Levering + Showroom +

• Welk model heb je gekozen? Nord

Snelle levering, prachtige bank!

Een bank online bestellen zonder te zien of te voelen, blijft toch echt heel spannend. Maar wow, wat een top-klantenservice bij by Sidde. Van bestelling tot levering en installatie is alles super vlot verlopen. De bank werd netjes geleverd op de afgesproken datum in het bevestigde tijdslot. De installateurs waren super vriendelijk en snel. Na amper 15min stond er een volledig gemonteerde bank in onze living, inclusief viltjes onder de pootjes! De verpakking van de bank is ook herbruikbaar, dus die namen ze terug mee.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Mooie bank, bezorging slecht.

De bank is mooi maar de bezorging… De bank werd door 1 persoon gebracht en deze zou ‘m dus ook in zijn eentje naar binnen moeten brengen. Dat gaat dus niet. Mijn partner moest helpen, vond dit overigens helemaal geen probleem. Maar de bank die voor onze bank stond werd in een plas buiten gezet, en die van ons bleek binnen bij het uitpakken ook helemaal nat aan de zijkanten. Verpakking is dus niet waterdicht. Vervolgens struikelde de bezorger over een tafeltje en daar zit nu een kras in. De bank is echter prachtig en zit lekker.

• Welk model heb je gekozen? Knud

Super, had al veel eerder een zetel van bij jullie moeten kopen

Heel goede service en prachtige zetel en snelle levering….. 1 woord TOP

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Mooie showroom, leuke modellen en materialen en leveringstijd.

• Welk model heb je gekozen? Knud

Heel snelle en vlotte service!

Van bestelling tot levering tot zelfs installatie, alles ging super vlot! De zetel past perfect in mijn interieur en komt perfect overeen met het staaltje die ik op voorhand had besteld.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Mooie kwaliteit en goede service.

Mijn bank is heel fijn. Zowel de stof als stevigheid van de bank voelen als goede kwaliteit. De levering was netjes gecommuniceerd, en alles is netjes en snel in elkaar gezet door de bezorgers.

• Welk model heb je gekozen? Remus

Snelle en fijne bezorging, prachtige bank

Bezorgers hebben er alles aan om de bank naar 3 hoog te krijgen in centrum Amsterdam, wat erg fijn was. Bank zelf is erg mooi en zit heerlijk.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Allereerst een mooi product. Daarnaast sterk in communicatie. Reageren snel, zijn flexibel en komen afspraken na. Top service.

Fijne bank, goede service

Heel blij met onze nieuwe bank, al binnen3 weken geleverd. Hele aardige bezorgers die de bank netjes in elkaar hebben gezet met viltjes onder de poten compleet! Heel blij mee.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Geweldige service top bank! Zeer tevreden

Al lang de bank Sommer op het oog.. kleurstalen opgevraagd en aan de hand van de stalen en researche de kleur silver grey gekozen. Omdat de bank snel geleverd kan worden en omruil of terugbreng garantie heeft was de keuze gemakkelijk gemaakt! Wat een geweldige bank en stof!! Uiteraard houden we deze!

Professioneel, vriendelijk en kwaliteit

We zijn eerst in Eerbeek naar de showroom geweest en nadat we het e.a. thuis hadden opgemeten de bestelling gedaan. Zelf bepaald wanneer geleverd kon worden.. Het installatietoem hield ons prima op de hoogte over wanneer ze eraan kwamen en hebben de bank geinstalleerd. Alle materialen weer mee terug genomen. Zeer vriendelijke medewerkers van het vervoersbedrijf. Daarna hebben we via de mail de vlekkengarantie certificaten ontvangen. Al met al, een zeer goede ervaring met Sidde.

Wat een droom!

Alles was gewoon top! De levertijd, de levering en plaatsing. De bank zat in een herbruikbare hoes wat ook al geweldig is. En de bank zit fantastisch!

• Welk model heb je gekozen? Remus

Alles was zo als afgesproken. En dat de bank in een herbruikbare beschermende zak werd gebracht was ook fantastisch. Geen afval. Ook de bezorgers waren erg voorzichtig.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Snelle levering, echt super bezorgen en bank is top..

Erg blij met onze bank!

Geweldige ervaring met By Sidde, netjes binnen gebracht in een hoes op de afgesproken tijd, zelfs een belletje van te voren dat de bezorgers onderweg waren. De bank sommer is super! Erg blij mee!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Prachtige bank voor mooie prijs

Ik vond het spannend om een bank te bestellen waar ik niet op proef gezeten heb. Maar vrienden hadden deze bank ook en waren heel tevreden. Dat heeft ons overgehaald om het toch te doen. Super blij me de keuze. Deze bank heeft een stevigere zit dan onze vorige bank, dus even wennen. Maar voor de rest zit hij goed. Stof en model is prachtig. Bijpassende hocker zorgt ervoor dat wij nu heerlijk met zn alleen op de bank kunnen liggen. De levering was ook super geregeld!

Een dikke 10 voor uitvoering en service

Zo blij mee! Echt prachtig is hij

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Snelle levering, fijne bezorging en super mooie bank!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Heel goed, prima kwaliteit/prijsverhouding en service

Mijn bank was snel besteld en via vlot contact afspraak voor levering kunnen maken. De jongens die de bank brachten dachten mee over het naar binnen brengen. Helemaal top.

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Snelle levering, goede kwaliteit, vriendelijke bezorgdienst

Top service!

Perfect op tijd geleverd, keurig afgewerkt en uitstekend zitcomfort. De kwaliteit is zo goed, je kunt bijna niet geloven dat het kan … zo via internet. Onze Nord zit stevig, perfect voor lange mensen. Het formaat is erg geschikt voor ons gezin van 5. We passen er met gemak op!

• Welk model heb je gekozen? Nord

Helemaal tevreden met mijn bank, goede communicatie en service!

Helemaal tevreden met mijn bank, goede communicatie en service!

• Welk model heb je gekozen? Remus

Prachtige banken en een supersnelle service.

In alle rust de banken kunnen bekijken en kunnen zitten en vervolgens een nette en snelle levering! Helemaal tevreden

Heel prettig

Banken bekeken in de woonstores in onze omgeving. Want je wil toch eerst zitten op een bank? Maar de Sommer online al gespot. En mensen: het is echt waar: levertijd is supersnel super degelijk en de bank is werkelijk prachtig!

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.