Kwaliteit en service

Duidelijke website, mooie spullen en goede kwaliteit. Snelle levering.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Prima product, foute melding website

Al eerder hadden wij een parasol bij dit bedrijf besteld en ook dit keer een snelle levering van de producten, die prima zijn. Jammer dat er €75 moest worden betaald voor bezorgen, terwijl op de site stond “Franco boven €500 bestellen”. Op mijn e-mail werd nauwelijks gereageerd. Als dit goed was opgelost had ik 5 sterren gegeven.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Kan beter

Goedemorgen Berthold, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat we niet meer franco leveren. Dit is helaas niet meer mogelijk door de gestegen transportkosten. De vermeldingen met franco levering zijn toen ook allemaal van de webshop gehaald maar op 1 plek zijn we dit vergeten. Ook bij ons worden soms fouten gemaakt en hier hebben we ook onze excuses voor aangeboden en we hebben het direct aangepast op onze website. Met de opmerking dat er nauwelijks op emails gereageerd wordt ben ik het niet mee eens want op elke email is gereageerd, hier doen we namelijk ook altijd erg ons best voor. De eerste email stuurde je naar ons op 12 april om 09:12. Hier heb ik op dezelfde dag om 11:30 op gereageerd. De tweede email stuurde je naar ons op 13 april om 07:53. Hier heb ik op dezelfde dag om 09:32 op gereageerd. De derde email stuurde je naar ons op 13 april om 10:39. Hier heb ik op dezelfde dag om 11:09 op gereageerd. Met vriendelijke Groet, Harmen

Prima product voor een goede prijs.

Een parasolhoes voor een parasol van 5X5 meter is niet makkelijk te verkrijgen. Henry Elferink bood een kwalitatief goede hoes aan voor een lagere prijs dan verwacht. Nog even gebeld met een vraag, en daarmee ook prima geholpen. Echt een bedrijf om te onthouden. Dik tevreden!

Super !

Snel geleverd en natuurlijk met veel zorg en gevraagd waar hij het moest leggen. Super tevreden !

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja, Kan beter

Mooie bedrukking en conform afspraak op tijd geleverd!

Mooie bedrukking en conform afspraak op tijd geleverd!

prima contact en advies

Snel contact en advies. Kwalitatief goede artikelen

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Snel geleverd en prima service!

Na de verkeerde kleur parasols te hebben besteld is dit direct opgelost en zijn ze de eerst volgende werkdag geleverd. Perfecte service en levering!

Snelle correcte levering

Levering was op juiste tijd binnen, zeer tevreden over de geleverde artikelen.

Goed product, snel geleverd

Goed.

Bestelling perfect gelopen

Zeer goede service en ze houden u goed op de hoogte bij ieder vraag en levering.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Goede service en top product

Wij kochten bij elferink een parasolgoot. 1 telefoontje was genoeg om te weten welke we moesten hebben. De volgende dag werd het product geleverd en het is een super ding. Echt top service van een top product

super snelle levering

zeer fijn bedrijf.garantie claim in no time geregeld.top bedrijf

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Snelle, correcte levering, vervolgens ook erg goed geholpen bij retour

Ik had een parasolhoes besteld, deze werd snel en correct geleverd. Helaas had ik zelf de verkeerde maat besteld. Na 1 belletje werd ik erg goed en persoonlijk geholpen. Nog nooit zo goed geholpen bij een retour zending. Super service!! Bedankt !!!

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Bestelling vlug en prima ontvangen

Mooie, stevige parasol. Snel geleverd

Op dinsdag besteld en woensdagochtend al geleverd. Dat is nog eens snel! Je hebt wel een paar sterke spieren nodig om hem in elkaar te zetten, maar de bediening is heel eenvoudig. Super!

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja, Nee

Niets dan lof!!!

Zondags Parasol 4x5m besteld. Dinsdags al geleverd met bijpassende betonpoer. Betonpoer zat er vrijdagmiddag in, dus de Parasol uit de doos opzetten. In de doos liggend zagen we al een klein winkelhaakje in de beschermhoes zitten. Parasol geplaatst en ws op precies dezelfde plek ook in het Parasoldoek. Maandags contact met Elferink gehad, even een fotootje moeten sturen en zonder gedoe of discussie krijgen we een nieuw Parasoldoek en beschermhoes toegestuurd. Service van de beste soort!!!

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Goede uitleg een link toegestuurd gekregen van het juiste artikel en gelijk besteld

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Snelle leveren comform bevestiging.

Snelle levering conform bevestiging. Netjes verpakt.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Behulpzaam, snel en zeer professioneel!!

Super bedrijf

Een bedrijf met een top service en die zich aan de afspraken houdt. Helemaal tevreden met onze nieuwe parasols. Top.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Fijne communicatie en mooi product

Ondanks dat het met de vervoerder allemaal fout ging hebben de mensen van elferink er voor gezorgd dat de parasol toch nog geleverd is.. mooi product. Fijn is ook de hoes die je er zonder al te veel problemen op en af krijgt. En dan heb ik het over de parasol van 5X5 meter

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Snel gevonden wat ik zocht.

Ik ben eigenlijk geen fan van GLS als het over verzenden gaat. Al ging het deze keer wel goed.

• Zijn wij onze afspraken nagekomen? Ja

Snelle levering van parasol en voet. Door transport beschadiging product. Dit is correct en snel opgelost.

Zeer klantvriendelijk

Gebeld voor een accessoire, direct iemand aan de telefoon die mij het juiste artikel gaf en besteld. Daarna goed op de hoogte gehouden middels track & trace. Wat een verademing is dit bedrijf zeg. Helemaal top!

Van Weerden Poelmanweg 11 7602 PC Almelo

Over Henry Elferink Horecagoederen

Henry Elferink Horecagoederen is een non-food groothandelsbedrijf met een assortiment wat bestaat uit koel- en warmhoudapparatuur voor de professionele keukens en horeca meubilair voor bijvoorbeeld café’s, restaurant en sportkantines. Wij leveren aan andere bedrijven en een gedeelte hiervan wordt gedaan via dealers. Lage prijzen Het grootste gedeelte van ons assortiment importeren wij zelf uit diverse Europese en Aziatische landen. Door direct bij de fabrieken in te kopen kunnen wij altijd tegen de scherpste prijzen leveren.