Duidelijk, lage prijs en snel geregeld

Duidelijk als in goed aangeven waar de verzekering voor staat, wat het inhoudt. Lage prijs spreekt voor zich Snel geregeld als in online aanmelden en direct na bevestiging, bericht van de acceptatie (ingang verzekering) ontvangen en het kentekenbewijs de volgende werkdag,

Goed geholpen aan de telefoon en niet lang hoeven wachten

Heel aangenaam!

Mijn ervaring met Bart, en daarmee vergelijkdirect.com, is erg goed! Bart heeft vanaf moment van indienen claim tot de definitieve afhandeling ervan snel gereageerd en heeft mij met regelmaat up to date gehouden met de status van de claim. Ik ben erg tevreden! Bedankt, Bart!

Snel en overzichtelijk vergelijken.

Hele overzichtelijke website waar ik snel en netjes ben geholpen bij het zoeken naar een scooter verzekering.

Het was heel simpel en snel

S

J

Makkelijk om af te sluiten

Makkelijk duidelijk en simpel om af te sluiten

Snel en overzichtelijk.

Met maar een paar handelingen een compleet overzicht van verzekeringen die met elkaar vergeleken kunnen worden. Overzichtelijk en makkelijk.

Overzichtelijk, snel, zo gefikst

Overzichtelijke site. Een paar vragen invullen, vervolgens een handig overzicht, en makkelijk kiezen. Zo voor elkaar.

Gevonden wat ik moest vinden

Ging vlot

Ging vlot

snel en makkelijk mijn snorfiets verzekerd

Snel en gemakkelijk.

Heel sne geregeld

toppie

top binnen 2min had ik een verzekering afgesloten en nog de goedkoopste ook 👍👍👍

Snelle reactie

Na aanvraag snelle reactie en snel geregeld met verzekering

direct komt de goedkoopste naar voren,ideaal voor mij!

direct komt de goedkoopste naar voren,ideaal voor mij!

Pas nieuwe

goed en goedkoop

uitstekend

Snel opgepakt, snel uitbetaald

Zeer persoonlijk geholpen. De schade is snel gemeld bij ASN en die hebben binnen een week uitbetaald. Echter, wist ik niet dat ik naar vergelijkdirect.com moest om de schade aan te geven. Maar dat weet ik nu wel.

Eenvoudig en niet eerst 20 min aan de telefoon zitten wachten op iemand pffffff

Snel en veel goedkoper

Duidelijk en snel geregeld

Duidelijk en snel geregelt

Wilde dezelfde dag nog verzekert rond gaan rijden, dit was meteen geregeld.

Vlot en scherp geprijsd

Snel een overzicht en een goede prijs voor de verzekeringen

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen an natuurlijk ook.. 035-6857888