Hele fijne bank tegen een betaalbare prijs!

Ik ben heel tevreden met mijn bank! Zowel de hulp in de winkel als uiteindelijk de levering was top geregeld.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Super fijne en snelle levering!

Omdat de showroom ver weg was op de gok besteld! Maar super blij met mij Sommer bank! Zit heerlijk en ook de vlek garantie vind ik top!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Uitstekend. Snel geleverd. Mooie bank.

Erg blij mee

Na een bezoek aan de mooie showroom in Leerdam heb ik gekozen voor de bank Finn. Bestellen ging supermakkelijk en de levertijd was maar 1 week De bank staat nu inmiddels bijna 2 weken en ben er superblij mee. Precies zoals ik had verwacht. Ik raad By SIDDE zeker aan.

Mooie bank, snelle levering

Fijn om even te test-zitten in de showroom, aardige medewerkster. Daarna online bestellen duidelijk en eenvoudig. Levering snel en goed. De bank zit lekker en staat mooi in ons huis!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Van aankoop tot levering tot gebruik helemaal top

• Welk model heb je gekozen? Kiva

Problemen werden gelijk opgelost waardoor ik toch dezelfde dag mijn bank kreeg. Bank zit heerlijk en ben super tevreden

• Welk model heb je gekozen? Nord

Mooie kwaliteitsbank, snelle en goede levering!

Vooraf wat voorbeelden besteld, zodat ik de kleur goed kon zien. Wat later de bank daadwerkelijk besteld. De bank werd binnen 3 weken geleverd en in elkaar gezet door erg vriendelijke bezorgers. Top!

Goede service, fijne bank

Communicatie is goed, makkelijk te bereiken en afspraken goed in te plannen. Product naar wens, met kleurstalen i.c.m. proefzitten in 1 van de winkels de bank kunnen kiezen. Erg blij mee.

• Welk model heb je gekozen? Kiva

Mooie hoekbank “Finn” besteld en geleverd op de afgesproken datum. Kwaliteit is zeer goed en past heel mooi in ons Scandinavische interieur.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Super tevreden over product en service

Eenvoudig bestelproces, gratis kleurstalen. Product exact als.afgebeeld op foto's site, dus geen verrassingen. Zeer tevreden, voldoet aan verwachting. Korte levertijd, service en montage zeer netjes.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Snelle levering, precies zoals op de plaatjes, en fijn met de stofstalen om de kleur te kiezen.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Fijn dat je bank kunt uitproberen voor je bank daadwerkelijk koopt.

Service uitmuntend

Bank geleverd met schade. Na 1 mail opgelost. Bank werd zonder problemen omgeruild voor een nieuw exemplaar.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Mooie, fijne bank en snelle service

Al heel lang op zoek naar een nieuwe betaalbare bank. Tijd ontbrak vaak, toen liepen we langs Sidde Heerenveen. Naar binnen gelopen en twee weken later zijn we de trotse eigenaren van een Nord hoekbank. We zijn er heel blij mee. Kortom een aanrader!

• Welk model heb je gekozen? Nord

Top! Heerlijke bank, super service!

Wij zijn er erg blij mee!

• Welk model heb je gekozen? Nord

Het model, de kwaliteit en de service waren geweldig

De bank is zo mooi met zijn elegante ronde vormen, ik viel er gelijk op. Het bestellen, de levering al na één week, de klantenservice voor een vraagje, alles liep perfect.

• Welk model heb je gekozen? Nomi

topbank voor een mooie prijs

We hebben een erg mooie bank gekocht By Sidde. We zijn er een paar keer geweest (Heerenveen) en de service was prima. Op je gemak op alle banken mogen en kunnen zitten.. Koffie en wat lekkers erbij. Niks was te veel. Superlief en de hulp was erg fijn. Ik moet wel zeggen dat de zitting iets harder is dan wat je in de showroom hebt. Maar ja, dit is dan ook een nieuwe. Het staat super goed in onze woonkamer.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Mooie kwaliteit en goede service

Topservice, ik heb online besteld, de vele afbeeldingen en reviews en de snelle levertijd waren doorslaggevend. Stalen besteld en dat hielp om een goed idee te krijgen van de kleuren. Veranderen van de kleur was geen probleem toen ik me bedacht, fijn die flexibiliteit.

Geweldige service

Snelle levering, prachtig en lekker zittende bank

• Welk model heb je gekozen? Odin

Super geregeld, klant vriendelijk

Heel blij mee , met onze mooie bank, klantvriendelijk &gelijk reacties op de mail,kwa vragen.

• Welk model heb je gekozen? Odin

heerlijke bank

Eerst een bank besteld die bij nader inzien niet naar boven kon door te nauwe trap. Heel goed geholpen door de klantenservice van by Sidde. terugstorting van betaald bedrag was helemaal geen probleem. Later een Finn elementen bank gekocht en paste wel door de nauwe trap. Bank zit geweldig :) Bedankt by Sidde!

Snelle bezorging

Korte levertijd en precies op de afgesproken tijd bezorgd. Een prachtige bank , die door de bezorgers netjes op de plaats werd gezet.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Helemaal goed

Goede service in de showroom. Goede bestelling en goede levering. Blij met mijn bank

• Welk model heb je gekozen? Kiva

Bestelling goed afgeleverd bijzonder aardige mensen bij aflevering .

De stof van de het bankstel is speciaal voor mijn beeld. Een beetje oneffen beeld maar dat schijnt zo te zijn . Moet ik wel aan wennen.

Kerkstraat 8

4141 AW Leerdam

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.