Snelle levering en goed contact

Een occasion besteld via de website, telefonisch contact gehad voor advies. Erg snelle levering volgde daarna. Super.

Correct

Alles ging correct en zoals afgesproken.

Perfecte afhandeling en product

Snelle levering, fijne picknicktafel!

Super bedrijf

1e levering zaten kleine gaatjes in het doek we hebben gebeld en gemaild en waren zeer vriendelijk! Ze hebben een nieuw doek gestuurd en het oude doek hoefden we niet terug te sturen! Zeer vriendelijk bedrijf en de service is TOP!

Prima ervaring

Gebeld en besteld via de website, je krijgt een mail als het product afhaal gereed staat en uiterst correct geholpen bij het afhalen. Als ik nog wat nodig heb kijk ik zeker eerst bij hun op de website

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima, vlotte bestelling

Mijn vraag over de kleur van de parasol werd met een duidelijke foto vlot beantwoord, de bestelling was makkelijk en de levering kon op de datum die mij paste.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Als particulier heb ik een horecaparasol van 5 x 5. Het oude doek was totaal vergaan door de vele regenval en stormen. Ik was wat terughoudend om een nieuw doek te bestellen daar ik niet wist waar mijn echtgenoot de parasol had besteld en wat ik precies nodig had. 1 telefoontje naar Elferink gaf mij de nodige informatie en ik heb toen gelijk een nieuw doek besteld. Hij is prachtig en ik heb sinds lange tijd weer lekker in de tuin kunnen zitten.

Top kwaliteit en vooral Top-service

Wij bestelden een Horeca Parasol 3x4 Karin grijs. Daar we zelf 300 km van de zaak vandaan wonen kregen we horeca-adres in Antwerpen door waar we deze konden bekijken. Werd vlot geleverd binnen een paar dagen. Na montage bleek er door transport een kleine beschadiging te zijn aan de doek maar dit werd voor 100% tevredenheid binnen de korste keren verholpen. Parasol is heel degelijk en super makkelijk te gebruiken. Vraagt absoluut amper kracht om te openen en/of sluiten. Samengevat: TOP Mvg Raf

Parasoldoek 4 x 4 karin en parasolhoes

Ik heb hier de parasoldoek karin 4x4 en een parasolhoes gekocht. Ik heb de parasoldoek karin inmiddels 3 jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit dankzij de parasolhoes. Alleen de parasolhoes heb ik nu na 3 jaar moeten vervangen omdat die natuurlijk in weer en wind staat en dus slijt. Heel fijn dat je hier ook als particulier terecht kan.

Goed en snel

Fijne klantenservice, snelle verzending. Denken oplossingsgericht.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Prachtige, goed passende parasoldoeken geleverd.

Zeer simpel, zoals je mag verwachten. Gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Parasoldoek 4x4 m.

Heb het parasoldoek snel ontvangen. Goede beschrijving van het doek zodat ik precies kon bestellen wat ik nodig had. Dank jullie wel voor de goede uitleg en snelle levering.

Was binnen week binnen

Top parrasol

top

top

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Ik kan het iedereen aanraden! Wat een fijn bedrijf!

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Parasoldoek. Snel geleverd, makkelijk te vervangen

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Alles correct, jammer dat het product dat ik wilde bestellen pas in januari weer leverbaar was. Nu maar een grotere maat besteld.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

correcte behandeling binnen afgesproken tijd. Aangeleverde product voldoet aan de voorwaarden.

zie bovenvermelde

Goed en betrouwbaar

Besteld - betaald en de volgende dag al geleverd... Perfect

Moeilijk voor de 1ste maal maar zeer vriendelijke en correcte correspedentie

Hopelijk nog tot de volgende x

• Ben je goed geadviseerd? Kan beter
  • Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Duidelijke site en perfecte afhandeling.

Gewoon perfect.

Snelle levering goede service

Parasol besteld, was snel geleverd. Toen bleek dat het doek niet 100% goed was, was dat na 1 telefoontje opgelost volgende dag werd er een nieuw doek bezorgd.

Van Weerden Poelmanweg 11

7602 PC Almelo

Over Henry Elferink Horecagoederen

Henry Elferink Horecagoederen is een non-food groothandelsbedrijf met een assortiment wat bestaat uit koel- en warmhoudapparatuur voor de professionele keukens. Wij leveren aan andere bedrijven en een gedeelte hiervan wordt gedaan via dealers. Lage prijzen Het grootste gedeelte van ons assortiment importeren wij zelf uit diverse Europese en Aziatische landen. Door direct bij de fabrieken in te kopen kunnen wij altijd tegen de scherpste prijzen leveren.