Zeer mooie bank!

Vooraf (gratis) stofstalen ontvangen. Erg fijn om in ieder geval even de stof en kleur in het echt te zien. Mooie bank! Staat perfect in onze woonkamer. Alles klopt. Zit heerlijk, mooie stof en afwerking. Zeer snelle levering in vergelijking tot andere meubelzaken.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Top bank

Goede en snelle service. Zeer netjes bezorgd en in elkaar gezet. Kwalitatief een zeer goede bank.

Alles verliep perfect

De bank en hocker werden stipt geleverd en goedgekeurd! Hij zit fantastisch en is lekker zacht.

Heel goede ervaring!

Wij kochten de Remus met hocker en vinden hem echt genieten, even spannend om te kopen zonder op voorhand uit te kunnen testen maar alles perfect in orde! We kozen voornamelijk voor By Sidde omwille van het duurzame concept, de zetel komt van niet ver en werd geleverd in een herbruikbare hoes. Op het eerste zicht lijkt de kwaliteit ook heel goed, de kat speelt er regelmatig in maar aan de stof nog niks te zien.

• Welk model heb je gekozen? Remus

Alles perfekt !!! Das Sofa ist ein Traum und auch die Lieferung hätte nicht besser verlaufen können

Alles reibungslos abgelaufen. Von der Bestellung bis hin zur Lieferung! Und die Couch ist traumhaft schön und total bequem

• Welches Sofa hast du? Mads

Mega guter Service!

Mega guter Service! Bin überwältigt. 7/24 erreichbar. Immer nett und hilfreich, sogar nachts. Zum Produkt. Hammer Qualität, sind begeistert! Und super Preise.

• Welches Sofa hast du? Sommer

Top von Bestellung bis Lieferung

Gute Kommunikation, top Ware, Lieferzeit eingehalten, Aufbau top. Würde immer wieder bei Euch kaufen.

• Welches Sofa hast du? Remus

Wat een super goede service en wat een heelijke en prachtige bank !

Top service en heerlijke bank die ontzettend mooi in ons interieur staat.

Happy

Ich bin sehr zufrieden mit dem Coach und auch mit der Lieferung und Montage

• Welches Sofa hast du? Nord

Geweldig mooie bank in huis die met zorg is geleverd

De Sommer bank had ik al 3 jaar op het oog en nu eindelijk staat ie bij mij thuis. Hij is prachtig en zit geweldig. Het bestelproces was makkelijk en overzichtelijk. De levering ging zeer zorgvuldig. De bank leek eerst te groot om naar binnen te krijgen. De bezorgers waren uiterst voorzichtig en het is gelukkig toch gelukt om hem over de drempel te krijgen. Ze hebben de bank op de plek gezet en duidelijk uitgelegd hoe ik zelf de twee delen aan elkaar moet verbinden en los moet halen. Al met al van begin tot eind een flawless user experience.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Super klantgericht met een goede service!

Wij zijn super tevreden! Prachtige bank voor een leuke prijs! Goede service.

• Welk model heb je gekozen? Tren

Goede service en een mooie bank

Er staat veel duidelijke informatie op de website en de stof staaltjes geven een goede indruk van de mogelijkheden. Levering snel, netjes, goede service en een mooie bank die lekker zit. Het zitvlak is wel iets ondieper dan mijn vorige bank dus dat is even wennen. Na aflevering ook goede klantenservice wanneer er vragen zijn. Een hele positieve ervaring!

• Welk model heb je gekozen? Mads

Ik wilde al heel lang een de Sommer bank van BySidde. Eindelijk was het zo ver dat ik hem kon bestellen. Mooie bank, zit heel lekker en is ook lekker ruim. Service is helemaal top. Van te voren wordt aangegeven in welk tijdvak de bezorgers komen en ze komen ook echt op tijd. De banken worden in hoezen geleverd, die speciaal voor de bank zijn. Dus dan weet je dat het helemaal schoon en onbeschadigd is. Deze pakken de bezorgers uit en zetten je bank op plaats naar keuze. Ben super tevreden!

Einfach sehr gute Leistung

Tolles modernes Sofa mit sehr guter Lieferung....

Sehr zu empfehlen

Die Lieferung, Montage und die Couch an dich ist super. Die Monteure waren sehr nett und hilfsbereit. Besonders toll ist auch, dass die Couch in Taschen verpackt ist und kein Müll entsteht. Sehr zu empfehlen.

• Welches Sofa hast du? Mads

Traumhaft schönes Sofa

Ich bin mit dem Sofa mehr als zufrieden. Bei der Bestellung war ich noch sehr unsicher bezüglich der Farbauswahl - die gelieferten Stoffmuster waren so hilfreich. Das Sofa wurde exakt zum Wunschtraum geliefert, wunderbar aufgebaut und es ist einfach ein Traum. Sieht wunderschön aus, perfekter Sitzkomfort und ich freue mich täglich darüber.

Alles perfekt

Wunderschönes, sehr bequemes Sofa in hochwertiger Qualität und Verarbeitung. Sehr gute Kommunikation und Abstimmung für die Lieferung, punktgenau nach vereinbarter Zeit. Wir sind sehr zufrieden und würden wieder bei by Sidde bestellen!

• Welches Sofa hast du? Brun

Überglücklich über die Abwicklung und Qualität

Ich kann by Sidde weiter empfehlen. Alles ist top abgelaufen. Die Couch ist ein Traum: angefangen vom Design bis zu Imprägnierung, die die Couch schützt. Ein Meisterwerk und zum besten Preis.

• Welches Sofa hast du? Sommer

Von der Bestellung bis zur Lieferung wunderbar!

Sehr ansprechende Präsentation der kostenlosen Stoffmuster, präzise Abstimmung und Einhaltung des Liefertermines, überzeugende Optik und Qualität des Sofas! Ich würde by SIDDE jederzeit weiterempfehlen!

Zeer goede ervaring!

We vonden het maar wat spannend, een bank kopen zonder dat we hem hadden gezien. Vooral omdat we maar weinig banken fijn vinden zitten. Maar deze bank overtreft onze verwachtingen! Het contact met BySidde was erg prettig en klantgericht. De bezorgers waren vriendelijk en zetten de bank netjes in elkaar. De bank zit heerlijk! Geeft goede steun, dat wilden we graag. Kleur Taupe-Grey is ook erg mooi, een zachte tint die bij ons meer grijs dan taupe kleurt. Perfect!

Fantastische bank

Van stap 1 (bestellen) tot en met de laatste stap (bezorgen) verliep alles perfect

• Welk model heb je gekozen? Remus

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ben blij met de banken. Vooral dat je niet eindeloos hoeft te wachten voordat ze geleverd worden..

Alles top!

Wir haben unser schönes Borre Sofa vor circa 2 Wochen geliefert bekommen und sind super happy. Das Sofa ist sehr bequem, sieht hochwertig aus und der Stoff ist super schön. Kontakt mit bysidde war immer unkompliziert und freundlich und auch die Lieferung lief reibungslos. Eine längerfristige Einschätzung kann aufgrund der Kürze der Zeit nicht getroffen werden aber wir sind aktuell wirklich super zufrieden.

• Welches Sofa hast du? Borre

We love our new couch. It’s soft, comfortable and everyone that sees it asks where we got it from. I cannot recommend it enough! It was very easy to get free color samples online and the showroom is absolutely beautiful!

Top bank en klantenservice

Mooie bank en snelle reactie van medewerkers bij vragen.

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 7-9 werkdagen geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.