De levering duurt erg land

Ik heb een bestelling geplaatst op donderdagmiddag en krijg mijn bestelling zoals het nu lijkt op de dinsdagmiddag erna. Dat valt voor mij niet in de categorie snelle levering/levering 1 werkdag.

Sale items

Had een aantal sale items besteld. Leuke prijsjes. Helaas 1 stuk niet leverbaar. Na 2 dagen staat het artikel nog steeds op de site. Gebeld. Maar idd niet leverbaar. Zou fijn zijn dat de voorraad goed aangepast wordt. Verder keurig geholpen.

Al jaren lang UITSTEKEND TEVREDEN

Ik heb bij jullie Hens op school gezeten. Ik ben zó dankbaar dat jullie een winkel hebben in Helmond. Ik ben al jarenlang tevreden klant. Judith van Helvoirt Eigenaresse van: Podcast Judith van Helvoirt Welzijnspraktijk Helmond Lifestyle Centre Helmond 24Fitclub Helmond 24Fitclub KidsClub

Heel prettig geholpen

Goede kwaliteit tegen goede prijs en uitstekende service met kennis en kunde!

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd. Omdat je in Eindhoven alle clubkleding van OR kan kopen snap ik dat je voor clubkleding van HC Mierlo naar Gunneman Helmond zou moeten, maar dan is de webshop veel handiger, en goedkoper dan met de huidige benzineprijs en het parkeergeld heen en weer te rijden.

Matig

Voor zo’n grote zaak geen retourservice.

Niet leverbaar

Bestelde artikel is niet leverbaar. Toch kon je het online bestellen en betalen. Ik werd wel netjes gebeld nadat ik het besteld en betaald had via de site. Ik wacht nog op de terugbetaling

Snelle service, ook toen er iets mis ging met de bestelling

Uit-tenue van Oranje Roos bestelt. Helaas thuis tenue thuisgestuurd gekregen. Dit werd pragmatisch opgelost. De volgende dag de goede bestelling al in huis. Ook de kosten van het retour sturen zijn vergoed. Prima.

Prima product en snelle levering, 100% tevreden !

Teleurgesteld

Ik bestelde Adidas Adipower Olympic hockeyschoenen via de webshop. Juiste foto, juiste omschrijving. Helaas ontving ik andere schoenen, Adipower 2.1. Bleek een fout van Gunneman te zijn. Adipower Olympic was niet meer leverbaar. "Maar Adipower 2.1 zijn gewoon dezelfde schoenen hoor". Wat volgens Adidas niet zo is. Toen ik aangaf dat ik de verkeerde schoenen wilde retourneren, werd aangegeven dat ik zelf de kosten voor het retour zenden moest betalen. Pas toen ik aangaf dat ik dat vreemd vond omdat Gunneman de verkeerde schoenen had opgestuurd, kreeg ik een verzendlabel om zonder kosten de schoenen te kunnen retourneren. Verder is het bestelproces wel snel en probleemloos verlopen. Helaas niet naar wens mbt product.

Het kwam netjes en sneller dan verwacht thuis aan.

Door pro activiteit ben ik uitstekend geholpen

Het product wat ik had besteld was op het verkeerde adres afgeleverd door een fout vanuit mijn kant. Het was mij nog niet opgevallen toen ik door een medewerker van Gunneman gebeld werd die mij hierover informeerde. Hierdoor had ik alsnog binnen no-time mijn product. Uitmuntende service ik zou hier zo weer iets kopen!

Heel erg goed

Ik had mijn bestelling heel snel binnen...

Super geholpen

Online een bestelling gedaan die niet helemaal goed ging aan mijn kant. Na een belletje werd alles zeer snel rechtgetrokken en werd de bestelling supersnel geleverd in het noorden van Nederland.

Top en snel

Top en snel. Kwaliteitsproducten.

Erg blij met de warme teddy jas! Precies zo als beschreven.

Snelle verzending en erg blij met het product. Precies zoals beschreven.

Snelle verzending

Uitstekende support Vriendelijk telefonisch informatie Zeer snelle afhandeling en bezorging Kortom Fantastisch !

Wordt altijd goed geholpen door Maarten!! Altijd klantvriendelijk super fijn

Altijd super advies en service

Dit jaar gelukkig weer op wintersport met in ons gezelschap zowel ervaren als beginnende skiërs. Met het juiste advies en uitrusting, deels huur en deels koop, heerlijke vakantie gehad. Volgend jaar komen we graag terug.

Niet alleen de aankoop was goed maar de snelheid en vooral de aftersales waren nog beter

Na mijn artikel binnen 24 op de mat te hebben is het gewoon TOP om iemand met een vrolijke en vooral iemand met kennis aan de TELEFOON te krijgen toen ik een vraag over het product had. Gewoon een dikke 10 alles klopte van a tot z

Perfect en snel geholpen met kapotte kabel sbowboardschoen

Dat zul je net zien. Op het laatste moment wanneer je nog net niet aan het inpakken bent gaat bij SnowWorld in Landgraaf je schoen kapot. Een kabeltje. Ter plekke konden ze me helpen met een setje, maar helpen vervangen niet. Thuis geprobeerd, ook niet verder en een andere grote zaak in Eindhoven kon het ook niet. Hoe moeilijk kan het zijn? Nou... behoorlijk moeilijk. Bij Gunneman hebben ze het toch gedaan. Kwam binnen op de vrijdagavond (volgende dag vertrok ik). Ontdanks een eigen meegebrachte vervangsetje wat niet helemaal geschikt was hebben ze toch het vervangend draadje er in gekregen met heel veel priegelwerk. Bedankt voor de service!

Snelle verwerking van bestelling

Heel goed.

Werd na plaatsen bestelling keurig gebeld dat items van verschillende filialen moesten komen en het dus 1 dag later binnen kwam. Al met al nog super snel.

Gastvrije en kundige hulp en service

Ben zeer goed geholpen en blij met mijn nieuwe schoenen. Altijd moeite gehad daarmee, altijd pijn en ongemak. Nu totaal anders

Aalsterweg 83

5615 CB Eindhoven

Over Gunneman Sports

Sinds de oprichting in 1947 heeft Gunneman Sports zich ontwikkeld in een echte speciaalzaak op het gebied van; hockeyspullen, wintersport spullen, wakeboard spullen, hardloopspullen, fitness spullen en zwemsportbenodigdheden. In ons ruime assortiment hebben we prachtige producten; van hockeysticks tot hockeyschoenen, ski, snowboards, wakeboard tot wetsuits, hardloopschoenen en hardloopkleding, fitnessbenodigdheden en fitness schoenen en van jammer tot drijfplank. Hier slaag je altijd! Kunnen we ergens bij helpen of zijn er vragen? Bel ons dan op +31(0)40 2115037