Mooie bank, snelle levering

Het concept van BySidde is erg fijn. Er zijn een aantal showrooms waar ze de modellen laten zien en waar je in alle rust kleuren kunt bekijken en even kunt zitten. Daarna kun je simpel online thuis (of eventueel samen met een medewerker) de bank bestellen. Wij zijn gelijk overstag gegaan door de ontzettend snelle levertijd. Wij hadden binnen 9 dagen onze bank staan (en dat is standaard). Ook hun garanties en levering is erg goed. De bank werd geplaatst en het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Wij zijn in ieder geval erg blij met onze Finn in beige

• Welk model heb je gekozen? Finn

Goede service, mooie bank!

Medewerkers in showroom Heerenveen erg vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat er 'beperkt' keus is qua modellen en stoffen, weet je beter waar je aan toe bent. Vonden wij heel prettig. Supersnelle levering in een week, nooit eerder meegemaakt. Vriendelijke bezorgers en ook behulpzaam. Al met al fijne ervaring en een hele mooie bank! Model Nord..stevige zit is even wennen maar is ook deels nog nieuwigheid.

helemaal goed

Mooie bank, zit heerlijk! Snelle levering.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Ontzettend blij en tevreden!

Natuurlijk best even spannend, een bank kopen zonder deze live te hebben gezien. Maar na het lezen van de goede recensies namen we de gok. En naar volle tevredenheid! Wat een fantastische service en geweldige bank! We zijn oprecht heel blij!

Heel vriendelijk personeel

Mooie winkel, Goed geholpen en vlot geleverd

• Welk model heb je gekozen? Kiva

Super service en kwaliteit

Zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van bank Finn. Zitcomfort is geweldig!

• Welk model heb je gekozen? Finn

Prachtige bank en geen maanden wachten!

Bij By SIDDE doe je veel online, maar gelukkig zijn er ook showrooms waar je de verschillende modellen kan uitproberen. Heel fijn om de stalen van de stof mee te krijgen, zodat je het thuis nog kan bekijken in het interieur. De bestelling verloopt makkelijk online en de levering is heel snel. Hierdoor kan je het in geval van een verbouwing goed afstemmen op de opleverdatum van een woonkamer. De bezorgers waren erg vriendelijk, hebben de bank in elkaar gezet en geplaatst waar ik wilde. Al het verpakkingsmateriaal ging weer mee de vrachtwagen in. Enig minpuntje: de viltjes voor onder de poten misten, maar gelukkig had ik nog iets in huis.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Leuke meiden in Heerenveen waar we proef gingen zitten, keuze en stof gemaakt thuis nog nameten en n besteld Bank was er met 5 dagen echt super snel en we zijn er heel blij mee

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Heel fijn bedrijf met goede service

Fijne showroom in Heerenveen met aardige behulpzame medewerkers. Telefonische klantenservice goed bereikbaar en denken goed mee. Onze bank paste bij de eerste aflevering niet door het trapgat. BySidde heeft bij een tweede levering een verhuislift erbij geregeld. Uiteraard kostte wel even iets (195,-), maar verder hoefden we niet te betalen voor dat de bank in eerste instantie weer mee terug genomen moest worden. Verder enorm tevreden met onze Nomi XL bank. Echt een eye catcher en hij zit/ligt super goed. Niet te vergeten de bizar snelle levertijd! Vergelijk dat maar eens met andere meubelzaken. Kortom: zeer aan te raden! Enige minpuntje, vandaar de 9: we hadden graag gelijk over de optie gehoord om de bank met verhuislift te bezorgen.

• Welk model heb je gekozen? Nomi

Snelle levering en mooi design!

Aangezien mijn nieuwe woning nogal onverwacht mijn kant op kwam, en ik snel wilde verhuizen, was het dus van belang dat ik snel een nieuwe bank geleverd kon krijgen. By Sidde was razendsnel met alles, en hield mij goed op de hoogte van het verzendproces alswel de levering. Ook de monteurs waren vriendelijk en snel. Ondanks dat ik de bank nog niet in het echt gezien had, en alleen online, was deze precies zoals op de website. Het is een stevige bank met veel ruimte (Nord 4 zits) en past perfect in mijn nieuwe interieur.

Prachtig ontwerp zit heerlijk

Heel blij met mijn nieuwe vierzitsbank. De kleur antraciet is grijzer dan ik verwachte maar ben er inmiddels aan gewend. Kan hem van harte aanbevelen!

• Welk model heb je gekozen? Remus

Goede bezorging, mooi product, heel blij mee.

