Overzichtelijk en betaalbaar

De keuze van BySidde is overzichtelijk. Strakke banken, neutrale kleuren, geen poespas. De prijzen zijn scherp. Hoewel de winkel centraal in NL gelegen is, ben je vanuit Groningen bijvoorbeeld wel even onderweg. Maar goed, je koopt ook geen pakje boter.

• Welk model heb je gekozen? Knud

Aangenaam verrast

• Welk model heb je gekozen? Tren

Goede service, fijne en mooie bank!

Een bezoek aan de showroom is echt een aanrader, om banken en kleuren te testen maar ook om inspiratie op te doen! Wij kozen de Tren, de zitting is vrij stevig, daar moet je wel van houden. Snelle levering en goede communicatie!

Mooie bank, snelle levering

Helemaal tevreden

• Welk model heb je gekozen? Remus

Mooie remus bank en stevige kwaliteit. Snelle levering ook al is het handgemaakt. We kregen een product tegen de vlekken gratis erbij. Dank u wel

• Welk model heb je gekozen? Remus

Een aankoop waar je geen spijt van krijgt.

Onze bysidde bank zit heerlijk en past fantastisch in onze inrichting. Door de speciale vlekken behandeling die bij de bank zit genieten wij (met kleine kinderen) extra van onze bank. Zo hoef je niet bang te zijn dat je bank vreselijke vlekken krijgt die onmogelijk te verwijderen zijn.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Heerlijk zittende bank en perfecte service!

We werden in de showroom goed geholpen en mochten op alle banken proefzitten. Uiteindelijk een bank en een vloerkleed uitgekozen. Levering van de bank kon al binnen 3 weken. Ook de montage van de bank verliep heel goed door de bezorgers. Bank zit heel goed, we zijn er blij mee!

Perfecte service

Vlot en erg snelle levering

• Welk model heb je gekozen? Mads

Super mooie bank

Heel blij met onze nieuwe bank Nord. Goede service in de studio en van de twee bezorgers.

Fantastisch concept

Vriendelijk ontvangen na afspraak in showroom, goed geholpen en het proces om zelf te bestellen en planning te maken online is perfect. Ook fijn om info en staaltjes mee te krijgen. Ziet er heel mooi verzorgd uit. Bezorging ging ook netjes. Fijne bezorgers en wat een goed idee om meubels in herbruikbare hoes te vervoeren. Goed voor milieu!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Super! Goede service en wij zijn aan het genieten van onze fantastische nieuwe bank.

De leveringstijden werden specifiek aangegeven en de bank werd netjes bezorgd. De bank voelt goed aan met een stevige zitting. Vooral het deel om languit te gaan is ideaal. Uiteindelijk twijfelde wij toch teveel over de kleur en hebben het nu op een simpele manier in gang gezet om de bank om te ruilen voor een andere kleur. Er is aangegeven dat de wisseling op dezelfde dag plaatsvindt dus ook dat is ideaal.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Hele fijne service en wat een mooie producten

Na twee keer proefzitten hebben we de knoop doorgehakt. Een grote bank, kussentjes, hocker, tafeltje en een vloerkleed besteld. De opstelling in de showroom stond zo gezellig dat we die sfeer ook thuis wilden maken. De service was bijzonder goed. Alle verpakkingen name ze mee en de bank zat in een perfecte hoes. Lekker duurzaam!

• Welk model heb je gekozen? Tren

Prachtige bank, perfecte service!

BySidde heeft niet alleen prachtige en betaalbare banken, je hoeft er ook nog eens geen maanden op te wachten. én ze zijn áltijd bereikbaar voor vragen via whatsapp. Ook het transportbedrijf waar ze mee samen werken was erg soepel met het verplaatsen van de levering. Gewoon top!

Wat een heerlijke bank!

Wij zijn erg goed geholpen door een medewerker van BySidde. We kregen alle tijd om in de studio de verschillende banken te bekijken. En wat denk je van de levertijd. Nergens zo snelle levering.

Mooi en snelle levering

Ik kon niet goed kiezen tussen de modellen maar uiteindelijk gekozen voor Nomi, met bijpassende hocker. We zijn zeer tevreden met deze keuze, de bank staat prachtig in onze woonkamer. De kleur Pecan Brown past heel mooi in ons interieur. Hij zit vrij hard maar dat was ook de bedoeling. Gelukkig kon hij snel geleverd worden (binnen 1,5 week!) zodat we er met kerst van konden genieten. Ik kreeg ook nog advies per mail van Bysidde nadat ik foto's van de kamer had gestuurd. Zeer tevreden!

• Welk model heb je gekozen? Nomi

Mooi design. Snel en professioneel.

Kwalitatief goed en mooi design. Zeer snelle en professionele levering.

Top service Super snelle levering

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Goede kwaliteit, snelle levering en vriendelijk personeel!

We hebben 3 weken terug onze bank gekocht. We hebben eerst d.m.v. kleurstalen de juiste kleur gekozen. Na het bestellen, kregen we de bank snel geleverd. We zijn goed geholpen door het personeel. Erg tevreden met de service en de bank!

Helemaal goed

Goed. Afspraak is afspraak

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Prachtige zetel en goede service!

De zetel voldoet helemaal aan onze verwachtingen. Hij is nog mooier dan op de foto en het is een heerlijke gezinszetel. Goede service & snelle levering (nog net voor de feestdagen)

• Welk model heb je gekozen? Moa

Boven verwachting, mooie kwaliteitsbank!

Spannend om ongezien een bank te bestellen, maar is een succes gebleken. Precies als op de foto, mooie zachte stof en zit lekker stevig. Goede prijs en binnen 3 weken bezorgd! Waar vindt je dat in deze tijd?! Wij zijn helemaal tevreden!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Prachtig mooie en geweldige producten!

Wij hebben gekozen voor de bank Sommer, offwhite. Een prachtige bank, die lekker zit, mooi staat en snel wordt geleverd. Vooral de korte levertijd vond ik heel prettig! Een aanwinst voor iedere woonkamer!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Mooie collectie, goede kwaliteit en goede service.

• Welk model heb je gekozen? Tren

Goede service en snelle levering!

Hele mooie showroom. Mooie producten. Bestelling digitaal, maar betaling haperde. Is snel en goed opgelost. Kreeg nog een telefoontje ivm met interne storing; dus probleem was intern. Nette service en prachtige bank Tren al zeer snel ontvangen na bestelling. Ook aflevering en montering in huiskamer netjes verlopen! Top! Zeer tevreden over Sidde.

• Welk model heb je gekozen? Tren

Snelle reactie per mail en geweldige producten! Wij hebben gekozen voor de bank Nord. Een prachtige bank, die lekker zit, mooi staat en snel wordt geleverd. Een aanwinst voor iedere woonkamer!

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.