Mooie, stevige bank met een fijne zachte stof

De bank bestellen via internet zonder er ooit op.gezeten te hebben, was spannend. Maar via Instagram had ik zoveel positieve reacties gelezen, dat we het wel aandurfden. En de bank doet tot nu toe aan alle verwachtingen. Hij zit lekker stevig, ook voor mijn man. De kleur is mooi, die hadden we uitgezocht via een vooraf besteld stalen pakketje. Wij zijn erg tevreden.

relatief vlot geleverd

mooie bank, hoe die zich op langere termijn houdt is natuurlijk nog niet vast te stellen. Zit prima, niet te hard, niet te zacht. Is wel wat groter dan de afbeelding doet vermoeden, ,maar past goed in onze kamer.

Super mooie bank

Perfecte bank, heerlijk om op te chillen en staat super mooi.

• Welk model heb je gekozen? Mads

Super mooie bank, snel geleverd

Hele mooie bank

• Welk model heb je gekozen? Mads

Stalen waren hier snel. Extra vraag via Instagram snel beantwoord. Zetel effectief na 9 dagen geleverd en in elkaar gezet door sympathiek volk. Mooie zetel, zoals beschreven. Nog wennen, maar zit goed! We willen misschien de Hocker bijbestellen.

Goede ervaring

Snelle en nette levering. Bank (sommer) zit heerlijk en is geheel naar wens

Enthousiast over BySidde,

Vriendelijk ontvangen in de prachtige showroom. Goede informatie gekregen. De bank online besteld en binnen 2 weken stond ie bij ons thuis! Fijne bank, zit lekker, mooie stof. We zijn blij!

• Welk model heb je gekozen? Borre

Ik zou zo weer een bank bestellen!

Ik vond het best spannend om een bank te bestellen van een plaatje. Maar het was precies zoals op de foto's, Ik ben zeer tevreden met mijn bank. Hij zit heerlijk en heeft mooie bekleding.

TOP BANK

Wij hebben de hoekbank Sommer zo’n anderhalf jaar geleden gekocht. Toen al een review over de eerste indruk achter gelaten en die was al top. Het systeem dat hij in een hoes gebracht wordt en je zo niet met allerlei verpakkingsmateriaal zat vind ik al top. Nu na anderhalfjaar ziet de bank er nog als nieuw uit en dat in een gezin met twee kinderen en twee katten. Hij blijft volledig in model, de stof blijft mooi en haalt en pilt niet. Ook als er eens geknoeid wordt haal je een doekje over de bank en er is geen vlek te zien. Ik kan iedereen deze bank aanbevelen.

Geweldige familiebank!

Wat een fijne bank is dit! Best spannend om te kopen zonder ‘m eerst in het echt te zien. Toch is dit heel erg meegevallen. Mooie stof, en lekkere robuuste armleuningen! Een lekkere stevige zit. Wij zijn er blij mee, echt een eye catcher voor in de woonkamer

Top-service!

Wat een concept! Heel blij mee. Ze reageren netjes, snel en vriendelijk! Heel fijn. Lekker helder en de service is beter dan meubelzaken hier in de buurt.

• Welk model heb je gekozen? Remus

Geweldige bank!!

Met toch wel een beetje een bang hart bestelden wij de bank Sommer online. Een bang hart omdat het een aankoop was die we niet in ‘real life ’ hadden gezien... Maar wat zijn we blij met onze nieuwe bank!! De levering was op de afgesproken dag en ging zeer vlot! De kwaliteit heeft mijn verwachtingen overtroffen alsook het zitcomfort en uiterlijk! We geniet nog elke dag met volle teugen! Zeker een aanrader!

Wat een fijne bank!

De bank staat prachtig en zit heerlijk!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Vriendelijke en vlotte service én mooie zetel

Wij hebben de Sommer in het donkergroen, super mooi. Zit wel wat harder, dat is even wennen.

Vlot

Het bestellen en leveren ging vlot. We hadden een vraag en kregen onmiddellijk antwoord. Ik vond het een goeie service. De zetel is fantastisch. Zit comfort is top en ziet er helemaal zelfde uit als op de fotos.

• Welk model heb je gekozen? Nord

fantastische service

By Sidde is zeer goed bereikbaar via mail, de levering verloopt supervlot (en corona-veilig). Onze zetel was prachtig, en paste perfect! Helaas voor mij en mijn echtgenoot zat hij toch iets harder dan we hadden verwacht. Maar ook dan, retour aanmelden en een afspraak tot ophalen maken, het verliep allemaal even vlot. De refund werd al in orde gemaakt de dag na het ophalen! Dus zeer vlotte service, waarvoor bedankt!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Goede service, snelle levering en goede kwaliteit!

Goede service, snelle levering en goede kwaliteit!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Hele fijne en snelle service

Een pronkstuk van een bank en ook nog eens comfortabel. De communicatie verliep heel vlot en de bezorging ging ook perfect.

Mooie bank

Prachtige bank. Goed afgeleverd. Weet nog niet hoe de stof zich gaat houden.

• Welk model heb je gekozen? Knud

Wat een geweldige service en prachtige bank!

Begin deze maand in de studio geweest in Eerbeek, om daar de bank toch eerst in het echt te bekijken en proef te zitten. Ik had hem al heel lang op het oog, maar toch de twijfel om hem zomaar te bestellen voordat ik hem gezien had. Hij was echter alles wat ik had gehoopt en zit heerlijk! Achteraf gezien had ik hem zo kunnen bestellen! We werden super gastvrij ontvangen en goed geholpen en ondanks het tijdslot, mochten we alle tijd nemen om de banken rustig te bekijken. Het personeel was erg vriendelijk en enthousiast en absoluut niet opdringerig om hem direct te bestellen. Bij thuiskomst de bank meteen besteld en inderdaad, hij was 1 week later binnen! Ook de bezorgers waren professioneel en vriendelijk. Al met al ontzettend tevreden! Ik blijf iedere keer verliefd als ik mijn eye-catcher BORRE zie staan thuis!

• Welk model heb je gekozen? Borre

Goeie levering, goede kwaliteit bank

Voorafgaand aan aankoop snelle communicatie via social media. Goede uitleg over de bank en de onderlinge verschillen tussen de modellen. Levering en montage netjes gedaan op het aangegeven tijdstip. Bank zit heerlijk, ziet er uit als op de afbeeldingen, en is van goede kwaliteit. Prijs kwaliteit verhouding is echt goed.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Geweldig mooie bank, super service

Bank was gemakkelijk besteld, snelle levering door enorm vriendelijke bezorgers.

Zorgvuldig en professioneel

De bank werd in een herbruikbare hoes binnen gebracht. Uitgepakt, afgemonteerd en vakkundig op zijn plek gezet. Complimenten!

Top bank top levering

Heel fijn die snelle levertijd en leuke stoere hippe banken!

Super fijne webshop

Fijn contact gehad met de klantenservice over het model bank en de stof die ik wou. Ook erg tevreden over de bank

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 7-9 werkdagen geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.