Motor en auto verzekering

Ik ben zeer te vreden met vergelijk direct. Ik had probleem met verzekering van auto en is heel snel opgelost met de medewerkers en ik mag mijn auto verzekeren. Altijd laag met prime en aardige medewerkers. Altijd bereikbaar. Top top top.

netjes

correct te woord gestaan en goed geholpen

Was op zoek naar een caravan verzekering en kwam deze site tegen. Was zeer overzichtelijk en makkelijk te berekenen. Werd gelijk geaccepteerd en de polis snel ontvangen.

Ik kan geen ster geven

Beloftes , beloftes, beloftes en niets meer.

Beste heer Carp, We verbazen ons nogal over uw gedrag en uw negatieve review. Hieronder leggen we uit waarom: 1. Op 27 december jl. sluit u via onze website een verzekering af bij De Neerlandse. 2. U ontvangt direct uw polisblad in uw e-mail en bent dus direct verzekerd zoals u de verzekering zelf heeft samengesteld. 3. De Neerlandse werkt enkel via tussenpersonen, waarvan wij er één zijn. Zoals u duidelijk kunt lezen tijdens het aangaan van de verzekering wordt de polis afgegeven door een volmacht kantoor maar heeft u in geval van vragen en/of schade slechts 1 aanspreekpunt. 4. Telefonisch neemt u contact met ons op om de polis per direct te beëindigen omdat u "het allemaal onbetrouwbaar vindt, u gewoon wilt bellen als u schade heeft en nergens anders om heeft gevraagd". We leggen u uit dat u in geval van schade u gewoon met ons kunt bellen, chatten & Whatsappen, de verzekering door uzelf is aangevraagd en gewoon binnen 14 dagen kan worden opgezegd, zoals elke andere particuliere verzekering. 5. We geven u dus direct aan dat opzeggen geen enkel probleem is maar leggen uit hoe De Neerlandse werkt en als u de verzekering wilt beëindigen u alleen even een mailtje of een whatsapp bericht dient te sturen naar onze klantenservice. Dit doet u een paar minuten later ook, waarna wij de polis direct voor u beëindigen per ingangsdatum. Wij hebben in geen enkele ander vorm contact met elkaar gehad en u heeft geen enkele andere ervaring met ons dan de ervaring zoals u die hierboven kunt teruglezen. Het bevreemd ons dan ook dat u zich op deze manier opstelt. Om heel eerlijk te zijn denken wij dat we op geen enkele manier hadden kunnen zorgen dat u een positieve bijdrage zou leveren en we bij voorbaat geen eerlijke kans van u hebben gehad. Onze andere reviews laten duidelijk zien dat wij staan voor snel & duidelijk contact, transparantie in voorwaarden voor een zeer scherpe prijs. Met vriendelijke groet, Bart van Vergelijkdirect.com

Vakkundig-Professioneel en Klantvriendelijk

Zeer vakkundig door het woud van verzekeringen geleid en met een hele goed en voordeling pakket te komen. Aanpassingen aan het pakket zijn worden direct doorgevoerd en eventueel van advies voorzie.

Netjes

Snelle en nette afvues

Snel en duidelijk

Snel antwoord

Duidelijk en snel

Was duidelijk en bood de goedkoopste verzekering voor mijn e-bike. Snel geregeld.

Goede en snelle klantenservice

Door onvoorziene omstandigheden (aankoop andere auto voorlopig geannuleerd) moest ik een nieuwe autoverzekering die vandaag in zou gaan annuleren. Ben hierbij prima en snel telefonisch geholpen. Bij op later tijdstip andere verzekering afsluiten neem ik dit bedrijf zeker weer mee in serieuze afweging.

Snel, vriendelijk en deskundig

Super goed geholpen bij afsluiten verzekering. Wat fijn. Geen uren aan de telefoon ! Maar meteen een deskundige aan de lijn. Ook de website is duidelijk maar mocht je hulp nodig hebben dan zijn ze bereikbaar.

Goede site, snelle afhandeling, goed bereikbaar

Had wat problemen met het aanvragen van een brommobiel verzekering. Was op het verkeerde been gezet omdat veel verzekeraars alleen nog maar WA mogelijkheid aanboden. Echter via deze aanbieder prima geregeld en voor een redelijke premie. Telefonisch en per mail snel bereikbaar of antwoord, per email ook in het weekend. Komen zeer behulpzaam over.

Goed en snel

Goede ervaring, snel kunnen vinden wat ik nodig had.

Klant vriendelijk, neemt de tijd voor je....heel belangrijk.

Zeer gedreven en komt met ideeën en oplossingen.

Ik wiel vakantie lening

Nvt

Nvt

heel positief telefonisch gelijk geholpen, zonder in de wacht te staan.

prettig, werd vriendelijk en gelijk geholpen met mijn polis en aanpassingen werden gelijk aangepast. dit geldt ook voor de mailing die ik vrij snel heb ontvangen.

Snel geregeld

Ik had een motorverzekering nodig. Ze hadden meteen een goede vergelijking van de prijzen en de verzekering was direct afgesloten.

Prima geholpen bij het uitzoeken van een caravan verzekering

De selectie om tot een goede kandidaat te komen, werkte prima en overzichtelijk.

Een goeie verzekering.

Ik had de caravan verzekerd, maar de premie ging ineens behoorlijk omhoog. Dat was de rede tot annuleren. Ik ben blij, dat ik op Vergelijkdirect.com heb gekeken, want heb inmiddels de caravan verzekerd via genoemde site.

snel en correct

snelle respons en afhandeling

Vlotte afhandeling

Duidelijke website en een vlotte afhandeling.

Snel en duidelijk

Snel een keuze kunnen maken.

alles prima en vlot

voor de eerste keer via deze site gewerkt ,even wennen maar dan verliep alles prima en snel

snel en correct antwoorden.

aanvraag snel en compleet overzichtelijk

Snel & Simpel

Zelf je verzekering samenstelling naar de jouw gewenste voorkeuren. Heel eenvoudig en simpel voor een aantrekkelijke prijs.

Over Vergelijkdirect.com

Bij Vergelijkdirect.com vergelijk je gemakkelijk al je schadeverzekeringen. Van autoverzekeringen, motorverzekeringen en brommerverzekeringen tot zorgverzekeringen en woonhuisverzekeringen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op en we helpen je direct zonder wachttijden. Je krijgt direct één van onze experts aan de telefoon! Chatten of WhatsAppen kan natuurlijk ook.. 035-6857888