Wat een aanwinst!

Staaltjes raakten vertraagd in de post, maar nadat ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik meteen nieuwe opgestuurd. Relatief snelle levering van de bank (3 weken) en erg blij met de kleur en het zitcomfort!

• Welk model heb je gekozen? Mads

Snel leverbaar, goede (gratis) kleurstalen. Keurige bezorgers. Vilt er gelijk onder gezet. En prachtige bank

GEWELDIGE BANK!

Super mooie bank, stevig en zoooo mooi van kleur ❤️Soft Blue Perfect & snel geleverd volgens de info die je krijgt middels de mail. Transporteur belde nog even een half uur voor aankomst op de dag van levering. De twee heren leverden de bank netjes af tot in de huiskamer. Tot mijn verbazing waren de banken verpakt in een milieuvriendelijke herbruikbare stevige hoes>> GEEN PLASTIC VERSPILLING! Aardig, vriendelijk en proffesionele ervaring.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Goede bank en goede levering

Is natuurlijk spannend om iets via internet te kopen zonder te zien en op te zitten. Maar de juiste kleur kunnen kiezen door het stalenpakket en verder afgegaan op ervaringen. Kan alleen maar zeggen dat de bank goed zit en staat.

Mooie bank

Mooie bank en snel geleverd volgens afspraak. Erg goede service! De bank is iets harder dan ik had gehoopt, dat wel. Desalniettemin ben ik erg tevreden.

Heerlijke bank

Mooi, snel geleverd en niet duur.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Leuningen gedemonteerd en gemonteerd vanwege smalle trapopgang. Superblij met de bank

goed georganiseerd

duidelijke website, snelle levering klantvriendelijk m.b.t. kosteloze ophalen en retourzending

• Welk model heb je gekozen? Brun

Helemaal prima

Fijne en mooie zaak, goed geholpen. Bank bevalt goed!!

Heerlijke en mooie bank

By Sidde levert zoals beloofd snel en goed. De Remus bank is comfortabel en stevig en heeft een luxe uitstraling. Al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt.

Goede service en kwaliteit

Netjes en snel geleverd en mooie bank!

Super goede ervaring

Fijne ervaring met By Sidde, snel en goed contact over vragen en goede levering. Heel blij met mijn aankoop.

Uitstekende en snelle service

Erg goede service en uitstekende bezorging!

• Welk model heb je gekozen? Knud

Perfecte design bank, mooie uitstraling en heerlijk zitcomfort.

Een goede verzorging van een stofstalen kit. Hierdoor heb je een beter beeld bij de stof en de kleurkeuze. Tot slot. Wat een top service van JP Haarlem tijdens het leveren van de bank. Nette en zeer attente bezorgers.

Supersnelle levering en topservice

Toch wel echt het meest blij met de snelle levering. Daarnaast is het fijn dat de bank aan onze volwachtingen voldoet; naast dat 'ie er mooi uitziet, zit 'ie ook écht lekker (voor een bank wel belangrijk natuurlijk!). Ook complimenten voor de nette levering via het bedrijf dat dit verzorgt. Je krijgt op tijd een tijdsslot per mail en ze zetten de bank snel op de juiste plek in elkaar.

• Welk model heb je gekozen? Mads

Ik heb de bank nu twee weken. Tot nu toe ben ik super tevreden! Mooie kleur, mooie bank, mooie stijl en mooie afwerking! Het zitvlak is een beetje aan de harde kant maar ik weeg 56kg en heb daar zo geen problemen mee. Jammer vind ik wel dat de rugleuning niet een beetje hoger is zodat je hoofd ook kan steunen. Nu los ik dat op door er een kussen te leggen. Ik hoop er nog lang van te kunnen genieten! Levering top, mailopvolging top, advies top... Aanrader dus... Alhoewel ik vanuit Belgie niet achteraf kon betalen raad ik het nog steeds aan :)

• Welk model heb je gekozen? Remus

Goed verwachting management en top kwaliteit

Duidelijke communicatie over de levering en mogelijkheid om de bank in de studio in Eerbeek te bekijken voorafgaand aan de aankoop.

Zeer tevreden.

Keurig afgeleverd. Vragen gelijk beantwoorden. Zeer tevreden.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Mooie bank en snelle levering.

Door eerst een paar kleurstalen te hebben gekregen is bestellen vervolgens makkelijk. Bezorging was heel netjes en snel. Mooie bank. Nadat we melding maakten van een paar oneffenheden kregen we een borstel opgestuurd en daarmee was het verholpen.

• Welk model heb je gekozen? Remus

Helemaal blij met mijn nieuwe Sommer en super blij met de goede service want ik dacht dat ik helemaal content was met de kleur. Maar toch paste hij niet in mijn interieur, gelukkig heb ik hem om mogen ruilen voor een andere kleur. ☺️

Alles klopt

Geweldig. Alles klopt. De bank is perfect. Alles is wat het lijkt.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Excellent! Would recommend it!

Great couch for a great price. Order and delivery went really smoothe. Would definitely recommend it to other people.

Dik in orde.

Betrouwbaar en naar verwachting.

Zeer tevreden!

Zeer goed product.

Perfect!

Hij matcht echt zo goed in ons nieuwe interieur! Je moet wel van de wat stevigere zit houden, maar het oog wil ook wat! Ik ben er heel blij mee.

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.