Professionele en snelle service

Op meerdere terreinen blijkt Vergelijk Direct over de nodige kennis en contacten te beschikken. Wij laten graag alle mogelijke verzekeringen en dergelijke door hun regelen.

Uitermate snelle afhandeling van de schade

Positief verrast door het tempo van de afhandeling Binnen 24 uur had ik de toestemming om mijn fiets te laten repareren.

Eenvoud

Zeer makkelijk en snel in het vergelijken en afsluiten, na het aanvragen binnen vijf minuten alle papieren in de mailbox en het was geregeld!

Snel, goed en overzichtelijk

Snel geregeld, goed en duidelijk overzicht

Heb de verzekering afgesloten maar kwam er al snel achter dat het niet naar wens was, ik contact gezocht wat zeer snel tot stand kwam mijn wensen uitgelegd en binnen 15 min was de polis aangepast, echt super kreeg het gevoel dat ik geen nummer was maar als mens ben behandeld

Goed geholpen snelle reactie

Snel geregeld!

Snelle en eerste indruk betrouwbare deal gesloten met unigarant

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld

Eenvoudige en snelle afwikkeling.

Via de site is het zeer eenvoudig om deze verzekering af te sluiten. Ik ontving vrijwel onmiddellijk de polis. Na een vraag over de dekking werd binnen een uur via de e-mail, naar tevredenheid, geantwoord.

helaas nog geen bevestiging van de verzekering mogen ontvangen , gene polis.

Positief

Zeer makkelijk en goede vergelijkingssite

Prima gesprek

Goed gesprek duidelijk en er was overleg nodig wat resulteerde in actie een woord prima

Alles ging goed en service was top

Woord snel makkelijk vriendelijk alles perfect Andere woord supper supper

Vlot geregeld

Alle documenten per mail, wel even onduidelijkheid over meerdere polissen. Dat werd na een telefoontje snel duidelijk.

Makkelijk te overzien

Na al een week te hebben gezocht naar een verzekering voor een stacaravan kwam ik per ongeluk op jullie site en daar kon ik gelukkig gelijk een passende verzekering vinden en in eenvoudige stappen afsluiten.

Lekker overzichtelijk

Makkelijk invulbaar en snel overzicht

Vlot en vriendelijk

Was makkelijk af te sluiten

Eerlijk duidelijk, bekwaam, snel geregeld

duidelijke vergelijkingen

snel vergelijken? dan op deze site kijken. helder en duidelijk

Aan de telefoon vriendelijk en oplossingsgericht. In het administratieve proces ietwat warrig. Komst misschien ook door ik de verzekerde som in 1e instantie te hoog had opgegeven. Ik heb de correctie doorgegeven, waarna een nieuwe polis kreeg. Ik had aangegeven de premie per jaar te willen voldoen, maar de 1e polis ging uit van een premie per maand. Kortom nogal warrig allemaal qua documenten en facturen. Uiteindelijk prima opgelost aan de telefoon.

Beregoed

Goed geholpen

snel geregeld

Was goed

Was goed

Keurig geholpen

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen kan natuurlijk ook.. 035-6857888