. Een goedeservice. Er wordt geluisterd naar je wensen. Wanneer je wat aanpassingen wilt wordt dan binnen no time gedaan. Snelle en goeie comminicatie. Met de producten zijn we ook heel blij mee.

Heel erg tevreden

ben echt blij met me aankoop bij Aroman zeker een echte aanrader

Snel en vriendelijk

Super service ! Keurig verstuurd ! Ontzettend vriendelijk

Top communicatie en product!

De heren van Aroman waren meteen bereidt om me te helpen. Snelle service en ontwerp gemaakt. Extra service verkregen zonder te vragen! Zeer creatief en meedenkend. En wat een top eind product! Zeker aanbevolen!

Top service en goede kwaliteit!!

Eerste 1000 stuks bevallen goed! Zal zeker vaker bestellen!

Duidelijk, direct en kwalitatief nog goed ook.

Zeer te spreken over zowel de gang van zaken als de kwaliteit en prijs van het geleverde product. 1 puntje van kritiek: het zou naar mijn mening iets vlotter mogen (circa 2 weken wachttijd na betaling). Ik kan uiteraard niet in hun agenda kijken en weet ook niet wat een normale wachttijd voor ‘geurtjes’ in de auto uiteindelijk is.

Super service!!!

Snel en gemakkelijk. En helemaal naar wens!

GEWELDIG!

Wat een toppers zijn de mannen! Echt geweldige hangers gekregen. Perfect voor ons platform. We kunnen onze fans erbij mee maken. We willen bij deze Aroman speciaal bedanken voor de toffe hangers!!

Zeer leuke samenwerking

We werkten samen met ons 3 bedrijven en dat verliep zeer goed, We bestelden 4000 stuks en aroman maakte zijn eigen ontwerp op basis van onze logo’s.

Top service en product

Een aanrader snelle reactie goede communicatie en snelle service .mooi product ! Lavendel geur is erg goed 👍

Top service en kwaliteiten

Super snelle service en levering. Geurtjes van top kwaliteit.👍🏼

TEVREDEN!!

Super tevreden, netjes geholpen goeie service!

Prijs/kwaliteit is top!

Perfecte service en mooie hangers die lekker ruiken 👌🏻 Ons hoor je zeker nog terug!

Prima service!

Prima service!

Top service & kwaliteit zeker een aanrader !

Top service & kwaliteit zeker een aanrader ! Dus bestel snel !

Over Aroman

Aroman Premiums - Custom made bedrukte Autogeurtjes | Sleutelhangers | Aanstekers | Pennen