Zagen meteen een foutje dat ik had gemaakt, en regelde een update.

Is slecht

Jullie zijn oplichters graag stoppen mijn verzekering van 01-03-2021 van mij scooter drj-59-g G.r Namiq

Beste heer Namiq, Vervelend om te horen dat onze dienstverlening klaarblijkelijk niet aansluit op uw verwachting. Wel willen we u nogmaals wijzen op het niet nakomen van uw plichten als verzekeringnemer. De diefstal van uw bromfiets valt hierdoor niet onder de dekking. Dit is natuurlijk vervelend maar enkel uzelf te verwijten. Opzeggingen kunnen bij ons niet telefonisch worden doorgegeven. Daarom hebben we u geprobeerd te helpen door uw opzegging per e-mail in gang te zetten. U hoefde enkel bevestigend te reageren zodat wij het dossier konden sluiten. Inmiddels hebben we uw bevestiging ontvangen en de bromfietsverzekering per eerstvolgende mogelijkheid opgezegd. Met vriendelijke groet, Bart - Vergelijkdirect.com

snel geregeld

was snel geregeld.binnen 2 minuten scooter verzekerd.

TOP

De mensen hier kennen hoe je een voor een klant zorgt. Makkelijk over te stappen, makkelijks een claim af te handelen. AANRADER!

Goede duidelijke informatie.

Prijs technische scherp. Vergeleken met anderen aanbieders

Snel en vakkundig

misleidend

Ik probeerde een verzekering af te sluiten bij vergelijkdirect.com. er is maar 1 keuze en dat is unigarant. lijkt verdacht, maar de verzekering is redelijk betaalbaar en vergelijkbaar met anderen. Wordt ik de dat er op gebeld dat het toch 5,59 euro per maand duurder wordt, omdat bij unigarant niet het aantal schadevrije jaren kan worden afgesloten, zoals dat in de vergelijker naar voren komt. Ze hebben hun zaakjes niet op orde (of proberen op deze manier extra centen te verdienen) en vandaar een dikke onvoldoende

Beste Maarten, Vervelend dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. In uw geval is Unigarant de enige verzekeraar waar wij mee samenwerken die uw electrische motor kan verzekeren. De premie die op onze website is getoond is echter niet correct. Hiervan is reeds melding gemaakt bij onze dataleverancier om dit op te lossen! Unigarant berekende bij het afgeven van het polisblad een hogere premie. Hiervan hebben we u telefonisch op de hoogte gesteld, zodat u niet voor verrassingen kwam te staan. Daarnaast wilden we vooraf controleren of de door u opgegeven schadevrije jaren daadwerkelijk beschikbaar waren om te claimen. Indien de door u opgegeven schadevrije jaren niet beschikbaar waren, zou dit alsnog een premieverhoging kunnen betekenen. Dit bleek bij u niet het geval. Helaas maken we dagelijks mee dat mensen niet goed op de hoogte zijn van de werking en het toepassen van schadevrije jaren. Onze service is er juist op gericht dat er geen foutieve polissen ontstaan die vaak tot premieverhogingen leiden. Helaas kon Unigarant de verzekering niet tegen de berekende premie afgeven. We hopen dat u de motor inmiddels naar tevredenheid elders heeft kunnen verzekeren. Met vriendelijke groet, Vergelijkdirect.com

vlot en duidelijk

Ik wist direct wat de mogelijkheden waren.

Snel en makkelijk

Zelfs fietsverzekeringen worden hier duidelijk en overzichtelijk vergeleken. Toch weer Enra

Snel en adequaat geholpen.

Snel en adequaat geholpen.

Beste vergelijking en met de beste deals..

was helemaal top

het was een goede ervaring snel geregeld prijs is goed helemaal top zou het bij iedereen aanbevelen

Verrassend Efficiënt, Snel, Servicegericht ,Vriendelijk, Vrijblijvend ..

Efficiënt, Snel, Servicegericht ,Vriendelijk, Vrijblijvend .. In kan niet anders dan alle goede reviews die hier al zijn geschreven zijn bevestigen, mijn ervaring in het contact met vergelijkdirect is heel positief. Bart Houtman heeft de kennis en ervaring in huis die ronduit uitstekend is te noemen, heeft een vriendelijke en vrijblijvende benadering naar zijn clientèle. Er wordt goed en snel advies gegeven, heeft de beschikking over vele contacten in de verzekeringsbranche. Mij is geheel vrijblijvend een besparend advies van mijn bestaande inboedel verzekering gegeven dat advies heeft me 32 euro per maand besparing opgeleverd. Nogmaals ik ben zéér tevreden en ik kan iedereen vergelijkdirect van harte aanbevelen voor alle verzekeringen ook, voor energiecontract, uw internet- en televisie abonnement of telefoonabonnement. T.A. Zewuster

Direct n.a.v. mijn vraag het antwoord klaar; u heeft de keuze uit deze 2 goedkoopste verzekeringen.

Duidelijk, klantgericht, adviserend en direct de keuzemogelijkheden voor je klaar.

Word gelijk en altijd goed geholpen

Overzichtelijk verhaal

Nvt

Snel en profi

Snel, profi, online

Makkelijk

Het is makkelijke en eenvoudige manier om de verzekering de juiste verzekering te vinden en af te sluiten.

prima bedrijf

geven direct antwoord op vragen

Snelle reactie

Alles was heel duidelijk. En snelle reacties

Simpel en efficient. Uitstekende service.

De vergelijking was prima en het afsluiten van de caravan verzekering was een eitje. Een telefonische vraag werd direct beantwoord, zonder muziekje van een half uur.

The best

Via whatsapp gecontact....super snelle reactie en vriendelijk. Alle opstakels en problemen zijn rechtgetrokken. Ga zo door...communicatie uitstekend, kan gewoon niet beter dan dit. Voor mij hoeft er geen verandeling in. Alles is duidelijk uitgelegd en doorgegeven. Met vriendelijke groet. Chaturi.

Professionele en snelle service

Op meerdere terreinen blijkt Vergelijk Direct over de nodige kennis en contacten te beschikken. Wij laten graag alle mogelijke verzekeringen en dergelijke door hun regelen.

Uitermate snelle afhandeling van de schade

Positief verrast door het tempo van de afhandeling Binnen 24 uur had ik de toestemming om mijn fiets te laten repareren.

Eenvoud

Zeer makkelijk en snel in het vergelijken en afsluiten, na het aanvragen binnen vijf minuten alle papieren in de mailbox en het was geregeld!

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen kan natuurlijk ook.. 035-6857888