Een aanwinst voor jullie maatschappij

Een vriendelijke stem goed kan goed luisteren naar jouw verhaal goed op de hoogte en duidelijk.

overzichtelijke website

Scherpe premie, gemakkelijk geregeld, direct bevestiging met polis, prima dus

Tot heden positief

Goed contact met Vincent, komt afspraak na, ik ben net klant, goed gevoel

Duidelijk, prima vergelijkbaar

Snel en duidelijk! Lekker makkelijk!!

Snel overzicht

Zeer snel is zichtbaar welke keuze de voordeligste is.

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld Hartelijk dank H C Koningen

Snel service goede site

Makkelijk, overzichtelijk. snel

zocht een fiets verzekering. alles op een rij met wat ze aanbieden. er 1 uitgezocht. ingevuld. en bevestiging gekregen. 1 puntje .. had ook een voorlopige dekking. er zou een polisblad als bijlage bij de mail zitten. Maar geen bijlage gezien. Ik wacht gewoon op de gewone polis.

Makkelijke site, snel geregeld

Snel geregeld

Snelle afhandeling voor mijn scooter verzekering.

Duidelijke site

Simpel in gebruik en toch duidelijk en helder

Goede verzekering voor een perfecte prijs

Op de duidelijke website kon ik gemakkelijk de juiste verzekering kiezen. Met een vriendelijke en snelle klantenservice. Helemaal top !

Snel geregeld

Snelle reactie

Veel goedkoper dan mijn huidige verzekering!

Ben nu 2,50€ duurder uit maar dan wel voor een subliem pakket voor een nieuwe vouwwagen TOV mijn vorige van 12 jaar oud.

Duidelijk overzichtelijk

Snel en duidelijke vergelijkbare verzekeringen Goed mailcontact met alle informatie die nodig is

Een goede en duidelijke website.

Voor bet eerst een verzekering bij jullie afgesloten, het was zo gedaan, duidelijk en simpel.

Ik heb geen ervaring ik ben nieuwe nog

Prima geen negatief commentaar

Ging snel

Ging snel, en is betaalbaar.

Goedkoopste, duidelijk, snel, kwaliteit

Goedkoopste, duidelijk, snel, kwaliteit Heel goede verzekering afgesloten. Ik heb alle grote websites van de meeste verzekeringen geprobeerd en toch kwam Vergelijkdirekt.com met de goedkoopste voor de beste dekking. Bedankt!

heel overzichtelijk alles

Het was zeer vlug geregeld mijn caravan verzekering zeer tevreden ik hoop het voor de toekomst ook

Goed geholpen

Duidelijke en overzichtelijke website

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen kan natuurlijk ook.. 035-6857888