Heel tevreden

Krijg alles netjes terug betaald en kwurig op tijd. Had probleem met inloggen en gebeld en werd keurig te woord gestaan.

Overzichtelijk en snel

Binnen 5 min aangevraagd en bevestigd, snelle service en fijne opvolging doordat ik bepaalde gegevens nog niet wist tijdens het afsluiten

Prima en overzichtelijk

Keuze aanbod was prima

Overzichtelijk en eenvoudig af te sluiten

Prettige en duidelijke site om een motorverzekering af te sluiten

Snel geregeld en voordelig

Paste ook mijn polis aan terwijl ik een fout had gemaakt.

Snel en overzichtelijk

Prima startpunt voor het maken van een keuze tussen verzekeringen mijn dit geval.

Duidelijk en overzichtelijk.

Geeft goed de mogelijkheden bij verschillende verzekeraars weer.

Duidelijk en snel

Nvt

makkelijk voor overzicht en prijsverschillen te beoordelen

makkelijk voor overzicht en prijsverschillen te beoordelen

Duidelijk en overzichtelijk

Kort en overzichtelijke lijst met verzekeraars.

handig om een verzekering af te sluiten

Overzichtelijke site die het makkelijk maakt om op basis van een kosten-overzicht een (fiets)-verzekering af te sluiten. Al is het mij niet helemaal duidelijk of er gedurende die drie jaar wel of niet (!) een afschrijving van mijn fiets plaatsvindt. Waarschijnlijk wordt de premie voor drie jaar in één keer geïncasseerd. Wat sowieso handig is, is dat je zelf je fietsmerk moet invullen. Dus geen rol-menu, want mijn 6KU stond er niet tussen. Volgens mij heb ik een goede én niet al te dure diefstal-verzekering afgesloten.

Snel, duidelijk en overzichtelijk

Helder

Ik werd snel en vriendelijk geholpen

moet per post sturen!!!!!!

kan niet op internet geregeld worden

Beste Ged, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat sommige verzekeraars vragen de overeenkomst ondertekend per post terug te sturen. Wij zijn het volledig met u eens dat dit in 2019 anders zou moeten kunnen echter hebben wij daar geen directe invloed op. Het is namelijk aan de verzekeraars om te bepalen hoe zij klanten willen accepteren. Natuurlijk wijzen wij ze op andere technische mogelijkheden om digitaal te ondertekenen of te accepteren. Onze dienstverlening bestaat uit het vergelijken van verschillende verzekeringen. Kunt u aangeven of het vergelijken zelf wel naar wens is verlopen (bijv. het invoeren van uw motorgegevens, het tonen van verzekeraars en premies etc.) en of u op basis daarvan uw beoordeling kunt doen? Met vriendelijke groet, Bart Houtman - Vergelijkdirect.com

Duidelijk en snel

bovenstaande spreekt voor zich

superb

heldere, eenvoudige manier om alles te vergelijken en een keus te kunnen maken

Servicegericht!

Zeer behulpzaam en klantgericht. Je hoeft vrijwel zelf niets te doen. Zij regelen alles op een efficiënte en prettige manier en communiceren hierbij zeer duidelijk en vriendelijk richting de klant.

Makkelijk en snel!

Makkelijk en snel een goedkope motorverzekering afgesloten.

Duidelijk en simpel

Makkelijk en snel door te lopen met goede uitleg voor de ingewikkelde items.

Beste advies

Er is voor mij gezocht naar de beste en goedkope verzekering. Al mijn vragen zijn duidelijk en met veel kennis beantwoord. Voor vragen heb ik niet uren in de wacht gestaan. Ik kreeg snel antwoord, geen vraag was te veel. Ik zou zeker deze site aan iedereen aanraden.

snel en efficiënt

op zoek naar een nieuwe motor verzekering incl. diefstal dekking omdat de motor na 35 jaar volledig is gerestaureerd , via vergelijk direct binnen 5 minuten geregeld

de tijd genomen om alles uit te zoeken waar het goedkoper is

Ik ben super blij met de hulp die geboden is omtrent het uitzoeken van welke verzekering goedkoper was en waar je het beste waar kreeg voor je geld zo gezegd helemaal toppie

Snel geholpen met mijn fietsverzekering

Direct na het kopen van een nieuwe e-bike wilde ik hem zo snel mogelijk verzekeren zonder afschrijving. Aan de telefoon keurig geholpen.

ZEER EFFECTIEF, ACCURAAT EN PRETTIG

zie boven

Gewoon goed

Mooie vergelijker, duidelijk. Bevestigings e-mail duurde iets te lang.

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen an natuurlijk ook.. 035-6857888