Keurig geholpen

Geweldig!!

makkelijk en snel en zeker betrouwbaar

Klant gerecht

Duidelijk omschreven

helder over hoe de verzekering in elkaar zit.

Snel geregeld en snelle reactie via de mail

Hele goede ervaring

Super service en alles heel snel geregeld. Helemaal top.

prima geholpen en snel

goede service

gewoon makkelijk en goed.

snel een goedkope verzekering gevonden.

Simpele en duidelijke vergelijking

met weinig moeite mijn gegevens kunnen invoeren, veel dingen gingen automatisch en beste verzekeraar werd snel voor mij gekozen. Was binnen 10 minutjes al weer klaar, top!

Goed verzekerd voor weinig

Is wel nieuwe voor mij nooit bij reaal verzekerd

snel en makkelijk

snel en eenvoudig de juiste verzekering vinden en afsluiten

goed afgehandeld

Super prijsvergelijk

beter en sneller resultaat dan ik zelf heb gevonden

Goed en snel

Handig zo’n hulp bij het regelen

Heel correct geholpen

Duidelijk overzicht en snelle service!

Na 3 gefaalde pogingen via een losse verzekeraar een motorverzekering af te sluiten, en elke keer afgewezen te worden omdat ik nog geen 25 ben... kwam vergelijkdirect meteen met een aantal goede opties waar ik mij kon laten verzekeren. Zo kon ik TOCH dezelfde avond dat ik mijn motor kocht nog naar huis rijden! :)

Vlot en duidelijke informatie

Snel en makkelijk ga zo door

Prima verzekering

Heel correct geholpen.

overzichtelijk en snel geregeld

Door de goede vergelijkingsmodellen en de scherpe prijsstelling was mijn keuze snel gemaakt. Binnen een dag na melding de polis ontvangen. Ook bij een vraag over mijn account werd snel en efficient gereageerd.

Keurige afhandeling van de aanvraag.

Eenvoudige aanvraag verzekering caravan via het web. Helaas onacceptabele verzekeringsvoorwaarden. Na een telefoontje met Vincent nieuwe polis gekozen en oude laten vervallen. Was prettig geweest als commissie van de website al in keuzescherm zichtbaar wordt. Nu pas bij ontvangst van de polis stukken.

goed en overzichtelijk

makkelijk en goed je kunt alles wat je wil verzekeren goed vinden en het is makkelijk te vergelijken!

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen an natuurlijk ook.. 035-6857888