Top geholpen en zeer klantvriendelijk!

Op het internet zoveel aanbieders waardoor je door de bomen het bos niet meer kan zien. Via Vergelijkdirect uitstekend geholpen! Top! Bedankt.

snel klaar

Makkelijk , overzichtelijk

Duidelijke site, en verzekering zo geregeld.

Een duidelijke site met overzichtelijke informatie.

snel en goed

vvv

Prima service!

Ik per abuis een onjuiste verzekering afgesloten, maar door de goede informatie en het meedenken is die meteen omgezet naar een andere verzekering. Dank jullie wel!

Ik vind leuk.

Ging makkelijk

Ging makkelijk het afsluiten. En kreeg snel alles binnen qua polissen.

goede service en zeer duidelijk

Duidelijk en makkelijk een verzekering afsluiten

Door een snel en goed vergelijk van diverse verzekeraars een goede overwogen keuze kunnen maken.

Heldere vergelijking, makkelijk afgesloten tegen scherpere prijs dan direct bij de aanbieder!

Fietsverzekering afgesloten voor 5 jaar tegen een iets lagere prijs dan rechtstreeks bij Enra. Prima voorwaarden en ook de andere aanbieders bekeken en een beslissing genomen. Meteen via de mail een bevestiging en binnen 2 dagen de polis binnen. Zoals je tegenwoordig ook verwacht, snel vakkundig en tegen een scherpe prijs.

uitstekend verhaal

Na goede uitleg snel antwoord gehad. na lezing is het wat nij en mijn vrouw betreft niet de bedoeling om andere verzekering af te sluiten dan als degene die we nu hebben. De hulp van ASR bij 2 problemen omtrent ziekte tijdens de vakanties was dusdanig prettig en goed gedaan dat het verschil van 8 euro niet zodanig is dat we er echt op vooruit gaan. Nogmaals dank voor Uw inzet. ik ga niet acc met gebruikers voorwaarden maar ik moet aanklikken om deze mail verstuurd te krijgen

Overzichtelijk en snel

Zeer overzichtelijk, duidelijk en snel de juiste verzekering gevonden

Mijn ervaring is,dat alles is in orde

Makkelijk en snel

Zo gevonden wat ik zocht en snel geregeld

Zagen meteen een foutje dat ik had gemaakt, en regelde een update.

Is slecht

Jullie zijn oplichters graag stoppen mijn verzekering van 01-03-2021 van mij scooter drj-59-g G.r Namiq

Beste heer Namiq, Vervelend om te horen dat onze dienstverlening klaarblijkelijk niet aansluit op uw verwachting. Wel willen we u nogmaals wijzen op het niet nakomen van uw plichten als verzekeringnemer. De diefstal van uw bromfiets valt hierdoor niet onder de dekking. Dit is natuurlijk vervelend maar enkel uzelf te verwijten. Opzeggingen kunnen bij ons niet telefonisch worden doorgegeven. Daarom hebben we u geprobeerd te helpen door uw opzegging per e-mail in gang te zetten. U hoefde enkel bevestigend te reageren zodat wij het dossier konden sluiten. Inmiddels hebben we uw bevestiging ontvangen en de bromfietsverzekering per eerstvolgende mogelijkheid opgezegd. Met vriendelijke groet, Bart - Vergelijkdirect.com

snel geregeld

was snel geregeld.binnen 2 minuten scooter verzekerd.

TOP

De mensen hier kennen hoe je een voor een klant zorgt. Makkelijk over te stappen, makkelijks een claim af te handelen. AANRADER!

Goede duidelijke informatie.

Prijs technische scherp. Vergeleken met anderen aanbieders

Snel en vakkundig

misleidend

Ik probeerde een verzekering af te sluiten bij vergelijkdirect.com. er is maar 1 keuze en dat is unigarant. lijkt verdacht, maar de verzekering is redelijk betaalbaar en vergelijkbaar met anderen. Wordt ik de dat er op gebeld dat het toch 5,59 euro per maand duurder wordt, omdat bij unigarant niet het aantal schadevrije jaren kan worden afgesloten, zoals dat in de vergelijker naar voren komt. Ze hebben hun zaakjes niet op orde (of proberen op deze manier extra centen te verdienen) en vandaar een dikke onvoldoende

Beste Maarten, Vervelend dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. In uw geval is Unigarant de enige verzekeraar waar wij mee samenwerken die uw electrische motor kan verzekeren. De premie die op onze website is getoond is echter niet correct. Hiervan is reeds melding gemaakt bij onze dataleverancier om dit op te lossen! Unigarant berekende bij het afgeven van het polisblad een hogere premie. Hiervan hebben we u telefonisch op de hoogte gesteld, zodat u niet voor verrassingen kwam te staan. Daarnaast wilden we vooraf controleren of de door u opgegeven schadevrije jaren daadwerkelijk beschikbaar waren om te claimen. Indien de door u opgegeven schadevrije jaren niet beschikbaar waren, zou dit alsnog een premieverhoging kunnen betekenen. Dit bleek bij u niet het geval. Helaas maken we dagelijks mee dat mensen niet goed op de hoogte zijn van de werking en het toepassen van schadevrije jaren. Onze service is er juist op gericht dat er geen foutieve polissen ontstaan die vaak tot premieverhogingen leiden. Helaas kon Unigarant de verzekering niet tegen de berekende premie afgeven. We hopen dat u de motor inmiddels naar tevredenheid elders heeft kunnen verzekeren. Met vriendelijke groet, Vergelijkdirect.com

vlot en duidelijk

Ik wist direct wat de mogelijkheden waren.

Snel en makkelijk

Zelfs fietsverzekeringen worden hier duidelijk en overzichtelijk vergeleken. Toch weer Enra

Snel en adequaat geholpen.

Snel en adequaat geholpen.

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen kan natuurlijk ook.. 035-6857888