Eerst gekeken in showroom in Eerbeek. Daarna online besteld. Zeer snelle levering. Nette mannen dIe de bank kwamen brengen Netjes verpakt in een hoes. Dus geen afval. Ben zeer tevreden.

Goede service, goede kwaliteit

Goede service, goede kwaliteit en dat alles voor een mooie prijs.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Om te beginnen met mijn keuze had ik de staaltjes besteld. Top dit, op deze manier kan ik alles rustig bekijken en zien wat er het beste in ons interieur past. Nadien besteld en alles werd goed gecommuniceerd voor de levering. Een dikke pluim voor de herbruikbare hoezen, de zetel wordt zorgvuldig geleverd zonder dat er tonnen plastic aan te pas komt. Het was een grote stap om online te bestellen maar we zijn blij met onze keuze!

• Welk model heb je gekozen? Moa

Service top, advies super, bezorging enorm leuk. En de bank is helemaal te gek!

Echt super en snel

• Welk model heb je gekozen? Borre

goede prijs-kwaliteitsverhouding, snelle levering

vraag via klantenservice gesteld, goed en vriendelijk te woord gestaan.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Super blij met onze bank. Goede hulp in de winkel, snelle en vakkundige levering! Heel erg tevreden!

Vriendelijk

Duidelijk snelle service vriendelijk

Positief

Aan te bevelen!

Supersnelle levering

Bank besteld via internet na vele goede recensies gelezen te hebben, na 2,5 week werd hij al geleverd. Echt top geen afval bank zat in een mooie kantoenen hoes die weer werd hergebruikt

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Hele mooie bank, die heerlijke zit.

Eerst de gratis kleurstalen besteld. Bank werd daarna heel snel geleverd. Past perfect in ons nieuwe interieur. Zit stevig, wat ik heel fijn vind.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Hele mooie stevige bank. Mooi design Fijne levering Snelle levering

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Beautiful sofa, but very uncomfortable

Mads sofa is very beautiful, I bought it because I saw it in person at a friend's home and I found it very nice and comfortable. Unfortunately, when I received it the sofa had a very different feel to the one I tried at my friend's home. Hers has softer cushions and it was very comfortable to sit back or lay down while the one I received was so hard you could only sit straight. I wonder if they have changed the filling material. I decided to return the sofa.

• Welk model heb je gekozen? Mads

Snelle levering en top service!

Als er ooit weer een nieuwe bank mag komen dan wordt het weer een bank van By Sidde.

Heel erg tevreden

Snelle levering en goede service! Erg blij met onze Sommer bank.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Prima communicatie, prima levering, prima bank!

Ik bestelde per ongeluk de verkeerde maat. Gelukkig ontdekte ik dit een dag later al. Ik mailde en het werd direct aangepast. De levering is echt supersnel. De bank is netjes binnen gezet. En het belangrijkste: hij staat mooi en hij zit lekker! Ik tagde By Sidde op insta en ik schreef erbij dat ik jarig was. Toen kreeg ik ook nog eens een leuk kaartje en een shopper cadeau via de post!

• Welk model heb je gekozen? Remus

De bank werd na 3 weken al geleverd, wij zijn ook heel blij met hoe de levering is gegaan. Keurig! Wij zijn heel blij met de bank, mooie stof en goed schoon te houden.

Worth it

I was hesitated to buy By Sidde sofa, because it was a bit over my budget, but eventually it was worth it! You don’t buy a sofa in 5 years or more why not buying a great one. Highly recommended

• Welk model heb je gekozen? Mads

Zeer mooie bank! Kwalitatief heel goed, fijn leveranciers bedrijf, erg professioneel.

Moa bank / hoofdsteun

Moa bank en hoofdsteun besteld. Bank is prachtig, en werd snel geleverd, tevens vriendelijke bezorgers! Echter de hoofdsteun is een lachertje! Die valt continu van de bank af als je er tegen aan leunt.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Beste Danny, fijn te vernemen dat je blij bent met je By SIDDE bank Moa! Mocht de geleverde hoofdsteun niet naar je wens zijn is er de mogelijkheid binnen de termijn van 30 dagen deze kosteloos te retourneren. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop, mochten we hier iets in kunnen betekenen neem dan graag even contact met ons op.

Zeer vlotte levering en netjes goed afgeleverd

• Welk model heb je gekozen? Moa

We hadden eerst voorTren gekozen vanwege de stof en we wilden geen hoekbank. Het was helaas niet wat we er van verwachten en mochten een andere bank uitzoeken. Toch voor de hoekbank Nord gegaan en wat een goede keus was dat.... super fijne stof en prachtige bank, we hebben hem niet als hoekopstelling staan maar als 2 losse banken, echt heel mooi en snel geleverd en een pluim voor de bezorger.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Ik had eerst een andere kleur besteld. Maar twijfelde heel erg. Toen van kleur veranderd. Dat kon zonder enige probleem.. heb mijn bank nu zo een 2 wkn en ben er zeer blij mee. Mooier dan ik had verwacht. De bank werd op tijd geleverd heel netjes. In elkaar gezet en op de juiste plek! Helemaal top!

top service!

Voor het eerst heb ik een bank besteld online. normaal wil ik altijd bezichtigen om de stof te zien en te voelen. maar wat ik ben ik blij met mijn zitbank zo stylvol en comfort. binnen 2 weken bezorgd en bezorgers waren heel netjes om de bank in elkaar te stellen.

• Welk model heb je gekozen? Borre

De mooie strakke bank. De kleur van de mooie sandy beach stof staat prachtig in ons interieur. Vanaf het moment van bestellen tot de aflevering 2 1/2 week later gewoonweg top. Super toch zo'n snelle levering.

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.