Snel

Einde dag besteld en volgende dag geleverd! Top!

Super blij met de hockeystick en snelle levering

Snelle levering en goede prijskwaliteit

Klantvriendelijk en er wordt meegedacht, top dus!

Makkelijk, snel en goed

Besteld, super snel verzonden en geleverd. Wauw! Top service!

Sokken duurde te lang

Mijn stick heb ik bij Gunneman gekocht en daar ben ik zeer tevreden over. Echter duurde de sokken veels te lang tot ze weer op voorraad waren.

Snelle reactie maar geen levering.

Zou volgens Gunneman vandaag geleverd worden maar niks ontvangen.

Gemakkelijk te bestellen in de webshop

Gemakkelijk besteld in de webshop.

Super goede service!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Zie hierboven

Zeer goede service en communicatie

Product was niet leverbaar. Alternatief aangeboden en snel geleverd.

Goeie service

Ik had een hockeystick besteld en werd de volgende dag gebeld met de mededeling dat de hockeystick beschadigt was. Ze hadden niet meer dezelfde. Ik kreeg een andere die duurder was maar hoefde niet meer te betalen. Heel tevreden!

Heel positief, jas is perfect en telefoontje n.a.v. iets verlate levering waardeerde ik zeer.

Super, zie boven

Aanrader!

Top kwaliteit product en snelle verzending

Prima, hadden op voorraad wat ik zocht

Product wordt vandaag geleverd, daarna kan ik pas beoordelen of de staat van het product goed is, maar tot nu toe ging alles soepel.

Duidelijke communicatie

Ik werd netjes gebeld dat de bestelling op zich liet wachten, omdat het artikel uit een ander filiaal moest komen. De afhandeling van het retourartikel was ook naar wens.(artikel viel helaas te groot uit).

Snelle levering.

Hockey sokken besteld, en de volgende dag al netjes ontvangen! Helemaal Top.

Snelle levering super

Goede service, en snel geleverd.

Fijn

Goede site en snelle verzending, erg hoge kwaliteit van het product

Goede snelle levering

Prima, binnen dag geleverd

Goede snelle levering

Prima, binnen dag geleverd

Mooie skibroek, snelle levering.

Mooie skibroek, snelle levering.

De levering duurt erg land

Ik heb een bestelling geplaatst op donderdagmiddag en krijg mijn bestelling zoals het nu lijkt op de dinsdagmiddag erna. Dat valt voor mij niet in de categorie snelle levering/levering 1 werkdag.

De levering duurt erg land

Aalsterweg 83 5615 CB Eindhoven

Over Gunneman Sports

Sinds de oprichting in 1947 heeft Gunneman Sports zich ontwikkeld in een echte speciaalzaak op het gebied van; hockeyspullen, wintersport spullen, wakeboard spullen, hardloopspullen, fitness spullen en zwemsportbenodigdheden. In ons ruime assortiment hebben we prachtige producten; van hockeysticks tot hockeyschoenen, ski, snowboards, wakeboard tot wetsuits, hardloopschoenen en hardloopkleding, fitnessbenodigdheden en fitness schoenen en van jammer tot drijfplank. Hier slaag je altijd! Kunnen we ergens bij helpen of zijn er vragen? Bel ons dan op +31(0)40 2115037