In Heerenveen wezen proefzitten, majkelijke bestelling online. Goede bezorging, duurzaam, geen papier/karton, maar netjes in stootvrije herbruikbare tassen. Top, wrg tevreden

• Welk model heb je gekozen? Odin

Helder concept en mooie banken

Online een bank kiezen lijkt eng. Maar bij Sidde is het heel goed te doen. Duidelijke website met alle mogelijkheden goed te zien. Voor mij was de maat van de bank belangrijk, alle maten waren overzichtelijk weergegeven. De kleurstaaltjes waren snel in huis en ook handig, ze geven echt een goed beeld van de kleur. En natuurlijk wil je dat een bank lekker zit. Dus proefzitten in Eerbeek was handig en leuk. Uiteindelijk bank Finn gekozen en met een week werd hij netjes thuiszorgd.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Ik zou ‘m opnieuw kiezen!

Fantastische bank! Mooie kleur, zit lekker stevig, staat prachtig. Prima service.

• Welk model heb je gekozen? Finn

ik raad het ten sterkste aan

dienst een van de beste !

• Welk model heb je gekozen? Knud

Mooie bank, zit lekker, supersnelle bezorging. Aanrader!

Heel blij mee!

Prachtige bank!

Het hele proces is duidelijk. Ook is de manier van communiceren vriendelijk en fijn. Geen twijfels of iets goed is gegaan of wanneer iets gebeurt. Alles wordt uitgelegt!

• Welk model heb je gekozen? Nomi

Na een mooie bank te hebben gezien op hun website hebben we in de showroom in Eerbeek een goede en heldere uitleg gekregen over de bank en konden we ervaren hoe de bank zat. Na het uitzoeken van de juiste kleur de bestelling online gedaan en binnen 2 weken hadden we de bank binnen. Ook de bezorging ging vlekkeloos en werden vooraf nog gebeld dat ze eraan kwamen. We zijn vooralsnog erg tevreden over bank!!

Top ervaring.

Erg goede service. Ik had in december een aantal vragen over de bank, die konden gelijk beantwoord worden. Ook wilde ik een kleur die op dat moment niet meer op voorraad was. ik kreeg een tegoedbon omdat in januari de prijzen omhoog zouden gaan en ik de bank eigenlijk al in december uitgezocht had. Daarnaast was bysidde ook aangeraden door mijn broer. Ik heb dezelfde bank gekozen in een andere kleur.

Heel goed!

X

• Welk model heb je gekozen? Remus

Goede service en supermooie bank!

Service is heel vriendelijk en duidelijk. Alles verloopt online maar ze reageren altijd heel snel op vragen. Bank is mooi en zit perfect. Past perfect in de ruimte qua omvang en kleur.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Super blij met onze nieuwe bank!

Wij hadden thuis al op de website bekeken welke type banken zouden passen in ons huis. Met gordijnstof en behang naar de showroom in Heerenveen geweest. Alle tijd om te kijken, zitten en te bedenken, erg fijn!! Met de stofstalen van de bank naar huis en daar een definitieve keuze gemaakt, de nieuwe hoekbank - opstelling van Odin, en gemakkelijk online besteld. Erg fijn dat je m dan al binnen twee weken geleverd krijgt door vakkundige mensen. En onze oude bank kon mee retour, ook een fijne service! En de nieuwe bank staat in ons huis alsof ie er altijd al bij hoorde :-))

• Welk model heb je gekozen? Odin

Fantastisch!

De showroom is prachtig, het persoon was lief, de bank is prachtig en zit fantastisch! Kon niet beter

• Welk model heb je gekozen? Finn

Super fijne online ervaring om bank te kopen!

Vergeet de traditionele manier van dagenlang slenteren in meubelzaken om vervolgens 12 weken te wachten op je veel te dure bank. Bij BySIDDE heb je echt de ideale online ervaring. De staaltjes zijn snel in huis en het zijn mooie stoffen van goede kwaliteit. Daarnaast nog wat tips gevraagd over het model aan de klantenservice en daar ook fijn en snel geholpen. De bank werd heel netjes binnen 7 dagen geleverd en thuis gemonteerd door vakkundig personeel. Wij hebben de Nord, en deze zit echt super fijn. Lekker stevig, hoog genoeg en het lounge gedeelte daar wil je niet meer vanaf :) Echt een aanrader! Ohja, en de prijs is ook echt heel netjes. Wij zijn helemaal happy!

• Welk model heb je gekozen? Nord

Prachtige bank met goede service

We hebben onze bank uitgekozen in de mooie showroom in Eerbeek. Hier was de service van de aanwezige medewerkers al erg goed. Vervolgens hebben we onze bank online besteld. Leverdatum kon geheel naar wens worden uitgekozen. Inmiddels hebben we de prachtige bank ontvangen, kwaliteit lijkt erg goed en zit fantastisch!

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.