Prachtige bank

De bank is echt prachtig. Hij zit heerlijk. We zijn erg blij met de aankoop van de bank. Daarnaast hebben we de bank snel ontvangen en hebben de bezorgers de bank op de juiste plaats gezet. In een woord: TOP!

• Welk model heb je gekozen? Moa

Eenvoudig bestellen, snelle levering en vriendelijke bezorgers

Beautiful Couch and Good Service

First couch arrived damaged - By Sidde was responsive and quick to remedy the situation. The new couch looks beautiful!

• Welk model heb je gekozen? Knud

Geweldige levering en een heerlijke bank

Levering was snel, vriendelijke bezorgers. Bank werd netjes geplaatst. Bank is een echte eyecatcher. Zit heerlijk. Al verschillende gezellige avonden met hapjes en drankjes op mogen meemaken

Blij met onze aankoop!

Wij zijn in de showroom in Heerenveen geweest, daar werd de tijd genomen om diverse modellen met ons te bekijken, ook al kwamen wij zonder afspraak. Doosjes met proefstalen meegekregen en uiteindelijk de bank via de site besteld. Levering was goed en snel en de bank is door de chauffeurs in elkaar gezet! Wij zijn tevreden.

Top ervaring

Mooie en goed zittende bank voor prima prijs. Bezorging en service is top.

• Welk model heb je gekozen? Nord

In de winkel in Eerbeek word je goed geholpen. De oude bank werd meegenomen (wel kleine vergoeding) en de nieuwe bank zetten ze voor je in elkaar op de goede plek. Bank was netjes in plastic ingepakt met hoezen eromheen. Echt super geregeld allemaal! De bank staat mooi en zit/ligt heerlijk!

Fantastische bank

Super mooie bank en vlot geleverd met vriendelijke service.

heel tevreden

Mooi, makkelijk te bestellen, levering correct. Heel tevreden!

Een hele goede service.

Uiterst vriendelijk personeel. En een hele snelle levering van de bank. Goede communicatie.

• Welk model heb je gekozen? Nord

Heel goed concept en supersnel geleverd.

Via mijn dochter bij jullie terecht gekomen en in Leerdam naar de showroom gegaan. Precies genoeg keuze waardoor het niet moeilijk werd gemaakt om te kiezen. Erg verrast door de tas met stof stalen die we mee kregen(top service) thuis nog even goed bekeken welke kleur we wilden en online de bank besteld. Het allerbeste is nog dat wij 1 1/2 week later onze prachtige bank thuis hadden staan. Wij zijn erg blij met de garantie voor vlekken die standaard bij de bank zit!

• Welk model heb je gekozen? Nord

Hele goede ervaring, mooie bank en top service. Mooie showrooms waar je kunt kijken..

Heel fijne ervaring.

Wij hebben blindelings een bank gekocht bij hun, zonder proef te hebben gezeten of een staaltje aan te vragen. Wij hebben precies gekregen zoals op de foto is afgebeeld. En zijn super tevreden met de bank en service. Klantenservice ook hele vriendelijke mensen. Houden je goed op de hoogte en snelle reactie. Tot nu toe super tevreden, en is de bank een plaatje in onze interieur.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Nette bank en snel geleverd.

Nette bank en snel geleverd.

Mooie bank

Ja

Goede snelle service!

Ongelooflijk hoe snel de bank werd geleverd! We zijn heel tevreden met onze aankoop en de service!

• Welk model heb je gekozen? Finn

Top uitleg, top levering en duidelijke website

Bank ziet er zeer goed uit, is netjes geleverd.

Super tevreden!

Geweldig, geen dwingende verkoper in Leerdam, we konden zelf beslissen wanneer we hem wilde laten bezorgen. En enorm fijne track en trace.

• Welk model heb je gekozen? Finn

Hele goede service & hele mooie bank!

Wij zijn in de showroom in Leerdam geweest, waar ze ons heel goed hebben geholpen. We hebben gelijk de bank besteld en binnen 8 dagen werd de bank al geleverd. De jongens die de bank kwamen brengen waren heel aardig en hebben de bank helemaal op zijn plek gezet + het afval meegenomen. Wij zijn erg tevreden!

• Welk model heb je gekozen? Moa

Van aankoop tot uiteindelijk neerzetten helemaal top

Online heb ik de bank Sommer bestelt zonder eerst “zit” ervaring op te doen in de praktijk… Had wel stofstalen aangevraagd deze zijn vlot bezorgd en dan een kleurkeuze gemaakt bank bestelt super snelle levering keurige nette mannen die de bank kwamen leveren en neerzetten. Heel blij met alles!

• Welk model heb je gekozen? Sommer

Fantastische ervaring en service!

Vlotte communicatie, snelle levering en geweldige zetel en salontafels die een meerwaarde zijn in ons interieur.

• Welk model heb je gekozen? Moa

Top klantenservice, super mooie meubels voor een scherpe prijs

Hadden bank uitgezocht maar nog niet besteld wegens verhuizing. De stof was op dat moment niet leverbaar. Gebeld en gelukkig toch gelukt om de juiste stof te kiezen.

• Welk model heb je gekozen? Pelle

Netjes geleverd en een mooi product

Heel blij met de bank staat mooi en onze kleine klimt er graag op.

Fantastisch!

Ik schrijf bijna nooit een review, maar ik kan echt niets anders verzinnen dan het woord “fantastisch”. En super goede service, en precies de bank die ik zocht, lekker stevig voelt als goede kwaliteit. Daarbij komt nog dat ik Het prettig vond om naar de winkel te gaan in Leerdam, waar absoluut niets van agressieve verkoop te merken is. Mijn complimenten. En….. binnen een week bezorgd , op de plaats gezet en geen plastic verpakking, maar duurzaam verpakt in een hoes dier hergebruikt wordt. Mijn gevoel zegt dat de bank kwalitatief goed blijft. Ik heb de “knud” 3 zits in de kleur graybrown.

• Welk model heb je gekozen? Knud

Mooie bank, maar geen fijne levering.

De bank vind ik erg mooi en zit heel stevig. Dit hadden we al gezien/gevoeld in de showroom. De levering liet echter wat te wensen over. Ten eerste kregen we maar een halve bank, het andere deel werd door een fout een paar dagen later bezorgd. Vervolgens konden de twee delen niet makkelijk in elkaar klikken. De bezorgers zeiden dat ze het goed gebogen hadden. Maar nadat ze weg waren zat de bank toch niet goed aan elkaar geklikt. We hebben het zelf nog wat kunnen verbuigen. Maar ik had betere service/kwaliteit verwacht.

• Welk model heb je gekozen? Nomi

Over By SIDDE

By SIDDE is een vernieuwend concept dat inspeelt op de veranderende (online) markt. Stel je eigen design bank samen in de configurator. Zodra je de keuze hebt gemaakt, gaan onze vakmensen voor je aan de slag. Geen massaproductie of voorraden die wachten op een koper. We maken de bank op bestelling! Binnen 3 weken geleverd rechtstreeks vanaf onze fabriek, gratis bij je thuis in Nederland, Belgie en Duitsland. We gebruiken kwalitatieve materialen voor een lange levensduur. Je krijgt 5 jaar garantie op het binnenwerk en 5 jaar PROTEXX vlekkengarantie. Combineer de bank met een By SIDDE vloerkleed, kussen en salontafel voor de ultieme design feeling.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.