Goede service en kwaliteit van de By SIDDE bank

Ik had binnen twee weken na het bestellen van de bank al de bank binnen. Er was sprake van een goede service bij het afleveren.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Duidelijke site, mooie en duidelijke productfoto’s. Bestelproces verliep soepel en de bank werd zoals afgesproken bezorgd. Wat waren de bezorgers vriendelijk en meedenkend! Hele goede service. Bank Moa is echt fantastisch mooi.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Geweldig !!

We zijn super blij met de bank ! Hij staat geweldig ! En ook de levering was super goed ! Ook een erg mooie showroom in Eerbeek ! Super bedrijf en zijn super blij met onze bank ! En we hebben al veel leuke reacties gehad op de bank ! Super bedrijf !

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Snelle levering en fijne bank

Hele snelle probleemloze levering. Fijne mooie bank, overtreft mijn verwachtingen.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Snel besteld en ook snel geleverd. De chauffeur was alleen en mijn man heeft meegeholpen. Maar dit heeft niks met Sidde zelf te maken. Goede bank en staat erg mooi zoals we verwacht hadden.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Heerlijke bank, snel geleverd!

Zeer goede ervaring met bysidde, vriendelijke medewerkers en super snelle levering en goede service . De bank zit heerlijk is van goede kwaliteit. De gratis kleurenstaaltjes die ik van tevoren heb besteld waren ook heel handig, hierdoor een mooie kleur uitgezocht en kon ik de stof even voelen. Een dikke 10 van ons!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Fijne ontmoeting gehad in de showroom, en nav van dat bezoek de nord besteld erg tevreden met de bank, de gang van zaken en de service.

Prachtige bank

Sinds vorige week hebben wij de By Sidde Mads bank in huis. Het is een heerlijke bank met een goede stevige zit. Precies waar wij naar op zoek waren. De levering was ook goed. De mannen hebben de bank in een sterke bescherm hoes naar binnen gedragen en uitgepakt. Ze hebben de bank ook direct voorzien van viltjes om krassen tegen te gaan.

• Welk model heb je gekozen? Mads

Blij mee

Superservice van a tot z… het toesturen van de stofstalen tot het brengen van de bank!

Super bedrijf!!

Onlangs een bysidde bank besteld, levertijd 2,5 week!! Ik was al op alles voorbereid, aangezien het met andere meubels wat we geleverd kregen van overige bedrijven ook al het een en ander mis ging.. maar nee! De bank was op tijd geleverd door 2 super aardige heren en we zijn heel enthousiast over onze bank. Kortom een aanrader voor iedereen!!

Mm

De bank is in het echt nog mooier. Op de dag dat afgesproken is is de bank bezorgd. In hoezen die je kan hergebruiken was de bank verpakt. De bijpassende hocker hebben we nabesteld. Zeer tevreden

• Welk model heb je gekozen? Borre

Top service en wat een gemak online een bank bestellen!

De positieve ervaring begon al toen we een prachtig doosje stof stalen ontvingen. Groot genoeg om een keuze te kunnen maken. 3 weken later kwam de bank al. De levering was super netjes, de bank was keurig vervoerd en ter plekke werden de poten er onder gezet. De bank is echt van super kwaliteit en staat prachtig. Ik had altijd al een hekel (maar dan ook echt!) aan die energiezuigende meubel boulevards maar als je er zelfs al niet meer heen hoeft voor het proefritten op een bank dan heb ik gelukkig geen enkele reden meer om daar heen te moeten. Echt top dit!

• Welk model heb je gekozen? Nord

Geweldige service, zeer klantvriendelijk en prachtige kwaliteit.

Wat een fijne ervaring om een bank te kopen bij dit bedrijf. Echt een verademing. Super klantvriendelijk, snelle service, kwaliteit en onwijs mooie banken. All in prijzen, inclusief impregneren en verzenden. We hebben de bank inmiddels staan en krijgen super veel complimenten.

Prachtige bank!

De Sommer bank is zooo mooi! Hij zit lekker, hij staat super mooi. Het personeel van JP Haarlem was ook super aardig!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Heel tevreden met onze nieuwe bank. Vanaf bestelling tot levering goed gegaan. Hij werd een dag later geleverd, omdat er veel zieken waren bij het vervoersbedrijf. Dat kan gebeuren.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Prima firma om zaken mee te doen.

Ik heb een prachtige bank. By Sidde heeft goed gecommuniceerd over de verwachte levering en kwaliteit afgeleverd. Ook keurig garantie erbij geleverd. Zeer tevreden.

Goede service….mooie bank

Goede ervaring

• Welk model heb je gekozen? Remus

prima service, mooie bank en snelle levering!

Fijne en mooie bank, als hebben we deze pas een aantal weken in bezit. Snel geleverd en netjes bezorgd door vriendelijke bezorgers!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Betrouwbaar bedrijf dat kwaliteit levert

Na het bezoeken vd showroom hebben we er nog best wel even over nagedacht welke bank en welke kleur we zouden kiezen. De zekerheid dat je zonder problemen de bank terug kan sturen gaf ons het laatste zetje!! We hebben de Sommer warm grey gekozen met footstool. Je kunt zelf de leverdatum kiezen en ik werd 20 minuten van tevoren gebeld dat de bank er aan kwam. Netjes afgeleverd en de bank hoeft niet teruggestuurd te worden!! We zijn er super blij mee!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Heel vlotte bestelling en levering

Het was een beetje eng om een grote aankoop zoals een zetel online te doen. Toch zijn we heel tevreden van het eindresultaat! De zetel is prachtig en zit goed. Dankzij de gratis stalenkit hebben we de juiste keuze kunnen maken voor de kleur. By SIDDE is heel vlot bereikbaar via Instagram (ook 's avonds). De mensen doen écht hun best voor je - zelfs als de kleur die je wilt plots niet meer beschikbaar blijkt. Zeker een aanrader!

• Welk model heb je gekozen? Moa

Uitstekende service & prachtige bank

Ondanks dat we de bank niet hebben uitgeprobeerd is het ons 100% meegevallen! Mooie stevige bank en zit heerlijk.

Makkelijk en snel

Zeer goede ervaring. Wij zijn langs de showroom geweest en daar konden we goed kijken naar de passende kleur. We werden goed geholpen. Bestelling ging ook makkelijk en de levering vond plaats binnen drie weken. Wij zijn erg blij met de bank, hij zit heerlijk.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Perfect service en snelle levering

Goed geregeld. Zowel de service in de studio als het bestellen online, alles verliep snel en soepel. Ook de levering door hele aardige bezorgers, die heel behulpzaam de bank op de juiste plek neerzetten. Meubelviltjes netjes eronder en voila. Kortom voor herhaling vatbaar. En de volgende bestelling is inmiddels geplaatst.

Wat een topbedrijf

Na goede communicatie een prachtige bank ontvangen. Dikke gebruiksbestendige stof in een mooie unieke kleur. Ontzettend tevreden!

• Welk model heb je gekozen? Knud

Naar de showroom geweest om proef te zitten omdat ik toch twijfelde.. erg leuk ontvangen. De Sommer bank was precies zoals op de site. 10 dagen later staat de bank gewoon bij je thuis niet normaal toch. De bezorging was ook goed, nette bezorgers vriendelijk en betrokken zeer voorzichtig met onze spullen. Wij zijn super super blij met de bank!!! Dit bedrijf maakt waar wat ze beloven. :)

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.